abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:46:40 #1
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52550761
En met Piglet die een weekend weggaat, waardoor Ynske zich nog steeds moet vervelen vrijdag. Ze zou er ook voor kunnen kiezen om die dag heel rustig aan te doen, omdat ze zaterdag heeeeel lang moet werken.
M@x werkt ook vrijdag, maar friemelt tussendoor leuke, kekke spulletjes in elkaar. Wie weet begint ze daarmee ooit haar eigen zaak? Oh ja, Belana's dilemma gaat óók over werk. Of eigenlijk over geen werk meer.
ET tenslotte heeft straks haar handen wel vol aan 3 kleine swetsen, dus die kunnen we van de loonlijst schrappen.

En nu, piglet, waar gaat u heen dit weekend?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:47:54 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52550772
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:22 schreef Ynske het volgende:
waarschijnlijk een stomme vraag, maar is er misschien iemand die zin heeft om vrijdag op stap te gaan met de kids, en daar wat foto's van wil hebben?

ik heb vrij, word gek van mijn vrije tijd, en zoek iets om mee bezig te kunnen zijn
het klopt overigens dat zaterdag een lange dag is, maar daarvoor heb ik zondag dan wel vrij
tis ook alleen in t weekend dat we die lange dagen werken.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_52550799
Ynske, waar woon je? Ik kan nog wel een buik + dochterreportage gebruiken...

Belana, lijkt me heel raar als je die keuze ineens zou mogen maken. Want als puntje bij paaltje komt zou ik toch graag blijven werken denk ik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52550814
Ik zoek ook nog wat te doen voor vrijdag middag vanaf 11.00 ofzo, dus als kind 7 weken mag zijn dan roep maar Ynske...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:51:30 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52550817
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:50 schreef Lishe het volgende:
Ynske, waar woon je? Ik kan nog wel een buik + dochterreportage gebruiken...
Utrecht
en jij?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:52:20 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52550831
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:51 schreef p_iglet het volgende:
Ik zoek ook nog wat te doen voor vrijdag middag vanaf 11.00 ofzo, dus als kind 7 weken mag zijn dan roep maar Ynske...
7 weken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_52550852
Wij gaan naar de Veluwe. Echt een wereldreis dus
Gewoon nog even lekker een last minute weekendje weg omdat de vakantie er helaas bij ingeschoten is dit jaar.
pi_52550861
Oei, in zwolle. Maar heb teveel last van mijn rug om nog een reisje te maken zegmaar. We gaan het weekend nog naar brabant en das eigenlijk meer dan genoeg. Dan maar een keer als ik geworpen heb?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:56:43 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52550885
Lekker, piglet! Veel plezier dus alvast!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:59:32 #10
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52550916
Ik hou me ook aanbevolen voor vrijdag
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:59:51 #11
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52550924
piglet! veel plezier
pi_52550935
hihi nou Ynske, je kan zelfs kiezen

Hier den haag trouwens, met reismogelijkheid met het OV, als het niet te ver is.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:01:14 #13
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52550940
Piglet, lekker een weekend weg, veel plezier!
pi_52551000
Belana, lastige keuze... Aan de ene kant lekker als je niet persé hoeft te werken, aan de andere kant is het ook wel lekker om part-time iets te blijven doen misschien...

Piglet, geniet ervan op de veluwe .

En Ynske, succes met het vinden van een dagbesteding voor vrijdag.
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:07:29 #15
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52551022
Ik stel voor om er een minimeet van te maken, want ik wil Pepijn ook wel zien
7 weken
pi_52551046
Ja leuk!!!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:10:30 #17
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52551066
ik rammel al bij voorbaat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:13:56 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52551129
Hier geen probleem. Ik weet niet waar LadyS vandaan moet komen?
maar ik kan best in de auto stappen en ergens naar toe rijden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_52551194
Oe een mini-meet, dat klinkt ook erg gezellig.

En LadyS, pas maar op met dat rammelen
pi_52551235
piglet, alvast een fijn weekend!

Wij gaan vrijdag ook EINDELIJK op vakantie! Ik heb er zin in.. moet alleen nog zoveel doen thuis..
Moet nog strijken, de was doen, opruimen, beetje schoonmaken, vogel verschonen, naar de HA, naar de fysio.. druk druk druk

Morgen nog 1 dagje werken. Dalijk gaan we naar Zeewolde. Minimeet met de meiden van Babybrabbel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52551301
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:19 schreef Vicky het volgende:
Dalijk gaan we naar Zeewolde.
Jammer dat ik niet aan het werk ben, dan had ik je misschien nog voorbij zien komen

Beefcake, wij moeten trouwens ook nodig weer eens lunchen vind ik! Nog een paar weken en dan ga ik al met verlof
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:27:34 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_52551388
zeg, kan ik ff uit de TT ? ik probeerde een beeeetje anoniem op het bankje een vraag te stellen ja

overigens nog in reactie op het vorige topic...
ik ben misschien niet een typje om fulltime thuis te zitten met de kinderen. zeker niet om een eigen bedrijfje te beginnen trouwens
het zou leuk zijn om een leuke baan in de buurt te vinden, dat zou echt fijn zijn, maar daar zijn er niet veel van hier. ben wel bezig trouwens ergens mee, bewindvoerdersfunctie.
mijn man kan misschien een andere baan krijgen waar ie achterlijk veel gaat verdienen, daar komt het op neer
maar, het is dus dubbel, het lijkt me tegelijkertijd heerlijk om thuis te zijn en mijn eigen invulling van de dag te maken, Liam naar school brengen en weer halen, beetje rommelen, misschien een hond nemen, en dat dan idd voor een paar jaar zoals ET zegt. Ik ben alleen best een huismus en ben bang dat mijn wereldje een beetje klein gaat worden, daar zal ik wel op moeten letten.
ach, ik hoef niet op stel en sprong een beslissing te nemen gelukkig, er is nog niet definitief sprake van, maar het houdt me bezig.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:31:13 #23
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52551452
Belana, lastig zeg. Ik ken je ook niet goed genoeg, maar ik zelf zou het niet doen. Misschien iets minder werken maar helemaal stoppen niet. Ik heb het gevoel dat mn wereldje dan erg klein wordt en ik heb het gewoon erg naar mn zin op het werk en met mn collega's.

Even wat anders:
Wij hebben 2 veldkaarten voor het concert van The Police op donderdag 13 september.... gekocht toen we nog niet wisten dat we een huis gekocht zouden hebben en dan druk aan het klussen zijn. We willen ze nu dus verkopen. Misschien heeft iemand hier interesse.... ze gaan weg voor de kostprijs.
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:34:06 #24
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52551497
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef Ynske het volgende:
Hier geen probleem. Ik weet niet waar LadyS vandaan moet komen?
maar ik kan best in de auto stappen en ergens naar toe rijden
Ik moet uit Zandvoort komen. En ik heb ook een auto koekblik op wielen, dus ik ben ook redelijk mobiel. Mijn schoonmoeder komt ook mee, die logeert hier. Maar neem aan dat dat geen probleem is
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:36:29 #25
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52551540
Oh Diaan, The Police Dat is wel heel erg leuk, maar met een beetje mazzel ben ik dan ook aan het klussen. ik ga je vanavond even mailen over dat andere

Belaan, een naamtopic is juist een eer hoor
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52551590
Hmm als jullie beide mobiel zijn, dan zou ik bijna zeggen strand scheveningen... maar daar is helaas het weer niet voor.

Ynske, heb jij ideeen waar het goed fotograferen is met dit weer?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:38:58 #27
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52551595
Belaan, heb je al aan de mogelijkheid gedacht dat je (weer) een studie kunt oppakken?
Daarmee vergroot je dan misschien ook je kansen op een (part time) baan in de buurt.

Ik weet dat je al opgeleid bent , maar je zou iets in een hele andere richting kunnen kiezen, of een aanvulling op je huidige opleiding.

Of anders een parttime baan zoeken waar je de uren kunt concentreren naar een 2-tal dagen, wat verder weg. Als het maar 2 dagen per week zou zijn, is het langere reizen niet zo'n ramp.

Lekker hé, zo'n luxe-probleem.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:40:08 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52551626
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef p_iglet het volgende:
Hmm als jullie beide mobiel zijn, dan zou ik bijna zeggen strand scheveningen... maar daar is helaas het weer niet voor.

nog niet echt, ik ga strakjes wel eens rondsurfen of ik iets kan vinden
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:42:29 #29
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52551690
Even een tegengeluidje hoor. Belana, ik zou wel stoppen met werken. Het bevalt mij uitstekend om niet te werken. En er zijn zat dingen waar je tijd in kunt stoppen. Een leuke cursus (of twee ) waar je anders geen tijd voor zou hebben, meehelpen op school (ik ben bijvoorbeeld gevraagd om dit jaar de leesbegeleiding verbeterd vorm te geven, dat zou ik als ik zou werken niet kunnen doen, terwijl ik het heel leuk en belangrijk vind), boeken lezen bij daglicht, tuinieren (niet míjn hobby, maar misschien wel de jouwe). En zo kan ik nog wel even doorgaan. De beslissing wel/niet werken is ook niet een beslissing voor de rest van je leven. Kijk gewoon eens hoe het je bevalt. Ik vind het in ieder geval heel ontspannen dat ik nooit voor onaangename verrassingen kom te staan met opvang als een kind ziek is, of als school een middag uitvalt, of als ze tropenrooster hebben, of als ze schoolreis hebben en om 3 uur opgehaald kunnen worden in plaats van half vier etc.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:43:27 #30
114177 Diaan73
pi_52551711
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef m@x het volgende:
Oh Diaan, The Police Dat is wel heel erg leuk, maar met een beetje mazzel ben ik dan ook aan het klussen. ik ga je vanavond even mailen over dat andere

Belaan, een naamtopic is juist een eer hoor
Nou mocht het niet doorgaan, dan hebben wij nog 2 kaartjes, dus.... Maar ik hoop voor je dat je ook aan het klussen bent dan. is prima....
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:48:26 #31
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52551823
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef p_iglet het volgende:

volgens weathernews is het 21 graden, 40% kans op zon en 40% kans op regen (1mm)
Verder heb ik ook niet zo gauw ideeen, alleen maar hier in de buurt (speeltuin/wandelbos/kinderboerderij groenendaal bijvoorbeeld )

edit: maar voor Pepijn zal het weinig uitmaken denk ik
edit2: en ook niet echt handig om van hem foto's te maken in de speeltuin
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:50:00 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_52551852
spuuglokje, dat zijn idd precies van die dingen die mij ook wel heerlijk lijken
Liam gaat straks naar de montessori school en ik vind het een fijne school waar ik best graag iets voor ga doen. en "er zijn" voor de kinderen lijkt me fijn. ik vond dat ook fijn vroeger, dat mijn moeder er was. het is best lastig omdat ik altijd gewerkt heb en een baan opgeven, wow, dat heeft ineens veel meer impact dan ik dacht. en dat terwijl ik altijd roep dat mijn prive leven belangrijker is
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:01:05 #33
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52552108
Belana, ik heb even je dillemma opgezocht en ik zou denk ik wel blijven werken, maar dan alleen iets wat ik leuk vind (jij was niet zo gelukkig meer op je werk toch?). En maar voor 2 dagen ofzo.
Lekker op je gemak wat geen zoeken... misschien maakt het feit dat je wéét dat je elk moment kunt opstappen bij je huidige baas het ook draaglijker zeg maar.
Maar alleen maar thuis zijn, dat zou niks voor mij zijn.
pi_52552174
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef LadyS het volgende:

[..]

volgens weathernews is het 21 graden, 40% kans op zon en 40% kans op regen (1mm)
Verder heb ik ook niet zo gauw ideeen, alleen maar hier in de buurt (speeltuin/wandelbos/kinderboerderij groenendaal bijvoorbeeld )

edit: maar voor Pepijn zal het weinig uitmaken denk ik
edit2: en ook niet echt handig om van hem foto's te maken in de speeltuin
Ik denk dat je met een kleedje in de speeltuin met Pepijn ook best ver komt. Maar heemstede is niet zo handig met de trein vanaf den haag .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:06:47 #35
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52552255
tis maar 30 of 40 minuten, hoor
Nee hoor, die speeltuin is niet zo handig om een kleedje + baby neer te leggen. Je hebt of stenen of van dat stuifzand zeg maar (bij de speeltoestellen).
Ik ga nog even verder brainstormen
pi_52552383
spuuglokje, ik dacht dat jij weer aan 't werk was juist?

belana, een lastige keuze, maar op zich wel fijn dat je 'm hebt. je zou 't inderdaad best eens voor een tijdje kunnen proberen?
pi_52552635
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef Belana het volgende:
zeg, kan ik ff uit de TT ? ik probeerde een beeeetje anoniem op het bankje een vraag te stellen ja

ik ben misschien niet een typje om fulltime thuis te zitten met de kinderen. zeker niet om een eigen bedrijfje te beginnen trouwens
het zou leuk zijn om een leuke baan in de buurt te vinden, dat zou echt fijn zijn, maar daar zijn er niet veel van hier. ben wel bezig trouwens ergens mee, bewindvoerdersfunctie.
mijn man kan misschien een andere baan krijgen waar ie achterlijk veel gaat verdienen, daar komt het op neer
maar, het is dus dubbel, het lijkt me tegelijkertijd heerlijk om thuis te zijn en mijn eigen invulling van de dag te maken, Liam naar school brengen en weer halen, beetje rommelen, misschien een hond nemen, en dat dan idd voor een paar jaar zoals ET zegt. Ik ben alleen best een huismus en ben bang dat mijn wereldje een beetje klein gaat worden, daar zal ik wel op moeten letten.
ach, ik hoef niet op stel en sprong een beslissing te nemen gelukkig, er is nog niet definitief sprake van, maar het houdt me bezig.
Belana, ik herken heel erg in wat je schrijft.
Mijn vriend heeft sinds kort een eigen bedrijf en dat loopt als een tierelier, hierdoor ben ik ook gaan nadenken... Eigen bedrijfje starten... stoppen en een minder zware baan nemen. Of tegen de tijd dat Benthe naar school gaat daar wat dingen gaan doen.. Heerlijk dat je die keuze kunt maken en voor mezelf is het een gigantisch vrij gevoel. Ik ben heel erg benieuwd wat je keuze uiteindelijk zal worden
pi_52553676
Belana, ik ben na jaaaren werken ook gestopt eind vorig jaar. Het heeft een poos geduurd voor ik mijn draai vond als thuisblijfmoeder (want dan was ik ineens ) , maar nu kan ik het inmiddels wel waarderen. Het gaf me best rust (in de zin dat je niet constant moet hollen om alles bij te houden). Aan de andere kant raakte ik eerst ook wat 'losgeslagen' . Zoveel tijd ineens, relatief gezien dan, en toch amper wat voor elkaar krijgen. Nu is dat wel weer in evenwicht.
Variety is the spice of life
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:14:20 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_52553832
het is idd een luxe probleem zoals phluphy het zegt, ik zie het dan ook niet als probleem, maar als een keuze die ik wel overwogen wil maken.
dat in evenwicht komen, dat zal wel nodig zijn ja en ja, het is een vrij gevoel
en toch ook angstig, weten wat je hebt, maar niet weten wat er komt. bovendien, ik kan nu parttime werken, eventueel terugkomen als parttimer is veel moeilijker. wordt de wereld niet te klein? aan de andere kant ben je daar zelf bij natuurlijk, er zijn bezigheden genoeg te vinden zoals spuuglokje al zegt. stiekemurd, ik ben ook benieuwd wat ik ga doen
lekker trouwens dat jij ook die vrijheid hebt!
stormy waters...
sailin'
pi_52553914
Nou, ik moet inderdaad ook opletten dat mijn wereld niet te klein wordt hoor. Als 40+ moeder met vrienden die allemaal werken en pubers hebben valt dat sowieso niet zo mee

Aan de andere kant: afspreken met vrienden moest toch al, dat is hetzelfde gebleven. Alleen overdag: ik ken dus niet veel mensen met kleine kinderen en voel me wel eens wat verloren als we naar de speeltuin gaan of zo. Maar zolangzamerhand leer ik wel mensen (moeders) kennen. (maar dat heeft eigenlijk ook niet zoveel te maken met wel of niet werken: hooguit dat ik eerder overdag volwassen gezelschap had: collega's )
pi_52553976
Oh en trouwens, ik doe dus vrijwilligerswerk , dat helpt mij de deur uit 's avonds en soms in het weekend en dat geeft een hoop energie ook
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:21:46 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_52554054
nou, dat heb ik dus ook, dat ik de enige ben met zulke kleine kinderen.
nou krijgt een vriendin van me een baby over een paar maandjes, dus dat is wel leuk. ff weer wat meer raakvlakken. ik wil graag meer gaan tuinieren. ik heb weer tijd voor mijn penningmeesterschap. en misschien kom ik die geweldige baan hier in de buurt wel tegen, kan ook.
nou, ik heb veel dingen gelezen al vandaag, veel om over na te denken, thanks all!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:28:39 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52556139
ik ga zo maar eens kijken of Tijn het nog wel doet
Ik heb 'm om hafl 10 in bed gelegd en sindsdien heb ik 'm niet meer gehoord. Kan me zo voorstellen dat hij ondertussen wel honger begint te krijgen, maar dan zou ie wel wakker worden.

Ik heb wel ondertussen de muur in de gang kaal gehaald zodat die volgende week gesausd kan worden.. en dan kan er eindelijk een schoenenkast en normale kapstok waar jassen ook aan blijven hangen tegenaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:30:10 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52556189
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef Belana het volgende:

Tuttuttut, een hond neem je niet die krijg je. Of was dat nou alleen met kinderen zo?

Maar ik herken je verhaal wel hoor. Bij mij slaat het alleen door de andere kant op (zie ooit aangemaakt topic hierover). Ik wil weer inspiratie, ik wil iets neerzetten én ik wil er zijn voor de kinderen. Momenteel hebben we het zo onhandig geregeld allemaal. Ik ren en vlieg me rot op dagen dat ik werk. Komt omdat het mannetje gewoon echt niet bij kan springen qua opvang van de kinderen. Telkens die klok in de gaten houden, want ook 's avonds moet ik weer aan het werk. Dus manlief heeft dan ook echt geen speling op zijn werk om wat langer te blijven, ook zoiets. Onrustig voor mij, voor manlief en voor de kinderen. Maar ik denk dat ik er redelijk uit ben qua plannen. Iets waarin ik mijn ei kwijt kan en gewoon kan genieten van het gezinsleven. Als het allemaal wat concreter is hoor je het nog wel.

Phluphy had wel een goed idee vond ik, dat van dat studeren. Dat zie ik je nog wel doen. En wees eerlijk naar jezelf. Wat vind je écht leuk en niet wat is makkelijk. Komt goed!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52556243
Belana, hak in ieder geval de knoop pas door als die andere baan zeker is Dat voorkomt vervelende situaties
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:35:10 #46
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52558064
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef bixister het volgende:
spuuglokje, ik dacht dat jij weer aan 't werk was juist?
Ik heb een aantal maanden gewerkt (is ook alweer anderhalf jaar geleden ), maar dat was niet te doen met opvang van de kinderen. Het werken zelf vond ik heel leuk, onder de mensen zijn, maar de stress er omheen niet. En nu doe ik andere dingen om niet de hele dag in huis te zitten niksen. Theatercursus, keramieken, me meer inzetten op school (vorig jaar heb ik regelmatig leesniveautesten afgenomen en was ik leesmoeder bij een aantal klassen en heb regelmatig geholpen met kinderen wegbrengen/halen naar activiteiten, en ik zit in de MR).
pi_52558993
Aan de thuisblijfmama's: is dat financieel een beetje rond te breien, met 1 salaris?
Mijn wederhelft heeft het idee dat dat nog best eens lastig kon zijn, maarja, hij heeft dan ook geen managementfunctie oid.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:30:17 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_52559839
krijg ik dus net een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen
pruk, het is niet een beslissing die ik op stel en sprong maak, daar vind ik het te groot voor, dus eventueel een andere baan aannemen, daar zie ik niks slechts in, want ik denk dat ik sowieso nog wel een jaar blijf werken. het helpt soms gewoon om met anderen van gedachten te wisselen.

dutch, ik ben benieuwd! klinkt spannend!

ET, doet ie het nog?
stormy waters...
sailin'
pi_52559961
m@x - had je mijn berichtje nog gezien?

Sugar, die OP
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:38:04 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52560050
Volgens mij bedoelde Pruk dat je beter geen beslissing kan nemen voordat duidelijk is of de baan van je man doorgaat.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:40:25 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_52560122
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij bedoelde Pruk dat je beter geen beslissing kan nemen voordat duidelijk is of de baan van je man doorgaat.
ow, ja dat lijkt me niet meer dan logisch
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:43:06 #52
3011 E.T.
pi_52560184
Luid en duidelijk Belaan (z'n twee boterhammen zijn op en hij bedenkt nu hardop of hij nog een derde wil )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:51:54 #53
3142 m@x
pi_52560422
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Maggie het volgende:
m@x - had je mijn berichtje nog gezien?
Mijn vertrouwen in de Spaanse post is weer hersteld
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:55:02 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_52560527
die Tijn
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:57:42 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52560612
Oooooh, ik heb zo'n zin in ons hui-huis!
pi_52560614
Webkim, ik denk dat dat zo veel kan verschillen. Mijn man heeft geen hoog salaris (laag in de middenklasse zeg maar) en onze woonlasten zijn ook laag doordat we klein en goedkoop wonen en geen auto hebben. Voor ons is het dus te doen om mij thuis te laten zijn maar we zijn er qua extra comfort echt wel op achteruit gegaan. Dingen als ergens wat gaan eten, luxe boodschappen doen of veel kleding komen moeten nu wat meer overdacht worden.
Soms vind ik het vervelend, als dingen moet laten die ik anders zo zou kunnen doen. Maar meestal ben ik blij met de keuze die we hebben gemaakt.
pi_52561083
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef owlet het volgende:
Webkim, ik denk dat dat zo veel kan verschillen. Mijn man heeft geen hoog salaris (laag in de middenklasse zeg maar) en onze woonlasten zijn ook laag doordat we klein en goedkoop wonen en geen auto hebben. Voor ons is het dus te doen om mij thuis te laten zijn maar we zijn er qua extra comfort echt wel op achteruit gegaan. Dingen als ergens wat gaan eten, luxe boodschappen doen of veel kleding komen moeten nu wat meer overdacht worden.
Soms vind ik het vervelend, als dingen moet laten die ik anders zo zou kunnen doen. Maar meestal ben ik blij met de keuze die we hebben gemaakt.
Dank voor je reply!

Aanvullingen?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:12:28 #58
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52561095
Ik heb geen tips of adviezen voor je Belana. Ik weet wat ik zou willen en ik weet wat ik nu doe. Die twee komen niet met elkaar overeen. Dus in dat opzicht kan ik wel advies geven. Wat je ook doet, welke beslissing die je ook neemt, zorg er voor dat het er een is waar je mee kunt leven. Waar je plezier van hebt. Werken hoeft niet voor het geld te zijn. Je kunt inderdaad ook vrijwilligerswerk doen of op school bezig zijn. Dan zit je nog steeds niet tegen die 4 muren aan te staren.

Sugar. Wat een enthousiasme. Heerlijk lekker rommelen in huis
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:03:27 #59
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52562683
Sugar, ik word ook helemaal vrolijk van je topic! Gaan jullie nu deze zaterdag over? Dan vieren jullie straks Storms verjaardag in het nieuwe huis!

Belana, moeilijk he, keuzes maken. Ik vind het ook zo moeilijk maar heb het afgelopen jaar wel geleerd te kiezen voor het leuk en niet voor hetgeen dat moet/hoort. Voor mij betekende dat een baan met een lager salaris, maar betere tijden en zoveel meer rust, plezier en zelfvertrouwen.
Succes met de keus!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:26:54 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52563389
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, ik word ook helemaal vrolijk van je topic! Gaan jullie nu deze zaterdag over? Dan vieren jullie straks Storms verjaardag in het nieuwe huis!
Ja, zaterdag verhuizen we!
En we vieren de verjaardag van Storm én Maria inderdaad in het nieuwe huis!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:28:27 #61
94046 PM-girl
pi_52563443
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ja, zaterdag verhuizen we!
En we vieren de verjaardag van Storm én Maria inderdaad in het nieuwe huis!
Dat is waar ook, even vergeten.
Spannend allemaal!
*
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:32:52 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52563572
oh. Spannend Sugar. Spannend en leuk.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:59:14 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52564464
Sugar, betekent dat jullie al druk aan het klussen zijn of dit weekend de sleutel krijgen?
(sorry, maar ben niet meer zo op de hoogte. )
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:02:13 #64
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52564544
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:08:15 #65
108648 cattie
lieve moeder
pi_52564697
Sugar, wat gaat het snel! Spannend en erg leuk!

Belana, wat een leuk dillemma! Er is al veel over gezegd. Het belangrijkste is natuurlijk dat je doet wat jij het fijnst vindt. Of dat nou werken is of thuiszijn, vrijwilligers werk of een studie, er kan zoveel. Waar je misschien nog wel rekening mee moet houden (maar dat is afhankelijk van je werk) is dat als je een paar jaar niet werkt, het heel moeilijk kan zijn om in ongeveer dezelfde baan terug te komen. Op mijn vakgebied is het namelijk onmogelijk om als je geen relevant werk hebt gedaan en geen relevante studie hebt gedaan, nog terug te komen na een paar jaar afwezigheid.

Ik fantaseer wel eens wat ik zou doen als ik niet zou hoeven te werken. Ik denk dat ik dan zou gaan promoveren, lekker weer studeren. En veel thuis bij Ive daardoor.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:16:04 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52564920
Ik heb gisteren iets op de pc gedaan: system recovery. Omdat hij vastliep. Maar dat had ik nooit mogen doen, zei S vanochtend al. Hij hoopte dat het goed zou komen nog. Nu keek hij net: alles is weg. 'Mijn documenten' is weg (of leeg) en alle favorieten en alles, alles, alles. Althans, zo lijkt het nu heeeeeeeeel erg. Foto's.... foto's... foto's...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:19:55 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52565048
Die bestanden staan als het goed is nog wel op je pc Sugar.

Ga eens naar de verkenner, open daar in de boom de C:
dan profiles > users als ik het goed heb.
volgens mij word er nl een nieuwe map aangemaakt bij recovery onder de map waar alle users/my docs instaan
Today is life -

Dale Carnegie
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:20:19 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52565065
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren iets op de pc gedaan: system recovery. Omdat hij vastliep. Maar dat had ik nooit mogen doen, zei S vanochtend al. Hij hoopte dat het goed zou komen nog. Nu keek hij net: alles is weg. 'Mijn documenten' is weg (of leeg) en alle favorieten en alles, alles, alles. Althans, zo lijkt het nu heeeeeeeeel erg. Foto's.... foto's... foto's...
Sjoeg, dat is wel heel erg kut zeg...

Even een tipj, neem contact op met een klein automatiseringsbedrijfje, vaak kunnen zij nog een heleboel van harde schijven afhalen. Ook als het lijkt dat die harde schijf gewist is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:20:28 #69
94046 PM-girl
pi_52565069
Sugar! Wat erg! Yoni heeft onlangs Owlet geholpen dacht ik, niet helemaal hetzelfde, maar wie weet.
Heb je geen backup van je bestanden (foto's)?
*
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:25:27 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52565223
Het is echt weg. Hij is er helemaal zeker van. En heel erg boos en kapot van.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:27:20 #71
3142 m@x
pi_52565282
Oh Sugar, wat naar. Weet hij echt heel, heel zeker dat alles weg is? Kan je er voor de zekerheid niet toch iemand anders naar laten kijken. Volgens M. zijn dingen nooit echt helemaal weg namelijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:27:57 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52565298
welke systeemherstel heb je gedaan?
de normale of de full?
De systeem recovery van Windows zelf (welke volgens mij ook wordt aangeroepen overschrijft je data ook niet).

ik heb t zelf nl ook al vaker gebruikt, en ben geen bestanden kwijt geraakt, aangezien alleen systeembestanden vervangen worden.
het kan alleen zijn dat je paden niet meer goed lopen en daardoor onzichtbaar lijken te zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:28:44 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52565321
Nou, dat vroeg ik net. Maar hij ontplofte bijna. Ik denk dat hij er wel zeker van is.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:31:18 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52565390
Ik heb ook al vaker gehoord dat ze 'gewoon' terug te halen zijn Sugar!
Vraag het even in DIG, dan weet je het snel zeker.
Succes met boze S.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:31:45 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52565394
Systeemherstel stelt u in staat om de systeembestanden van uw computer te herstellen in de staat waarin deze op een eerder tijdstip zijn opgeslagen. U kunt op deze manier systeemwijzigingen ongedaan maken, zonder dat dit van invloed is op uw persoonlijke bestanden, zoals e‑mailberichten, documenten of foto's.

De installatie van een programma of een stuurprogramma kan in sommige gevallen een onverwachte wijziging in uw computer veroorzaken of ertoe leiden dat Windows zich onvoorspelbaar gaat gedragen. Het probleem kan meestal worden verholpen door het desbetreffende programma of stuurprogramma te verwijderen. Als het probleem niet is verholpen nadat u het programma of stuurprogramma hebt verwijderd, kunt u proberen om het systeem te herstellen met behulp van een herstelpunt dat is opgeslagen op een eerdere datum waarop het systeem nog wel correct functioneerde.

Systeemherstel maakt met behulp van de functie Systeembeveiliging regelmatig herstelpunten aan die op uw computer worden opgeslagen. Deze herstelpunten bevatten informatie over registerinstellingen en andere systeeminformatie die door Windows wordt gebruikt. U kunt daarnaast ook handmatig herstelpunten aanmaken.

Systeemherstel brengt wijzigingen aan in Windows-systeembestanden, in registerinstellingen en in programma's die u op uw computer hebt geďnstalleerd. Daarnaast worden er mogelijk ook scripts, batchbestanden en andere typen uitvoerbare bestanden op uw computer gewijzigd. Persoonlijke bestanden, zoals documenten, e‑mailberichten, foto's en muziekbestanden worden niet gewijzigd.

Als u bijvoorbeeld op een vrijdag een foto vanaf uw digitale camera hebt gedownload en als u vervolgens uw computer herstelt naar de staat waarin deze zich deze op de woensdag daarvoor bevond, wordt de desbetreffende foto niet van uw computer verwijderd.

Als u echter op een vrijdag een programma voor het weergeven van foto's installeert en als u vervolgens uw computer herstelt naar de staat waarin deze zich op de woensdag daarvoor bevond, wordt het desbetreffende programma door Systeemherstel verwijderd, zodat u dit programma niet meer kunt gebruiken om uw foto's weer te geven.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_52565493
Suug, zegt hier dat je de PC uit moet laten en een expert moet bellen. Zeker niet zelf meer gaan zoeken.
Zo'n systemrecovery is bijna een format en reinstall.
Data achter op de schijf is er nog wel, maar lastig te recoveren. Ik raad je aan om voor de tip van Sjeen te gaan!
pi_52565545
Systemrecovery kan iets anders zijn dan systeemherstel helaas

Systemrecovery is meestal van de leverancier uit. (tenminste, dat zegt mijn bron waarvan ik weet dat ie er verstand van heeft, maar die helaas op afstand niets voor Suug kan betekenen).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:41:54 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52565664
bij mijn weten is systemrecovery het engelse woord voor systeemherstel
maar goed, t zal wel

ik heb t iig al een paar keer gebruikt, en gewoon mijn bestanden kunnen benaderen via de andere mapping.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:42:06 #79
3142 m@x
pi_52565668
Balen zeg Sugar. Nou hup, naar de expert met dat ding. En ik vind niet dat S boos mag zijn. Je hebt het toch zeker niet expres gedaan
pi_52565736
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Ynske het volgende:
bij mijn weten is systemrecovery het engelse woord voor systeemherstel
maar goed, t zal wel

ik heb t iig al een paar keer gebruikt, en gewoon mijn bestanden kunnen benaderen via de andere mapping.
Is het ook, maar naast het systeemherstel/systemrecovery wat Windows heeft, heeft vaak de leverancier van de pc ook zoiets. Dat je bestanden echt weg zijn, ook na goed zoeken, geeft aan dat je dus waarschijnlijk die van de leverancier te pakken gehad hebt
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:46:24 #81
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52565758
Ooh, wat balen Sugar. Ik hoop dat je toch op één of andere manier je bestanden terug kunt krijgen.

M@x, ik heb net het topic van meneermax gelezen. Wat een narigheid zeg. Ik hoop dat er uiteindelijk een goede oplossing komt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:46:34 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52565762
Dus de vraag is welke versie van systemrecovery heeft suug gebruikt?
van de leverancier
of van Windows
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:50:16 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52565852
Nou, ik herken die tekst van Ynske helemaal, dus ik denk dat het die is.
Of HP moet dezelfde tekst erin hebben? Dus als je system recovery uitvoert, verschijnt die tekst die Ynske neerzette. Die heb ik gisteren in elk geval gelezen.
pi_52565925
Als je die tekst herkent, dan heb je zeker niet de format en reinstall van HP zelf gehad, dus dan zou je inderdaad zo'n punt terug moeten kunnen vinden Als je de Engelse versie van Windows hebt, staat ie bij Accessories, System Tools en dan System Restore.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:59:16 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52566030
dan is t waarschijnlijk niet zo'n grote ramp

dan staan je bestanden nog op je c: ergens bij de my documents (daar is nl een nieuwe map van aangemaakt)
die is vaak te vinden als je rechtermuisknopt op start > uitvoeren>
en dan de mappen bij users ff doorspitten

preciese mapping kan ik hier op deze pc niet nakijken
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:04:24 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52566158
Oi. Ik zie nu dat het toch een andere tekst was. Ik keek te veel naar de strekking ervan. In de tekst die ik las, stond: u hoeft alle door u geinstalleerde programma's en bestanden niet opnieuw te installeren. Zoiets. Echt iets met 'hoeft niet' want dat heb ik expres een tweede keer gelezen.

Maar dus niet wat hierboven staat in de post van Ynske...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:19:59 #87
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52566563
Sugar, heb je niet toevallig een soort van quickformat gedaan en systeemherstel waarvoor je de originele bijgeleverde cd's hebt moeten gebruiken?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:22:39 #88
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52566641
Probeer anders even met zoeken naar de foto's (zoeken naar *.jpg o.i.d.). Misschien staan ze wel in een rare map die je over het hoofd hebt gezien?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:12:28 #89
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52567995
Sugar, ik heb er helemaal geen verstand van. Ik hoop alleen echt dat het allemaal nog terug te vinden is.
Sterkte!

Belana, ik zou graag willen dat het bij ons andersom was. Dat ik genoeg geld zou verdienen en dat mijn vriend dan kon stoppen met werken. Daar zouden we allebei het gelukkigst van worden. Dit topic doorlezend neem ik me toch voor om die optie nog eens te gaan bekijken. Of er misschien toch ergens een mogeljkheid in zit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:14:20 #90
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52568049
In elk geval bedankt voor alle reacties, ik heb maar even een topic in DIG geopend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sugar op 21-08-2007 19:30:54 ]
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:20:07 #91
108648 cattie
lieve moeder
pi_52568228
Suger, wat onzettend klote! Ik duim voor je dat alles nog terug te halen is!
pi_52568975
Sugar, wat balen zeg
Ik hoop dat het nog terug te halen is.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:00:04 #93
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52569511
Sugar, als je eens systeemherstel probeert en dan zetten op eergisteren? Zo los ik nog weleens dingen op, ws een huisvrouwen oplossing, maar meestel werkt het. Ik typ dan bij zoeken systeem herstel in, klik dat aan en kies de gewenste datum. Maar goed, in DIG hebben ze er vast meer verstand van .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:10:48 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52572026
NIETS meer op die hardeschijf zetten nu!
Een datarecovery tool downloaden en bidden....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:19:10 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52572291
Ow en systeemherstel van Windows haalt geen data weg. Dus waarschijnlijk is de recovery partitie van de computer terug gezet. En DAT betekent weer dat de computer is hersteld naar de staat waarin hij uit de fabriek komt...

Een voordeel, gewiste data is niet echt weg, maar alleen onbereikbaar gemaakt. De gewiste data verdwijnt wel echt als er op dezelfde locatie nieuwe data wordt weggeschreven.

Omdat de harddisk uit de fabriek veel leger is dan wanneer hij stevig gebruikt wordt, kan je mazzel hebben dat de data op een plek staat waar nog geen nieuwe data overheen geschreven is. In dat geval is het volledig terug te halen.

Ik zal morgen een linkje posten naar een goed stukje software.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:29:14 #96
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52572644
Ah kijk, da's een duidelijk verhaal . Goed dat ik het weet, voorkomt hier igg heel wat drama. Want idd, al je foto's weg....Oh Sugar, ik moet er niet aan denken!

En Belana, ik ben ook gestopt met werken toen Freek een jaar was. Mijn man werkt op zulke verschillende tijden dat het bijna niet meer te doen was qua opvang, en ik had een leidinggevende die bepaald niet flexibel was...
Ze nam zelf wel te pas en te onpas vrij omdat haar hond ziek was, maar dit even terzijde .

Tel daarbij op dat de toenmalige kinderopvang vergoeding voor ons erg ongunstig was, en de knoop was vrij snel doorgehakt.
Ik vind het nog steeds fijn dat wij het zo gedaan hebben, het geeft ook heel veel rust. En idd, ook wij gingen er financieel op achteruit, was best wennen, maar we redden het prima.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:29:36 #97
3142 m@x
pi_52572660
Superswets toe de reskjoe
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:31:06 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52572709
Swetsenegger en Leah, dankjulliewel voor jullie tips en aanvullingen. In het topic in DIG stond een goede tip en daarmee heeft mijn man in elk geval al wat dingen terug kunnen zetten. Pfieuw.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:32:57 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52572771
En nog een gratis tip. Foto's ALTIJD, ALTIJD ALTIJD backuppen. Een verwijderbare USB harddisk kost een rochel en 2 knikkers. NAS servers met 2 harddisken (die dus zichzelf back-upped) worden ook gemeengoed. Een DVD brander krijg je gratis bij een pak aldays.....

ALTIJD backuppen!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:34:05 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_52572810
oi sugar, wat een toestand! iig alvast iets terug dus! gelukkig!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:38:43 #101
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52572997
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
En nog een gratis tip. Foto's ALTIJD, ALTIJD ALTIJD backuppen. Een verwijderbare USB harddisk kost een rochel en 2 knikkers. NAS servers met 2 harddisken (die dus zichzelf back-upped) worden ook gemeengoed. Een DVD brander krijg je gratis bij een pak aldays.....

ALTIJD backuppen!

Doe ik ook, doe ik ook . Maar soms schiet het er een paar maandjes bij in.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:45:49 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52573267
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Sugar het volgende:
Swetsenegger en Leah, dankjulliewel voor jullie tips en aanvullingen. In het topic in DIG stond een goede tip en daarmee heeft mijn man in elk geval al wat dingen terug kunnen zetten. Pfieuw.
Blijven speuren, met verschillende recovery tools. Wat de ene niet vind, vind misschien de ander wel. En voorlopig niets nieuws op die harddisk zetten, tot je zeker weet dat er niets meer terug te halen valt.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:47:43 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52573329
Ah ik zie dat daar recuva al is gepost.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:52:04 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52573474
overigens nog een tip voor de volgende keer Sugar,
zet je bestanden niet in de mijn documenten maar in een map op de C
dus bv C:/Sugar
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:53:07 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52573498
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:52 schreef Ynske het volgende:
overigens nog een tip voor de volgende keer Sugar,
zet je bestanden niet in de mijn documenten maar in een map op de C
dus bv C:/Sugar
En wat had dat in dit geval voor toegevoegde waarde gehad?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:54:35 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52573552
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En wat had dat in dit geval voor toegevoegde waarde gehad?
omdat je niet altijd bij herstelacties alle bestanden wist, maar vaak word dan wel de my docs overschreven
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:01:22 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52575999
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

omdat je niet altijd bij herstelacties alle bestanden wist, maar vaak word dan wel de my docs overschreven
Nee, de herstelactie van de PC fabrikant overschrijft alles, en de herstelactie van windows verwijderd géén data, alleen drivers en applicaties.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:01:10 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52577815
Ach Sugar rot zulke dingen.
Ik heb zoiets ook gehad vorig jaar, door A. Dat was naar. Ik heb het inderdaad laten oplossen door iemand met zo'n bedrijfje. Hopelijk lukt het jullie nog om dingen terug te krijgen.

Belana uiteraard moest ik weten waar dit over ging, tjonge een naam in de TT in ieder geval succes met dat sollicitatiegesprek en het maken van beslissingen. Studeren zou inderdaad een leuke optie zijn voor zoiets, vind ik. Maar ja daar moet je ook maar net zin in hebben. Ik kan me wel voorstellen ook hoor dat je het fijn zou vinden als je Liam zelf naar school kan brengen enzo. Zeker in het begin. Tegen de tijd dat Jolie naar school gaat, heb ik mits alles volgens plan gaat een andere baan. Die baan maakt het voor mij niet mogelijk om haar iedere dag zelf naar de klas te brengen, dat maakte het best lastig om voor die baan te kiezen. Ik heb toch voor die baan gekozen, ik zie wel hoe gaat straks maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Succes!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 06:58:49 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_52580851
nou, ik heb dus komende maandag een sollicitatiegesprek (functie als bewindvoerder) en gisteren sprak ik die man even telefonisch en dat klonk al fijn en ik heb er helemaal zin in merk ik. heel spannend. alleen vor 32 uur, hetgeen ik eigenlijk wel veel vind, maar als de baan leuk is, tja. en veel dichterbij dan nu. en interessant. en een combinatie van werk waar ik altijd naar op zoek ben geweest. en en en... ik ben zenuwachtig
stormy waters...
sailin'
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:22:22 #110
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52582116
quote:
Phluphy dank je! Wat een toename van ruimte Sjoeg, lekker hoor.

Wij hebben een externe harde schijf waar we alle backups op zetten en voor de zekerheid zet ik de foto's ook nog op mijn laptop. En er worden ook nog foto's op cd gezet, alleen zijn die maar beperkt houdbaar natuurlijk.
Ik zou ook helemaal flippen als ik de foto's kwijt zou zijn. Da's tegelijk het nadeel van digitale fotografie, je drukt bijna niks meer af. Wij moeten nog foto's afdrukken vanaf Cas zijn 4e maand.

Belaan spannend! Succes en hopelijk kun je iets van die 32 uur af knabbelen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:24:01 #111
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52582149
Belana, woei! Spannend en leuk, het klinkt heel goed! Succes alvast!!!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:08:58 #112
94046 PM-girl
pi_52582979
Leuk Belana, succes!!

Sugar, inmiddels meer dingen kunnen redden?
*
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:42:17 #113
114177 Diaan73
pi_52583675
SUgar wat een gedoe zeg..... gelukkig heb je nog wat kunnen redden. Wij hebben een externe schijf en een keer in de zoveel tijd gaan alle foto's en muziekbestanden daar naartoe. Werkt ideaal.

Belana die nieuwe baan klinkt ook erg spannend hoor.... 32 uur is idd wel veel, maar als het te combineren is, komt dat ook wel goed. Heel veel succes maandag alvast!!!

Trouwens, The Police kaartjes zijn inmiddels al weg....
Make love, not war ☮
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 22 augustus 2007 @ 13:03:32 #114
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52587560
Sugar, als je hulp nodig hebt, geef even een gil. Je woont wel niet in de buurt zoals Owlet, maar mijn autootje brengt me overal en ik wil ook in jouw geval best een poging wagen
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:44:43 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52588830
Suug. Ik hoop toch echt heel heel heeeeeeel erg hard dat je alle foto's toch weer terug krijgt. Want wat een domper.

En door die verhalen ga ik toch maar weer snel een backup maken. Heb gelukkig van Fleur nog twee albums liggen, maar van het afgelopen jaar is nog niets geprint. Wel al in de backup, maar nog niet tot op de dag van vandaag. hmmmm. Tijd maken om te ordenen dus.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:33:05 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52590215
Erg lief, Yoni.

S is er gisteren uiteindelijk even mee gestopt: het herstelprogramma (recuva) begon net herstelde bestanden te overschrijven... Ik weet dus niet hoe goed en hoopvol het er nu voor staat. Maar misschien binnenkort weer proberen. We moeten ook verhuizen, inpakken en voorbereiden 's avonds, dus het is ronduit kut dat dit er nu bij komt. Vooral ook in het hoofd van S.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:40:08 #117
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52590432
Oh, jongens, ik baal ergens zo van.
Gisteravond ontdekte ik dat Hema een actie had die dag: canvasdoeken met foto-afdruk met 20% korting. Ik ging vlug aan de slag met de foto's van MissBliss en zette die van Maria zelf om naar zwartwit. Bestelling gedaan, alles definitief, kan niet meer geannulleerd worden.... En dán zie ik dat mijn zwartwit-versie nog maar 604 KB is. Véél te klein voor canvas van 50 x 75.

Hema online fotoservice heeft geen telefoonnummer, de Hema waar ik het laat afleveren, zegt dat ik moet mailen naar de fotoservice. Dat heb ik ook gedaan, maar ja. Er staat op de site dat het proces geheel geautomatiseerd is en dat er tussen bevestigen en afleveren géén interventies meer mogelijk zijn.
Nu moet ik straks 52 euro betalen voor een doek van kut-kwaliteit.

woensdag 22 augustus 2007 @ 14:45:59 #118
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52590616
Sugar, jij hebt wel pech zeg
Ik hoop voor je dat er nog wat aan te doen is, aan beide problemen! En dan nog het verhuizen erbij!

Belana, klinkt spannend, die sollicitatie. Succes maandag!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:31:46 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52591782
Sugar... wat balen allemaal zeg...

Ik wilde hier eig. even komen lachen om die zelf-invoegende google adverts.
Sommige geven van die rare combinaties:

pi_52592063
Sugar, ik heb het adres van hoofdkantoor hema gevonden, even belletje en waarschijnlijk kunnen ze je wel verder helpen

Frankemaheerd 2
1102 AN Amsterdam
Tel 020 - 311 4411
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:54:39 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52592450
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Sugar... wat balen allemaal zeg...

Ik wilde hier eig. even komen lachen om die zelf-invoegende google adverts.
Sommige geven van die rare combinaties:

[afbeelding]
ze weten het wel weer te verzinnen zeg.

Suug. Het zit je nu ook allemaal even niet mee. Wat ik wel stom vind is dat het programma daar dan niet voor waarschuwd. Het foto-album van Hema doet dat wel, waarom kunnen ze dat hier dan niet in in bouwen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:50:48 #122
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52599161
Beetje veel pech achter mekaar Sugar.

Genoeg nu!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:31:13 #123
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_52600704
Belana.. Zettum op!!

Sugar.. waarom allemaal n een verhuizing!

Grrr, ik heb geen id waar k last van heb, ik heb enorme bulten op mijn benen, en IN mijn knieholtes..
1 nachtje slapen, en tis weer weg, maar dan begint het elders op mijn lichaam.. 1 nachtje slapen en tis weer weg.. etc.. k ben wel allergisch voor muggen, maar dat kan zich toch niet zo 'raar' uitbreiden..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 20:32:49 #124
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52600763
Klinkt als een typisch gevalletje van Murphy's law. Wat was het toch prettig geweest als Murphy die wet niet uitgevonden had.
pi_52606536
quote:
Moeder wil peuter aan bordeel slijten
Uitgegeven: 22 augustus 2007 19:56

BARCELONA - De Spaanse politie heeft een 33-jarige vrouw aangehouden die haar dochter van twee in een bordeel wilde laten werken. Dit meldde de politie in Catalonië woensdag.

De bordeeleigenaar had aangifte gedaan. Volgens hem wilde de vrouw seksuele handelingen laten verrichten met de peuter in ruil voor geld.

De vrouw, die ook een zoon van zeven heeft, had cocaďne bij zich toen zij werd opgepakt. Zij zei tegen de politie dat zij geld nodig had omdat zij geen alimentatie krijgt van de vader van de kinderen.

(c) ANP
Jeetje, hoe wanhopig/ziek kan je zijn..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:50:17 #126
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52606610
Misselijk makend idd...ik heb af en toe de neiging maar geen nieuws meer te kijken e.d.
Ik word er soms echt naar van hoe ziek de wereld is en dat mijn kleine kuikentje daarin moet opgroeien.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:49:21 #127
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52612872
Wat verschrikkelijk dat zoiets gedaan wordt.
Godzijdank geeft zo'n bordeelman zo'n vrouw dan aan.

Ik heb iets geschreven voor mijn moeder, die 60 wordt. Willen jullie zeggen of het wat is? of is dat niet te beoordelen? We geven haar een heel mooi horloge.

Zestig jaren: een gegeven
Van meisje naar vrouw
Naar moeder en oma
je gaf ons je oren, je gaf ons je tijd.

Gegeven
Het voordeel van de twijfel
Bij programma’s op tv
Hoewel je ervan gruwde
Keek je elke avond mee

Gegeven
De kunst om echt te kijken
Naar de koppen en de mensen
Je dan in ze te verplaatsen
Aan te voelen wat ze wensen

Gegeven
De nuchtere rust van de zuster
Die luistert en kijkt en besluit
Dat het allemaal nog wel meevalt
Ook al liggen je darmen eruit.

Gegeven
De tijd. Van toen en van nu.
De tijd aan ons en aan de onzen
Stukjes van jou, stukjes tijd
Wel gegeven, maar niet kwijt.

Zestig jaren: een gegeven
Van meisje naar vrouw
Naar moeder en oma
We geven je meer
Van wat jij ons gaf
We geven je tijd,
Mooie natuurlijk.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:55:00 #128
114177 Diaan73
pi_52612942
Poeh Sugar wat een mooi gedicht Echt geweldig
Make love, not war ☮
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:58:02 #129
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52612978
Ik vind het heel knap dat je zo kan dichten, Sugar. Moeilijk om er iets over te zeggen, maar je vraagt erom, dus dan zeg ik 2 dingetjes die me opvielen. Ik kan zelf helemáál niet tegen goedbedoelde opmerkingen op mijn dingen, wie weet jij ook niet! Doe dan maar of je het niet gelezen hebt. Dat zinnetje "ook al liggen je darmen eruit", is dat huistaal? En het laatste zinnetje "Mooie natuurlijk" vind ik een pietsie arrogant want het is vóór je iets geeft niet vanzelfsprekend dat iets mooi gevonden wordt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:59:53 #130
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52612999
-edit- Handig, quoten ipv wijzigen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:09:45 #131
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52613136
Hihi, spuug, dat van die darmen is meer gewoon humor.
En mooie natuurlijk, slaat op zowel de tijd die ze nog heeeeeeel lang heeft, dat we haar mooie tijd gunnen als op het cadeau. Ik vind het zelf juist leuk dat we het erg mooi vinden. Dus bedankt, maar ik doe er niets mee.
pi_52613160
wow Suug, wat een onwijs mooi gedicht!!

zoo.. ik ga zo eens flink aan het werk hier in huis. Morgen gaan we op vakantie en ik moet nog behoorlijk wat strijken en vouwen en opruimen enzo...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:13:59 #133
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52613196
Nou, dan is het helemaal goed, Sugar
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:10:58 #134
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52614297
Heel mooi en persoonlijk, Sugar!
Ik wilde dat ik zo kon dichten, iets om je gevoel helemaal in kwijt te kunnen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_52614534
*even uit lurkstand voor Sugar*
Een collega van mij had ook een canvas doek laten printen bij de HEMA. Op het scherm gaf hij aan dat de kwaliteit redelijk tot goed was, in het echt zag het er echt niet uit. Ze heeft hem toen ze hem ophaalde terug laten sturen en gezegd dat ze hem zo niet hoefde (en gezegd dat hij op het scherm aan had gegeven dat de kwaliteit goed was) volgens mij heeft ze toen een andere laten printen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:49:29 #136
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52615228
Wauw Sugar wat mooi!
Ik vind het echt knap dat je zoiets kan verzinnen. Ik vind dat van die darmen eruit juist erg grappig, even een breekpuntje wat het geheel dan niet te serieus/beladen/zwaar (sjees, waarom kan ik nou nooit het goede woord voor iets vinden ) word.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_52616199
ik gooi hem even hier neer.

Omdat er nogal veel kindjes fan zijn dora/diego. ik kreeg net een mailtje binnen over een dora/diego fandag in ouwehands dierenpark. een linkje met info!

dora en diego fandag!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:53:42 #138
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52616985
Dit is heel slecht voor mijn imago, maar ik treed hiermee in de voetsporen van M@x:
De Hema heeft hele hippe fietstassen!!!
Staat niet op de site, maar zo'n tas die je ook als boodschappentas kan gebruiken. Een zwarte met roze opdrukjes. Leuk!!!!!
Maar zoals ik al zei slecht voor mijn image.
pi_52617259
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef dutchie het volgende:
Dit is heel slecht voor mijn imago, maar ik treed hiermee in de voetsporen van M@x:
De Hema heeft hele hippe fietstassen!!!
Staat niet op de site, maar zo'n tas die je ook als boodschappentas kan gebruiken. Een zwarte met roze opdrukjes. Leuk!!!!!
Maar zoals ik al zei slecht voor mijn image.
En ik lees dit en denk: Waarom heb ik nog geen fietstassen eigenlijk?! Ik loop nog steeds naar de supermarkt en sleep me dan een ongeluk.

* Syrena noteert op het Kerst/Klaaslijstje: hippe fietstassen. En een koekjestrommel.

Niet dat dat ook maar iets met elkaar te maken heeft, maar anders ben ik het thuis weer vergeten als ik m'n lijstje ga updaten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:52:02 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52618607
Koekjestrommels roelen!
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 12:56:49 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_52618723
blergh, ik kan mn draai niet vinden als de kinderen op school zitten

Ik ben zó vertrut dat ik een bakkersrek op mn fiets wil, met een grote mand. Fietstassen heb ik al
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:07:12 #142
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52618991
Maar heb je ook een koekjestrommel?
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 13:14:11 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_52619186
hm mja, maar niet in gebruik, de pakken gaan toch altijd leeg
  Jubileum moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 13:45:10 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52620147
Ik heb geen fietstas maar wel een koekjestrommel

Iris en ik zijn op Ruud aan het passen, Karin blijft maar ongeveer een uurtje weg maar hij slaapt al ruim 3 kwartier, tot groot verdriet van Iris

Straks gaan we met Iris naar de basisschool, kennis maken met de juf en kijken in welke klas ze komt te zitten. Ze is zo opgewonden dat ze er bijna niet van kon slapen vannacht

o Ik hoor geknetter uit de kinderwagen komen, hij is echt familie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:53:31 #145
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52620400
Tante Lois.

Hé maar wat leuk zeg dat Iris ook naar school mag straks. Spannend! Wat kun je dan genieten van zo'n opgewonden koppie hč?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:38:53 #146
3011 E.T.
pi_52623889
ah, fietstassen en koekjestrommels..
en cutie Ruud.. Hier moet ik zijn

Kan er ook ruzie in de supermarkt bij? Ik sta m'n spullen op de band te laden, Tijn in de kinderwagen voor me met z'n gezicht naar me toe. Ter hoogte van zijn voeten hangen onder de band plastic tassen. Komt zo'n oud lijk uit een andere rij die een tasje nodig heeft.. en dan niet ff vragen ofzo he? Nee, gewoon over en in die kinderwagen hangen om te pielen om een tasje te pakken te krijgen op de tast. Ondertussen de rits van d'r jas in het gezicht van m'n kind gooiend en bijna een elleboog op z'n jukbeen
Dus ik "goh mevrouw, als u het gewoon vraagt wil ik misschien wel even een tasje voor u pakken" Staat ze me aan te kijken als een aap die voor het eerst in een spiegel kijkt.. Nog even verduidelijkt dat ze bijna m'n kind een oog uitsteekt en dat m'n kinderwagen niet op volwassen gewicht berekend is.

Daarvoor al een andere aanvaring gehad.. degene voor me bij de kassa moest weer terug de winkel in: tussen de rijen met karretjes en mensen door Gevolg: mijn zorgvuldig gestapelde boodschappen in het mandje vielen op de grond omdat ze er tegenaan tikte..

Plus nog een aanvaring met mijn eigen peuter, die d'r babybroertje mishandelde en niet wilde luisteren..

Echt leuk uitstapje, dat boodschappen doen!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:40:30 #147
3011 E.T.
pi_52623938
En ook zonder hormonen zou ik pissig zijn trouwens
  donderdag 23 augustus 2007 @ 15:41:30 #148
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52623974

ET die eerste is toch wel te onbeschoft zeg! Jeetje!
Maxi, Midi & Mini
pi_52624091
Oei. E.T. ben geloof ik erg blij dat ik nu niet bij je in de buurt ben. Want ik voel de stoom al via mijn laptop naar buitenkomen. Maar, wel terecht trouwens. Dat zijn van die dingen waar ook niet tegen kan.

En fietstassen heb ik nodig (voor op de moederfiets) en een koekjestrommel wordt hier niet gebruikt. Dat redden de koekjes niet.

Ben nu trouwens erg druk bezig met foto's uitzoeken en in de backup te gooien. Maud d'r fotoboek is bijna weer helemaal bijgewerkt. En voor Fleur ga ik hopelijk de komende twee weken druk aan het werk. Mijn vader is dan hier om de kinderen op te vangen als wij werken, maar dat geeft ook op andere momenten meer vrije tijd. avondje uit met F. mag ook wel weer eens.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:11:46 #150
3011 E.T.
pi_52624907
ah, it's just one of those days..

Saskia wilde proberen of ze net als jongetjes ook staand kon plassen.. Dat kan best, alleen komt je plas dan niet in de wc terecht Broek nat, mat nat, vloer nat.. mama chagerijnig..

joepie
pi_52624963
Vandaag is er trouwens 20% korting op ALLE kinderkleding op hema.nl (alleen online dus)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52624995
Saskia

Volgens mij proberen álle meisjes dat wel tenminste één keer
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52625245
, alleen probeerde Fleur het boven het putje van de douche. Dat gaan dan weer een stuk beter.

* gaat niet naar Hema.nl......gaat niet naar hema.nl............gaat NIET naar hema.nl
pi_52625263
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:17 schreef texelonia het volgende:
Saskia

Volgens mij proberen álle meisjes dat wel tenminste één keer
Uh inderdaad Alleen was ik al wat een stuk ouder en heb de rommel maar snel zelf opgeruimd
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:31:18 #155
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52625316
Mijn ventje kan anders wel echt stoer plassen hoor. Hij vergeet soms alleen de bril omhoog te doen.

Maar lekker dagje zo E.T.
pi_52625489
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Uh inderdaad Alleen was ik al wat een stuk ouder en heb de rommel maar snel zelf opgeruimd
Hihi ik was ook al wat ouder en volgens mij maakte ik geen rommel Maar echt praktisch bleek het toch ook niet
©Dumbo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:41:50 #157
3011 E.T.
pi_52625588
Ik kan het me van mezelf niet herrinneren iig

Maar goed, laten we het er verder maar op houden dat 't hoog tijd is dat papa straks weer thuiskomt.. De moeder-dochter-relatie heeft een erg kort lontje vandaag (beide kanten op, dat scheelt weer).
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:42:13 #158
3011 E.T.
pi_52625602
ow, en hema.nl heeft helemaal niet zo leuke kleren..
pi_52625701
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef E.T. het volgende:
ow, en hema.nl heeft helemaal niet zo leuke kleren..
Nee dat is wel een beetje jammer idd. Maar ik heb toch een paar dingen besteld. Noah is helemaal op de polo's tegenwoordig, dus daar heb ik er 2 van besteld. En zijn joggingpak wordt wat klein, maar ze hebben steeds geen leuke nieuwe. Dus laatst had ik al een leuk vest gekocht en nu dan een grijze joggingbroek erbij. En verder nog een broek die ik nog wel stoer vond

Ze hebben eigenlijk alleen een beetje de saaie basisidingen online staan...
©Dumbo
pi_52626039
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee dat is wel een beetje jammer idd. Maar ik heb toch een paar dingen besteld. Noah is helemaal op de polo's tegenwoordig, dus daar heb ik er 2 van besteld. En zijn joggingpak wordt wat klein, maar ze hebben steeds geen leuke nieuwe. Dus laatst had ik al een leuk vest gekocht en nu dan een grijze joggingbroek erbij. En verder nog een broek die ik nog wel stoer vond

Ze hebben eigenlijk alleen een beetje de saaie basisidingen online staan...
mooi, hoef ik ook niet te gaan kijken.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:59:47 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52626144
Ik had vandaag ook een hormoonaanvaring!
Kreeg eerst vanmorgen een complimentje dat ik er zo rustig en kalm uit zag en dat ik het allemaal zo goed deed tussen de stress. Tot vanmiddag dus.

Ik moest een zaal voorbereiden op een sessie met vip's dus ik vraag wat mensen op de eerste rij of ze alsjeblieft ergens anders zouden willen gaan zitten.
Begint er een vrouw heel pinnig 'ja, maar ik ben doof en kan alleen liplezen dus ik MOET op de eerste rij. Ik heel vriendelijk 'Helaas zijn deze echt bezet, maar ik zal even kijken. Zijn die stoelen stukje opzij maar met volop zicht op het podium mss goed?'
Wordt ze ineens heel erg boos zonder naar me te luisteren 'Als jij het niet belangrijk genoeg vindt, laat dan maar'.
En voor ik het door had zei ik dus: 'Ik ben aan het kijken of ik een stoel kan vinden voor je, maar als je niet wil luisteren zoek je het zelf maar uit' en ik heb me zo omgedraaid en ben verder gegaan.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 17:01:13 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52626178
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vandaag ook een hormoonaanvaring!
Kreeg eerst vanmorgen een complimentje dat ik er zo rustig en kalm uit zag en dat ik het allemaal zo goed deed tussen de stress. Tot vanmiddag dus.

Ik moest een zaal voorbereiden op een sessie met vip's dus ik vraag wat mensen op de eerste rij of ze alsjeblieft ergens anders zouden willen gaan zitten.
Begint er een vrouw heel pinnig 'ja, maar ik ben doof en kan alleen liplezen dus ik MOET op de eerste rij. Ik heel vriendelijk 'Helaas zijn deze echt bezet, maar ik zal even kijken. Zijn die stoelen stukje opzij maar met volop zicht op het podium mss goed?'
Wordt ze ineens heel erg boos zonder naar me te luisteren 'Als jij het niet belangrijk genoeg vindt, laat dan maar'.
En voor ik het door had zei ik dus: 'Ik ben aan het kijken of ik een stoel kan vinden voor je, maar als je niet wil luisteren zoek je het zelf maar uit' en ik heb me zo omgedraaid en ben verder gegaan.
BE
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52626413
Whaha Sjeen daar moest ik ook al zo om lachen
pi_52626422
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

BE
Ik zag hem ook. Mooi en voor BE natuurlijk
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:20:05 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52626696

donderdag 23 augustus 2007 @ 17:26:51 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52626875
Dat was ook wat mij opviel. Be, ga je schamen!
pi_52627143
Haha

En hier is de moeder-dochter-relatie ook even op een minpunt, hoog tijd dat d'r vader thuis komt

Maar .. ik spaar koekjestrommels, dat dan weer wel
pi_52627298
Volgens mij ligt het aan het weer, de moeder-dochter relatie bij ons thuis was maandag ook al op een dieptepunt

BE> Ik heb het op de bieb altijd aan de stok met een mevrouw die slechtziend is. Die komt steeds zeuren voor gesproken boeken die we niet hebben. En dan echt zo suuuuuuper pinnig he. Alsof ik d'r wat aan kan doen dat alles bij ons zo traag gaat qua budgetten en aanvragen. "Nou KIJK mevrouw"
pi_52627466
pfff, dus ben niet de enige, miesje en ik hebben gisteren heel de dag ruzie gehad. zal idd wel aan het weer liggen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:27:40 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52628165
Bij H&M hebben ze heel leuke kinderkleertjes

Ik heb hem gisteren alleen al helemaal leeggekocht in Utrecht, dus jullie moeten het ergens anders proberen of online.

Oh en Dean heeft een Burberry jasje met bijpassende sjaal al vast voor de winter sponsored by oma

Be; foei, je zegt toch ook niet tegen een blinde dat ie moet uitkijken
pi_52628467
Tot volgende week! Wij gaan ons heerlijk vermaken in Bruinisse komende week
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 18:49:45 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52628604
Veel plezier Vicky

BE geweldig!

ET wat een dag
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:49:48 #173
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52628605
Fijne vakantie Vicky, hopelijk wordt het mooi weer

Arme mensen met rot dagen, tis allemaal wat

Ik heb volgende week een vrijgezellenfeestje en er moest een cadeau gemaakt worden. Niemand had een idee, dus ik had maar wat dingen bedacht en gezegd dat ik het ook wel wilde maken, mits iedereen een goede bijdrage zou leveren. Morgenochtend moet het klaar zijn dus alles moest vandaag bij mij binnen zijn. Kwam helemaal goed, zei men.............Viel dat even tegen. Ik heb echt veel te weinig dingen binnen gekregen om er wat leuks van te maken. Ik kan het denk ik wel oplossen, als ik er de hele avond aan ga werken. Maar ik voel me er gewoon een beetje naar over. Ik ben helemaal niet zo'n goede vriendin van de persoon voor wie het is, meer gewoon dus voor ik weet allemaal helemaal niet zo goed wat echt bij haar past. En gewoon, zo weinig betrokkenheid. Heel erg jammer vind ik. En ik hoop niet dat iemand hier meeleest en dit herkennen gaat want dat vind ik dan weer kinderachtig. Maar goed. Ik vraag me echt af ofd dit nou aan mij ligt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 23-08-2007 18:59:30 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:03:00 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52628915
Nou Luchtbel, ik zou er ook flink van balen hoor, en vooral als het niet eens een hele goede vriendin van je betreft. Nu moet jij dus je avond opofferen voor iemand die je niet eens zo heel erg na aan het hart ligt omdat anderen te laks zijn geweest om even wat moeite te doen.

Ligt echt niet aan jou imo.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:09:45 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52629109
Nou ik vind het niet erg dat ik er een avond mee bezig zal zijn. Ik vind het wel erg dat andere mensen zo weinig enthousiast zijn ofzo. Misschien is dat het helemaal niet hoor maar dat gevoel krijg ik er wel van. En dat vind ik jammer, nare bijsmaak krijgt het zo. Ik probeer het nu maar goed te doen maar het gaat gewoon niet worden wat de bedoeling was.
pi_52629555
Volgens mij is dat standaard bij vrijgezellendingen. Mijn lief had vorig jaar hetzelfde, er kwam zo weinig uit aan leuke foto's en anekdotes dat ie het maar heeft laten zitten En pas na veel heen- en weer mailen was de vrijgezellendag geregeld.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:36:54 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52629729
Mjah, bij mijn beste vriendinnetje laatst was er ook wat gedonder. Maar dit is echt kwee nie, er kan/mag nl van alles. Foto's, gedichten, filmtips, recepten, weet ik veel wat, dus echt geen heel persoonlijk werk allemaal. Dat kan toch niet zo heel moeilijk zijn dacht ik zo. Maar goed, ik ben de twintig pagina's aan het opvullen. Ik laat me niet kennen!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:41:59 #178
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52629848
LB joe got PM

Sjee, daaar zou ik ook een beetje een wrang gevoel bij hebben hoor. Echt een beetje "ik geef 'r maar wat dan ben ik er vanaf en red ze d'r kont maar"-gevoel krijg ik erbij..
Erg sneu dat zoiets op zo'n manier moet gaan.

Oja en BE

[ Bericht 58% gewijzigd door Noli. op 23-08-2007 19:47:25 ]
Maxi, Midi & Mini
  Jubileum moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 20:23:13 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52630829
Wat vervelend LB, en zeker omdat jij alles nu weer recht moet breien. Bah...

Iris is dol op Ruud, dat is wel duidelijk, maar ze is vooral dol op Ruud omdat het Karins kind is bleek vanmiddag. Ik ging Ruud een flesje geven, nou dat was al reden voor een erg sip lipje want nu kon ze niet even lekker bij me knuffelen zei ze. Daarna moest Ruud ongelooflijk veel poepen, hij zat echt tot zijn schouderbladen vol. Mijn Tshirt zat ook helemaal onder en Iris begon te huilen "ik wil jouw shirt volpoepen, Ruud mag dat niet doen!"
Ze was jaloers, en ik vond het heel schattig eigenlijk. Ik heb haar heel pedagogisch laten helpen bij het verschonen, dat vond ze ook wel leuk maar het was ook wel weer geweldig dat Ruud naar huis ging en mama weer helemaal van haar was.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:42:40 #180
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52631373
Ach die Iris, ik vind het wel zo klinken!
BE geweldige opmerking!!
LB wat jammer dat er dan maar zo weinig aandacht aan iets besteed wordt terwijl het zo leuk had kunnen zijn.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:35:04 #181
3142 m@x
pi_52632928
Zal ik je even opvrolijken LB? Klik maar op mijn sig Je krijgt het gegarandeerd vandaag niet meer uit je hoofd
pi_52633550
LB, wat jammer dat je zo weinig respons hebt gekregen. Ik vind het niet raar dat je er zo'n gevoel bij hebt, ik denk dat ik hetzelfde zou hebben .

Die iris
pi_52634187
hey luitjes, erg drukke dagen hier ivm trainingen voor m'n nieuwe werk maar ik wil jullie toch nog een stukje verjaardags-appeltaart geven, van franse appeltjes uit 'eigen' (vakantie)tuin:

slagroom d'r bij?
pi_52634428
Vicky. Leuk dat je op 'mijn eiland' vakantie komt vieren.

LB, zou er ook een naar gevoel bij hebben.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:38:33 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52635080
Bix ben je jarig?!?!?! Gefeliciteerd!

vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:00:57 #186
94046 PM-girl
pi_52650676
Ik heb een vraagje, een dig-vraagje eigenlijk. Ik ben een nieuwe website aan het bouwen voor Simon. De oude is gebouwd in een heel eenvoudig HTML-programma. Het lettertype van mijn keuze stond niet op ieder pc, waardoor de meesten de site in een standaard lettertype zagen, niet mooi.

Nu ga ik waarschijnlijk met dreamweaver iets opbouwen, zou hetzelfde probleem dan blijven bestaan of zorgt het programma automatisch voor een oplossing? Ik weet dat een aantal mensen hier zelf een site gemaakt heeft, daarom vraag ik het even hier.

O en bix, nog gefeliciteerd!
*
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:09:31 #187
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52650924
PM-girl, als je afwijkende lettertypes wilt gebruiken, moet je er plaatjes van maken. Anders blijf je namelijk het probleem houden dat als het letterype niet op de pc staat, het default lettertype wordt weergegeven.

Zie bv. mijn site, de "chell's view" header is geen standaard lettertype en dus is dat een plaatje, zodat iedereen het gewoon ziet zoals ik het bedoeld heb
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:17:39 #188
94046 PM-girl
pi_52651169
En is bijvoorbeeld courier dan een lettertype dat iedereen heeft?

Mag ik je trouwens even pm'en, over wat meer vraagjes? Ben nooit zo DIG'erig aangelegd
*
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:21:10 #189
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52651259
Ja hoor PM maar
pi_52654276
Hallo hier ben ik weer
Heb ik nog wat gemist?
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:13:51 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52659345
Wij hadden vanmorgen live entertainment op kantoor. Vanachter mijn bureau kon ik uit het raam alles prima volgen, vrij zicht op de "verwarde man"
Verwarde man op dak Paleis op de Dam
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:08:13 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52660812
Welkom terug, Maneki! Leuk gehad?

Ik kom even voor korte of langere tijd dag zeggen. Morgen verhuizen we en het is natuurlijk de vraag wanneer we (rust, tijd en) internet hebben. Maar zodra ik kan, ga ik het topic in K en W weer lekker updaten.
Tot gauw!
  Jubileum moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:10:20 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52660860
Hee ik had heel Maneki niet zien zitten, welkom terug!

Sugar, heel veel sterkte en succes met verhuizen en ik hoop je snel weer online te zien!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:21:42 #194
3142 m@x
pi_52661129
Hoi Maneki

Succes met de verhuizing en tot snel Sugar
pi_52661564
Vakantie was leuk de heren vonden het op een kamer slapen geweldig, alleen wij vonden het iets minder toen ze rond middernacht nog niet sliepn De avonden erna hebben we ze een half uurtje na elkaar naar bed gebracht en dat ging goed
Succes met verhuizen Sugar!
Saartje
pi_52664339
maneki, wb! waar zijn jullie geweest?

en sugar, succes!
pi_52664454
Sugar, verhuis ze!
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:12:24 #198
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52664551
Bix van harte
Suug spannend veel plezier en succes met verhuizen!
Leuke vakantie-slaap-perikelen, Maneki Alles goed gegaan?

Ik heb het zó gehad op mijn werk. Ik ben het helemaal zat, ik ga solliciteren zodra ik een relevante vacature zie. Zo dat lucht op!
Ylana
pi_52664947
bedankt voor de felicitaties trouwens! kwasjarigja! maar we vieren 't gezellig samen dit weekend, piet & ik.

saffier, wat vervelend dat 't je daar zo slecht bevalt. was toch nog niet zo heel erg lang geleden, of wel, dat je daar begonnen bent? (maar bij spuuglokje had ik dat ook helemaal verkeerd ingeschat ontdekte ik laatst.. ).
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:30:22 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52665116
Bijna een jaar werk ik er nu, dat is idd helemaal nog niet zo lang. Maar wel als je er dus niet 'op je plek zit'. Ik ben het écht zoooooo zat . Er staan wat veranderingen op stapel waarvan ik verwacht dat het daarna ook echt niet soepeler gaat verlopen dus dat schiet ook niet op. Het kost me ook ontzettend veel energie terwijl ik vroeger energie kreeg van werken. Het zijn maar 2 dagen maar het voelt vaak als een full-time baan.
Ylana
pi_52665254
bah, da's echt niet leuk. snel verder zoeken dan maar inderdaad! dit is jammer van je tijd & energie.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:00:26 #202
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52681774
Ik ben vandaag drastisch veranderd qua look!

Before and After
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:05:14 #203
108648 cattie
lieve moeder
pi_52681863
Wow Ireth! Erg mooi!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:30:13 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_52682458
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef Ireth het volgende:

Before and After
even uit lurkstand

Wauw!! Echt heel leuk geworden!!!

weer terug in lurkstand kruipt
pi_52682527
quote:

Before and After
Wauw mooi hoor Heel drastisch idd (ik zou het zelf niet durven )
pi_52682655
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:20 schreef Brighteyes het volgende:

Niets van aantrekken, mijn ma heeft ooit op het werk tegen een klant gezegd dat hij op z'n twee oren kan slapen terwijl hij maar één oor heeft
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:40:21 #207
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52682711
W W Ireth, ontzettend mooi geworden!

Bix, beter heel laat dan nooit: Van harte!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:52:00 #208
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52682968
Ireth, wat een perfecte kapselkeuze het staat je geweldig goed!
  Jubileum moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:52:43 #209
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52682987
Heel erg gaaf Ireth, mooi!

Jessie? Ben jij al eens terug van vakantie?

Bix, alsnog van harte
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:58:35 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52683124
Mooi ireth Arwen keek mee, en riep die die poes mai mai ( ze zegt mai ipv miauw )

Onze vaatwasser is aangesloten niet meer afwassen wat een luxe
alleen wel ff een vraagje als je calgonit all in one gebruikt moet je dan nog los glansspoel en zout erbij doen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_52683175
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooi ireth Arwen keek mee, en riep die die poes mai mai ( ze zegt mai ipv miauw )

Onze vaatwasser is aangesloten niet meer afwassen wat een luxe
alleen wel ff een vraagje als je calgonit all in one gebruikt moet je dan nog los glansspoel en zout erbij doen
Ik denk het niet
Zijn dat zo'n blokjes met een rode bol in?

Met all in one zou ik er sowieso niets meer apart in doen
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:03:26 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52683270
quote:

Before and After
Veel pittiger Ireth! Leuk model en een mooie warme haarkleur! Mijn haar is per ongeluk zwart!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:03:38 #213
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52683276
'all in one', dus wat denk je zelf?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:05:04 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52683311
Nee even serieus, als het goed is staat het ook op het pak dat het inclusief zout- en glansspoelmiddel is. Dus daarom is het zo gemakkelijk!
  Jubileum moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:05:31 #215
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52683321
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Vivi het volgende:
Mijn haar is per ongeluk zwart!
Wow
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:09:41 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52683446
Ik wilde donker goudbruin, maar ik heb 2 pakken nodig, dus ik pakte de goede kleur en het pak erachter, ervan uitgaande dat het dezelfde kleur was dus..en thuis ben ik tralalala gaan mengen en toen ik het uitspoelde dacht ik: "Hmz "

Hadden ze denk ik dat andere pak in de verkeerde rij neergezet ofzo

"Maar het staat wel leuk hoor" zegt iedereen..
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:10:05 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52683464
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Spuuglokje het volgende:
'all in one', dus wat denk je zelf?

nee vandaar ook de , ik dacht al van niet, maar je weet maar nooit he
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:10:08 #218
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52683466
Foto
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:13:12 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52683572
Viev! Foto!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:15:01 #220
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52683641
Ja morgen!!! Ik heb nu heule rare staartjes in, dan komt het niet over
pi_52683697
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Vivi het volgende:
Ik wilde donker goudbruin, maar ik heb 2 pakken nodig, dus ik pakte de goede kleur en het pak erachter, ervan uitgaande dat het dezelfde kleur was dus..en thuis ben ik tralalala gaan mengen en toen ik het uitspoelde dacht ik: "Hmz "

Hadden ze denk ik dat andere pak in de verkeerde rij neergezet ofzo

"Maar het staat wel leuk hoor" zegt iedereen..
Ja die uitspraak ken ik ja. Maaaanden houden ze dat vol, totdat je een andere kleur of coupe neemt en dan is het: OOOHH nee echt VEEL leuker dan het vorige.... En dan heb je ze nog zo gevraagd om eerlijk te zijn vantevoren.

Maar dat van Ireth is echt mooi
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:28:10 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52684089
Oke, ik heb toch ff snel een foto gemaakt, hij is alleen een klein beetje bewogen, maar dan hebben jullie iig een impressie ben te lui om er nog 1 te gaan maken

Jubileum moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:30:04 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52684150
Het staat je inderdaad goed zeg! Wauw
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:30:06 #224
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52684151
Zo op de foto lijkt het heel donkerbruin. En past het goed bij je make up
pi_52684200
eh, hartstikke leuk, veel leuker dan die vorige kleur vivi!
nah, ik vind 't er niet pikzwart uitzien in elk geval. gewoon pittig donker. maar je kijkt wel erg streng!

ireth, lekker fris!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:32:01 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52684204
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo op de foto lijkt het heel donkerbruin. En past het goed bij je make up
Die panda oogjes komen door het bewegen heur
Maar donker maakt wel strenger jah
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:32:17 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52684211
Het staat je echt wel!
En dat meen ik.

Kan je je mijn droom nog herinneren?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:32:58 #228
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52684236
Ik vind het je niet misstaan Viv! Misschien dat het in het echt anders overkomt, maar zo vind ik het leuk!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:33:31 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52684249
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Het staat je echt wel!
En dat meen ik.

Kan je je mijn droom nog herinneren?
Ehh, wel dat er iets was met een droom ja! help me eens op weg!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:34:38 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52684286
Ik droomde over Dana van Nikky en die had ineens lang blond haar en doen zei ik iets van 'Goh, net zo peroxide-blond als Vivi'.

Niet slaan! Ik ben onschuldig! Het was maar een droom!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:35:39 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52684315
Oh ja!
Nou zie je, dát zat me dan onderbewust dwars denk ik, hihi!
  Jubileum moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:36:05 #233
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52684324
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef Maggie het volgende:
dem een edit...
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:36:25 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52684335
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef Maggie het volgende:
edit : spuit 11
Oh... je hebt al geedit

pi_52684403
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef Lois het volgende:

[..]

LOL! Nou toch zeker 10 minuten hoor Lois
En nou klikte ik bij jou quote en heb jij ook ge-edit

Vivi, ik vind het erg leuk!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:45:28 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52684594
Wat ben jij toch altijd lief Maggie
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:48:05 #237
3142 m@x
pi_52684679
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
Meen je dat nou

Leuk gemetamorfoost dames
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:57:22 #238
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52684979
Hé Viev, maar het staat wel leuk hoor.
En dan serieus, lekker pittig.
Ireth wow!
pi_52685153
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:

M@x, hou je er buiten!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:09:09 #240
3142 m@x
pi_52685263
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:04 schreef Maggie het volgende:

[..]

M@x, hou je er buiten!
pi_52687686
Mooi Ireth! Echt heel anders,mooie kleur ook!

Vivi, staat je wel hoor.

Ik heb nu fel/licht/donker rood/bruin haar. Mengelmoesje dus.

Mijn ouders krijgen een hondje. Een friese stabij puppy. Vandaag wezen kijken, echt heel lief! Ze kunnen hem over 1,5 week ophalen. en dan dat weekend passen we al op.
Zal nog wat worden qua zindelijkheid. Maar wel leuk! Kim vind het erg interessant, maar ook wel wat eng.
pi_52689947
Ah tis megamorfoseweek Ik ben ook weer van rood afgestapt en bruin gevurfd. Leuk, voor een maandje of 2
Saartje
pi_52692287
Lekker pittig Ireth!

Vivi, ik vind het zo op het eerste gezicht gewoon donkerbruin eruit zien en het staat je wel!
  zondag 26 augustus 2007 @ 07:43:58 #244
3142 m@x
pi_52692414
Dan moet jij ook een foto plaatsen hoor Maneki

Mijn opa en oma hadden vroeger ook een Friese Stabij Ingrid. Leuke honden zijn dat
  zondag 26 augustus 2007 @ 09:17:13 #246
3142 m@x
pi_52692611
Hoi Maggie!
pi_52692614
Ha
Mijn moeder vond de latere bus geen goed idee Dus ik lag om 4 uur in bed, en ben er nu alweer een half uur uit
  zondag 26 augustus 2007 @ 09:22:49 #248
3142 m@x
pi_52692636
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 09:18 schreef Maggie het volgende:
Ha
Mijn moeder vond de latere bus geen goed idee Dus ik lag om 4 uur in bed, en ben er nu alweer een half uur uit
Ouch, dat is bepaald geen goede nachtrust dan. Wij hebben hier al taartjes gebakken en versierd, een lang-zal-hij-leven-filmpje opgenomen en een tekening gemaakt (M. is jarig). Kai denkt dat hij zelf jarig is en loopt continu zijn verlanglijst op te dreunen ("ik krijgt een Thomas, nog een Thomas en hijskraan")

[ Bericht 3% gewijzigd door m@x op 26-08-2007 09:52:12 ]
pi_52692672
Hihi m@x .

Maggie kort nachtje
pi_52692678
Gelukkig kan ik in de bus nog 2 uur slapen

Hihi, die arme Kai, valt dat ff tegen!

Goedemorgen ook Nijna!
pi_52693326
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 07:43 schreef m@x het volgende:

Mijn opa en oma hadden vroeger ook een Friese Stabij Ingrid. Leuke honden zijn dat
Wij hadden er "vroeger" ook een. Vanwege zware allergie van Djeez, kunnen we geen huidieren nemen. Iig geen hond of kat. Dus ik vind het leuk dat we dan ook een beetje een hond hebben.
pi_52694367
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 07:43 schreef m@x het volgende:
Dan moet jij ook een foto plaatsen hoor Maneki

Misschien later vandaag, als ik weer een beetje strak in de lak sta
Gefeliciteerd met M.
Saartje
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:31:15 #253
94046 PM-girl
pi_52696258
Mijn moeder is op vakantie in het buitenland maar haar beugel vergeten (zoeen die alleen 's nachts hoeft, zodat haar tanden niet weer terugspringen, ze heeft heel lang een gewone beugel gehad).
Vrijdag rijdt er iemand naar hun toe dus kan hij er sowieso zijn, mijn moeder denkt dat ze hem moet laten opsturen omdat een week te lang is, zonder beugel.

Heeft iemand hier toevallig verstand van zoiets, mag het vrijdag of zou het eerder moeten. Ik bel morgen de orthodontist hierover, maarja, die werkt niet op zondag
*
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:41:14 #254
3142 m@x
pi_52696470
Van beugels heb ik geen verstand maar ik zou hem niet op laten sturen. Volgens mij doet zoiets er langer dan een week over met de post en je hoort zo vaak van dingen die kwijtraken.
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:45:37 #255
94046 PM-girl
pi_52696589
Wij zouden kiezen voor ups of tnt ofzo, evt. via de zaak, maar ik denk dat een weekje zonder geen kwaad kan en je dus zo die verzendkosten niet hoeft te maken.
*
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 13:47:10 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_52696626
pft.. ik kom effe meuten hoor.

Mijn ouders hebben een mega (vast) zwembad in de tuin, en ik ben echt huiverig voor dat ding. Voordeel, René weet zich wel te vermaken (tis toch verwarmd) maar cas... hij kan niet zwemmen, is gek op water. Dus als hij er in wil (vast al de tijd dat we er zijn) moet er een volwassene bij. Peet dus, want ik weiger in badpak te gaan. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. En ik ben als de dood dat ie er in valt en dat ik hem van de bodem moet plukken. Een kind de hele dag in zwemvest laten lopen is ook niet ideaal natuurlijk, dan kan ie alleen maar als een mummie in de rondte lopen, want als je gaat zitten schuift dat ding tot over je oren. Er staat geen hekje om, om de tijd tot de plons te verlengen. En iedereen weet, kinderen zijn echt razendsnel als ze iets willen.

dit gezeik hebben we ook gehad toen het nog vijver was, kleiner, maar dieper. René heeft er ook in gelegen, ja zegt mn moeder ze lag in de bak met waterplanten. Ja leuk, maar die heeft ze nu niet meer langs de randen, tis nu plons 1.20 diep... We gaan dus niet naar mn ouders toe. Hond mag ook liever niet mee, ouders wonen niet dichtbij, dus je bent er meestal een hele dag. Want stel je voor dat het zwembad stuk gaat als ze er in valt. Mja, das verzekert, een kinderleven niet
pi_52697475
Wat lullig zeg moussy, de manier waarop ze reageren.

Misschien kan je ze overhalen om een zwembadafdekking te kopen die ook veilig is? Er zijn van die lamellen waar zelfs volwassenen op kunnen staan en ook speciale doeken die helemaal vastgezet kunnen worden. Heeft voor henzelf ook voordelen qua isolatie en schoonhouden van het zwembad, dus is sowieso een goede investering.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 14:38:32 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_52697871
Ach ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Tis voor hun een luxe, voor mij een belemmering om er heen te gaan.

Ze hebben wel een afdekzeil, maar die drijft zeg maar op het water. De hond niet mee, kan ik nog wel inkomen, maar anders mocht ze wel altijd mee. Ik ben gewoon als de dood dat mn kind verdrinkt. Want over een laag hekkie, wat ze niet willen plaatsen, want dat is niet mooi in de tuin, klimt ie natuurlijk ook zo. Ik kan echt niet zeggen dat ik voor mn plezier constant op mn kind ga zitten. Een hekje van 1.20 wat te verwijderen is durf ik neit eens meer te opperen. Voorheen werd er een wasrek voor de opening naar de vijver toe gezet, ene en tuinbankje.... ik zie Cas al met wasrek op zn rug dat zwembad in scharrelen. blergh, gezeik
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:39:59 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52697906
Kan Cas al goed drijven met van die zwembandjes om zijn armen? Anders is dat een optie. Of een kleiner zwemvest met zo'n touwtje dat ook tussen de benen door loopt, zodat dat zwemvest niet over de oren kruipt. En anders inderdaad niet meer langsgaan, wie weet zet ze dat aan het denken? Dat idee van zo'n doek is inderdaad ook een prima oplossing, alleen kan René dan niet zwemmen.

-edit-Ah, ze hebben een drijvend zeil, dat werkt ook niet tegen een kind dat erin kukelt.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 14:44:51 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_52698052
ik heb een zwemvest met een touwtje tussen de benen, maar evengoed zit dat volgens cas niet lekker, dus moet het uit, dus een strijd... Net zoals met vleugeltjes. Het enige wat mn moeder zei toen ik vanmorgen belde, nou dan kom je toch niet. Das ook niet leuk om te horen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:05:51 #261
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52698706
Nee da's niet leuk om te horen.
En als je Cas nou de keuze geeft? Zwemvest/vleugeltjes aan óf net als een hondje aan de riem (dus een tuigje om)? Dan vind hij het misschien ineens minder erg om dat aan te trekken?
pi_52704735
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef moussy het volgende:
nou dan kom je toch niet
Jee zeg, dat lijkt me zeker niet leuk om te horen. Voor jezelf al niet, maar ook het feit dat ze het blijkbaar niet erg vinden om hun kleinkinderen dan maar niet te zien. Ik kan me voorstellen dat het dan ook ophoudt met suggesties aanbieden. En dat je zelf ook minder zin hebt om je kind zich daar ongemakkelijk te laten voelen (met zwemvest oid).
Zou het meer indruk maken als jullie in persoon met ze gaan praten erover?

Maar misschien draaien ze idd bij als jullie een tijd niet komen, maar ik kan me goed voorstellen dat zulke opmerkingen pijn doen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 08:43:53 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_52719134
Ach, dit geteut loopt als sinds ze daar wonen, eerst vanwege de vijver, nu vanwege het zwembad, alleen trekt een zwembad natuurlijk meer aan dan een vijver met vieze glibberige vissen We zijn er al sinds maart/april niet geweest, maar vrijdag vroeg mn moeder wanneer komen jullie weer eens Misschien maak ik er wel een groter probleem van dan er is, maar ik heb het naast me neer gelegd.. na het bezinken van de kille opmerking dat we dan niet hoefde te komen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:01:57 #264
114177 Diaan73
pi_52719314
Pfff wanneer ga je eigenlijk inpakken voor de verhuizing? Ik denk dat ik bezig moet, maar ik kan me er nog niet toe zetten. Ik ben bijna altijd met dit soort dingen van het laatste moment.....
Make love, not war ☮
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:25:45 #265
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52719572
Het laatste moment is een prima moment, Diaan.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:55:11 #266
3142 m@x
pi_52720146
Dat zat ik me nou net af te vragen Diaan Ik heb hier nog niet eens een beginnetje gemaakt om spullen uit te gaan zoeken. Iedere dag denk ik weer "vanavond ga ik beginnen" maar als het zover is stel ik het toch weer uit.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:57:52 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52720194
Herkenbaar. Gelukkig heeft S hier heel veel gedaan, ook al wel een aantal weken voordat we gingen verhuizen. Nu zitten we er!
En de kinderen hebben supergoed geslapen in hun nieuwe kamers. Storm slaapt nooit langer dan tot 6.00 u. en nu werd ie pas om 7.25 u. wakker!
Maria ging keurig slapen en werd op de gebruikelijke tijd wakker. Knap, vind ik.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 augustus 2007 @ 10:21:52 #268
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52720609
Ik ben heeeeeel ruim van tevoren begonnen met iig de boeken enzo. Van die dingen die je toch niet echt nodig hebt (en aangezien ik eindigde met 16 dozen boeken, was dat ook wel echt een heel groot deel van de totale hoeveelheid zooi).

Uiteindelijk moest ik toch nog heel veel op het laatste nippertje doen en dat is niet fijn...
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:22:11 #269
114177 Diaan73
pi_52720615
Okay gelukkig ben ik niet de enige. Ben nu wel een klein beetje begonnen met de zolder opruimen, maar het valt best mee. Vooral veel van Peaceman wat hij zelf moet utizoeken. Ow en ik heb allemaal kaartjes nog vanaf 1988 ofzo... ben van plan die maar eens weg te gooien, ze liggen er toch maar... maar ow wat leuk om weer een keer te lezen. Zijn er hier nog verzamelaars van geboortekaartjes of andere kaartjes?

Heerlijk dat de kinderen zo goed hebben geslapen in hun nieuwe kamers. Hopelijk blijft het zo.....

[ Bericht 16% gewijzigd door Diaan73 op 27-08-2007 11:06:25 ]
Make love, not war ☮
pi_52734730
kleine waarschuwing:

Kijken jullie uit als jullie via msn een bericht van een bekende krijgen met: Hé, moet je dit eens kijken ( of iets in die strekking) het bestandje dat meegestuurd word bevat een virus. Ik klikte er dus op
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:04:48 #271
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_52735636
Oei Easy !

En nu .. ?

Sugar.. wat fijn dat de kinders goed geslapen hebben!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_52735907
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Oei Easy !

En nu .. ?
Nu is de pc naar de computerzaak.
Ikzelf heb er te weinig verstand van om te gaan zitten klooien (sowieso kom ik internet amper meer op ermee).
En ik heb maar een laptop van het werk mee naar huis genomen. Een weekend zonder internet is lang zat
pi_52736187
Oeeww, dat is wel rottig Easy. Ik ben gelukkig meer off- dan online.

Ik ben bezig met het plannen van de trip naar Cuba. Even vergeten dat ik daar hyperonzeker en strontsjaggo van wordt omdat ik diep in mijn binnenste vakantie HAAT, het veel geld kost, en hoe meer informatie ik vind, hoe moeilijker het wordt om te beslissen.

Ik moet gewoon een Flexidrive boeken denk ik, maar heb het probleem dat mijn lief niet meevliegt. Nou ja, morgen maar eens wat bureau's mailen die me vast kunnen vertellen hoe het dan moet.
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:26:33 #274
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52736221
Van een bekende? Da's lullig! Of hoort dat ook bij het virus en werd het niet echt (althans niet bewust) door die bekende gestuurd?

Wel balen voor jullie zeg
©Dumbo
pi_52736288
Yep, van een bekende.
En ik heb het ook weer doorgestuurd zonder dat ik het wist
Gelukkig heeft diegene het niet geopend.

De eerste waar ze het hier over hebben: http://www.pchulplijn.nl/onderwerp/msn_virus
pi_52736314
Ik denk dat het bij dat virus hoort. Ik krijg van bekenden nl. wel vaker op mijn email dat soort berichten (omdat dat ook mijn msn-adres is). Uiteraard gooi ik ze gewoon weg, maar ik heb het nog nooit in een chatvenster gehad. Daar klik je toch wel sneller op denk ik, ik stuur bv. regelmatig linkjes naar mijn lief en hij naar mij.
pi_52736412
Hier een linkje hoe je het op kunt lossen: http://www.mastaline.com/?pagina=forum/topic&id=761423
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:06:11 #278
94046 PM-girl
pi_52737540
Sugar, het huistopic is dicht, maar wat is het mooi geworden! 'k Ben jaloers!
Blijft Storm trouwens van die schaal onderin die Expedit-kast af?
*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:38:24 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52746109
Dus...
Net terug van de conferentie, welgeteld 2 nieuw mailtjes in mijn inbox, mijn collega'tje die nu naar huis gaat om thuis te werken en ik die hier dus de rest van de dag alleen zit...

Iemand tips om mijn motivatie op te krikken?
Tips voor tijdverdrijf?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:39:05 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_52746119
gisteren een leuk gesprek gehad! hoor van de week of ik voor een 2e gesprek mag komen, erg spannend allemaal.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:44:10 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52746208
Spannend Belana!
pi_52746228
BE, leuke babyspulletjes zoeken op internet ...

Belana, spannend! Ik ga duimen dat je voor een 2e gesprek mag!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:46:50 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52746256
Oh ja, dat is een goeie Nijna! Hoewel we wel deze maand even de hand op de knip moeten houden. Door een wat dure auto-rekening zijn een paar potjes ernstig geplunderd en we moeten het kamertje nog betalen.

Mss dat ik zo nog even de stad in sneak, op zoek naar dat karton wat me gisteren dus niet lukte.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:48:46 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_52746296
ik ben er namelijk ook wel over uit dat ik geen thuisblijf mama ben. dan zou ik toch erg ongelukkig en eenzaam worden denk ik. ook omdat ik mezelf dan te veel zou opsluiten. dus ik blijf werken.
als deze baan wat wordt dan wordt het wel druk denk ik. we hebben het er al over gehad dat Nick dan misschien ook 4 dagen gaat werken als dat kan, dan hebben de kids toch meer dagen paps en mams dan anderen zeg maar. maar of dat lukt weet ik niet.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:49:50 #285
114177 Diaan73
pi_52746318
Belana, wat spannend en wat fijn dat het gesprek gisteren zo goed ging Het is altijd fijn om met een goed gevoel van een gesprek terug te komen. Het lijkt me een verstandige en weloverwogen keuze die je gemaakt hebt en dan is het goed. Wel fijn dat Nick ook evt. 4 dagen kan gaan werken, dat is zo leuk ook voor de kinderen.

Ow BE, kun je op MSN? Dan kunnen we het even over die granitovloer hebben...
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:52:14 #286
3142 m@x
pi_52746361
Spannend Belaan. Ik zou dezelfde keus hebben gemaakt.

BE, ik heb geen tips voor je. Ik moet zelf al zoveel moeite doen om gemotiveerd te blijven op het moment
pi_52746393
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat is een goeie Nijna! Hoewel we wel deze maand even de hand op de knip moeten houden. Door een wat dure auto-rekening zijn een paar potjes ernstig geplunderd en we moeten het kamertje nog betalen.
Ik had het ook nog niet over aanschaffen, . Hihi. Even de stad in is goed voor je, blijf je in beweging, heel belangrijk... toch?!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:54:54 #288
3142 m@x
pi_52746415
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:53 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik had het ook nog niet over aanschaffen, . Hihi. Even de stad in is goed voor je, blijf je in beweging, heel belangrijk... toch?!
Precies, oriënteren noem je dat
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:55:51 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52746431
Diaan, ik kom eraan, even kopje thee pakken.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:57:20 #290
114177 Diaan73
pi_52746465
Okay, BE.

M@x, ik zie net pas je filmpje over blij ei... volgens mij heeft Peaceman die cd, had ik nog nooit geluisterd, maar je wordt er erg blij van idd.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:03:12 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52746563
Belana, fijn dat het gesprek oké voelde. En ook dat je besloten hebt wat je wilt.
Ik duim dat er iets heel goeds uitkomt!

PM-girl, Storm blijft zéker niet van die schaal af, maar er kan weinig mee gebeuren en ik zeg wel steeds 'nee'. Dat doe ik overigens de hele dag. Hij mag ook niet de boeken naar achteren duwen, niet de telefoon pakken, niet aan de planten komen en niet aan de televisie. Nee, nee, nee dus. En wat doet Storm dan?
Brutaal ding.
pi_52746608
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef m@x het volgende:

[..]

Precies, oriënteren noem je dat
En mocht je dan uitgekeken zijn dan kan je lijstjes gaan maken met wat je NU nodig hebt, wat je STRAKS nodig hebt en wat gewoon LEUK is om te hebben, hahaha.
En dan een planning maken hoe je het financieel gaat doen enne... dan is er toch wel een paar uur voorbij wellicht .
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:47:14 #293
94046 PM-girl
pi_52747490
Sugar, wij hebben dus ook een expedit Heerlijke babykast natuurlijk. De onderste rij is gevuld met manden, dus daar kan hij weinig mee, behalve het handvatje laten klepperen.
Dan volgen de boeken, die allemaal al naar achteren staan Behalve de dikke van dale, die is te zwaar
Wij zijn maar op zoek gegaan naar een dichte kast!

Belana, wat spannend en succes! Ik duim voor je!
*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:59:04 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52747773
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:39 schreef Belana het volgende:
gisteren een leuk gesprek gehad! hoor van de week of ik voor een 2e gesprek mag komen, erg spannend allemaal.
Kijk daarvoor kwam ik in dit topic spieken. Ik ga voor je duimen!

En nu moet ik mezelf motiveren om straks tussen de middag te gaan sporten. Heb geen zin, ben verkouden, heb geen zin, het is goed voor me, heb geen zin, moet alle spullen nog pakken en ik heb toch geen zin.
pi_52748836
Dutchie... als je geweest bent geeft het vaak wel een voldaan gevoel, dus ik hoop dat je jezelf toch zover kan krijgen. En anders... lekker niet gaan en daar dan wel van genieten en je niet schuldig gaan zitten voelen
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:20:54 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52752317
Ik ben wel gegaan! Woehoe!
Dát hebben we dan maar weer gehad hč.
Maar het is gewoon die drempel, vorige week niet gesport want... nou ja excuses zat en dan is het ritme er meteen uit. Dan wordt het zo makkelijk om te zeggen dat het niet uitkomt, je inderdaad niet fit bent en vooral geen zin hebt. Ik sta hier niet alleen in volgens mij.

Hoe zou het met Belana zijn?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:22:24 #297
3011 E.T.
pi_52752350
dat is waar het bij mij vaak misgaat idd..

een keer niet geweest, volgende keer geen zin.. en op een gegeven moment ben je zo maar een paar maanden niet geweest
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:27:54 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_52752465
ehm, nou, zelfde verhaal hier de klad zit er ff in zeg maar
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:04:55 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52753315
Toch nog wat gedaan hier vandaag! Ik heb de notulen van een van de vergaderingen van vorige week af!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:26:07 #300
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52753941
Goedzo BE!
Ik zit vandaag te tellen, heeeel veel te tellen. Saai.

Maar ik zie het al, het sportverhaal is bekend bij velen. Gelukkig maar.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:30:48 #301
3011 E.T.
pi_52754099
ik had me voorgenomen om als Tijn een paar maanden was, weer wat aan sport te gaan doen en was een beetje bezig met het uizoeken wat ik nou wil gaan doen..
En toen werd ik weer zwanger
Nu heb ik weer een jaar uitstel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')