Truequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef enter het volgende:
Mannen kunnen er echt niet tegen als een vrouw gaat inhalen![]()
Ook niet als ze ingehaald worden door een bestelbus of een vrachtwagen of alles wat in principe slomer is dan de koektrommel waar zij in rijden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:07 schreef enter het volgende:
Mannen kunnen er echt niet tegen als een vrouw gaat inhalen![]()
Jij en ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:04 schreef enter het volgende:
Ik rij altijd 150 en nooit boetes, wel leuke mannen die wedstrijdje willen houden uhuh
quote:
Ze is botergeil, ze wil wat andersquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste vrouwen plunderen de chocola afdeling van de supermarkt en zij wil het weer niet hebben.
Ondankbaar kreng.
Mn zus had een 2.0i koektrommel, die boekte toch aardig!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook niet als ze ingehaald worden door een bestelbus of een vrachtwagen of alles wat in principe slomer is dan de koektrommel waar zij in rijden.
Denk dat het aan de persoon ligt die het aanbiedt? Gokje..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste vrouwen plunderen de chocola afdeling van de supermarkt en zij wil het weer niet hebben.
Ondankbaar kreng.
Ze wil een threesomequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze is botergeil, ze wil wat anders
JUISTquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij en ik.
Vanavond.
Lozerlaan.
24.00
Racen
Ik ben trouwens weer beschikbaar, RZ, 50 euroquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze is botergeil, ze wil wat anders
Jij rijdt in een Opel Corsa toch ?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:13 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ben trouwens weer beschikbaar, RZ, 50 euro![]()
Dan ga jij dus winnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij rijdt in een Opel Corsa toch ?
Precies...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Naar de hoeren is ver beneden mijn waardigheid.
Kruipend doe ik dat alquote:
Like I said, ik hou je kruipend bijquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef enter het volgende:
deze
Voertuigsoort Personenauto
Merk OPEL
Handelsbenaming CORSA-C; Z1.4XE
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1389 cm3
Vermogen 66 kW
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 955 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.500 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM ¤ 3061
Maak van die threesome maar een duo, ik ga zo douchen en dan heb ik vanavond een bebloede lul, kwil niet nog een x de douche inquote:
Durf je wel, tegen een 1.4 he ?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:26 schreef enter het volgende:
Boebiedoe en ik hebben in een mooooooooooie auto gezeten![]()
Zit nog voldoende profiel op me banden hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:34 schreef TheSorrow het volgende:
En spinnen in zn 2 zou ik ook wel kunnen als ik slicks zou hebbenJe hebt amper profiel erop zitten toch?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:36 schreef enter het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij begrijpt het niet helemaal![]()
Pallets sorteren natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:40 schreef enter het volgende:
Maar even ontopic weer.... wat gaan we allemaal doen dan op de meet?
Klinkt heftigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
Blowen, zuipen, neuken, grunten, schransen, blowen, eten, zuipen, neuken, rellen, moshen, blowen, zuipen enzo
Oh...quote:
Ik ga alleen lief praten met andere fokkersquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
Blowen, zuipen, neuken, grunten, schransen, blowen, eten, zuipen, neuken, rellen, moshen, blowen, zuipen enzo
Je vergeet spacen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef outsidr het volgende:
DAT KAN BIJ MIJ HEULEMAAL NIETquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Oh...
En bij mensen het bloed onder hun nagels vandaan zien te halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |