abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52624963
Vandaag is er trouwens 20% korting op ALLE kinderkleding op hema.nl (alleen online dus)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52624995
Saskia

Volgens mij proberen álle meisjes dat wel tenminste één keer
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52625245
, alleen probeerde Fleur het boven het putje van de douche. Dat gaan dan weer een stuk beter.

* gaat niet naar Hema.nl......gaat niet naar hema.nl............gaat NIET naar hema.nl
pi_52625263
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:17 schreef texelonia het volgende:
Saskia

Volgens mij proberen álle meisjes dat wel tenminste één keer
Uh inderdaad Alleen was ik al wat een stuk ouder en heb de rommel maar snel zelf opgeruimd
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:31:18 #155
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52625316
Mijn ventje kan anders wel echt stoer plassen hoor. Hij vergeet soms alleen de bril omhoog te doen.

Maar lekker dagje zo E.T.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52625489
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Uh inderdaad Alleen was ik al wat een stuk ouder en heb de rommel maar snel zelf opgeruimd
Hihi ik was ook al wat ouder en volgens mij maakte ik geen rommel Maar echt praktisch bleek het toch ook niet
©Dumbo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:41:50 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52625588
Ik kan het me van mezelf niet herrinneren iig

Maar goed, laten we het er verder maar op houden dat 't hoog tijd is dat papa straks weer thuiskomt.. De moeder-dochter-relatie heeft een erg kort lontje vandaag (beide kanten op, dat scheelt weer).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:42:13 #158
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52625602
ow, en hema.nl heeft helemaal niet zo leuke kleren..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52625701
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef E.T. het volgende:
ow, en hema.nl heeft helemaal niet zo leuke kleren..
Nee dat is wel een beetje jammer idd. Maar ik heb toch een paar dingen besteld. Noah is helemaal op de polo's tegenwoordig, dus daar heb ik er 2 van besteld. En zijn joggingpak wordt wat klein, maar ze hebben steeds geen leuke nieuwe. Dus laatst had ik al een leuk vest gekocht en nu dan een grijze joggingbroek erbij. En verder nog een broek die ik nog wel stoer vond

Ze hebben eigenlijk alleen een beetje de saaie basisidingen online staan...
©Dumbo
pi_52626039
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee dat is wel een beetje jammer idd. Maar ik heb toch een paar dingen besteld. Noah is helemaal op de polo's tegenwoordig, dus daar heb ik er 2 van besteld. En zijn joggingpak wordt wat klein, maar ze hebben steeds geen leuke nieuwe. Dus laatst had ik al een leuk vest gekocht en nu dan een grijze joggingbroek erbij. En verder nog een broek die ik nog wel stoer vond

Ze hebben eigenlijk alleen een beetje de saaie basisidingen online staan...
mooi, hoef ik ook niet te gaan kijken.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:59:47 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52626144
Ik had vandaag ook een hormoonaanvaring!
Kreeg eerst vanmorgen een complimentje dat ik er zo rustig en kalm uit zag en dat ik het allemaal zo goed deed tussen de stress. Tot vanmiddag dus.

Ik moest een zaal voorbereiden op een sessie met vip's dus ik vraag wat mensen op de eerste rij of ze alsjeblieft ergens anders zouden willen gaan zitten.
Begint er een vrouw heel pinnig 'ja, maar ik ben doof en kan alleen liplezen dus ik MOET op de eerste rij. Ik heel vriendelijk 'Helaas zijn deze echt bezet, maar ik zal even kijken. Zijn die stoelen stukje opzij maar met volop zicht op het podium mss goed?'
Wordt ze ineens heel erg boos zonder naar me te luisteren 'Als jij het niet belangrijk genoeg vindt, laat dan maar'.
En voor ik het door had zei ik dus: 'Ik ben aan het kijken of ik een stoel kan vinden voor je, maar als je niet wil luisteren zoek je het zelf maar uit' en ik heb me zo omgedraaid en ben verder gegaan.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 17:01:13 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52626178
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vandaag ook een hormoonaanvaring!
Kreeg eerst vanmorgen een complimentje dat ik er zo rustig en kalm uit zag en dat ik het allemaal zo goed deed tussen de stress. Tot vanmiddag dus.

Ik moest een zaal voorbereiden op een sessie met vip's dus ik vraag wat mensen op de eerste rij of ze alsjeblieft ergens anders zouden willen gaan zitten.
Begint er een vrouw heel pinnig 'ja, maar ik ben doof en kan alleen liplezen dus ik MOET op de eerste rij. Ik heel vriendelijk 'Helaas zijn deze echt bezet, maar ik zal even kijken. Zijn die stoelen stukje opzij maar met volop zicht op het podium mss goed?'
Wordt ze ineens heel erg boos zonder naar me te luisteren 'Als jij het niet belangrijk genoeg vindt, laat dan maar'.
En voor ik het door had zei ik dus: 'Ik ben aan het kijken of ik een stoel kan vinden voor je, maar als je niet wil luisteren zoek je het zelf maar uit' en ik heb me zo omgedraaid en ben verder gegaan.
BE
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52626413
Whaha Sjeen daar moest ik ook al zo om lachen
pi_52626422
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

BE
Ik zag hem ook. Mooi en voor BE natuurlijk
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:20:05 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52626696

donderdag 23 augustus 2007 @ 17:26:51 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52626875
Dat was ook wat mij opviel. Be, ga je schamen!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52627143
Haha

En hier is de moeder-dochter-relatie ook even op een minpunt, hoog tijd dat d'r vader thuis komt

Maar .. ik spaar koekjestrommels, dat dan weer wel
Variety is the spice of life
pi_52627298
Volgens mij ligt het aan het weer, de moeder-dochter relatie bij ons thuis was maandag ook al op een dieptepunt

BE> Ik heb het op de bieb altijd aan de stok met een mevrouw die slechtziend is. Die komt steeds zeuren voor gesproken boeken die we niet hebben. En dan echt zo suuuuuuper pinnig he. Alsof ik d'r wat aan kan doen dat alles bij ons zo traag gaat qua budgetten en aanvragen. "Nou KIJK mevrouw"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52627466
pfff, dus ben niet de enige, miesje en ik hebben gisteren heel de dag ruzie gehad. zal idd wel aan het weer liggen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:27:40 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52628165
Bij H&M hebben ze heel leuke kinderkleertjes

Ik heb hem gisteren alleen al helemaal leeggekocht in Utrecht, dus jullie moeten het ergens anders proberen of online.

Oh en Dean heeft een Burberry jasje met bijpassende sjaal al vast voor de winter sponsored by oma

Be; foei, je zegt toch ook niet tegen een blinde dat ie moet uitkijken
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52628467
Tot volgende week! Wij gaan ons heerlijk vermaken in Bruinisse komende week
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 18:49:45 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52628604
Veel plezier Vicky

BE geweldig!

ET wat een dag
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 augustus 2007 @ 18:49:48 #173
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52628605
Fijne vakantie Vicky, hopelijk wordt het mooi weer

Arme mensen met rot dagen, tis allemaal wat

Ik heb volgende week een vrijgezellenfeestje en er moest een cadeau gemaakt worden. Niemand had een idee, dus ik had maar wat dingen bedacht en gezegd dat ik het ook wel wilde maken, mits iedereen een goede bijdrage zou leveren. Morgenochtend moet het klaar zijn dus alles moest vandaag bij mij binnen zijn. Kwam helemaal goed, zei men.............Viel dat even tegen. Ik heb echt veel te weinig dingen binnen gekregen om er wat leuks van te maken. Ik kan het denk ik wel oplossen, als ik er de hele avond aan ga werken. Maar ik voel me er gewoon een beetje naar over. Ik ben helemaal niet zo'n goede vriendin van de persoon voor wie het is, meer gewoon dus voor ik weet allemaal helemaal niet zo goed wat echt bij haar past. En gewoon, zo weinig betrokkenheid. Heel erg jammer vind ik. En ik hoop niet dat iemand hier meeleest en dit herkennen gaat want dat vind ik dan weer kinderachtig. Maar goed. Ik vraag me echt af ofd dit nou aan mij ligt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Luchtbel op 23-08-2007 18:59:30 ]
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:03:00 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52628915
Nou Luchtbel, ik zou er ook flink van balen hoor, en vooral als het niet eens een hele goede vriendin van je betreft. Nu moet jij dus je avond opofferen voor iemand die je niet eens zo heel erg na aan het hart ligt omdat anderen te laks zijn geweest om even wat moeite te doen.

Ligt echt niet aan jou imo.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:09:45 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52629109
Nou ik vind het niet erg dat ik er een avond mee bezig zal zijn. Ik vind het wel erg dat andere mensen zo weinig enthousiast zijn ofzo. Misschien is dat het helemaal niet hoor maar dat gevoel krijg ik er wel van. En dat vind ik jammer, nare bijsmaak krijgt het zo. Ik probeer het nu maar goed te doen maar het gaat gewoon niet worden wat de bedoeling was.
pi_52629555
Volgens mij is dat standaard bij vrijgezellendingen. Mijn lief had vorig jaar hetzelfde, er kwam zo weinig uit aan leuke foto's en anekdotes dat ie het maar heeft laten zitten En pas na veel heen- en weer mailen was de vrijgezellendag geregeld.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:36:54 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52629729
Mjah, bij mijn beste vriendinnetje laatst was er ook wat gedonder. Maar dit is echt kwee nie, er kan/mag nl van alles. Foto's, gedichten, filmtips, recepten, weet ik veel wat, dus echt geen heel persoonlijk werk allemaal. Dat kan toch niet zo heel moeilijk zijn dacht ik zo. Maar goed, ik ben de twintig pagina's aan het opvullen. Ik laat me niet kennen!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 19:41:59 #178
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52629848
LB joe got PM

Sjee, daaar zou ik ook een beetje een wrang gevoel bij hebben hoor. Echt een beetje "ik geef 'r maar wat dan ben ik er vanaf en red ze d'r kont maar"-gevoel krijg ik erbij..
Erg sneu dat zoiets op zo'n manier moet gaan.

Oja en BE

[ Bericht 58% gewijzigd door Noli. op 23-08-2007 19:47:25 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Jubileum moderator donderdag 23 augustus 2007 @ 20:23:13 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52630829
Wat vervelend LB, en zeker omdat jij alles nu weer recht moet breien. Bah...

Iris is dol op Ruud, dat is wel duidelijk, maar ze is vooral dol op Ruud omdat het Karins kind is bleek vanmiddag. Ik ging Ruud een flesje geven, nou dat was al reden voor een erg sip lipje want nu kon ze niet even lekker bij me knuffelen zei ze. Daarna moest Ruud ongelooflijk veel poepen, hij zat echt tot zijn schouderbladen vol. Mijn Tshirt zat ook helemaal onder en Iris begon te huilen "ik wil jouw shirt volpoepen, Ruud mag dat niet doen!"
Ze was jaloers, en ik vond het heel schattig eigenlijk. Ik heb haar heel pedagogisch laten helpen bij het verschonen, dat vond ze ook wel leuk maar het was ook wel weer geweldig dat Ruud naar huis ging en mama weer helemaal van haar was.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:42:40 #180
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52631373
Ach die Iris, ik vind het wel zo klinken!
BE geweldige opmerking!!
LB wat jammer dat er dan maar zo weinig aandacht aan iets besteed wordt terwijl het zo leuk had kunnen zijn.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:35:04 #181
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52632928
Zal ik je even opvrolijken LB? Klik maar op mijn sig Je krijgt het gegarandeerd vandaag niet meer uit je hoofd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52633550
LB, wat jammer dat je zo weinig respons hebt gekregen. Ik vind het niet raar dat je er zo'n gevoel bij hebt, ik denk dat ik hetzelfde zou hebben .

Die iris
Fake it till you make it...
pi_52634187
hey luitjes, erg drukke dagen hier ivm trainingen voor m'n nieuwe werk maar ik wil jullie toch nog een stukje verjaardags-appeltaart geven, van franse appeltjes uit 'eigen' (vakantie)tuin:

slagroom d'r bij?
pi_52634428
Vicky. Leuk dat je op 'mijn eiland' vakantie komt vieren.

LB, zou er ook een naar gevoel bij hebben.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 22:38:33 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52635080
Bix ben je jarig?!?!?! Gefeliciteerd!

vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:00:57 #186
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52650676
Ik heb een vraagje, een dig-vraagje eigenlijk. Ik ben een nieuwe website aan het bouwen voor Simon. De oude is gebouwd in een heel eenvoudig HTML-programma. Het lettertype van mijn keuze stond niet op ieder pc, waardoor de meesten de site in een standaard lettertype zagen, niet mooi.

Nu ga ik waarschijnlijk met dreamweaver iets opbouwen, zou hetzelfde probleem dan blijven bestaan of zorgt het programma automatisch voor een oplossing? Ik weet dat een aantal mensen hier zelf een site gemaakt heeft, daarom vraag ik het even hier.

O en bix, nog gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:09:31 #187
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52650924
PM-girl, als je afwijkende lettertypes wilt gebruiken, moet je er plaatjes van maken. Anders blijf je namelijk het probleem houden dat als het letterype niet op de pc staat, het default lettertype wordt weergegeven.

Zie bv. mijn site, de "chell's view" header is geen standaard lettertype en dus is dat een plaatje, zodat iedereen het gewoon ziet zoals ik het bedoeld heb
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:17:39 #188
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52651169
En is bijvoorbeeld courier dan een lettertype dat iedereen heeft?

Mag ik je trouwens even pm'en, over wat meer vraagjes? Ben nooit zo DIG'erig aangelegd
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:21:10 #189
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52651259
Ja hoor PM maar
pi_52654276
Hallo hier ben ik weer
Heb ik nog wat gemist?
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:13:51 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52659345
Wij hadden vanmorgen live entertainment op kantoor. Vanachter mijn bureau kon ik uit het raam alles prima volgen, vrij zicht op de "verwarde man"
Verwarde man op dak Paleis op de Dam
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:08:13 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52660812
Welkom terug, Maneki! Leuk gehad?

Ik kom even voor korte of langere tijd dag zeggen. Morgen verhuizen we en het is natuurlijk de vraag wanneer we (rust, tijd en) internet hebben. Maar zodra ik kan, ga ik het topic in K en W weer lekker updaten.
Tot gauw!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:10:20 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52660860
Hee ik had heel Maneki niet zien zitten, welkom terug!

Sugar, heel veel sterkte en succes met verhuizen en ik hoop je snel weer online te zien!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:21:42 #194
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52661129
Hoi Maneki

Succes met de verhuizing en tot snel Sugar
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52661564
Vakantie was leuk de heren vonden het op een kamer slapen geweldig, alleen wij vonden het iets minder toen ze rond middernacht nog niet sliepn De avonden erna hebben we ze een half uurtje na elkaar naar bed gebracht en dat ging goed
Succes met verhuizen Sugar!
Saartje
pi_52664339
maneki, wb! waar zijn jullie geweest?

en sugar, succes!
pi_52664454
Sugar, verhuis ze!
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:12:24 #198
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52664551
Bix van harte
Suug spannend veel plezier en succes met verhuizen!
Leuke vakantie-slaap-perikelen, Maneki Alles goed gegaan?

Ik heb het zó gehad op mijn werk. Ik ben het helemaal zat, ik ga solliciteren zodra ik een relevante vacature zie. Zo dat lucht op!
Ylana
pi_52664947
bedankt voor de felicitaties trouwens! kwasjarigja! maar we vieren 't gezellig samen dit weekend, piet & ik.

saffier, wat vervelend dat 't je daar zo slecht bevalt. was toch nog niet zo heel erg lang geleden, of wel, dat je daar begonnen bent? (maar bij spuuglokje had ik dat ook helemaal verkeerd ingeschat ontdekte ik laatst.. ).
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:30:22 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52665116
Bijna een jaar werk ik er nu, dat is idd helemaal nog niet zo lang. Maar wel als je er dus niet 'op je plek zit'. Ik ben het écht zoooooo zat . Er staan wat veranderingen op stapel waarvan ik verwacht dat het daarna ook echt niet soepeler gaat verlopen dus dat schiet ook niet op. Het kost me ook ontzettend veel energie terwijl ik vroeger energie kreeg van werken. Het zijn maar 2 dagen maar het voelt vaak als een full-time baan.
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')