ow, ja dat lijkt me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij bedoelde Pruk dat je beter geen beslissing kan nemen voordat duidelijk is of de baan van je man doorgaat.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Maggie het volgende:
m@x - had je mijn berichtje nog gezien?
Dank voor je reply!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef owlet het volgende:
Webkim, ik denk dat dat zo veel kan verschillen. Mijn man heeft geen hoog salaris (laag in de middenklasse zeg maar) en onze woonlasten zijn ook laag doordat we klein en goedkoop wonen en geen auto hebben. Voor ons is het dus te doen om mij thuis te laten zijn maar we zijn er qua extra comfort echt wel op achteruit gegaan. Dingen als ergens wat gaan eten, luxe boodschappen doen of veel kleding komen moeten nu wat meer overdacht worden.
Soms vind ik het vervelend, als dingen moet laten die ik anders zo zou kunnen doen. Maar meestal ben ik blij met de keuze die we hebben gemaakt.
Ja, zaterdag verhuizen we!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, ik word ook helemaal vrolijk van je topic! Gaan jullie nu deze zaterdag over? Dan vieren jullie straks Storms verjaardag in het nieuwe huis!
Dat is waar ook, even vergeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, zaterdag verhuizen we!
En we vieren de verjaardag van Storm én Maria inderdaad in het nieuwe huis!![]()
Sjoeg, dat is wel heel erg kut zeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren iets op de pc gedaan: system recovery. Omdat hij vastliep. Maar dat had ik nooit mogen doen, zei S vanochtend al. Hij hoopte dat het goed zou komen nog. Nu keek hij net: alles is weg. 'Mijn documenten' is weg (of leeg) en alle favorieten en alles, alles, alles. Althans, zo lijkt het nu heeeeeeeeel erg.Foto's.... foto's... foto's...
Is het ook, maar naast het systeemherstel/systemrecovery wat Windows heeft, heeft vaak de leverancier van de pc ook zoiets. Dat je bestanden echt weg zijn, ook na goed zoeken, geeft aan dat je dus waarschijnlijk die van de leverancier te pakken gehad hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:41 schreef Ynske het volgende:
bij mijn weten is systemrecovery het engelse woord voor systeemherstel
maar goed, t zal wel
ik heb t iig al een paar keer gebruikt, en gewoon mijn bestanden kunnen benaderen via de andere mapping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |