abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:00:05 #241
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52787476
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef Videopac het volgende:
100% respect! Jouw vriend heeft geen problemen met je intensieve sporten?
Nope, totaal niet. Hij vindt 't juist leuk dat ik zo fana ben en we trainen soms ook wel samen. Of hij gaat mee lopen of zwemmen

Maar heb 't ook weleens anders meegemaakt hoor. Toen ik net begon met trainen vond mijn ex het niks omdat ie bang was dat ik er in no time als een prof bb-er uit zou zien
Die relatie is uiteindelijk ook spaak gelopen.

Qua tijdsplanning prive-werk, ik ben een ster in time management geworden Enneuh beterschap he!
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
ik zit ook in de ict
8 uur werken 3 uur reizen eten koken en zulks en dan nog trainen. Tussendoor ook nog op zoek naar een huis
ach, je blijft van de straat eh
Waarom kook je niet in het weekend voor de hele week? Smijt 't in de vriezer en trek eruit wat je nodig hebt.

Scheelt tijd
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:00:34 #242
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52787494
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:10 schreef Jim.Beam het volgende:

[..]

Woon in Vlissingen
ja ik niet
pi_52788299
zo. net ff drie kleine iglo pizzatjes op. Soort van pre-work-out maaltijd. Halve liter melk erbij.
zometeen cleans, bor's en nog wat klein grut.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:39:36 #244
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52788409
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Frautie het volgende:

[..]

Nope, totaal niet. Hij vindt 't juist leuk dat ik zo fana ben en we trainen soms ook wel samen. Of hij gaat mee lopen of zwemmen

Maar heb 't ook weleens anders meegemaakt hoor. Toen ik net begon met trainen vond mijn ex het niks omdat ie bang was dat ik er in no time als een prof bb-er uit zou zien
Die relatie is uiteindelijk ook spaak gelopen.

Qua tijdsplanning prive-werk, ik ben een ster in time management geworden Enneuh beterschap he!
[..]

Waarom kook je niet in het weekend voor de hele week? Smijt 't in de vriezer en trek eruit wat je nodig hebt.

Scheelt tijd
doe ik ook, opwarmen duuurt alleen wel lang Maar het scheelt wel dat ik niet hoef te koken
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:06:52 #245
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_52789197
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:39 schreef Fugie het volgende:

[..]

doe ik ook, opwarmen duuurt alleen wel lang Maar het scheelt wel dat ik niet hoef te koken
Ik zet het altijd 's avonds alvast in de koelkast, dan kun je het de volgende dag zo opkanen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:10:32 #246
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52789287
OMG wat ik net meemaakte is met woorden niet te bevatten was net bezig met squaten komt er zo'n vrouwelijke instructeur op mijn af.

Hallo mijn naam is Mariette en de jouwes?

Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de kortste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.

Ik heb hier voor gestudeerd en weet waar ik het over heb. Doe het rustiger aan en volg gewoon de schema die je gekregen hebt van ons daardoor groei je erveel sneller mee en het is volkomen blessure vrij

Waar bemoeien ze zich tegenwoordig allemaal niet mee straks vraagt ze nog of ik een string om wil doen tijdens het sporten

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 29-08-2007 21:28:05 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:44:30 #247
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52790354
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OMG wat ik net meemaakte is met woorden niet te bevatten was net bezig met squaten komt er zo'n vrouwelijke instructeur op mijn af.

Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de korste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.

Ik heb hier voor gestudeerd en weet waar ik het over heb. Doe het rustiger aan en volg gewoon de schema die je gekregen hebt van ons daardoor groei je erveel sneller mee en is volkomen blessure vrij

Waar bemoeien ze zich tegenwoordig allemaal niet mee straks vraagt ze nog of ik een string om wil doen tijdens het sporten
Had een paar jaar geleden soort gelijks,, of het is waar kan ook,, kwam zo'n dikke intstructeur naar me toe en zegt,, hey je kan beter eerst biceps trainen en daarna je rug, want dan zijn je biceps op en is al het gewicht wat je pakt,, doe je dan regelrecht met je rug..

hehe nahh als ik biceps eerst doe kan ik vervolgens geen kut meer voor me rug doen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52793376
Die instructeuren trappen mij en mijn maatjes eruit 's avonds laat als we nog bezig zijn.

Eeey knapen, oprrrrrroten nou! tis half 10, godverrrrrdomme!!!
Wel met een knipoog natuurlijk.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:11:20 #249
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_52794092
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Fugie het volgende:

[..]

ja ik niet
lul
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:59:32 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52796433
Ajax
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:01:54 #251
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_52796518
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:57 schreef Skazminko het volgende:
Die instructeuren trappen mij en mijn maatjes eruit 's avonds laat als we nog bezig zijn.

Eeey knapen, oprrrrrroten nou! tis half 10, godverrrrrdomme!!!
Wel met een knipoog natuurlijk.
Nu nog wel, volgende keer trappen ze jullie echt hard eruit
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  woensdag 29 augustus 2007 @ 23:11:56 #252
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52796903
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax
verkeerde topic.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_52796950
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Frautie het volgende:

[..]

verkeerde topic.
Inderdaad, kotsen doen we in het anorexia-topic.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_52802544
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef DAMH het volgende:

[..]

...kwam zo'n dikke intstructeur naar me toe en zegt,, hey je kan beter eerst biceps trainen en daarna je rug, want dan zijn je biceps op en is al het gewicht wat je pakt,, doe je dan regelrecht met je rug..
dikke of dunne instructeurs...

Ik luister nooit naar hun advies, of het nu juist is of niet.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_52802742
op mijn vorige sportschool waren boxsquats uit den boze (of je moest alleen aantikken) want daar groeide je niet van. En full squats waren ook streng verboden. Op één instructeur na, die ze zelf ook deed en wedstrijdzwemmer was, zeiden ze allemaal dat ik het veilig tot parallel in de smithmachine moest doen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:58:57 #256
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_52802841
quote:

Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de kortste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.

Ik heb hier voor gestudeerd en weet waar ik het over heb. Doe het rustiger aan en volg gewoon de schema die je gekregen hebt van ons daardoor groei je erveel sneller mee en het is volkomen blessure vrij

Maar je hebt haar wel geneukt?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_52803799
quote:

@ verhaald . Ik merk ook dat de trainers heel vaak (en dan vooral bij budget sportscholen als fit 4 free ed) geen idee hebben waar ze het over hebben. Eigenlijk is het ontzettend onverantwoord om die mensen rond te laten lopen als 'trainer.' Waar ze ze vandaan halen , geen idee... Ik zie vaak genoeg mensen oefeningen helemaal fout doen terwijl er net zo'n pipo voorbij loopt en er niks van zegt. Echt belachelijk eigenlijk.

btw. Welk bruut gewicht had je eigenlijk
Have fun...
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:13:47 #258
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52804117
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:58 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Maar je hebt haar wel geneukt?
Een uitgezakte 40+ no thanks..
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:16:42 #259
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52804178
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:56 schreef Handschoen het volgende:

[..]

btw. Welk bruut gewicht had je eigenlijk
Niet heel veel kg hoor, had 70kg erop zitten.
pi_52804517
Wat belangrijker is: welke gay/bejaarden gym was het waar je dit overkwam??

Scheer trouwens niet alle instructeurs over 1 kam; er zijn er genoeg die wel weten waar ze het over hebben. Zoals gezegd worden bij ons zelfs de mensen die meedoen aan een afvalcursus (of beter: een strakker-in-je-vel-zit cursus) aan het squatten gezet. En toen ik laatst na de 8e rep 95 kg squat al -end de barbell weer in het rek parkeerde zei de instructeur: "Zo, het squatten gaat ook alweer iets beter?".
(maar ook, afgelopen dinsdag, toen ik op een gegeven moment vrijwel alleen in het kt-gedeelte bezig was: "heb je iedereen weggepest met je eiwitscheten" ).

Toevallig onlangs eens bij een fit 4 free en een Health City Basic wezen kijken: bij beide geen squatrek te bekennen, bij f4f ook geen bankdrukken als ik het goed gezien heb. Toen ik tegen het meisje van de Health City (die trouwens wel was) zei: "jullie hebben geen squatrek?" zei ze, vol trots: "Jawel. Daar!", wijzend op een Smith

Aan de andere kant is het eigenlijk maar goed ook dat sportscholen die niet in staat zijn goede, gekwalificeerde trainers rond te laten lopen squatrekken en bankdrukmogelijkheden in huis hebben...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_52805838
de eigenaar van mijn sportschool heeft een 250 kg squat en een nog hogere deadlift op zijn naam staan. Als die man me iets vertelt luister ik wel Maar die zit de hele dag achter zijn laptop te surfen en kijkt verder ook niet of iedereen wel de goede uitvoering heeft etc.
pi_52807164
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax
joh, dat roep ik nou al jaren

Verder heb ik beetje spierpijn in mijn hams en ass van de cleans. Ben gisteren lekker bezig geweest. Vooral die 5 x 5 70kg bor was best te pruimen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_52807360
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef Videopac het volgende:
Toevallig onlangs eens bij een fit 4 free en een Health City Basic wezen kijken: bij beide geen squatrek te bekennen, bij f4f ook geen bankdrukken als ik het goed gezien heb. Toen ik tegen het meisje van de Health City (die trouwens wel was) zei: "jullie hebben geen squatrek?" zei ze, vol trots: "Jawel. Daar!", wijzend op een Smith
Ik sport (2 keer in de week) bij fit 4 free en ze hebben bij ons sinds enkele maanden dat je normaal kan bankdrukken. Anders wordt het weer smith inderdaad. Schuin kan niet eens, dat moet (als je zou willen) wel in de smith. Verder geen squat nee. Daarom train ik nu 1 keer in de week ergens anders (en ga helemaal overstappen) omdat je daar wel gewoon alles kan doen. En de sfeer is beter, niet zoveel beach boys...

[ Bericht 1% gewijzigd door Handschoen op 30-08-2007 16:05:26 ]
Have fun...
pi_52808011
Bij mijn gym kan je ook niet squatten met losse gewichten, alleen een smith. Maarja ik heb nog nooit iemand het zien doen, iedereen is alleen maar bezig met borst en armen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:11:03 #265
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52810068
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:48 schreef Repeat het volgende:
Bij mijn gym kan je ook niet squatten met losse gewichten, alleen een smith. Maarja ik heb nog nooit iemand het zien doen, iedereen is alleen maar bezig met borst en armen
pi_52810450
ik heb net 60 kg gepushpresst Wel gay gefrontsquat en gecleant maargoed... Dat kwam door een ijsbeentje gisteren.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:35:13 #267
140141 ivosnivo
pi_52810616
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:23 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Ik sport (2 keer in de week) bij fit 4 free en ze hebben bij ons sidns enkele maanden dat je normaal kan bankdrukken. Anders wordt het weer smith inderdaad. Schuin kan niet eens, dat moet (als je zou willen) wel in de smith. Verder geen squat nee. Daarom train ik nu 1 keer in de week ergens anders (en ga helemaal overstappen) omdat je daar wel gewoon alles kan doen. En de sfeer is beter, niet zoveel beach boys...
Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan.
Net trouwens 140kg 5x gedrukt vlak, zit eindelijk weer steigende lijn in
pi_52813206
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan
Bij ons kan je ze verstellen .
Have fun...
pi_52814727
Kut ik heb net toch iets fout gedaan bij het frontsquaten/cleanen/pushpressen. Mijn pols is verstuikt en doet pijn. Als dat zo blijft kan ik de komende dagen vrij weinig doen ben ik bang
pi_52815080
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan.
Ooh dat gaat weer de goede kant op! Netjes!

Je PR is toch iets van 180kg? Als je 5x 140 duwt is je 1rm gok ik zo 160kg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')