lmao brutal voedingsregime.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:27 schreef no-look het volgende:
ik heb net een stuk cake op en ga zometeen voor de appelvlaai + litertje melk
quote:
Dat jij daar op geilt is prima. Wij doen dat niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:32 schreef LedZep het volgende:
Heb een beetje respect voor bafferbuilding, stelletje brutal ecto beasts.
ik doe niet aan goede voeding. 8 sneetjes bruin brood over de hele dag, minstens een liter melk, en avondeten. Daar doet deze ecto het op en het gaat nog best aardig. Niet zo snel, maar het gaat. En ik wil helemaal niet zwaarder worden.quote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:57 schreef no-look het volgende:
... zegt hij die een uitéénspattende druppel sperma als avatar heeft
Peter Beense is buffer dan iedereen die in dit topic post.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Skazminko het volgende:
Peter Beense is vrij gay.
Ok "joopie31" hahaha man wat een naam ook, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef LedZep het volgende:
Baffer is niets dan een slaaf van Peter Beense, sorry als ik hiermee de mythe van heroïsche bafferbuildervoorzitter omgooi.
dezelfde spieren trainen heeft weinig nut, als je andere spiergroepen traint kan het wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Jim.Beam het volgende:
Heb maandag spieroefeningen gedaan, vandaag wil ik weer maar nog beetje spierpijn, kan ik dan gewoon doorgaan? Of heeft dit een averechts effect?
Ah ja het betreft de borst, en dan zeg maar het gedeelte naar de oksel. Maar hoor ook wel eens dat een dag rust genoeg is en spierpijn dan gewoon is en gewoon door kan gaan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
dezelfde spieren trainen heeft weinig nut, als je andere spiergroepen traint kan het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |