Uh inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:17 schreef texelonia het volgende:
Saskia
Volgens mij proberen álle meisjes dat wel tenminste één keer
Hihi ik was ook al wat ouder en volgens mij maakte ik geen rommelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Uh inderdaadAlleen was ik al wat een stuk
ouder en heb de rommel maar snel zelf opgeruimd
![]()
![]()
Nee dat is wel een beetje jammer idd. Maar ik heb toch een paar dingen besteld. Noah is helemaal op de polo's tegenwoordig, dus daar heb ik er 2 van besteld. En zijn joggingpak wordt wat klein, maar ze hebben steeds geen leuke nieuwe. Dus laatst had ik al een leuk vest gekocht en nu dan een grijze joggingbroek erbij. En verder nog een broek die ik nog wel stoer vondquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef E.T. het volgende:
ow, en hema.nl heeft helemaal niet zo leuke kleren..
mooi, hoef ik ook niet te gaan kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee dat is wel een beetje jammer idd. Maar ik heb toch een paar dingen besteld. Noah is helemaal op de polo's tegenwoordig, dus daar heb ik er 2 van besteld. En zijn joggingpak wordt wat klein, maar ze hebben steeds geen leuke nieuwe. Dus laatst had ik al een leuk vest gekocht en nu dan een grijze joggingbroek erbij. En verder nog een broek die ik nog wel stoer vond
Ze hebben eigenlijk alleen een beetje de saaie basisidingen online staan...
BEquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vandaag ook een hormoonaanvaring!![]()
Kreeg eerst vanmorgen een complimentje dat ik er zo rustig en kalm uit zag en dat ik het allemaal zo goed deed tussen de stress.Tot vanmiddag dus.
Ik moest een zaal voorbereiden op een sessie met vip's dus ik vraag wat mensen op de eerste rij of ze alsjeblieft ergens anders zouden willen gaan zitten.
Begint er een vrouw heel pinnig 'ja, maar ik ben doof en kan alleen liplezen dus ik MOET op de eerste rij. Ik heel vriendelijk 'Helaas zijn deze echt bezet, maar ik zal even kijken. Zijn die stoelen stukje opzij maar met volop zicht op het podium mss goed?'
Wordt ze ineens heel erg boos zonder naar me te luisteren 'Als jij het niet belangrijk genoeg vindt, laat dan maar'.
En voor ik het door had zei ik dus: 'Ik ben aan het kijken of ik een stoel kan vinden voor je, maar als je niet wil luisteren zoek je het zelf maar uit' en ik heb me zo omgedraaid en ben verder gegaan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |