Nope, totaal niet. Hij vindt 't juist leuk dat ik zo fana ben en we trainen soms ook wel samen. Of hij gaat mee lopen of zwemmenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef Videopac het volgende:
100% respect! Jouw vriend heeft geen problemen met je intensieve sporten?
Waarom kook je niet in het weekend voor de hele week? Smijt 't in de vriezer en trek eruit wat je nodig hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
ik zit ook in de ict![]()
8 uur werken 3 uur reizen eten koken en zulks en dan nog trainen. Tussendoor ook nog op zoek naar een huis![]()
ach, je blijft van de straat eh
doe ik ook, opwarmen duuurt alleen wel langquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Frautie het volgende:
[..]
Nope, totaal niet. Hij vindt 't juist leuk dat ik zo fana ben en we trainen soms ook wel samen. Of hij gaat mee lopen of zwemmen![]()
Maar heb 't ook weleens anders meegemaakt hoor. Toen ik net begon met trainen vond mijn ex het niks omdat ie bang was dat ik er in no time als een prof bb-er uit zou zien![]()
Die relatie is uiteindelijk ook spaak gelopen.
Qua tijdsplanning prive-werk, ik ben een ster in time management gewordenEnneuh beterschap he!
[..]
Waarom kook je niet in het weekend voor de hele week? Smijt 't in de vriezer en trek eruit wat je nodig hebt.
Scheelt tijd
Ik zet het altijd 's avonds alvast in de koelkast, dan kun je het de volgende dag zo opkanen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
doe ik ook, opwarmen duuurt alleen wel langMaar het scheelt wel dat ik niet hoef te koken
Had een paar jaar geleden soort gelijks,, of het is waar kan ook,, kwam zo'n dikke intstructeur naar me toe en zegt,, hey je kan beter eerst biceps trainen en daarna je rug, want dan zijn je biceps op en is al het gewicht wat je pakt,, doe je dan regelrecht met je rug..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OMG wat ik net meemaakte is met woorden niet te bevattenwas net bezig met squaten komt er zo'n vrouwelijke instructeur op mijn af.
Hallo mijn naam is Mariette en de jouwes?![]()
Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de korste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.
Ik heb hier voor gestudeerd en weet waar ik het over heb. Doe het rustiger aan en volg gewoon de schema die je gekregen hebt van ons![]()
daardoor groei je erveel sneller mee en is volkomen blessure vrij
![]()
![]()
Waar bemoeien ze zich tegenwoordig allemaal niet meestraks vraagt ze nog of ik een string om wil doen tijdens het sporten
![]()
Nu nog wel, volgende keer trappen ze jullie echt hard eruitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:57 schreef Skazminko het volgende:
Die instructeuren trappen mij en mijn maatjes eruit 's avonds laat als we nog bezig zijn.![]()
Eeey knapen, oprrrrrroten nou! tis half 10, godverrrrrdomme!!!
Wel met een knipoog natuurlijk.
verkeerde topic.quote:
Inderdaad, kotsen doen we in het anorexia-topic.quote:
dikke of dunne instructeurs...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef DAMH het volgende:
[..]
...kwam zo'n dikke intstructeur naar me toe en zegt,, hey je kan beter eerst biceps trainen en daarna je rug, want dan zijn je biceps op en is al het gewicht wat je pakt,, doe je dan regelrecht met je rug..
Maar je hebt haar wel geneukt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OMG wat ik net meemaakte is met woorden niet te bevattenwas net bezig met squaten komt er zo'n vrouwelijke instructeur op mijn af.
Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de kortste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.
Ik heb hier voor gestudeerd en weet waar ik het over heb. Doe het rustiger aan en volg gewoon de schema die je gekregen hebt van ons![]()
daardoor groei je erveel sneller mee en het is volkomen blessure vrij
![]()
![]()
Waar bemoeien ze zich tegenwoordig allemaal niet meestraks vraagt ze nog of ik een string om wil doen tijdens het sporten
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de kortste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.
daardoor groei je erveel sneller mee en het is volkomen blessure vrij
![]()
![]()
![]()
Een uitgezakte 40+quote:
Niet heel veel kg hoor, had 70kg erop zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:56 schreef Handschoen het volgende:
[..]
btw. Welk bruut gewicht had je eigenlijk
joh, dat roep ik nou al jarenquote:
Ik sport (2 keer in de week) bij fit 4 free en ze hebben bij ons sinds enkele maanden dat je normaal kan bankdrukken. Anders wordt het weer smith inderdaad. Schuin kan niet eens, dat moet (als je zou willen) wel in de smith. Verder geen squat nee. Daarom train ik nu 1 keer in de week ergens anders (en ga helemaal overstappen) omdat je daar wel gewoon alles kan doen. En de sfeer is beter, niet zoveel beach boys...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:34 schreef Videopac het volgende:
Toevallig onlangs eens bij een fit 4 free en een Health City Basic wezen kijken: bij beide geen squatrek te bekennen, bij f4f ook geen bankdrukken als ik het goed gezien heb. Toen ik tegen het meisje van de Health City (die trouwens welwas) zei: "jullie hebben geen squatrek?" zei ze, vol trots: "Jawel. Daar!", wijzend op een Smith
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:48 schreef Repeat het volgende:
Bij mijn gym kan je ook niet squatten met losse gewichten, alleen een smith. Maarja ik heb nog nooit iemand het zien doen, iedereen is alleen maar bezig met borst en armen
Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:23 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik sport (2 keer in de week) bij fit 4 free en ze hebben bij ons sidns enkele maanden dat je normaal kan bankdrukken. Anders wordt het weer smith inderdaad. Schuin kan niet eens, dat moet (als je zou willen) wel in de smith. Verder geen squat nee. Daarom train ik nu 1 keer in de week ergens anders (en ga helemaal overstappen) omdat je daar wel gewoon alles kan doen. En de sfeer is beter, niet zoveel beach boys...![]()
Bij ons kan je ze verstellenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan
Net trouwens 140kg 5x gedrukt vlak, zit eindelijk weer steigende lijn in![]()
Ooh dat gaat weer de goede kant op! Netjes!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik doe schuin meestal met dumbells, en af en toe in de smith en dan breed beetpakken. Vind het schuinbankdrukbankje veel te schuin staan.
Net trouwens 140kg 5x gedrukt vlak, zit eindelijk weer steigende lijn in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |