Een uur?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef no-look het volgende:
er zijn ook andere dingen die je kunt trainen dan alleen de borst. Ga maar lekker een uurtje deadliften, squaten of rug trainen. Of een combinatie daarvan.
Apparaten? honderen oefeningen kun je doen met alleen barbells/dumbellsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Een uur?![]()
Maar ik ga idd wel eens wat andere dingen uitproberen, het is alleen dat bij de meeste apparaten bij ons je veel de borst nodig hebt.![]()
100% respect! Jouw vriend heeft geen problemen met je intensieve sporten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:54 schreef Frautie het volgende:
Ik verkoop software en trainingen voor de procesindustrie en dat doe ik voor heel Europa
'S ochtends loop ik hard, duurlopen doe ik in het weekend en 's avonds is het krachttraining, klimmen en de rest.
Sta om 0615 naast mijn bedje doordeweeks......en ik ben een nachtmens
4,2 kJ = 1 kcalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef XiChico het volgende:
Ik heb hier naast mij staan: Hero Fruitontbijt. Per 250 ml / portie zit er 600 Kj in. Er zit 0.75L in per fles.. ofteweel 1800 Kj. Zit nu aan de 2e fles.. waarmee je dus al over de 2500 kj per dag zit.. dat en nog avondeten, spaghetti, ongezouten noten (ook 250 gram van op vandaag) moet genoeg zijn toch? Ook nog 1 liter yoghurt elke dag btw.
OT: Heb jij nog vrienden? (behalve dan je Fok BB topic vriendjes en vriendinnetje, bedoel ik...)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
ik zit ook in de ict![]()
8 uur werken 3 uur reizen eten koken en zulks en dan nog trainen. Tussendoor ook nog op zoek naar een huis![]()
ach, je blijft van de straat eh
Mja maar of ze zitten in middelburg of ze studeren ergens in brabantquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef Videopac het volgende:
[..]
OT: Heb jij nog vrienden? (behalve dan je Fok BB topic vriendjes en vriendinnetje, bedoel ik...)
Woon in Vlissingenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja maar of ze zitten in middelburg of ze studeren ergens in brabantDus doordeweeks weinig last van
Al die rotzooi van Fruitontbijt ed. moet je zeker niet kopen, dan ben je binnen no-time zwerver omdat het erg duur is (maar wel lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:55 schreef XiChico het volgende:
Hmm.. valt tegen dan dat Hero Fruitontbijt. Dan maar naar wat anders op zoek, dit spul is ook nog eens vrij prijzig (1.50 per flesje)
Nope, totaal niet. Hij vindt 't juist leuk dat ik zo fana ben en we trainen soms ook wel samen. Of hij gaat mee lopen of zwemmenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef Videopac het volgende:
100% respect! Jouw vriend heeft geen problemen met je intensieve sporten?
Waarom kook je niet in het weekend voor de hele week? Smijt 't in de vriezer en trek eruit wat je nodig hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
ik zit ook in de ict![]()
8 uur werken 3 uur reizen eten koken en zulks en dan nog trainen. Tussendoor ook nog op zoek naar een huis![]()
ach, je blijft van de straat eh
doe ik ook, opwarmen duuurt alleen wel langquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Frautie het volgende:
[..]
Nope, totaal niet. Hij vindt 't juist leuk dat ik zo fana ben en we trainen soms ook wel samen. Of hij gaat mee lopen of zwemmen![]()
Maar heb 't ook weleens anders meegemaakt hoor. Toen ik net begon met trainen vond mijn ex het niks omdat ie bang was dat ik er in no time als een prof bb-er uit zou zien![]()
Die relatie is uiteindelijk ook spaak gelopen.
Qua tijdsplanning prive-werk, ik ben een ster in time management gewordenEnneuh beterschap he!
[..]
Waarom kook je niet in het weekend voor de hele week? Smijt 't in de vriezer en trek eruit wat je nodig hebt.
Scheelt tijd
Ik zet het altijd 's avonds alvast in de koelkast, dan kun je het de volgende dag zo opkanen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
doe ik ook, opwarmen duuurt alleen wel langMaar het scheelt wel dat ik niet hoef te koken
Had een paar jaar geleden soort gelijks,, of het is waar kan ook,, kwam zo'n dikke intstructeur naar me toe en zegt,, hey je kan beter eerst biceps trainen en daarna je rug, want dan zijn je biceps op en is al het gewicht wat je pakt,, doe je dan regelrecht met je rug..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OMG wat ik net meemaakte is met woorden niet te bevattenwas net bezig met squaten komt er zo'n vrouwelijke instructeur op mijn af.
Hallo mijn naam is Mariette en de jouwes?![]()
Je moet niet zo zwaar trainen joh daarmee scheur je alleen maar je spieren mee af en raak je binnen de korste keren geblesseerd, van wie heb je het squatten eigenlijk? Vast van het internet en tijdschriften.. je moet niet luisteren naar wat zei te zeggen hebben.
Ik heb hier voor gestudeerd en weet waar ik het over heb. Doe het rustiger aan en volg gewoon de schema die je gekregen hebt van ons![]()
daardoor groei je erveel sneller mee en is volkomen blessure vrij
![]()
![]()
Waar bemoeien ze zich tegenwoordig allemaal niet meestraks vraagt ze nog of ik een string om wil doen tijdens het sporten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |