Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Is de OP up-to-date?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Post-FiPO
geen idee, heb wel vorig topic erin gepleurd enzoquote:
Bite mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Hou nou es op met je bosbessenlollies en paraplu![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Affirmative!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Best grootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Best groot ding, of ligt dat aan mij/foto?![]()
Zooooooooo de tering, wat een huge blikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:22 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Dit staat bij ons in de koelkast in de schuur
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Snien het volgende:
Of wacht, mag ik hier wel posten?
Ik pakte het eerst zo en dacht dat het iets van bockworsten waren ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Snien het volgende:
[..]
Zooooooooo de tering, wat een huge blik
Gast, stoer! Waar koop je die, ik vind ze wel imposantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik pakte het eerst zo en dacht dat het iets van bockworsten waren ofzoToen dacht ik heeee wtf???? Is t gewoon een liter bier
Ik zal t eens aan mn pa vragen waar ie m vandaan heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Snien het volgende:
[..]
Gast, stoer! Waar koop je die, ik vind ze wel imposant
Goedenavond lieve tvp'end Sabinequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef Pien85 het volgende:
Tvp en goeieavond!
Haaj Anusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Hoi Tomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Goedenavond lieve tvp'end Sabine
Ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef Berenanus het volgende:
Prrrt, ik ga ook slapen denk ik![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |