Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Is de OP up-to-date?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Post-FiPO
geen idee, heb wel vorig topic erin gepleurd enzoquote:
Bite mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Hou nou es op met je bosbessenlollies en paraplu![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Affirmative!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Best grootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Best groot ding, of ligt dat aan mij/foto?![]()
Zooooooooo de tering, wat een huge blikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:22 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Dit staat bij ons in de koelkast in de schuur
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Snien het volgende:
Of wacht, mag ik hier wel posten?
Ik pakte het eerst zo en dacht dat het iets van bockworsten waren ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Snien het volgende:
[..]
Zooooooooo de tering, wat een huge blik
Gast, stoer! Waar koop je die, ik vind ze wel imposantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik pakte het eerst zo en dacht dat het iets van bockworsten waren ofzoToen dacht ik heeee wtf???? Is t gewoon een liter bier
Ik zal t eens aan mn pa vragen waar ie m vandaan heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Snien het volgende:
[..]
Gast, stoer! Waar koop je die, ik vind ze wel imposant
Goedenavond lieve tvp'end Sabinequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef Pien85 het volgende:
Tvp en goeieavond!
Haaj Anusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Hoi Tomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Goedenavond lieve tvp'end Sabine
Ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef Berenanus het volgende:
Prrrt, ik ga ook slapen denk ik![]()
[afbeelding]
Nee, dat was de vorige keer ook al zo... En uiteindelijk komt op de meet gewoon de harde kern en niet de slowchattertjes uit het topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat niet alleent gaat nergesn meer over
het wachten is op het grote afzegtopicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de vorige keer ook al zo... En uiteindelijk komt op de meet gewoon de harde kern en niet de slowchattertjes uit het topic
Je mag hier niet posten neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Snien het volgende:
Of wacht, mag ik hier wel posten?
Nou, dat durf ik toch niet!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je mag hier niet posten nee
Tenzij je langs komt op de meet![]()
Check.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik kom denk ik ook wel, maar niet overdag en ook niet slapen ^^.
Ehm tsja, het feit dat ik niemand ken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef outsidr het volgende:
En hoezo durf je niet ?
Voor wie ben je bang ?
TS en ik beschermen je wel
Ik ken ook niemandquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef Snien het volgende:
[..]
Ehm tsja, het feit dat ik niemand ken?
Je kunt nu wel met de auto!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef Snien het volgende:
[..]
Inderdaad, IRL heb ik nog nooit iemand ontmoet van Fok! volgens mij. Behalve dan de mensen die ik voor die tijd al kende...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand
Op enter en pussydeluxe na.
Het wordt gezellig en tof en daar draait het om
Vergroot je wereld, nieuwe mensen leren kennen
/check /check.quote:
Haha, thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kunt nu wel met de auto!
Feli hè
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand
Uhuhquote:
ik ken ook helemaal niemand en kom denk ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef Snien het volgende:
[..]
Ook check.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
ik ken ook helemaal niemand en kom denk ik ook
en mij en remlof enzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand
Ik ken alleen je tietenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
meh, ik ken alleen Sebasser
dat klinkt al beterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef Snien het volgende:
MISSCHIEN dat ik de kroeg even kom checken
Hij heeft m van mn tante gehad dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zal t eens aan mn pa vragen waar ie m vandaan heeft
je hebt me nota bene al 2keer gemeetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken alleen je tieten
Meer ken ik niet meer van je herinneren
Ik val dus onder de harde kernquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de vorige keer ook al zo... En uiteindelijk komt op de meet gewoon de harde kern en niet de slowchattertjes uit het topic
Da's waar, in Utrecht. Jij weet het tenminste nogquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb ook met jou gepraat vorige keer
Ja... heb alleen het gedeelte van je tieten onthoudenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt me nota bene al 2keer gemeet
Heej, ik kom misschien dom over, maar ben niet achterlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's waar, in Utrecht. Jij weet het tenminste nog
kwarktaart.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Jij stond toch al gewoon bij de (middag)komers?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kom ook, mits dat niemand me gaat uitlachen![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij stond toch al gewoon bij de (middag)komers?
Én maar weigeren 's avonds te komenquote:
nee, dan wordt ik verkracht door dronken fok!stersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Én maar weigeren 's avonds te komen![]()
En dat wil je niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, dan wordt ik verkracht door dronken fok!sters
nou, enter en Brechtje wel, maar ik weet de rest nog nietquote:
Jaweeeeelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je komt ook weer ?
Geeft niet, je UI is toch engquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:05 schreef laforest het volgende:
I kan niet meer komen, ben van Groningen naar Dublin verhuist.![]()
De Groningen meetings zijn de best.![]()
![]()
hee remlof, als ik nou ook mod wil worden is er dan wat te regelen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's waar, in Utrecht. Jij weet het tenminste nog
*insert Drummer-Itchy reply*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:00 schreef outsidr het volgende:
dominique moet komen, anders voel ik me zo allenig als drummer zijnde![]()
Nou als je de hele avond bier haalt voor yvonne en mij zou dat best wel eens kunnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:28 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
hee remlof, als ik nou ook mod wil worden is er dan wat te regelen?![]()
maar jij kan toch heul niet mensen mod maken? dat kunnen toch alleen FA's?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou als je de hele avond bier haalt voor yvonne en mij zou dat best wel eens kunnen
Mijn mening telt ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:52 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
maar jij kan toch heul niet mensen mod maken? dat kunnen toch alleen FA's?
Nee! Het bier!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Drama, dráma. De grootheidswaanzin.
Wat Bio zegt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder bier ben jij dan ook niets, levende barkruk..
jij hier, posten is komenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Drama, dráma. De grootheidswaanzin.
Daar bij dat grote bordquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Snien het volgende:
Wat is trouwens jullie afspreekplek op het station? Het peerd van Ome Loeks?
Laten we in Den Haag verzamelenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:24 schreef Snien het volgende:
Het hele stadsbalkon is een doorn in het oog
Nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Laten we in Den Haag verzamelen![]()
Ga je gangquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
ga jij maar in den haag verzamelenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen voordat we naar groningen gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:39 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
ga jij maar in den haag verzamelen
DUDE!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:57 schreef TheSorrow het volgende:
Altijd leuk, het laatste stuk terug naar de zaak ingehaald worden door een politieauto en een boete krijgen
grrr zondequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:07 schreef TheSorrow het volgende:
"Je reed wel erg hard hè?" "Ik reed 80 en nog liep je op me uit"
Uiteindelijk een boete gekregen voor 73km/u, 23 te hard dus... 114¤
Foei!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:06 schreef outsidr het volgende:
Ik ben geflitst met 71 km/u te hard
ik toen ik 54 ipv 50...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:06 schreef outsidr het volgende:
Nah, je had een goede reden. Raar dat ze er niks meer over laten horen..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef outsidr het volgende:
Gelukkig door een flitspaal, dus geen punt erbij
Maarja ik moest me medicijnen van me vader snel terug naar huis brengen omdat deze van levensbelang zijn...
Die sufkut had ze in de auto laten liggen
Gebeurde eind Januari 2007, alleen een brief ontvangen dat ik te hard reed en heeft me vader een mooie brief voor geschreven en de situatie in uitgelegd...
Heb tot de dag van vandaag er nog niets over gehoord...![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:06 schreef outsidr het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat ben je druk op de vroege ochtend.
Lopende band werk, eigenlijk was het maar voor 3 maanden. Maar ben er een beetje blijven hangen en te lui om iets anders te zoeken... Eigen schuld dus..quote:
zaagselquote:
nog 2 pakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:28 schreef outsidr het volgende:
Condooms ?
weekend??!!!quote:
Dan wens ik je bij deze veel sterkte gozerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
zaagsel
[..]
nog 2 pakken
[..]
weekend??!!!
Gewoon zaterdag en zondag hoor! (moet stage lopen!)
Een vriend (die wereldkampioen dammen is geweest), nodigde me uit om vanavond mee te doen met een toernooi sneldammen.... Nu kan ik dus helemaal niet dammen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan wens ik je bij deze veel sterkte gozer![]()
Ik gelukkig wel, vanavond weer keihard chillen
Dat is iets tussen Deo en mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
Deo, hoe kom je eigenlijk op zo'n achterlijke TT?
Ik zal mn ex collega bellen, hij was de dam koning van de Ali (shop in Dordtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Een vriend (die wereldkampioen dammen is geweest), nodigde me uit om vanavond mee te doen met een toernooi sneldammen.... Nu kan ik dus helemaal niet dammen!Het ging vooral om het bier drinken vertelde hij me
Ik vind de TT maar gayquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is iets tussen Deo en mij![]()
Ik ben weer roze![]()
< wappiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:48 schreef Berenanus het volgende:
< bezopen! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Denk je dat er nog een mod om deze tijd online is die dat voor je kan doen nu?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:48 schreef Tiemie het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst.
Haajquote:
Prima hoor, alleen een beetje zuur opgestaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haaj
Alles gaat wel goed, neem ik aan?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Prima hoor, alleen een beetje zuur opgestaanen moet straks naar stage..
Waarschijnlijk draag ik een hoog knuffelgehalte met me mee, want die mongolen willen de hele dag niets anders dan aan me zitten en knuffelen. Ze blijven met eten knoeien ookal schreeuw je tegen ze. KUTHOEREN ALLEMAAL!quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:Ohke
Nouja, mooi dat je het leuk vind, toch?![]()
![]()
Gewoon veel water drinken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:26 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar ik ben best brak atm, gisteren best wat gedronken en niet goed geslapen vannacht... Maarja, komt wel goed
Mocht ze dat goed vinden dan denk ik dat de eerste de beste FOK!ker die met zijn geile rukhandjes aan Brechtje gaat frotten acuut een permban krijgt van yvonne.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef nikky het volgende:
Brechtje en blijven slapen inhet simplon hotel?
Van Yvonne haar levensdagen nog niet
Ik heb een kloonquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mocht ze dat goed vinden dan denk ik dat de eerste de beste FOK!ker die met zijn geile rukhandjes aan Brechtje gaat frotten acuut een permban krijgt van yvonne.
Dus iedereen die 30 september gebanned is en op de meet was heeft aan Brechtje gezeten of over haar heen gekwakt.![]()
Jullie staan erbij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:36 schreef Snien het volgende:
Hey, hey, ik heb besloten dat ik ook kom, naar de kroeg dan, samen met Anka. Woehoe.
Geen ontbijt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:23 schreef Ruzie het volgende:
Wilt iemandmij nog even toevoegenbij slapen incl. beddengoed? :-)
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou als ik daar zou blijven slapen nu toch wel zo'n beetje de boel beginnen te regelen als ik jullie was![]()
Ik ook niet. Mijn bed staat er wel zonder dat ik het reserveer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:30 schreef boem-dikkie het volgende:nja het maakt mij niet uit hoor , ik blijf niet slapen
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:36 schreef outsidr het volgende:
Ik heb ook weer een bekeuring ontvangen...
Voor fuckin 5 km/u te hardo.O
Zet mij trouwens ook maar op de lijst om daar te slapen.
Incl. beddengoed en ontbijt.
Ik neem die avond ervoor wel flink wat medicijntjes in zodat ik normaal ken slapen
Toch welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:36 schreef outsidr het volgende:
Zet mij trouwens ook maar op de lijst om daar te slapen.
Incl. beddengoed en ontbijt.
Ik neem die avond ervoor wel flink wat medicijntjes in zodat ik normaal ken slapen
Goede zaakquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef enter het volgende:
IK HEB WEL DINGEN GEREGELD!!!
Ik denk dat ik liever op een kamer slaap trouwens, met al die metallovers die de hele nacht willen feestenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef enter het volgende:
Als ik dit zo lees heb jij een abonnement op het CJIB of niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:36 schreef outsidr het volgende:
Dat zal best maar was dat ook voor de meet???quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef enter het volgende:
en omdat jullie zo veranderlijk zijn is het best moeilijk een goed plan te makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever op een kamer slaap trouwens, met al die metallovers die de hele nacht willen feesten
Je blijft toch niet slapen? dus zeur niet zo...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zal best maar was dat ook voor de meet???![]()
En je CAPS staat aan.![]()
Je vergeet de tieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:48 schreef remlof het volgende:
Wat Q zegt.
VOLquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet de tieten.![]()
En wil je mij in de op even bij de komers zetten?![]()
Pusseeeeeeeeeeeehquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever op een kamer slaap trouwens, met al die metallovers die de hele nacht willen feesten
Ik zou mogen willen dat ik korting krijg van het CJIB...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees heb jij een abonnement op het CJIB of niet.
Automatische incasso, grootverbruikers korting, nu 11 bekeuringen halen, 10 betalen....dat idee.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:54 schreef TheSorrow het volgende:
enter, PM
JIJ BENT NIET LIEF EN IK BEN ONGESTELDquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je vergeet de tieten.![]()
En wil je mij in de op even bij de komers zetten?![]()
Is het al zo erg dat je een kerstpakket van ze krijgt of dat nog niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb in minder als een half jaar tijd meer als 500¤ betaald aan die gasten
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef enter het volgende:
[..]
JIJ BENT NIET LIEF EN IK BEN ONGESTELD![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al., maar ik wilde niet gelijk suggereren dat je aan de rooie klats was.
Enneh, je hoeft niet zo groot te typen, ik ben niet blind.
Met daarin nog eens een boete van 100¤ jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is het al zo erg dat je een kerstpakket van ze krijgt of dat nog niet?![]()
Truequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef enter het volgende:
Mannen kunnen er echt niet tegen als een vrouw gaat inhalen![]()
Ook niet als ze ingehaald worden door een bestelbus of een vrachtwagen of alles wat in principe slomer is dan de koektrommel waar zij in rijden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef enter het volgende:
Mannen kunnen er echt niet tegen als een vrouw gaat inhalen![]()
Jij en ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:04 schreef enter het volgende:
Ik rij altijd 150 en nooit boetes, wel leuke mannen die wedstrijdje willen houden uhuh
quote:
Ze is botergeil, ze wil wat andersquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste vrouwen plunderen de chocola afdeling van de supermarkt en zij wil het weer niet hebben.
Ondankbaar kreng.
Mn zus had een 2.0i koektrommel, die boekte toch aardig!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook niet als ze ingehaald worden door een bestelbus of een vrachtwagen of alles wat in principe slomer is dan de koektrommel waar zij in rijden.
Denk dat het aan de persoon ligt die het aanbiedt? Gokje..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste vrouwen plunderen de chocola afdeling van de supermarkt en zij wil het weer niet hebben.
Ondankbaar kreng.
Ze wil een threesomequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze is botergeil, ze wil wat anders
JUISTquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij en ik.
Vanavond.
Lozerlaan.
24.00
Racen
Ik ben trouwens weer beschikbaar, RZ, 50 euroquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze is botergeil, ze wil wat anders
Jij rijdt in een Opel Corsa toch ?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ben trouwens weer beschikbaar, RZ, 50 euro![]()
Dan ga jij dus winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij rijdt in een Opel Corsa toch ?
Precies...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Naar de hoeren is ver beneden mijn waardigheid.
Kruipend doe ik dat alquote:
Like I said, ik hou je kruipend bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef enter het volgende:
deze
Voertuigsoort Personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming CORSA-C; Z1.4XE
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1389 cm3
Vermogen 66 kW
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 955 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.500 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM ¤ 3061
Maak van die threesome maar een duo, ik ga zo douchen en dan heb ik vanavond een bebloede lul, kwil niet nog een x de douche inquote:
Durf je wel, tegen een 1.4 he ?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:26 schreef enter het volgende:
Boebiedoe en ik hebben in een mooooooooooie auto gezeten![]()
Zit nog voldoende profiel op me banden hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:34 schreef TheSorrow het volgende:
En spinnen in zn 2 zou ik ook wel kunnen als ik slicks zou hebbenJe hebt amper profiel erop zitten toch?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:36 schreef enter het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij begrijpt het niet helemaal![]()
Pallets sorteren natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:40 schreef enter het volgende:
Maar even ontopic weer.... wat gaan we allemaal doen dan op de meet?
Klinkt heftigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
Blowen, zuipen, neuken, grunten, schransen, blowen, eten, zuipen, neuken, rellen, moshen, blowen, zuipen enzo
Oh...quote:
Ik ga alleen lief praten met andere fokkersquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
Blowen, zuipen, neuken, grunten, schransen, blowen, eten, zuipen, neuken, rellen, moshen, blowen, zuipen enzo
Je vergeet spacen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
DAT KAN BIJ MIJ HEULEMAAL NIETquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Oh...
En bij mensen het bloed onder hun nagels vandaan zien te halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |