Cross!quote:
5 uur, binnenplaatsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.
Ze moet al zorgen voor onze 5 kinderen. Een mietje als man kan ik haar niet aandoen.
Jij bent eerikquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen heer, mijn vrouwe Barbara zou dit niet op prijs stellen.
Ze moet al zorgen voor onze 5 kinderen. Een mietje als man kan ik haar niet aandoen.
Muck!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen.
Wel mijn sokken, ik krijg koude voeten...
brbrbrbrbr?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef kilometerteller het volgende:
blijf maar raden, je raadt het toch nooit
Tenzij je iedereen afgaat
Effe afwassen, brbrbrbrb
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:14 schreef kilometerteller het volgende:
blijf maar raden, je raadt het toch nooit
Tenzij je iedereen afgaat
Effe afwassen, brbrbrbrb
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?quote:
Fout!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....
en nu weer brbrbrbrbrbrbrbr..... dat duidt op Cross, Lenny of eer-ik.
Nu gok ik dan maar op Lenny!!
Ik denk hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?![]()
Althans in dit topic...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?![]()
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Jonkvrouwe Covie, gaat gij alle namen van de vaste groepering, de zoogenaamde harde kern, van dit wonderlijke topic benoemen?
Papiert!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijne wooning heeft geen binnenplaats, mijn excuses daarvoor.
Fruts!quote:
Waarom denkt ghij (mag ik u tutoyeren?) dat ik de snodaard van een Eer-ik ben?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.![]()
U woon zeker in het graafschap Holland, het huidige Zuid Holland?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijne wooning heeft geen binnenplaats, mijn excuses daarvoor.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Althans in dit topic...
O, wacht, Jort is er ook nog!
Jort!!![]()
![]()
Ik voel het gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Waarom denkt ghij (mag ik u tutoyeren?) dat ik de snodaard van een Eer-ik ben?
Neen, mijn dame, U zit er stellig naast.
ohja, en hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee.
ik heb niet meer kloons dan Bierik, en daarmee uit.
slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |