quote:Op zondag 26 augustus 2007 07:43 schreef m@x het volgende:
Mijn opa en oma hadden vroeger ook een Friese Stabij Ingrid. Leuke honden zijn dat
Misschien later vandaag, als ik weer een beetje strak in de lak staquote:Op zondag 26 augustus 2007 07:43 schreef m@x het volgende:
Dan moet jij ook een foto plaatsen hoor Maneki
Mijn opa en oma hadden vroeger ook een Friese Stabij Ingrid. Leuke honden zijn dat
Jee zeg, dat lijkt me zeker niet leuk om te horen. Voor jezelf al niet, maar ook het feit dat ze het blijkbaar niet erg vinden om hun kleinkinderen dan maar niet te zien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef moussy het volgende:
nou dan kom je toch niet
Nu is de pc naar de computerzaak.quote:
Ik had het ook nog niet over aanschaffen,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat is een goeie Nijna! Hoewel we wel deze maand even de hand op de knip moeten houden. Door een wat dure auto-rekening zijn een paar potjes ernstig geplunderd en we moeten het kamertje nog betalen.
Precies, oriënteren noem je datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet over aanschaffen,. Hihi. Even de stad in is goed voor je, blijf je in beweging, heel belangrijk... toch?!
![]()
En mocht je dan uitgekeken zijn dan kan je lijstjes gaan maken met wat je NU nodig hebt, wat je STRAKS nodig hebt en wat gewoon LEUK is om te hebben, hahaha.quote:
Kijk daarvoor kwam ik in dit topic spieken. Ik ga voor je duimen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:39 schreef Belana het volgende:
gisteren een leuk gesprek gehad! hoor van de week of ik voor een 2e gesprek mag komen, erg spannend allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |