Slapers in Simplon: (quote:Inschatting kosten
grote slaapzaal 13,00 persoon/nacht
toeristenbelasting 1,50 persoon/nacht
Iedereen betaald ongeveer 15 euro borg p.p. (ligt aan het aantal personen dat blijft slapen).
Krijg je zondag terug.
Mogelijkheden
Overnachtingen op de grote slaapzaal zijn exclusief ontbijt en beddengoed. Wil je wel gebruik maken van beddengoed of ontbijt dan gelden daarvoor de volgende meerprijzen:
ontbijt 4,50 persoon/dag
laken- en dekenset 2,50 p.p
Zijn er mensen die willen ontbijten??
DUS let op.... geen beddengoed aanwezig! Eigen slaapzak, laken, deken, vuilniszak... meenemen of even doorgeven dat je 2,50 gaat betalen
Is de OP up-to-date?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Post-FiPO
geen idee, heb wel vorig topic erin gepleurd enzoquote:
Bite mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Hou nou es op met je bosbessenlollies en paraplu![]()
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Affirmative!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Best grootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Best groot ding, of ligt dat aan mij/foto?![]()
Zooooooooo de tering, wat een huge blikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:22 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Dit staat bij ons in de koelkast in de schuur
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Snien het volgende:
Of wacht, mag ik hier wel posten?
Ik pakte het eerst zo en dacht dat het iets van bockworsten waren ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Snien het volgende:
[..]
Zooooooooo de tering, wat een huge blik
Gast, stoer! Waar koop je die, ik vind ze wel imposantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik pakte het eerst zo en dacht dat het iets van bockworsten waren ofzoToen dacht ik heeee wtf???? Is t gewoon een liter bier
Ik zal t eens aan mn pa vragen waar ie m vandaan heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Snien het volgende:
[..]
Gast, stoer! Waar koop je die, ik vind ze wel imposant
Goedenavond lieve tvp'end Sabinequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef Pien85 het volgende:
Tvp en goeieavond!
Haaj Anusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
done
[..]
hoi meidje
hoi Chips!
Hoi Tomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Goedenavond lieve tvp'end Sabine
Ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef Berenanus het volgende:
Prrrt, ik ga ook slapen denk ik![]()
[afbeelding]
Nee, dat was de vorige keer ook al zo... En uiteindelijk komt op de meet gewoon de harde kern en niet de slowchattertjes uit het topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat niet alleent gaat nergesn meer over
het wachten is op het grote afzegtopicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de vorige keer ook al zo... En uiteindelijk komt op de meet gewoon de harde kern en niet de slowchattertjes uit het topic
Je mag hier niet posten neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Snien het volgende:
Of wacht, mag ik hier wel posten?
Nou, dat durf ik toch niet!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je mag hier niet posten nee
Tenzij je langs komt op de meet![]()
Check.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik kom denk ik ook wel, maar niet overdag en ook niet slapen ^^.
Ehm tsja, het feit dat ik niemand ken?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:19 schreef outsidr het volgende:
En hoezo durf je niet ?
Voor wie ben je bang ?
TS en ik beschermen je wel
Ik ken ook niemandquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef Snien het volgende:
[..]
Ehm tsja, het feit dat ik niemand ken?
Je kunt nu wel met de auto!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef Snien het volgende:
[..]
Inderdaad, IRL heb ik nog nooit iemand ontmoet van Fok! volgens mij. Behalve dan de mensen die ik voor die tijd al kende...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand
Op enter en pussydeluxe na.
Het wordt gezellig en tof en daar draait het om
Vergroot je wereld, nieuwe mensen leren kennen
/check /check.quote:
Haha, thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kunt nu wel met de auto!
Feli hè
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand
Uhuhquote:
ik ken ook helemaal niemand en kom denk ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef Snien het volgende:
[..]
Ook check.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:07 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
ik ken ook helemaal niemand en kom denk ik ook
en mij en remlof enzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand
Ik ken alleen je tietenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
meh, ik ken alleen Sebasser
dat klinkt al beterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef Snien het volgende:
MISSCHIEN dat ik de kroeg even kom checken
Hij heeft m van mn tante gehad dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zal t eens aan mn pa vragen waar ie m vandaan heeft
je hebt me nota bene al 2keer gemeetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken alleen je tieten
Meer ken ik niet meer van je herinneren
Ik val dus onder de harde kernquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de vorige keer ook al zo... En uiteindelijk komt op de meet gewoon de harde kern en niet de slowchattertjes uit het topic
Da's waar, in Utrecht. Jij weet het tenminste nogquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:43 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb ook met jou gepraat vorige keer
Ja... heb alleen het gedeelte van je tieten onthoudenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt me nota bene al 2keer gemeet
Heej, ik kom misschien dom over, maar ben niet achterlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's waar, in Utrecht. Jij weet het tenminste nog
kwarktaart.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Jij stond toch al gewoon bij de (middag)komers?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kom ook, mits dat niemand me gaat uitlachen![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij stond toch al gewoon bij de (middag)komers?
Én maar weigeren 's avonds te komenquote:
nee, dan wordt ik verkracht door dronken fok!stersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Én maar weigeren 's avonds te komen![]()
En dat wil je niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, dan wordt ik verkracht door dronken fok!sters
nou, enter en Brechtje wel, maar ik weet de rest nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |