Rooken. Eveneens een slechte gewoonte naar het schijnt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik ga even roken
Ik ook... uit frustratiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik ga even roken
Heer hectometerpaal! Daar bent u weer!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef Hectometerpaal het volgende:
Wanneer komt Lenny terug?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, weer een reeks naar de klote door gebagger uit eigen huis
Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, weer een reeks naar de klote door gebagger uit eigen huis
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:35 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle schoone jongedames gebleven?
just answer the questionquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:31 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Heer hectometerpaal! Daar bent u weer!
Aangenaam te zien dat u wedergekeerd bent.
Mijn Engelsch is zeer slecht mijnheer. Mijn brieven aan de Royal Society worden altijd in Londen voor mij vertaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:38 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
just answer the question
Dat verblijd mij zeer damequote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef covie het volgende:
ik ben er weer
M, het is echt mooi geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:42 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Dat verblijd mij zeer dame
Ziet U, ik gebruik zelfs eene lachebekje om mijn vrolijkheid te toonen aan U.
Kijken waar je postcount op staat voordat je je eerste post van de dag doet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef covie het volgende:
[..]
Hoe kan ej eigenlijk zien hoeveel je vandaag gepost hebt?![]()
Zie dat doe ik dus nooitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Kijken waar je postcount op staat voordat je je eerste post van de dag doet!![]()
M? Wie is in Goodesnaam vredeschnaam M?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
M, het is echt mooi geweest.
Pleur die vermomming weer in de doosch en kom zelf weer leuten!![]()
Ik toevallig vandaag wel...quote:
Gaarne, mijnheer Dick.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef koffiedick het volgende:
Zo de baas is weer tevreden!koffie?
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:45 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
M? Wie is in Goodesnaam vredeschnaam M?
Ik kan natuurlijk niet de naam des Heerensch ijdel gebruiken.
quote:Antoni van Leeuwenhoek (ook wel Anthonie of Antonie) (Delft, 24 oktober 1632 – Delft, 26 augustus 1723)
pics!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef covie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel ik vandaag gepost heb![]()
Kun je morgen zien in het topic van JeRaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:47 schreef covie het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel ik vandaag gepost heb![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je morgen zien in het topic van JeRa
Wilt u alles daar in mijnheer Toni?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Gaarne, mijnheer Dick.
Ja, maak de dooden maar belachelijk.quote:
Of wachten totdat ik zo goed ben geweest de KSC cijfers eruit te lichten...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun je morgen zien in het topic van JeRa
Volgaarne.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Wilt u alles daar in mijnheer Toni?
Is daar Internet? Laptop? Wireless?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ja, maak de dooden maar belachelijk.
Weet U wel hoe onconfortabel ik hier lig in de Oude kerk?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Is daar Internet? Laptop? Wireless?
Damn. De techniek staat voor niets!![]()
Mwah... eigenlijk nog niet...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef covie het volgende:
[..]
Alles al een beetje ingehaald vandaag?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Welzeker.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou heerlijk zijn! Mits goedgekeurd door Sonja!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:50 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Volgaarne.
Blieft U een koekje?
Ik hoop in het volgende topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef MPG het volgende:
Zo ik ben er weer. Kutklonen nog altijd niet weg?
Eerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Welzeker.
Dat had U niet verwacht he!
Onze Lieve Heer mag dan oud zijn, hij heeft een verdullemes goed netwerk aangelegd hier.
Mijn vrouwe heet Barbara mijnheer. Zij heeft ze goedgekeurd, is dat ook goed?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Dat zou heerlijk zijn! Mits goedgekeurd door Sonja!
Welke kloon? Ik heb geen kloonquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:53 schreef covie het volgende:
[..]
Ik hoop in het volgende topic.
Dus je stopt nu ook met je kloon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |