abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52693326
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 07:43 schreef m@x het volgende:

Mijn opa en oma hadden vroeger ook een Friese Stabij Ingrid. Leuke honden zijn dat
Wij hadden er "vroeger" ook een. Vanwege zware allergie van Djeez, kunnen we geen huidieren nemen. Iig geen hond of kat. Dus ik vind het leuk dat we dan ook een beetje een hond hebben.
pi_52694367
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 07:43 schreef m@x het volgende:
Dan moet jij ook een foto plaatsen hoor Maneki

Mijn opa en oma hadden vroeger ook een Friese Stabij Ingrid. Leuke honden zijn dat
Misschien later vandaag, als ik weer een beetje strak in de lak sta
Gefeliciteerd met M.
Saartje
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:31:15 #253
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52696258
Mijn moeder is op vakantie in het buitenland maar haar beugel vergeten (zoeen die alleen 's nachts hoeft, zodat haar tanden niet weer terugspringen, ze heeft heel lang een gewone beugel gehad).
Vrijdag rijdt er iemand naar hun toe dus kan hij er sowieso zijn, mijn moeder denkt dat ze hem moet laten opsturen omdat een week te lang is, zonder beugel.

Heeft iemand hier toevallig verstand van zoiets, mag het vrijdag of zou het eerder moeten. Ik bel morgen de orthodontist hierover, maarja, die werkt niet op zondag
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:41:14 #254
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52696470
Van beugels heb ik geen verstand maar ik zou hem niet op laten sturen. Volgens mij doet zoiets er langer dan een week over met de post en je hoort zo vaak van dingen die kwijtraken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:45:37 #255
94046 PM-girl
pi_52696589
Wij zouden kiezen voor ups of tnt ofzo, evt. via de zaak, maar ik denk dat een weekje zonder geen kwaad kan en je dus zo die verzendkosten niet hoeft te maken.
*
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 13:47:10 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_52696626
pft.. ik kom effe meuten hoor.

Mijn ouders hebben een mega (vast) zwembad in de tuin, en ik ben echt huiverig voor dat ding. Voordeel, René weet zich wel te vermaken (tis toch verwarmd) maar cas... hij kan niet zwemmen, is gek op water. Dus als hij er in wil (vast al de tijd dat we er zijn) moet er een volwassene bij. Peet dus, want ik weiger in badpak te gaan. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. En ik ben als de dood dat ie er in valt en dat ik hem van de bodem moet plukken. Een kind de hele dag in zwemvest laten lopen is ook niet ideaal natuurlijk, dan kan ie alleen maar als een mummie in de rondte lopen, want als je gaat zitten schuift dat ding tot over je oren. Er staat geen hekje om, om de tijd tot de plons te verlengen. En iedereen weet, kinderen zijn echt razendsnel als ze iets willen.

dit gezeik hebben we ook gehad toen het nog vijver was, kleiner, maar dieper. René heeft er ook in gelegen, ja zegt mn moeder ze lag in de bak met waterplanten. Ja leuk, maar die heeft ze nu niet meer langs de randen, tis nu plons 1.20 diep... We gaan dus niet naar mn ouders toe. Hond mag ook liever niet mee, ouders wonen niet dichtbij, dus je bent er meestal een hele dag. Want stel je voor dat het zwembad stuk gaat als ze er in valt. Mja, das verzekert, een kinderleven niet
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_52697475
Wat lullig zeg moussy, de manier waarop ze reageren.

Misschien kan je ze overhalen om een zwembadafdekking te kopen die ook veilig is? Er zijn van die lamellen waar zelfs volwassenen op kunnen staan en ook speciale doeken die helemaal vastgezet kunnen worden. Heeft voor henzelf ook voordelen qua isolatie en schoonhouden van het zwembad, dus is sowieso een goede investering.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 14:38:32 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_52697871
Ach ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Tis voor hun een luxe, voor mij een belemmering om er heen te gaan.

Ze hebben wel een afdekzeil, maar die drijft zeg maar op het water. De hond niet mee, kan ik nog wel inkomen, maar anders mocht ze wel altijd mee. Ik ben gewoon als de dood dat mn kind verdrinkt. Want over een laag hekkie, wat ze niet willen plaatsen, want dat is niet mooi in de tuin, klimt ie natuurlijk ook zo. Ik kan echt niet zeggen dat ik voor mn plezier constant op mn kind ga zitten. Een hekje van 1.20 wat te verwijderen is durf ik neit eens meer te opperen. Voorheen werd er een wasrek voor de opening naar de vijver toe gezet, ene en tuinbankje.... ik zie Cas al met wasrek op zn rug dat zwembad in scharrelen. blergh, gezeik
  zondag 26 augustus 2007 @ 14:39:59 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52697906
Kan Cas al goed drijven met van die zwembandjes om zijn armen? Anders is dat een optie. Of een kleiner zwemvest met zo'n touwtje dat ook tussen de benen door loopt, zodat dat zwemvest niet over de oren kruipt. En anders inderdaad niet meer langsgaan, wie weet zet ze dat aan het denken? Dat idee van zo'n doek is inderdaad ook een prima oplossing, alleen kan René dan niet zwemmen.

-edit-Ah, ze hebben een drijvend zeil, dat werkt ook niet tegen een kind dat erin kukelt.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2007 @ 14:44:51 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_52698052
ik heb een zwemvest met een touwtje tussen de benen, maar evengoed zit dat volgens cas niet lekker, dus moet het uit, dus een strijd... Net zoals met vleugeltjes. Het enige wat mn moeder zei toen ik vanmorgen belde, nou dan kom je toch niet. Das ook niet leuk om te horen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 15:05:51 #261
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52698706
Nee da's niet leuk om te horen.
En als je Cas nou de keuze geeft? Zwemvest/vleugeltjes aan óf net als een hondje aan de riem (dus een tuigje om)? Dan vind hij het misschien ineens minder erg om dat aan te trekken?
pi_52704735
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 14:44 schreef moussy het volgende:
nou dan kom je toch niet
Jee zeg, dat lijkt me zeker niet leuk om te horen. Voor jezelf al niet, maar ook het feit dat ze het blijkbaar niet erg vinden om hun kleinkinderen dan maar niet te zien. Ik kan me voorstellen dat het dan ook ophoudt met suggesties aanbieden. En dat je zelf ook minder zin hebt om je kind zich daar ongemakkelijk te laten voelen (met zwemvest oid).
Zou het meer indruk maken als jullie in persoon met ze gaan praten erover?

Maar misschien draaien ze idd bij als jullie een tijd niet komen, maar ik kan me goed voorstellen dat zulke opmerkingen pijn doen.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 08:43:53 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_52719134
Ach, dit geteut loopt als sinds ze daar wonen, eerst vanwege de vijver, nu vanwege het zwembad, alleen trekt een zwembad natuurlijk meer aan dan een vijver met vieze glibberige vissen We zijn er al sinds maart/april niet geweest, maar vrijdag vroeg mn moeder wanneer komen jullie weer eens Misschien maak ik er wel een groter probleem van dan er is, maar ik heb het naast me neer gelegd.. na het bezinken van de kille opmerking dat we dan niet hoefde te komen.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:01:57 #264
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52719314
Pfff wanneer ga je eigenlijk inpakken voor de verhuizing? Ik denk dat ik bezig moet, maar ik kan me er nog niet toe zetten. Ik ben bijna altijd met dit soort dingen van het laatste moment.....
Make love, not war ☮
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:25:45 #265
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52719572
Het laatste moment is een prima moment, Diaan.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:55:11 #266
3142 m@x
pi_52720146
Dat zat ik me nou net af te vragen Diaan Ik heb hier nog niet eens een beginnetje gemaakt om spullen uit te gaan zoeken. Iedere dag denk ik weer "vanavond ga ik beginnen" maar als het zover is stel ik het toch weer uit.
  maandag 27 augustus 2007 @ 09:57:52 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52720194
Herkenbaar. Gelukkig heeft S hier heel veel gedaan, ook al wel een aantal weken voordat we gingen verhuizen. Nu zitten we er!
En de kinderen hebben supergoed geslapen in hun nieuwe kamers. Storm slaapt nooit langer dan tot 6.00 u. en nu werd ie pas om 7.25 u. wakker!
Maria ging keurig slapen en werd op de gebruikelijke tijd wakker. Knap, vind ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 augustus 2007 @ 10:21:52 #268
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52720609
Ik ben heeeeeel ruim van tevoren begonnen met iig de boeken enzo. Van die dingen die je toch niet echt nodig hebt (en aangezien ik eindigde met 16 dozen boeken, was dat ook wel echt een heel groot deel van de totale hoeveelheid zooi).

Uiteindelijk moest ik toch nog heel veel op het laatste nippertje doen en dat is niet fijn...
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:22:11 #269
114177 Diaan73
pi_52720615
Okay gelukkig ben ik niet de enige. Ben nu wel een klein beetje begonnen met de zolder opruimen, maar het valt best mee. Vooral veel van Peaceman wat hij zelf moet utizoeken. Ow en ik heb allemaal kaartjes nog vanaf 1988 ofzo... ben van plan die maar eens weg te gooien, ze liggen er toch maar... maar ow wat leuk om weer een keer te lezen. Zijn er hier nog verzamelaars van geboortekaartjes of andere kaartjes?

Heerlijk dat de kinderen zo goed hebben geslapen in hun nieuwe kamers. Hopelijk blijft het zo.....

[ Bericht 16% gewijzigd door Diaan73 op 27-08-2007 11:06:25 ]
Make love, not war ☮
pi_52734730
kleine waarschuwing:

Kijken jullie uit als jullie via msn een bericht van een bekende krijgen met: Hé, moet je dit eens kijken ( of iets in die strekking) het bestandje dat meegestuurd word bevat een virus. Ik klikte er dus op
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:04:48 #271
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_52735636
Oei Easy !

En nu .. ?

Sugar.. wat fijn dat de kinders goed geslapen hebben!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_52735907
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Oei Easy !

En nu .. ?
Nu is de pc naar de computerzaak.
Ikzelf heb er te weinig verstand van om te gaan zitten klooien (sowieso kom ik internet amper meer op ermee).
En ik heb maar een laptop van het werk mee naar huis genomen. Een weekend zonder internet is lang zat
pi_52736187
Oeeww, dat is wel rottig Easy. Ik ben gelukkig meer off- dan online.

Ik ben bezig met het plannen van de trip naar Cuba. Even vergeten dat ik daar hyperonzeker en strontsjaggo van wordt omdat ik diep in mijn binnenste vakantie HAAT, het veel geld kost, en hoe meer informatie ik vind, hoe moeilijker het wordt om te beslissen.

Ik moet gewoon een Flexidrive boeken denk ik, maar heb het probleem dat mijn lief niet meevliegt. Nou ja, morgen maar eens wat bureau's mailen die me vast kunnen vertellen hoe het dan moet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:26:33 #274
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52736221
Van een bekende? Da's lullig! Of hoort dat ook bij het virus en werd het niet echt (althans niet bewust) door die bekende gestuurd?

Wel balen voor jullie zeg
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52736288
Yep, van een bekende.
En ik heb het ook weer doorgestuurd zonder dat ik het wist
Gelukkig heeft diegene het niet geopend.

De eerste waar ze het hier over hebben: http://www.pchulplijn.nl/onderwerp/msn_virus
pi_52736314
Ik denk dat het bij dat virus hoort. Ik krijg van bekenden nl. wel vaker op mijn email dat soort berichten (omdat dat ook mijn msn-adres is). Uiteraard gooi ik ze gewoon weg, maar ik heb het nog nooit in een chatvenster gehad. Daar klik je toch wel sneller op denk ik, ik stuur bv. regelmatig linkjes naar mijn lief en hij naar mij.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52736412
Hier een linkje hoe je het op kunt lossen: http://www.mastaline.com/?pagina=forum/topic&id=761423
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:06:11 #278
94046 PM-girl
pi_52737540
Sugar, het huistopic is dicht, maar wat is het mooi geworden! 'k Ben jaloers!
Blijft Storm trouwens van die schaal onderin die Expedit-kast af?
*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:38:24 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52746109
Dus...
Net terug van de conferentie, welgeteld 2 nieuw mailtjes in mijn inbox, mijn collega'tje die nu naar huis gaat om thuis te werken en ik die hier dus de rest van de dag alleen zit...

Iemand tips om mijn motivatie op te krikken?
Tips voor tijdverdrijf?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:39:05 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_52746119
gisteren een leuk gesprek gehad! hoor van de week of ik voor een 2e gesprek mag komen, erg spannend allemaal.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:44:10 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52746208
Spannend Belana!
pi_52746228
BE, leuke babyspulletjes zoeken op internet ...

Belana, spannend! Ik ga duimen dat je voor een 2e gesprek mag!
Fake it till you make it...
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:46:50 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52746256
Oh ja, dat is een goeie Nijna! Hoewel we wel deze maand even de hand op de knip moeten houden. Door een wat dure auto-rekening zijn een paar potjes ernstig geplunderd en we moeten het kamertje nog betalen.

Mss dat ik zo nog even de stad in sneak, op zoek naar dat karton wat me gisteren dus niet lukte.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:48:46 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_52746296
ik ben er namelijk ook wel over uit dat ik geen thuisblijf mama ben. dan zou ik toch erg ongelukkig en eenzaam worden denk ik. ook omdat ik mezelf dan te veel zou opsluiten. dus ik blijf werken.
als deze baan wat wordt dan wordt het wel druk denk ik. we hebben het er al over gehad dat Nick dan misschien ook 4 dagen gaat werken als dat kan, dan hebben de kids toch meer dagen paps en mams dan anderen zeg maar. maar of dat lukt weet ik niet.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:49:50 #285
114177 Diaan73
pi_52746318
Belana, wat spannend en wat fijn dat het gesprek gisteren zo goed ging Het is altijd fijn om met een goed gevoel van een gesprek terug te komen. Het lijkt me een verstandige en weloverwogen keuze die je gemaakt hebt en dan is het goed. Wel fijn dat Nick ook evt. 4 dagen kan gaan werken, dat is zo leuk ook voor de kinderen.

Ow BE, kun je op MSN? Dan kunnen we het even over die granitovloer hebben...
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:52:14 #286
3142 m@x
pi_52746361
Spannend Belaan. Ik zou dezelfde keus hebben gemaakt.

BE, ik heb geen tips voor je. Ik moet zelf al zoveel moeite doen om gemotiveerd te blijven op het moment
pi_52746393
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dat is een goeie Nijna! Hoewel we wel deze maand even de hand op de knip moeten houden. Door een wat dure auto-rekening zijn een paar potjes ernstig geplunderd en we moeten het kamertje nog betalen.
Ik had het ook nog niet over aanschaffen, . Hihi. Even de stad in is goed voor je, blijf je in beweging, heel belangrijk... toch?!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:54:54 #288
3142 m@x
pi_52746415
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:53 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik had het ook nog niet over aanschaffen, . Hihi. Even de stad in is goed voor je, blijf je in beweging, heel belangrijk... toch?!
Precies, oriënteren noem je dat
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:55:51 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52746431
Diaan, ik kom eraan, even kopje thee pakken.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:57:20 #290
114177 Diaan73
pi_52746465
Okay, BE.

M@x, ik zie net pas je filmpje over blij ei... volgens mij heeft Peaceman die cd, had ik nog nooit geluisterd, maar je wordt er erg blij van idd.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:03:12 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52746563
Belana, fijn dat het gesprek oké voelde. En ook dat je besloten hebt wat je wilt.
Ik duim dat er iets heel goeds uitkomt!

PM-girl, Storm blijft zéker niet van die schaal af, maar er kan weinig mee gebeuren en ik zeg wel steeds 'nee'. Dat doe ik overigens de hele dag. Hij mag ook niet de boeken naar achteren duwen, niet de telefoon pakken, niet aan de planten komen en niet aan de televisie. Nee, nee, nee dus. En wat doet Storm dan?
Brutaal ding.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52746608
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef m@x het volgende:

[..]

Precies, oriënteren noem je dat
En mocht je dan uitgekeken zijn dan kan je lijstjes gaan maken met wat je NU nodig hebt, wat je STRAKS nodig hebt en wat gewoon LEUK is om te hebben, hahaha.
En dan een planning maken hoe je het financieel gaat doen enne... dan is er toch wel een paar uur voorbij wellicht .
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:47:14 #293
94046 PM-girl
pi_52747490
Sugar, wij hebben dus ook een expedit Heerlijke babykast natuurlijk. De onderste rij is gevuld met manden, dus daar kan hij weinig mee, behalve het handvatje laten klepperen.
Dan volgen de boeken, die allemaal al naar achteren staan Behalve de dikke van dale, die is te zwaar
Wij zijn maar op zoek gegaan naar een dichte kast!

Belana, wat spannend en succes! Ik duim voor je!
*
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:59:04 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52747773
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:39 schreef Belana het volgende:
gisteren een leuk gesprek gehad! hoor van de week of ik voor een 2e gesprek mag komen, erg spannend allemaal.
Kijk daarvoor kwam ik in dit topic spieken. Ik ga voor je duimen!

En nu moet ik mezelf motiveren om straks tussen de middag te gaan sporten. Heb geen zin, ben verkouden, heb geen zin, het is goed voor me, heb geen zin, moet alle spullen nog pakken en ik heb toch geen zin.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52748836
Dutchie... als je geweest bent geeft het vaak wel een voldaan gevoel, dus ik hoop dat je jezelf toch zover kan krijgen. En anders... lekker niet gaan en daar dan wel van genieten en je niet schuldig gaan zitten voelen
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:20:54 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52752317
Ik ben wel gegaan! Woehoe!
Dát hebben we dan maar weer gehad hč.
Maar het is gewoon die drempel, vorige week niet gesport want... nou ja excuses zat en dan is het ritme er meteen uit. Dan wordt het zo makkelijk om te zeggen dat het niet uitkomt, je inderdaad niet fit bent en vooral geen zin hebt. Ik sta hier niet alleen in volgens mij.

Hoe zou het met Belana zijn?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:22:24 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52752350
dat is waar het bij mij vaak misgaat idd..

een keer niet geweest, volgende keer geen zin.. en op een gegeven moment ben je zo maar een paar maanden niet geweest
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:27:54 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_52752465
ehm, nou, zelfde verhaal hier de klad zit er ff in zeg maar
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:04:55 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52753315
Toch nog wat gedaan hier vandaag! Ik heb de notulen van een van de vergaderingen van vorige week af!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:26:07 #300
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52753941
Goedzo BE!
Ik zit vandaag te tellen, heeeel veel te tellen. Saai.

Maar ik zie het al, het sportverhaal is bekend bij velen. Gelukkig maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')