het klopt overigens dat zaterdag een lange dag is, maar daarvoor heb ik zondag dan wel vrijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:22 schreef Ynske het volgende:
waarschijnlijk een stomme vraag, maar is er misschien iemand die zin heeft om vrijdag op stap te gaan met de kids, en daar wat foto's van wil hebben?
ik heb vrij, word gek van mijn vrije tijd, en zoek iets om mee bezig te kunnen zijn
Utrechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:50 schreef Lishe het volgende:
Ynske, waar woon je?Ik kan nog wel een buik + dochterreportage gebruiken...
![]()
7 wekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:51 schreef p_iglet het volgende:
Ik zoek ook nog wat te doen voor vrijdag middag vanaf 11.00 ofzo, dus als kind 7 weken mag zijn dan roep maar Ynske...
Jammer dat ik niet aan het werk ben, dan had ik je misschien nog voorbij zien komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:19 schreef Vicky het volgende:
Dalijk gaan we naar Zeewolde.
Ik moet uit Zandvoort komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef Ynske het volgende:
Hier geen probleem. Ik weet niet waar LadyS vandaan moet komen?
maar ik kan best in de auto stappen en ergens naar toe rijden
nog niet echt, ik ga strakjes wel eens rondsurfen of ik iets kan vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef p_iglet het volgende:
Hmm als jullie beide mobiel zijn, dan zou ik bijna zeggen strand scheveningen... maar daar is helaas het weer niet voor.
Ynske, heb jij ideeen waar het goed fotograferen is met dit weer?
Nou mocht het niet doorgaan, dan hebben wij nog 2 kaartjes, dus....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef m@x het volgende:
Oh Diaan, The PoliceDat is wel heel erg leuk, maar met een beetje mazzel ben ik dan ook aan het klussen. ik ga je vanavond even mailen over dat andere
Belaan, een naamtopic is juist een eer hoor![]()
volgens weathernews is het 21 graden, 40% kans op zon en 40% kans op regen (1mm)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef p_iglet het volgende:
Hmm als jullie beide mobiel zijn, dan zou ik bijna zeggen strand scheveningen... maar daar is helaas het weer niet voor.
Ynske, heb jij ideeen waar het goed fotograferen is met dit weer?
Ik denk dat je met een kleedje in de speeltuin met Pepijn ook best ver komt. Maar heemstede is niet zo handig met de trein vanaf den haagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
volgens weathernews is het 21 graden, 40% kans op zon en 40% kans op regen (1mm)
Verder heb ik ook niet zo gauw ideeen, alleen maar hier in de buurt (speeltuin/wandelbos/kinderboerderij groenendaal bijvoorbeeld )
edit: maar voor Pepijn zal het weinig uitmaken denk ik
edit2: en ook niet echt handig om van hem foto's te maken in de speeltuin
Belana, ik herken heel erg in wat je schrijft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef Belana het volgende:
zeg, kan ik ff uit de TT ?ik probeerde een beeeetje anoniem op het bankje een vraag te stellen ja
overigens nog in reactie op het vorige topic...
ik ben misschien niet een typje om fulltime thuis te zitten met de kinderen. zeker niet om een eigen bedrijfje te beginnen trouwens
het zou leuk zijn om een leuke baan in de buurt te vinden, dat zou echt fijn zijn, maar daar zijn er niet veel van hier. ben wel bezig trouwens ergens mee, bewindvoerdersfunctie.
mijn man kan misschien een andere baan krijgen waar ie achterlijk veel gaat verdienen, daar komt het op neer
maar, het is dus dubbel, het lijkt me tegelijkertijd heerlijk om thuis te zijn en mijn eigen invulling van de dag te maken, Liam naar school brengen en weer halen, beetje rommelen, misschien een hond nemen, en dat dan idd voor een paar jaar zoals ET zegt. Ik ben alleen best een huismus en ben bang dat mijn wereldje een beetje klein gaat worden, daar zal ik wel op moeten letten.
ach, ik hoef niet op stel en sprong een beslissing te nemen gelukkig, er is nog niet definitief sprake van, maar het houdt me bezig.
Tuttuttut, een hond neem je niet die krijg je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef Belana het volgende:
zeg, kan ik ff uit de TT ?ik probeerde een beeeetje anoniem op het bankje een vraag te stellen ja
overigens nog in reactie op het vorige topic...
ik ben misschien niet een typje om fulltime thuis te zitten met de kinderen. zeker niet om een eigen bedrijfje te beginnen trouwens
het zou leuk zijn om een leuke baan in de buurt te vinden, dat zou echt fijn zijn, maar daar zijn er niet veel van hier. ben wel bezig trouwens ergens mee, bewindvoerdersfunctie.
mijn man kan misschien een andere baan krijgen waar ie achterlijk veel gaat verdienen, daar komt het op neer
maar, het is dus dubbel, het lijkt me tegelijkertijd heerlijk om thuis te zijn en mijn eigen invulling van de dag te maken, Liam naar school brengen en weer halen, beetje rommelen, misschien een hond nemen, en dat dan idd voor een paar jaar zoals ET zegt. Ik ben alleen best een huismus en ben bang dat mijn wereldje een beetje klein gaat worden, daar zal ik wel op moeten letten.
ach, ik hoef niet op stel en sprong een beslissing te nemen gelukkig, er is nog niet definitief sprake van, maar het houdt me bezig.
Ik heb een aantal maanden gewerkt (is ook alweer anderhalf jaar geledenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef bixister het volgende:
spuuglokje, ik dacht dat jij weer aan 't werk was juist?
ow, ja dat lijkt me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij bedoelde Pruk dat je beter geen beslissing kan nemen voordat duidelijk is of de baan van je man doorgaat.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Maggie het volgende:
m@x - had je mijn berichtje nog gezien?
Dank voor je reply!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef owlet het volgende:
Webkim, ik denk dat dat zo veel kan verschillen. Mijn man heeft geen hoog salaris (laag in de middenklasse zeg maar) en onze woonlasten zijn ook laag doordat we klein en goedkoop wonen en geen auto hebben. Voor ons is het dus te doen om mij thuis te laten zijn maar we zijn er qua extra comfort echt wel op achteruit gegaan. Dingen als ergens wat gaan eten, luxe boodschappen doen of veel kleding komen moeten nu wat meer overdacht worden.
Soms vind ik het vervelend, als dingen moet laten die ik anders zo zou kunnen doen. Maar meestal ben ik blij met de keuze die we hebben gemaakt.
Ja, zaterdag verhuizen we!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, ik word ook helemaal vrolijk van je topic! Gaan jullie nu deze zaterdag over? Dan vieren jullie straks Storms verjaardag in het nieuwe huis!
Dat is waar ook, even vergeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, zaterdag verhuizen we!
En we vieren de verjaardag van Storm én Maria inderdaad in het nieuwe huis!![]()
Sjoeg, dat is wel heel erg kut zeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren iets op de pc gedaan: system recovery. Omdat hij vastliep. Maar dat had ik nooit mogen doen, zei S vanochtend al. Hij hoopte dat het goed zou komen nog. Nu keek hij net: alles is weg. 'Mijn documenten' is weg (of leeg) en alle favorieten en alles, alles, alles. Althans, zo lijkt het nu heeeeeeeeel erg.Foto's.... foto's... foto's...
Is het ook, maar naast het systeemherstel/systemrecovery wat Windows heeft, heeft vaak de leverancier van de pc ook zoiets. Dat je bestanden echt weg zijn, ook na goed zoeken, geeft aan dat je dus waarschijnlijk die van de leverancier te pakken gehad hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Ynske het volgende:
bij mijn weten is systemrecovery het engelse woord voor systeemherstel
maar goed, t zal wel
ik heb t iig al een paar keer gebruikt, en gewoon mijn bestanden kunnen benaderen via de andere mapping.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
En nog een gratis tip. Foto's ALTIJD, ALTIJD ALTIJD backuppen. Een verwijderbare USB harddisk kost een rochel en 2 knikkers. NAS servers met 2 harddisken (die dus zichzelf back-upped) worden ook gemeengoed. Een DVD brander krijg je gratis bij een pak aldays.....
ALTIJD backuppen!
Blijven speuren, met verschillende recovery tools. Wat de ene niet vind, vind misschien de ander wel. En voorlopig niets nieuws op die harddisk zetten, tot je zeker weet dat er niets meer terug te halen valt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Sugar het volgende:
Swetsenegger en Leah, dankjulliewel voor jullie tips en aanvullingen. In het topic in DIG stond een goede tip en daarmee heeft mijn man in elk geval al wat dingen terug kunnen zetten. Pfieuw.
En wat had dat in dit geval voor toegevoegde waarde gehad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:52 schreef Ynske het volgende:
overigens nog een tip voor de volgende keer Sugar,
zet je bestanden niet in de mijn documenten maar in een map op de C
dus bv C:/Sugar
omdat je niet altijd bij herstelacties alle bestanden wist, maar vaak word dan wel de my docs overschrevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wat had dat in dit geval voor toegevoegde waarde gehad?
Nee, de herstelactie van de PC fabrikant overschrijft alles, en de herstelactie van windows verwijderd géén data, alleen drivers en applicaties.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat je niet altijd bij herstelacties alle bestanden wist, maar vaak word dan wel de my docs overschreven
Phluphy dank je!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Sugar... wat balen allemaal zeg...
Ik wilde hier eig. even komen lachen om die zelf-invoegende google adverts.
Sommige geven van die rare combinaties:
[afbeelding]
Jeetje, hoe wanhopig/ziek kan je zijn..quote:Moeder wil peuter aan bordeel slijten
Uitgegeven: 22 augustus 2007 19:56
BARCELONA - De Spaanse politie heeft een 33-jarige vrouw aangehouden die haar dochter van twee in een bordeel wilde laten werken. Dit meldde de politie in Catalonië woensdag.
De bordeeleigenaar had aangifte gedaan. Volgens hem wilde de vrouw seksuele handelingen laten verrichten met de peuter in ruil voor geld.
De vrouw, die ook een zoon van zeven heeft, had cocaďne bij zich toen zij werd opgepakt. Zij zei tegen de politie dat zij geld nodig had omdat zij geen alimentatie krijgt van de vader van de kinderen.
(c) ANP
En ik lees dit en denk: Waarom heb ik nog geen fietstassen eigenlijk?! Ik loop nog steeds naar de supermarkt en sleep me dan een ongeluk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef dutchie het volgende:
Dit is heel slecht voor mijn imago, maar ik treed hiermee in de voetsporen van M@x:
De Hema heeft hele hippe fietstassen!!!
Staat niet op de site, maar zo'n tas die je ook als boodschappentas kan gebruiken. Een zwarte met roze opdrukjes. Leuk!!!!!
Maar zoals ik al zei slecht voor mijn image.
Uh inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:17 schreef texelonia het volgende:
Saskia
Volgens mij proberen álle meisjes dat wel tenminste één keer
Hihi ik was ook al wat ouder en volgens mij maakte ik geen rommelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Uh inderdaadAlleen was ik al wat een stuk
ouder en heb de rommel maar snel zelf opgeruimd
![]()
![]()
Nee dat is wel een beetje jammer idd. Maar ik heb toch een paar dingen besteld. Noah is helemaal op de polo's tegenwoordig, dus daar heb ik er 2 van besteld. En zijn joggingpak wordt wat klein, maar ze hebben steeds geen leuke nieuwe. Dus laatst had ik al een leuk vest gekocht en nu dan een grijze joggingbroek erbij. En verder nog een broek die ik nog wel stoer vondquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef E.T. het volgende:
ow, en hema.nl heeft helemaal niet zo leuke kleren..
mooi, hoef ik ook niet te gaan kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee dat is wel een beetje jammer idd. Maar ik heb toch een paar dingen besteld. Noah is helemaal op de polo's tegenwoordig, dus daar heb ik er 2 van besteld. En zijn joggingpak wordt wat klein, maar ze hebben steeds geen leuke nieuwe. Dus laatst had ik al een leuk vest gekocht en nu dan een grijze joggingbroek erbij. En verder nog een broek die ik nog wel stoer vond
Ze hebben eigenlijk alleen een beetje de saaie basisidingen online staan...
BEquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vandaag ook een hormoonaanvaring!![]()
Kreeg eerst vanmorgen een complimentje dat ik er zo rustig en kalm uit zag en dat ik het allemaal zo goed deed tussen de stress.Tot vanmiddag dus.
Ik moest een zaal voorbereiden op een sessie met vip's dus ik vraag wat mensen op de eerste rij of ze alsjeblieft ergens anders zouden willen gaan zitten.
Begint er een vrouw heel pinnig 'ja, maar ik ben doof en kan alleen liplezen dus ik MOET op de eerste rij. Ik heel vriendelijk 'Helaas zijn deze echt bezet, maar ik zal even kijken. Zijn die stoelen stukje opzij maar met volop zicht op het podium mss goed?'
Wordt ze ineens heel erg boos zonder naar me te luisteren 'Als jij het niet belangrijk genoeg vindt, laat dan maar'.
En voor ik het door had zei ik dus: 'Ik ben aan het kijken of ik een stoel kan vinden voor je, maar als je niet wil luisteren zoek je het zelf maar uit' en ik heb me zo omgedraaid en ben verder gegaan.![]()
![]()
even uit lurkstandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef Ireth het volgende:
Ik ben vandaag drastisch veranderd qua look!
Before and After![]()
Wauw mooi hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef Ireth het volgende:
Before and After![]()
Niets van aantrekken, mijn ma heeft ooit op het werk tegen een klant gezegd dat hij op z'n twee oren kan slapen terwijl hij maar één oor heeftquote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooi irethArwen keek mee, en riep die die poes mai mai ( ze zegt mai ipv miauw
)
Onze vaatwasser is aangesloten niet meer afwassenwat een luxe
![]()
![]()
alleen wel ff een vraagjeals je calgonit all in one gebruikt moet je dan nog los glansspoel en zout erbij doen
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef Ireth het volgende:
Before and After![]()
Wowquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Vivi het volgende:
Mijn haar is per ongeluk zwart!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Spuuglokje het volgende:
'all in one', dus wat denk je zelf?
Ja die uitspraak ken ik ja. Maaaanden houden ze dat vol, totdat je een andere kleur of coupe neemt en dan is het: OOOHH nee echt VEEL leuker dan het vorige....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Vivi het volgende:
Ik wilde donker goudbruin, maar ik heb 2 pakken nodig, dus ik pakte de goede kleur en het pak erachter, ervan uitgaande dat het dezelfde kleur was dus..en thuis ben ik tralalala gaan mengen en toen ik het uitspoelde dacht ik: "Hmz"
Hadden ze denk ik dat andere pak in de verkeerde rij neergezet ofzo
"Maar het staat wel leuk hoor" zegt iedereen..
Die panda oogjes komen door het bewegen heurquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo op de foto lijkt het heel donkerbruin. En past het goed bij je make up
Ehh, wel dat er iets was met een droom ja!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Het staat je echt wel!![]()
En dat meen ik.
Kan je je mijn droom nog herinneren?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef Maggie het volgende:
dem een edit...
LOL! Nou toch zeker 10 minuten hoor Loisquote:
Meen je dat nouquote:
quote:
Ouch, dat is bepaald geen goede nachtrust dan. Wij hebben hier al taartjes gebakken en versierd, een lang-zal-hij-leven-filmpje opgenomen en een tekening gemaakt (M. is jarig). Kai denkt dat hij zelf jarig is en loopt continu zijn verlanglijst op te dreunen ("ik krijgt een Thomas, nog een Thomas en hijskraan")quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:18 schreef Maggie het volgende:
Ha
Mijn moeder vond de latere bus geen goed ideeDus ik lag om 4 uur in bed, en ben er nu alweer een half uur uit
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 07:43 schreef m@x het volgende:
Mijn opa en oma hadden vroeger ook een Friese Stabij Ingrid. Leuke honden zijn dat
Misschien later vandaag, als ik weer een beetje strak in de lak staquote:Op zondag 26 augustus 2007 07:43 schreef m@x het volgende:
Dan moet jij ook een foto plaatsen hoor Maneki
Mijn opa en oma hadden vroeger ook een Friese Stabij Ingrid. Leuke honden zijn dat
Jee zeg, dat lijkt me zeker niet leuk om te horen. Voor jezelf al niet, maar ook het feit dat ze het blijkbaar niet erg vinden om hun kleinkinderen dan maar niet te zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef moussy het volgende:
nou dan kom je toch niet
Nu is de pc naar de computerzaak.quote:
Ik had het ook nog niet over aanschaffen,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat is een goeie Nijna! Hoewel we wel deze maand even de hand op de knip moeten houden. Door een wat dure auto-rekening zijn een paar potjes ernstig geplunderd en we moeten het kamertje nog betalen.
Precies, oriënteren noem je datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet over aanschaffen,. Hihi. Even de stad in is goed voor je, blijf je in beweging, heel belangrijk... toch?!
![]()
En mocht je dan uitgekeken zijn dan kan je lijstjes gaan maken met wat je NU nodig hebt, wat je STRAKS nodig hebt en wat gewoon LEUK is om te hebben, hahaha.quote:
Kijk daarvoor kwam ik in dit topic spieken. Ik ga voor je duimen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:39 schreef Belana het volgende:
gisteren een leuk gesprek gehad! hoor van de week of ik voor een 2e gesprek mag komen, erg spannend allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |