quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:53 schreef LedZep het volgende:
BertV is zó'n grappert, hij bedoelt natuurlijk 80kg MP want hij is een monstrous beast met uitpuilende front delts.
Vanochtend had ik niet zo'n trek, dus een keer wat minder: 300 ml melk, 50 gram havermout, schepje whey, halve banaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:56 schreef XiChico het volgende:
Wat eten jullie 's ochtends? Ik eet een liter yoghurt en wat boterhammen, zit daarna wel verrot vol. 's Ochtends eten suckt zwaar.
met 10 kg aan elke kant kan ík zelfs setjes van 6 of 7 maken denk ik en ik bench net 70 kg. Héél vlug 20kg aan elke kant jij. Pussyboyquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:49 schreef BertV het volgende:
[..]
![]()
hmkee, zo'n grote barbell van 20 kg, en aan beide kanten 10 tot 15kg, dat is toch wel genoeg om setjes van 7 mee te maken.
Ik werk parttime bij een GGZ instelling (+/- 18u/w) en volg een voltijdstudie Leraaropleiding Wiskunde. Sporten doe ik altijd sochtends of eind van de middagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef Handschoen het volgende:
Aangezien de meeste posters hiero ook overdag posten (en vaak ook 's middags/'s ochtends sporten) vraag ik me af wat jullie in het dagelijks leven doen voor werk.
Ikzelf werk gewoon 40 u/wk (als process engineer) en heb dus overdag nooit tijd om te sporten en moet dat dus altijd 's avonds doen...
Student rechten 4e jaars op dit moment, gisteren mijn schoolrooster gekregen voor een periode van 3 maanden. Ziet er redelijk uit met als hoogtepunt elke donderdag vrijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef Handschoen het volgende:
Aangezien de meeste posters hiero ook overdag posten (en vaak ook 's middags/'s ochtends sporten) vraag ik me af wat jullie in het dagelijks leven doen voor werk.
Ikzelf werk gewoon 40 u/wk (als process engineer) en heb dus overdag nooit tijd om te sporten en moet dat dus altijd 's avonds doen...
Ken hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:19 schreef no-look het volgende:
130 kg deadlift, YEAH! Verbetering PR met 6 kg. Vorm zal niet helemaal perfect zijn geweest maar dat heb ik niet gezien/gevoeld/gemerkt aangezien ik me met mijn ogen dicht in hogere PL-sferen bevond. Als ik nu eens niet zo gay weinig zou squaten zou ik me een beetje sterk beginnen te voelen
School, VWO 5, doe dit jaar opnieuw, blijven zitten. Hoop hierna richting wageningen te gaan of groningen te studeren. Ik heb op de woensdag 3 tussen uren achter elkaar, 's ochtends, dus dan ga ik trainen, wel chill.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef Handschoen het volgende:
Ik was in april vorig jaar weer begonnen met 40kg, dat ging niet heel soepel. 3 maandjes later zat ik op 100kg ongeveer en daarna hield ik de stijgende lijn aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ken het. Heb nu 3 keer gesquat en zit nu op 65
![]()
En ik dacht nog wel dat mijn benen wel aardig waren, maar ja, daarom ben ik ook naar een andere sportschool gegaan: om te kunnen squatten...
Lock out, traps, gripquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef Skazminko het volgende:
[..]
School, VWO 5, doe dit jaar opnieuw, blijven zitten. Hoop hierna richting wageningen te gaan of groningen te studeren. Ik heb op de woensdag 3 tussen uren achter elkaar, 's ochtends, dus dan ga ik trainen, wel chill.![]()
Wat ik nog wilde weten van iemand, waar zijn rackpulls goed voor? Grip ofzo?
Eerste keer was 50, toen 60 en 65. Volgende keer ga ik voor de 70... 100 vind ik een mooi eerste strevenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik was in april vorig jaar weer begonnen met 40kg, dat ging niet heel soepel. 3 maandjes later zat ik op 100kg ongeveer en daarna hield ik de stijgende lijn aan.
Student, bezig met MSC financial management. Bijbaan op een financiele administratie van ong. 10 uur p/w. Mijn rooster is ma di en wo wel mooi, donderdag en vrijdag 2 x hele dagen maken. Ik zie het allemaal wel qua trainen, nog half jaartje colleges en dan klaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef Handschoen het volgende:
Klasse!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:54 schreef Frautie het volgende:
Ik verkoop software en trainingen voor de procesindustrie en dat doe ik voor heel Europa
'S ochtends loop ik hard, duurlopen doe ik in het weekend en 's avonds is het krachttraining, klimmen en de rest.
Sta om 0615 naast mijn bedje doordeweeks......en ik ben een nachtmens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |