Tony is de naam mijnheer plaatje.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Ik ben Antoni niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar mijnheer Dick, U valt nu wel door de mand!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef koffiedick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Mijnheer plaatje, onze gedachte zijn haast een. Zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej eer-ik, dit is kloon 1 die door de mand valt
koffiedick = eer-ik
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Maar mijnheer Dick, U valt nu wel door de mand!
Mijn excuses Heer Toni. Ik verwarde U even met de Heer Eer-ick. Boekt U tijdens uw laborante werkzaamheden weleens artikelen om?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Tony is de naam mijnheer plaatje.
Maar als U liever Eer zegt en mij hartjes toezend, vind ik dat eveneens prima.
Hoe zegt de jeugd dat tegenwoordig? Whatever makes your boat float?
shitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Maar mijnheer Dick, U valt nu wel door de mand!
Ja, met al jouw kloons wel jaquote:
Smaekelijck, heer Van Leeuwenhoeck.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Mijne Heeren (en een enkele dame) het doet mij zeer veel verdriet U te moeten melden dat ik af moet sluiten. Barbara roept dat de maaltijd gereed staat.
Hopelijk tot zeer spoedig.
Excuses aanvaard. Neen. Ik boek geen artikelen om. Ik onderzoek alleen kleine dierkens die tussen mijn tanden en mijn mannelijk zaad leven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn excuses Heer Toni. Ik verwarde U even met de Heer Eer-ick. Boekt U tijdens uw laborante werkzaamheden weleens artikelen om?
Ach ja, die moderne dingen he.... Mijn excuses.quote:Overigens ben ik geen plaatje, ik ben een filmpje.
Dank U, heer Filmpje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Smaekelijck, heer Van Leeuwenhoeck.
ohja, nou zijn ze ineens allemaal van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, met al jouw kloons wel ja![]()
Bierik, koffiedick, eer-ik, anthoni, HMP, KMT, etc.
U kent echter wel de befaamde OAiaanse Multiquote.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:59 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Neen. Ik boek geen artikelen om. Ik onderzoek alleen kleine dierkens die tussen mijn tanden en mijn mannelijk zaad leven.
[..]
Ach ja, die moderne dingen he.... Mijn excuses.
naja. bierik en koffiedick in elk geval welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, nou zijn ze ineens allemaal van mij
Deze is wel van mij, deze heb ik vanmiddag aangemaakt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, nou zijn ze ineens allemaal van mij
nee, ook koffiedick niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
naja. bierik en koffiedick in elk geval wel![]()
pleur toch opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:02 schreef koffiedick het volgende:
[..]
Deze is wel van mij, deze heb ik vanmiddag aangemaakt.
Maar de rest is niet van mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |