is ook zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
och, lekker ijs erop, veel squaten en LB doen, en binnen 1 week train je weer.
Part of the game![]()
Klopt, ik vind hem echt heerlijk! Eet makkelijk weg en is goed romig! Gelijk even 10 gehaald!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:21 schreef ivosnivo het volgende:
Er is trouwens weer fatsoenlijke aldi kwark!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:32 schreef no-look het volgende:
[..]
is ook zomaar klote is het altijd. En ik weet niet precies wat er fout ging, denk het laten zakken na de pushpress.
Hij liegt zeg ik jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef Baffer het volgende:
![]()
190 pull
120 bench, ligt waarschijnlijk op 125 nu, volgende week test ik, mijn 3rm ligt hoger nu dus ik zie het positief in.
3x3x150fullsquat, ook 1x160 gedaan, fail op 1x170
1.5 jaar training, 18 jaar.
Loop nu al 3 maanden wat aan te kloten wegens wat stomme blessures etc.
Doel voor dit jaar is nog een 200 squat en een 140 bench.
Ben nu een 95kg op 1.85, doel is nu bulken naar 105 en dan zien we wel .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef no-look het volgende:
fucking hellStrong dude
![]()
En hoe groot/zwaar ben je? Echt inspirerend te zien hoe sterk sommige pisventjes al wel niet zijn. Dan moet ik verdomme toch ook binnen no-time 100 kg kunnen squaten zou je denken. Doe je ook strongman wedstrijden met andere teambaffer-dudes?
Doe ik ook wel, maar ná de benen. En ik train altijd fullbody. Hierdoor komt het voor dat ik na zware deadlifts weinig puf meer heb om te benchen en rowen en na het powercleanen en frontsquaten lijkt de shoulderpress meestal nergens meer op. En weet je wat het frustrerende is? Upper body gaat zoveel makkelijker bij mijn dan lower bodyquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:20 schreef BertV het volgende:
chin-up BW + 15kg, 4 herhalingen! (volledige ROM)
Het valt me van no-look en LedZep dat jullie zoveel belang hechten aan "squat-prestaties".
Nu wil ik niet de breezer van het stel zijn,maar zouden jullie niet 's ordinair bovenlijf willen trainen?
Hehe ik train in Geldrop bij topfit. Ik kan me trouwens niet registreren op je ranzige forum? Is dat de bedoeling?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:19 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ben nu een 95kg op 1.85, doel is nu bulken naar 105 en dan zien we wel .
verder
Nog niet meegedaan aan wedstrijden maar dat ben ik wel zeker van plan.
En die 100 squat duurt niet lang meer als je een beetje goed eet en traint..
@ Ivo: nee train in Eindhoven, Bafferbuilding HET forum voor de gebande AR/DBB leden,veel leden daar doen ook mee aan strongman wedstrijden.
Ik eet nu op een vast schema, 2600kcal exact, volgens sommige te weinig voor mijn gewicht maar ik voel me er goed bij en ik heb nog geen last gehad van extreme honger. Ik post het wel even:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:17 schreef Thelonious het volgende:
Goed bezig, McGilles. Lijkt mij dat dit in combinatie met goed voedsel, voldoende slaap enzo alleen maar positief kan uitpakken.
![]()
Same here + ik kan me musli er tenminste fatsoenlijk in roerenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, ik vind hem echt heerlijk! Eet makkelijk weg en is goed romig! Gelijk even 10 gehaald!
Kijk uit voor overbelasting!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:15 schreef McGilles het volgende:
Jezus ik heb een nieuwe verslaving gevonden voor mezelf![]()
![]()
Sinds woensdag ben ik bezig met cutten en afgelopen 3 dagen totaal 10 uur gesport. Gisteren 1 uur 15min krachttraining en 2 uur cardio (waaronder HIIT) en vandaag 1,5 uur krachttraining en 2 uur cardio (waaronder HIIT en fysio)
Voel me echt top, cardio-en gaat me heel goed af en ik ben van plan komende 6 weken elke dag minstens 1 uur te gaan cardio-en en 4 keer per week krachtsport. Totaal sport per week komt denk ik uit op 18 uur.
Misschien een beetje fanatiek, maar ik ben gewoon benieuwd wat de veranderingen zijn van mijn lichaam met deze cardio.
ik zou echt 1 dag in de week helemaal los gaan. Of 10% van al je geplande maaltijden "cheaten", want anders hou je dit echt heel moeilijk vol.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik eet nu op een vast schema, 2600kcal exact, volgens sommige te weinig voor mijn gewicht maar ik voel me er goed bij en ik heb nog geen last gehad van extreme honger. Ik post het wel even:
De enige vraag die ik nog heb, is het nou handig om 1 dag in de week wat meer te eten of gewoon strak dit volhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |