even uit lurkstandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef Ireth het volgende:
Ik ben vandaag drastisch veranderd qua look!
Before and After![]()
Wauw mooi hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef Ireth het volgende:
Before and After![]()
Niets van aantrekken, mijn ma heeft ooit op het werk tegen een klant gezegd dat hij op z'n twee oren kan slapen terwijl hij maar één oor heeftquote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooi irethArwen keek mee, en riep die die poes mai mai ( ze zegt mai ipv miauw
)
Onze vaatwasser is aangesloten niet meer afwassenwat een luxe
![]()
![]()
alleen wel ff een vraagjeals je calgonit all in one gebruikt moet je dan nog los glansspoel en zout erbij doen
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:00 schreef Ireth het volgende:
Before and After![]()
Wowquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Vivi het volgende:
Mijn haar is per ongeluk zwart!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Spuuglokje het volgende:
'all in one', dus wat denk je zelf?
Ja die uitspraak ken ik ja. Maaaanden houden ze dat vol, totdat je een andere kleur of coupe neemt en dan is het: OOOHH nee echt VEEL leuker dan het vorige....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef Vivi het volgende:
Ik wilde donker goudbruin, maar ik heb 2 pakken nodig, dus ik pakte de goede kleur en het pak erachter, ervan uitgaande dat het dezelfde kleur was dus..en thuis ben ik tralalala gaan mengen en toen ik het uitspoelde dacht ik: "Hmz"
Hadden ze denk ik dat andere pak in de verkeerde rij neergezet ofzo
"Maar het staat wel leuk hoor" zegt iedereen..
Die panda oogjes komen door het bewegen heurquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Zo op de foto lijkt het heel donkerbruin. En past het goed bij je make up
Ehh, wel dat er iets was met een droom ja!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Het staat je echt wel!![]()
En dat meen ik.
Kan je je mijn droom nog herinneren?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:35 schreef Maggie het volgende:
dem een edit...
LOL! Nou toch zeker 10 minuten hoor Loisquote:
Meen je dat nouquote:
quote:
Ouch, dat is bepaald geen goede nachtrust dan. Wij hebben hier al taartjes gebakken en versierd, een lang-zal-hij-leven-filmpje opgenomen en een tekening gemaakt (M. is jarig). Kai denkt dat hij zelf jarig is en loopt continu zijn verlanglijst op te dreunen ("ik krijgt een Thomas, nog een Thomas en hijskraan")quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:18 schreef Maggie het volgende:
Ha
Mijn moeder vond de latere bus geen goed ideeDus ik lag om 4 uur in bed, en ben er nu alweer een half uur uit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |