Fout!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....
en nu weer brbrbrbrbrbrbrbr..... dat duidt op Cross, Lenny of eer-ik.
Nu gok ik dan maar op Lenny!!

Ik denk hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?![]()

Althans in dit topic...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Covie, zijn wij de laatste der mohikanen?![]()

Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Jonkvrouwe Covie, gaat gij alle namen van de vaste groepering, de zoogenaamde harde kern, van dit wonderlijke topic benoemen?

Papiert!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijne wooning heeft geen binnenplaats, mijn excuses daarvoor.
Fruts!quote:

Waarom denkt ghij (mag ik u tutoyeren?) dat ik de snodaard van een Eer-ik ben?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.![]()

U woon zeker in het graafschap Holland, het huidige Zuid Holland?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijne wooning heeft geen binnenplaats, mijn excuses daarvoor.

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Althans in dit topic...
O, wacht, Jort is er ook nog!
Jort!!![]()
![]()

Ik voel het gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Waarom denkt ghij (mag ik u tutoyeren?) dat ik de snodaard van een Eer-ik ben?
Neen, mijn dame, U zit er stellig naast.

ohja, en hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef covie het volgende:
[..]
Nee want ik weet dat jij eer-ik bent.![]()

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee.
ik heb niet meer kloons dan Bierik, en daarmee uit.
slotje.

Je blijft wel lekker in je rolquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Steen Schaar?
Probeert Ghij een spel met mij te speelen?

welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, en hoe weet je dat dan?
ik zweer het je, dat i hetniet ben

Ik woon in Delft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
U woon zeker in het graafschap Holland, het huidige Zuid Holland?![]()
![]()

dan denk je stom.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef covie het volgende:
[..]
Oke dan niet![]()
Maar ik denk het toch![]()

Lennyquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Het gebruik van de smilies, de uitdrukkingen, etc....
en nu weer brbrbrbrbrbrbrbr..... dat duidt op Cross, Lenny of eer-ik.
Nu gok ik dan maar op Lenny!!

Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef covie het volgende:
[..]
Oke dan niet![]()
Maar ik denk het toch![]()

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?

kut kloonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:22 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Weet ghij wel dat heet zeer, maar dan ook zeer ongepast is uwe tong naar een heerschap uit te steken?

Een klant, wat interessant.quote:

quote:

Rooken. Eveneens een slechte gewoonte naar het schijnt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik ga even roken

Ik ook... uit frustratiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik ga even roken

Heer hectometerpaal! Daar bent u weer!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Hectometerpaal het volgende:
Wanneer komt Lenny terug?

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, weer een reeks naar de klote door gebagger uit eigen huis

Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, weer een reeks naar de klote door gebagger uit eigen huis

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?

just answer the questionquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:31 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer hectometerpaal! Daar bent u weer!
Aangenaam te zien dat u wedergekeerd bent.

Mijn Engelsch is zeer slecht mijnheer. Mijn brieven aan de Royal Society worden altijd in Londen voor mij vertaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:38 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
just answer the question

Dat verblijd mij zeer damequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef covie het volgende:
ik ben er weer

M, het is echt mooi geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat verblijd mij zeer dame
Ziet U, ik gebruik zelfs eene lachebekje om mijn vrolijkheid te toonen aan U.

Kijken waar je postcount op staat voordat je je eerste post van de dag doet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef covie het volgende:
[..]
Hoe kan ej eigenlijk zien hoeveel je vandaag gepost hebt?![]()

Zie dat doe ik dus nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Kijken waar je postcount op staat voordat je je eerste post van de dag doet!![]()

M? Wie is in Goodesnaam vredeschnaam M?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
M, het is echt mooi geweest.
Pleur die vermomming weer in de doosch en kom zelf weer leuten!![]()

Ik toevallig vandaag wel...quote:

Gaarne, mijnheer Dick.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef koffiedick het volgende:
Zo de baas is weer tevreden!koffie?
![]()

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
M? Wie is in Goodesnaam vredeschnaam M?
Ik kan natuurlijk niet de naam des Heerensch ijdel gebruiken.
quote:Antoni van Leeuwenhoek (ook wel Anthonie of Antonie) (Delft, 24 oktober 1632 – Delft, 26 augustus 1723)

pics!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef covie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel ik vandaag gepost heb![]()

Kun je morgen zien in het topic van JeRaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef covie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel ik vandaag gepost heb![]()

Ik weet hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je morgen zien in het topic van JeRa

Wilt u alles daar in mijnheer Toni?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gaarne, mijnheer Dick.

Ja, maak de dooden maar belachelijk.quote:

Of wachten totdat ik zo goed ben geweest de KSC cijfers eruit te lichten...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je morgen zien in het topic van JeRa

Volgaarne.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Wilt u alles daar in mijnheer Toni?

Is daar Internet? Laptop? Wireless?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, maak de dooden maar belachelijk.
Weet U wel hoe onconfortabel ik hier lig in de Oude kerk?

quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Is daar Internet? Laptop? Wireless?
Damn. De techniek staat voor niets!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |