lmao brutal voedingsregime.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:27 schreef no-look het volgende:
ik heb net een stuk cake op en ga zometeen voor de appelvlaai + litertje melk
quote:
Dat jij daar op geilt is prima. Wij doen dat niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef LedZep het volgende:
Heb een beetje respect voor bafferbuilding, stelletje brutal ecto beasts.
ik doe niet aan goede voeding. 8 sneetjes bruin brood over de hele dag, minstens een liter melk, en avondeten. Daar doet deze ecto het op en het gaat nog best aardig. Niet zo snel, maar het gaat. En ik wil helemaal niet zwaarder worden.quote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef no-look het volgende:
... zegt hij die een uitéénspattende druppel sperma als avatar heeft
Peter Beense is buffer dan iedereen die in dit topic post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Skazminko het volgende:
Peter Beense is vrij gay.
Ok "joopie31" hahaha man wat een naam ook, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef LedZep het volgende:
Baffer is niets dan een slaaf van Peter Beense, sorry als ik hiermee de mythe van heroïsche bafferbuildervoorzitter omgooi.
dezelfde spieren trainen heeft weinig nut, als je andere spiergroepen traint kan het wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Jim.Beam het volgende:
Heb maandag spieroefeningen gedaan, vandaag wil ik weer maar nog beetje spierpijn, kan ik dan gewoon doorgaan? Of heeft dit een averechts effect?
Ah ja het betreft de borst, en dan zeg maar het gedeelte naar de oksel. Maar hoor ook wel eens dat een dag rust genoeg is en spierpijn dan gewoon is en gewoon door kan gaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
dezelfde spieren trainen heeft weinig nut, als je andere spiergroepen traint kan het wel.
Een uur?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef no-look het volgende:
er zijn ook andere dingen die je kunt trainen dan alleen de borst. Ga maar lekker een uurtje deadliften, squaten of rug trainen. Of een combinatie daarvan.
Apparaten? honderen oefeningen kun je doen met alleen barbells/dumbellsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Een uur?![]()
Maar ik ga idd wel eens wat andere dingen uitproberen, het is alleen dat bij de meeste apparaten bij ons je veel de borst nodig hebt.![]()
100% respect! Jouw vriend heeft geen problemen met je intensieve sporten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:54 schreef Frautie het volgende:
Ik verkoop software en trainingen voor de procesindustrie en dat doe ik voor heel Europa
'S ochtends loop ik hard, duurlopen doe ik in het weekend en 's avonds is het krachttraining, klimmen en de rest.
Sta om 0615 naast mijn bedje doordeweeks......en ik ben een nachtmens
4,2 kJ = 1 kcalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef XiChico het volgende:
Ik heb hier naast mij staan: Hero Fruitontbijt. Per 250 ml / portie zit er 600 Kj in. Er zit 0.75L in per fles.. ofteweel 1800 Kj. Zit nu aan de 2e fles.. waarmee je dus al over de 2500 kj per dag zit.. dat en nog avondeten, spaghetti, ongezouten noten (ook 250 gram van op vandaag) moet genoeg zijn toch? Ook nog 1 liter yoghurt elke dag btw.
OT: Heb jij nog vrienden? (behalve dan je Fok BB topic vriendjes en vriendinnetje, bedoel ik...)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
ik zit ook in de ict![]()
8 uur werken 3 uur reizen eten koken en zulks en dan nog trainen. Tussendoor ook nog op zoek naar een huis![]()
ach, je blijft van de straat eh
Mja maar of ze zitten in middelburg of ze studeren ergens in brabantquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef Videopac het volgende:
[..]
OT: Heb jij nog vrienden? (behalve dan je Fok BB topic vriendjes en vriendinnetje, bedoel ik...)
Woon in Vlissingenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja maar of ze zitten in middelburg of ze studeren ergens in brabantDus doordeweeks weinig last van
Al die rotzooi van Fruitontbijt ed. moet je zeker niet kopen, dan ben je binnen no-time zwerver omdat het erg duur is (maar wel lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:55 schreef XiChico het volgende:
Hmm.. valt tegen dan dat Hero Fruitontbijt. Dan maar naar wat anders op zoek, dit spul is ook nog eens vrij prijzig (1.50 per flesje)
Nope, totaal niet. Hij vindt 't juist leuk dat ik zo fana ben en we trainen soms ook wel samen. Of hij gaat mee lopen of zwemmenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef Videopac het volgende:
100% respect! Jouw vriend heeft geen problemen met je intensieve sporten?
Waarom kook je niet in het weekend voor de hele week? Smijt 't in de vriezer en trek eruit wat je nodig hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
ik zit ook in de ict![]()
8 uur werken 3 uur reizen eten koken en zulks en dan nog trainen. Tussendoor ook nog op zoek naar een huis![]()
ach, je blijft van de straat eh
doe ik ook, opwarmen duuurt alleen wel langquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Frautie het volgende:
[..]
Nope, totaal niet. Hij vindt 't juist leuk dat ik zo fana ben en we trainen soms ook wel samen. Of hij gaat mee lopen of zwemmen![]()
Maar heb 't ook weleens anders meegemaakt hoor. Toen ik net begon met trainen vond mijn ex het niks omdat ie bang was dat ik er in no time als een prof bb-er uit zou zien![]()
Die relatie is uiteindelijk ook spaak gelopen.
Qua tijdsplanning prive-werk, ik ben een ster in time management gewordenEnneuh beterschap he!
[..]
Waarom kook je niet in het weekend voor de hele week? Smijt 't in de vriezer en trek eruit wat je nodig hebt.
Scheelt tijd
Ik zet het altijd 's avonds alvast in de koelkast, dan kun je het de volgende dag zo opkanen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
doe ik ook, opwarmen duuurt alleen wel langMaar het scheelt wel dat ik niet hoef te koken
Had een paar jaar geleden soort gelijks,, of het is waar kan ook,, kwam zo'n dikke intstructeur naar me toe en zegt,, hey je kan beter eerst biceps trainen en daarna je rug, want dan zijn je biceps op en is al het gewicht wat je pakt,, doe je dan regelrecht met je rug..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OMG wat ik net meemaakte is met woorden niet te bevattenwas net bezig met squaten komt er zo'n vrouwelijke instructeur op mijn af.
Hallo mijn naam is Mariette en de jouwes?![]()
Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de korste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.
Ik heb hier voor gestudeerd en weet waar ik het over heb. Doe het rustiger aan en volg gewoon de schema die je gekregen hebt van ons![]()
daardoor groei je erveel sneller mee en is volkomen blessure vrij
![]()
![]()
Waar bemoeien ze zich tegenwoordig allemaal niet meestraks vraagt ze nog of ik een string om wil doen tijdens het sporten
![]()
Nu nog wel, volgende keer trappen ze jullie echt hard eruitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:57 schreef Skazminko het volgende:
Die instructeuren trappen mij en mijn maatjes eruit 's avonds laat als we nog bezig zijn.![]()
Eeey knapen, oprrrrrroten nou! tis half 10, godverrrrrdomme!!!
Wel met een knipoog natuurlijk.
verkeerde topic.quote:
Inderdaad, kotsen doen we in het anorexia-topic.quote:
dikke of dunne instructeurs...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef DAMH het volgende:
[..]
...kwam zo'n dikke intstructeur naar me toe en zegt,, hey je kan beter eerst biceps trainen en daarna je rug, want dan zijn je biceps op en is al het gewicht wat je pakt,, doe je dan regelrecht met je rug..
Maar je hebt haar wel geneukt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OMG wat ik net meemaakte is met woorden niet te bevattenwas net bezig met squaten komt er zo'n vrouwelijke instructeur op mijn af.
Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de kortste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.
Ik heb hier voor gestudeerd en weet waar ik het over heb. Doe het rustiger aan en volg gewoon de schema die je gekregen hebt van ons![]()
daardoor groei je erveel sneller mee en het is volkomen blessure vrij
![]()
![]()
Waar bemoeien ze zich tegenwoordig allemaal niet meestraks vraagt ze nog of ik een string om wil doen tijdens het sporten
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de kortste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.
daardoor groei je erveel sneller mee en het is volkomen blessure vrij
![]()
![]()
![]()
Een uitgezakte 40+quote:
Niet heel veel kg hoor, had 70kg erop zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:56 schreef Handschoen het volgende:
[..]
btw. Welk bruut gewicht had je eigenlijk
joh, dat roep ik nou al jarenquote:
Ik sport (2 keer in de week) bij fit 4 free en ze hebben bij ons sinds enkele maanden dat je normaal kan bankdrukken. Anders wordt het weer smith inderdaad. Schuin kan niet eens, dat moet (als je zou willen) wel in de smith. Verder geen squat nee. Daarom train ik nu 1 keer in de week ergens anders (en ga helemaal overstappen) omdat je daar wel gewoon alles kan doen. En de sfeer is beter, niet zoveel beach boys...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef Videopac het volgende:
Toevallig onlangs eens bij een fit 4 free en een Health City Basic wezen kijken: bij beide geen squatrek te bekennen, bij f4f ook geen bankdrukken als ik het goed gezien heb. Toen ik tegen het meisje van de Health City (die trouwens welwas) zei: "jullie hebben geen squatrek?" zei ze, vol trots: "Jawel. Daar!", wijzend op een Smith
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:48 schreef Repeat het volgende:
Bij mijn gym kan je ook niet squatten met losse gewichten, alleen een smith. Maarja ik heb nog nooit iemand het zien doen, iedereen is alleen maar bezig met borst en armen
Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:23 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik sport (2 keer in de week) bij fit 4 free en ze hebben bij ons sidns enkele maanden dat je normaal kan bankdrukken. Anders wordt het weer smith inderdaad. Schuin kan niet eens, dat moet (als je zou willen) wel in de smith. Verder geen squat nee. Daarom train ik nu 1 keer in de week ergens anders (en ga helemaal overstappen) omdat je daar wel gewoon alles kan doen. En de sfeer is beter, niet zoveel beach boys...![]()
Bij ons kan je ze verstellenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan
Net trouwens 140kg 5x gedrukt vlak, zit eindelijk weer steigende lijn in![]()
Ooh dat gaat weer de goede kant op! Netjes!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan.
Net trouwens 140kg 5x gedrukt vlak, zit eindelijk weer steigende lijn in![]()
Das kut, wat ging er verkeerd?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef no-look het volgende:
Kut ik heb net toch iets fout gedaan bij het frontsquaten/cleanen/pushpressen. Mijn pols is verstuikt en doet pijn. Als dat zo blijft kan ik de komende dagen vrij weinig doen ben ik bang
Jep, maar daar ben ik al zo lang niet meer in de buurt geweest. Ging echt fijn eerst 140 5x 130 7x 120 9x Stond ook gast bij die me zei dat me ademhaling zuigt, als ik die kan verbeteren moet het beter gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ooh dat gaat weer de goede kant op! Netjes!
Je PR is toch iets van 180kg? Als je 5x 140 duwt is je 1rm gok ik zo 160kg
Ik wil me ook binnenkort weer is wegen, en dan meteen alle maten ff opnemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
Vandaag de eerste dag bezig met mijn cutschema. Zit nu op 2600-2800 kcal per dag en heb al 5min HIIT gedaan + 40min cardio op de fiets beide. Maar wat is die HIIT zwaar zeg, had ik niet gedacht, mijn benen waren echt helemaal op![]()
Misschien vanavond nog wat extra cardio als ik zin heb, moet nog even kijken.
Morgenochtend weer een goede training van 1,5uur in de planning en smiddags 1 uur fysio (aka cardio)
Ik heb mezelf gisterenavond gewogen (eigenlijk had ik dat sochtends moeten doen maar vergeten), ik woog 104kg, maar morgenochtend weeg ik mezelf opnieuw en dat is dan het begin, over precies 6 weken 2e weegmoment om te kijken wat ik totaal verlies, ik hou jullie op de hoogte.
och, lekker ijs erop, veel squaten en LB doen, en binnen 1 week train je weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef no-look het volgende:
Kut ik heb net toch iets fout gedaan bij het frontsquaten/cleanen/pushpressen. Mijn pols is verstuikt en doet pijn. Als dat zo blijft kan ik de komende dagen vrij weinig doen ben ik bang
is ook zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
och, lekker ijs erop, veel squaten en LB doen, en binnen 1 week train je weer.
Part of the game![]()
Klopt, ik vind hem echt heerlijk! Eet makkelijk weg en is goed romig! Gelijk even 10 gehaald!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:21 schreef ivosnivo het volgende:
Er is trouwens weer fatsoenlijke aldi kwark!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:32 schreef no-look het volgende:
[..]
is ook zomaar klote is het altijd. En ik weet niet precies wat er fout ging, denk het laten zakken na de pushpress.
Hij liegt zeg ik jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef Baffer het volgende:
![]()
190 pull
120 bench, ligt waarschijnlijk op 125 nu, volgende week test ik, mijn 3rm ligt hoger nu dus ik zie het positief in.
3x3x150fullsquat, ook 1x160 gedaan, fail op 1x170
1.5 jaar training, 18 jaar.
Loop nu al 3 maanden wat aan te kloten wegens wat stomme blessures etc.
Doel voor dit jaar is nog een 200 squat en een 140 bench.
Ben nu een 95kg op 1.85, doel is nu bulken naar 105 en dan zien we wel .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef no-look het volgende:
fucking hellStrong dude
![]()
En hoe groot/zwaar ben je? Echt inspirerend te zien hoe sterk sommige pisventjes al wel niet zijn. Dan moet ik verdomme toch ook binnen no-time 100 kg kunnen squaten zou je denken. Doe je ook strongman wedstrijden met andere teambaffer-dudes?
Doe ik ook wel, maar ná de benen. En ik train altijd fullbody. Hierdoor komt het voor dat ik na zware deadlifts weinig puf meer heb om te benchen en rowen en na het powercleanen en frontsquaten lijkt de shoulderpress meestal nergens meer op. En weet je wat het frustrerende is? Upper body gaat zoveel makkelijker bij mijn dan lower bodyquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:20 schreef BertV het volgende:
chin-up BW + 15kg, 4 herhalingen! (volledige ROM)
Het valt me van no-look en LedZep dat jullie zoveel belang hechten aan "squat-prestaties".
Nu wil ik niet de breezer van het stel zijn,maar zouden jullie niet 's ordinair bovenlijf willen trainen?
Hehe ik train in Geldrop bij topfit. Ik kan me trouwens niet registreren op je ranzige forum? Is dat de bedoeling?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:19 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ben nu een 95kg op 1.85, doel is nu bulken naar 105 en dan zien we wel .
verder
Nog niet meegedaan aan wedstrijden maar dat ben ik wel zeker van plan.
En die 100 squat duurt niet lang meer als je een beetje goed eet en traint..
@ Ivo: nee train in Eindhoven, Bafferbuilding HET forum voor de gebande AR/DBB leden,veel leden daar doen ook mee aan strongman wedstrijden.
Ik eet nu op een vast schema, 2600kcal exact, volgens sommige te weinig voor mijn gewicht maar ik voel me er goed bij en ik heb nog geen last gehad van extreme honger. Ik post het wel even:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:17 schreef Thelonious het volgende:
Goed bezig, McGilles. Lijkt mij dat dit in combinatie met goed voedsel, voldoende slaap enzo alleen maar positief kan uitpakken.
![]()
Same here + ik kan me musli er tenminste fatsoenlijk in roerenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, ik vind hem echt heerlijk! Eet makkelijk weg en is goed romig! Gelijk even 10 gehaald!
Kijk uit voor overbelasting!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:15 schreef McGilles het volgende:
Jezus ik heb een nieuwe verslaving gevonden voor mezelf![]()
![]()
Sinds woensdag ben ik bezig met cutten en afgelopen 3 dagen totaal 10 uur gesport. Gisteren 1 uur 15min krachttraining en 2 uur cardio (waaronder HIIT) en vandaag 1,5 uur krachttraining en 2 uur cardio (waaronder HIIT en fysio)
Voel me echt top, cardio-en gaat me heel goed af en ik ben van plan komende 6 weken elke dag minstens 1 uur te gaan cardio-en en 4 keer per week krachtsport. Totaal sport per week komt denk ik uit op 18 uur.
Misschien een beetje fanatiek, maar ik ben gewoon benieuwd wat de veranderingen zijn van mijn lichaam met deze cardio.
ik zou echt 1 dag in de week helemaal los gaan. Of 10% van al je geplande maaltijden "cheaten", want anders hou je dit echt heel moeilijk vol.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik eet nu op een vast schema, 2600kcal exact, volgens sommige te weinig voor mijn gewicht maar ik voel me er goed bij en ik heb nog geen last gehad van extreme honger. Ik post het wel even:
De enige vraag die ik nog heb, is het nou handig om 1 dag in de week wat meer te eten of gewoon strak dit volhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |