Foei!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:06 schreef outsidr het volgende:
Ik ben geflitst met 71 km/u te hard
ik toen ik 54 ipv 50...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:06 schreef outsidr het volgende:
Nah, je had een goede reden. Raar dat ze er niks meer over laten horen..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:10 schreef outsidr het volgende:
Gelukkig door een flitspaal, dus geen punt erbij
Maarja ik moest me medicijnen van me vader snel terug naar huis brengen omdat deze van levensbelang zijn...
Die sufkut had ze in de auto laten liggen
Gebeurde eind Januari 2007, alleen een brief ontvangen dat ik te hard reed en heeft me vader een mooie brief voor geschreven en de situatie in uitgelegd...
Heb tot de dag van vandaag er nog niets over gehoord...![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:06 schreef outsidr het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat ben je druk op de vroege ochtend.
Lopende band werk, eigenlijk was het maar voor 3 maanden. Maar ben er een beetje blijven hangen en te lui om iets anders te zoeken... Eigen schuld dus..quote:
zaagselquote:
nog 2 pakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:28 schreef outsidr het volgende:
Condooms ?
weekend??!!!quote:
Dan wens ik je bij deze veel sterkte gozerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
zaagsel
[..]
nog 2 pakken
[..]
weekend??!!!
Gewoon zaterdag en zondag hoor! (moet stage lopen!)
Een vriend (die wereldkampioen dammen is geweest), nodigde me uit om vanavond mee te doen met een toernooi sneldammen.... Nu kan ik dus helemaal niet dammen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan wens ik je bij deze veel sterkte gozer![]()
Ik gelukkig wel, vanavond weer keihard chillen
Dat is iets tussen Deo en mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
Deo, hoe kom je eigenlijk op zo'n achterlijke TT?
Ik zal mn ex collega bellen, hij was de dam koning van de Ali (shop in Dordtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:06 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Een vriend (die wereldkampioen dammen is geweest), nodigde me uit om vanavond mee te doen met een toernooi sneldammen.... Nu kan ik dus helemaal niet dammen!Het ging vooral om het bier drinken vertelde hij me
Ik vind de TT maar gayquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is iets tussen Deo en mij![]()
Ik ben weer roze![]()
< wappiequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:48 schreef Berenanus het volgende:
< bezopen! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Denk je dat er nog een mod om deze tijd online is die dat voor je kan doen nu?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:48 schreef Tiemie het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst.
Haajquote:
Prima hoor, alleen een beetje zuur opgestaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haaj
Alles gaat wel goed, neem ik aan?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Prima hoor, alleen een beetje zuur opgestaanen moet straks naar stage..
Waarschijnlijk draag ik een hoog knuffelgehalte met me mee, want die mongolen willen de hele dag niets anders dan aan me zitten en knuffelen. Ze blijven met eten knoeien ookal schreeuw je tegen ze. KUTHOEREN ALLEMAAL!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |