abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:46:40 #1
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52550761
En met Piglet die een weekend weggaat, waardoor Ynske zich nog steeds moet vervelen vrijdag. Ze zou er ook voor kunnen kiezen om die dag heel rustig aan te doen, omdat ze zaterdag heeeeel lang moet werken.
M@x werkt ook vrijdag, maar friemelt tussendoor leuke, kekke spulletjes in elkaar. Wie weet begint ze daarmee ooit haar eigen zaak? Oh ja, Belana's dilemma gaat óók over werk. Of eigenlijk over geen werk meer.
ET tenslotte heeft straks haar handen wel vol aan 3 kleine swetsen, dus die kunnen we van de loonlijst schrappen.

En nu, piglet, waar gaat u heen dit weekend?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:47:54 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52550772
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:22 schreef Ynske het volgende:
waarschijnlijk een stomme vraag, maar is er misschien iemand die zin heeft om vrijdag op stap te gaan met de kids, en daar wat foto's van wil hebben?

ik heb vrij, word gek van mijn vrije tijd, en zoek iets om mee bezig te kunnen zijn
het klopt overigens dat zaterdag een lange dag is, maar daarvoor heb ik zondag dan wel vrij
tis ook alleen in t weekend dat we die lange dagen werken.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_52550799
Ynske, waar woon je? Ik kan nog wel een buik + dochterreportage gebruiken...

Belana, lijkt me heel raar als je die keuze ineens zou mogen maken. Want als puntje bij paaltje komt zou ik toch graag blijven werken denk ik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52550814
Ik zoek ook nog wat te doen voor vrijdag middag vanaf 11.00 ofzo, dus als kind 7 weken mag zijn dan roep maar Ynske...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:51:30 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52550817
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:50 schreef Lishe het volgende:
Ynske, waar woon je? Ik kan nog wel een buik + dochterreportage gebruiken...
Utrecht
en jij?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:52:20 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52550831
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:51 schreef p_iglet het volgende:
Ik zoek ook nog wat te doen voor vrijdag middag vanaf 11.00 ofzo, dus als kind 7 weken mag zijn dan roep maar Ynske...
7 weken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_52550852
Wij gaan naar de Veluwe. Echt een wereldreis dus
Gewoon nog even lekker een last minute weekendje weg omdat de vakantie er helaas bij ingeschoten is dit jaar.
pi_52550861
Oei, in zwolle. Maar heb teveel last van mijn rug om nog een reisje te maken zegmaar. We gaan het weekend nog naar brabant en das eigenlijk meer dan genoeg. Dan maar een keer als ik geworpen heb?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:56:43 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52550885
Lekker, piglet! Veel plezier dus alvast!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:59:32 #10
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52550916
Ik hou me ook aanbevolen voor vrijdag
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:59:51 #11
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52550924
piglet! veel plezier
pi_52550935
hihi nou Ynske, je kan zelfs kiezen

Hier den haag trouwens, met reismogelijkheid met het OV, als het niet te ver is.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:01:14 #13
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52550940
Piglet, lekker een weekend weg, veel plezier!
pi_52551000
Belana, lastige keuze... Aan de ene kant lekker als je niet persé hoeft te werken, aan de andere kant is het ook wel lekker om part-time iets te blijven doen misschien...

Piglet, geniet ervan op de veluwe .

En Ynske, succes met het vinden van een dagbesteding voor vrijdag.
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:07:29 #15
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52551022
Ik stel voor om er een minimeet van te maken, want ik wil Pepijn ook wel zien
7 weken
pi_52551046
Ja leuk!!!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:10:30 #17
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52551066
ik rammel al bij voorbaat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:13:56 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52551129
Hier geen probleem. Ik weet niet waar LadyS vandaan moet komen?
maar ik kan best in de auto stappen en ergens naar toe rijden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_52551194
Oe een mini-meet, dat klinkt ook erg gezellig.

En LadyS, pas maar op met dat rammelen
pi_52551235
piglet, alvast een fijn weekend!

Wij gaan vrijdag ook EINDELIJK op vakantie! Ik heb er zin in.. moet alleen nog zoveel doen thuis..
Moet nog strijken, de was doen, opruimen, beetje schoonmaken, vogel verschonen, naar de HA, naar de fysio.. druk druk druk

Morgen nog 1 dagje werken. Dalijk gaan we naar Zeewolde. Minimeet met de meiden van Babybrabbel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52551301
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:19 schreef Vicky het volgende:
Dalijk gaan we naar Zeewolde.
Jammer dat ik niet aan het werk ben, dan had ik je misschien nog voorbij zien komen

Beefcake, wij moeten trouwens ook nodig weer eens lunchen vind ik! Nog een paar weken en dan ga ik al met verlof
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:27:34 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_52551388
zeg, kan ik ff uit de TT ? ik probeerde een beeeetje anoniem op het bankje een vraag te stellen ja

overigens nog in reactie op het vorige topic...
ik ben misschien niet een typje om fulltime thuis te zitten met de kinderen. zeker niet om een eigen bedrijfje te beginnen trouwens
het zou leuk zijn om een leuke baan in de buurt te vinden, dat zou echt fijn zijn, maar daar zijn er niet veel van hier. ben wel bezig trouwens ergens mee, bewindvoerdersfunctie.
mijn man kan misschien een andere baan krijgen waar ie achterlijk veel gaat verdienen, daar komt het op neer
maar, het is dus dubbel, het lijkt me tegelijkertijd heerlijk om thuis te zijn en mijn eigen invulling van de dag te maken, Liam naar school brengen en weer halen, beetje rommelen, misschien een hond nemen, en dat dan idd voor een paar jaar zoals ET zegt. Ik ben alleen best een huismus en ben bang dat mijn wereldje een beetje klein gaat worden, daar zal ik wel op moeten letten.
ach, ik hoef niet op stel en sprong een beslissing te nemen gelukkig, er is nog niet definitief sprake van, maar het houdt me bezig.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:31:13 #23
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52551452
Belana, lastig zeg. Ik ken je ook niet goed genoeg, maar ik zelf zou het niet doen. Misschien iets minder werken maar helemaal stoppen niet. Ik heb het gevoel dat mn wereldje dan erg klein wordt en ik heb het gewoon erg naar mn zin op het werk en met mn collega's.

Even wat anders:
Wij hebben 2 veldkaarten voor het concert van The Police op donderdag 13 september.... gekocht toen we nog niet wisten dat we een huis gekocht zouden hebben en dan druk aan het klussen zijn. We willen ze nu dus verkopen. Misschien heeft iemand hier interesse.... ze gaan weg voor de kostprijs.
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:34:06 #24
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52551497
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef Ynske het volgende:
Hier geen probleem. Ik weet niet waar LadyS vandaan moet komen?
maar ik kan best in de auto stappen en ergens naar toe rijden
Ik moet uit Zandvoort komen. En ik heb ook een auto koekblik op wielen, dus ik ben ook redelijk mobiel. Mijn schoonmoeder komt ook mee, die logeert hier. Maar neem aan dat dat geen probleem is
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:36:29 #25
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52551540
Oh Diaan, The Police Dat is wel heel erg leuk, maar met een beetje mazzel ben ik dan ook aan het klussen. ik ga je vanavond even mailen over dat andere

Belaan, een naamtopic is juist een eer hoor
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52551590
Hmm als jullie beide mobiel zijn, dan zou ik bijna zeggen strand scheveningen... maar daar is helaas het weer niet voor.

Ynske, heb jij ideeen waar het goed fotograferen is met dit weer?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:38:58 #27
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52551595
Belaan, heb je al aan de mogelijkheid gedacht dat je (weer) een studie kunt oppakken?
Daarmee vergroot je dan misschien ook je kansen op een (part time) baan in de buurt.

Ik weet dat je al opgeleid bent , maar je zou iets in een hele andere richting kunnen kiezen, of een aanvulling op je huidige opleiding.

Of anders een parttime baan zoeken waar je de uren kunt concentreren naar een 2-tal dagen, wat verder weg. Als het maar 2 dagen per week zou zijn, is het langere reizen niet zo'n ramp.

Lekker hé, zo'n luxe-probleem.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:40:08 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52551626
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef p_iglet het volgende:
Hmm als jullie beide mobiel zijn, dan zou ik bijna zeggen strand scheveningen... maar daar is helaas het weer niet voor.

nog niet echt, ik ga strakjes wel eens rondsurfen of ik iets kan vinden
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:42:29 #29
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52551690
Even een tegengeluidje hoor. Belana, ik zou wel stoppen met werken. Het bevalt mij uitstekend om niet te werken. En er zijn zat dingen waar je tijd in kunt stoppen. Een leuke cursus (of twee ) waar je anders geen tijd voor zou hebben, meehelpen op school (ik ben bijvoorbeeld gevraagd om dit jaar de leesbegeleiding verbeterd vorm te geven, dat zou ik als ik zou werken niet kunnen doen, terwijl ik het heel leuk en belangrijk vind), boeken lezen bij daglicht, tuinieren (niet míjn hobby, maar misschien wel de jouwe). En zo kan ik nog wel even doorgaan. De beslissing wel/niet werken is ook niet een beslissing voor de rest van je leven. Kijk gewoon eens hoe het je bevalt. Ik vind het in ieder geval heel ontspannen dat ik nooit voor onaangename verrassingen kom te staan met opvang als een kind ziek is, of als school een middag uitvalt, of als ze tropenrooster hebben, of als ze schoolreis hebben en om 3 uur opgehaald kunnen worden in plaats van half vier etc.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:43:27 #30
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52551711
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef m@x het volgende:
Oh Diaan, The Police Dat is wel heel erg leuk, maar met een beetje mazzel ben ik dan ook aan het klussen. ik ga je vanavond even mailen over dat andere

Belaan, een naamtopic is juist een eer hoor
Nou mocht het niet doorgaan, dan hebben wij nog 2 kaartjes, dus.... Maar ik hoop voor je dat je ook aan het klussen bent dan. is prima....
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:48:26 #31
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52551823
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef p_iglet het volgende:

volgens weathernews is het 21 graden, 40% kans op zon en 40% kans op regen (1mm)
Verder heb ik ook niet zo gauw ideeen, alleen maar hier in de buurt (speeltuin/wandelbos/kinderboerderij groenendaal bijvoorbeeld )

edit: maar voor Pepijn zal het weinig uitmaken denk ik
edit2: en ook niet echt handig om van hem foto's te maken in de speeltuin
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:50:00 #32
24188 Belana
kloon van belana
pi_52551852
spuuglokje, dat zijn idd precies van die dingen die mij ook wel heerlijk lijken
Liam gaat straks naar de montessori school en ik vind het een fijne school waar ik best graag iets voor ga doen. en "er zijn" voor de kinderen lijkt me fijn. ik vond dat ook fijn vroeger, dat mijn moeder er was. het is best lastig omdat ik altijd gewerkt heb en een baan opgeven, wow, dat heeft ineens veel meer impact dan ik dacht. en dat terwijl ik altijd roep dat mijn prive leven belangrijker is
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:01:05 #33
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52552108
Belana, ik heb even je dillemma opgezocht en ik zou denk ik wel blijven werken, maar dan alleen iets wat ik leuk vind (jij was niet zo gelukkig meer op je werk toch?). En maar voor 2 dagen ofzo.
Lekker op je gemak wat geen zoeken... misschien maakt het feit dat je wéét dat je elk moment kunt opstappen bij je huidige baas het ook draaglijker zeg maar.
Maar alleen maar thuis zijn, dat zou niks voor mij zijn.
pi_52552174
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef LadyS het volgende:

[..]

volgens weathernews is het 21 graden, 40% kans op zon en 40% kans op regen (1mm)
Verder heb ik ook niet zo gauw ideeen, alleen maar hier in de buurt (speeltuin/wandelbos/kinderboerderij groenendaal bijvoorbeeld )

edit: maar voor Pepijn zal het weinig uitmaken denk ik
edit2: en ook niet echt handig om van hem foto's te maken in de speeltuin
Ik denk dat je met een kleedje in de speeltuin met Pepijn ook best ver komt. Maar heemstede is niet zo handig met de trein vanaf den haag .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:06:47 #35
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52552255
tis maar 30 of 40 minuten, hoor
Nee hoor, die speeltuin is niet zo handig om een kleedje + baby neer te leggen. Je hebt of stenen of van dat stuifzand zeg maar (bij de speeltoestellen).
Ik ga nog even verder brainstormen
pi_52552383
spuuglokje, ik dacht dat jij weer aan 't werk was juist?

belana, een lastige keuze, maar op zich wel fijn dat je 'm hebt. je zou 't inderdaad best eens voor een tijdje kunnen proberen?
pi_52552635
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef Belana het volgende:
zeg, kan ik ff uit de TT ? ik probeerde een beeeetje anoniem op het bankje een vraag te stellen ja

ik ben misschien niet een typje om fulltime thuis te zitten met de kinderen. zeker niet om een eigen bedrijfje te beginnen trouwens
het zou leuk zijn om een leuke baan in de buurt te vinden, dat zou echt fijn zijn, maar daar zijn er niet veel van hier. ben wel bezig trouwens ergens mee, bewindvoerdersfunctie.
mijn man kan misschien een andere baan krijgen waar ie achterlijk veel gaat verdienen, daar komt het op neer
maar, het is dus dubbel, het lijkt me tegelijkertijd heerlijk om thuis te zijn en mijn eigen invulling van de dag te maken, Liam naar school brengen en weer halen, beetje rommelen, misschien een hond nemen, en dat dan idd voor een paar jaar zoals ET zegt. Ik ben alleen best een huismus en ben bang dat mijn wereldje een beetje klein gaat worden, daar zal ik wel op moeten letten.
ach, ik hoef niet op stel en sprong een beslissing te nemen gelukkig, er is nog niet definitief sprake van, maar het houdt me bezig.
Belana, ik herken heel erg in wat je schrijft.
Mijn vriend heeft sinds kort een eigen bedrijf en dat loopt als een tierelier, hierdoor ben ik ook gaan nadenken... Eigen bedrijfje starten... stoppen en een minder zware baan nemen. Of tegen de tijd dat Benthe naar school gaat daar wat dingen gaan doen.. Heerlijk dat je die keuze kunt maken en voor mezelf is het een gigantisch vrij gevoel. Ik ben heel erg benieuwd wat je keuze uiteindelijk zal worden
pi_52553676
Belana, ik ben na jaaaren werken ook gestopt eind vorig jaar. Het heeft een poos geduurd voor ik mijn draai vond als thuisblijfmoeder (want dan was ik ineens ) , maar nu kan ik het inmiddels wel waarderen. Het gaf me best rust (in de zin dat je niet constant moet hollen om alles bij te houden). Aan de andere kant raakte ik eerst ook wat 'losgeslagen' . Zoveel tijd ineens, relatief gezien dan, en toch amper wat voor elkaar krijgen. Nu is dat wel weer in evenwicht.
Variety is the spice of life
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:14:20 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_52553832
het is idd een luxe probleem zoals phluphy het zegt, ik zie het dan ook niet als probleem, maar als een keuze die ik wel overwogen wil maken.
dat in evenwicht komen, dat zal wel nodig zijn ja en ja, het is een vrij gevoel
en toch ook angstig, weten wat je hebt, maar niet weten wat er komt. bovendien, ik kan nu parttime werken, eventueel terugkomen als parttimer is veel moeilijker. wordt de wereld niet te klein? aan de andere kant ben je daar zelf bij natuurlijk, er zijn bezigheden genoeg te vinden zoals spuuglokje al zegt. stiekemurd, ik ben ook benieuwd wat ik ga doen
lekker trouwens dat jij ook die vrijheid hebt!
stormy waters...
sailin'
pi_52553914
Nou, ik moet inderdaad ook opletten dat mijn wereld niet te klein wordt hoor. Als 40+ moeder met vrienden die allemaal werken en pubers hebben valt dat sowieso niet zo mee

Aan de andere kant: afspreken met vrienden moest toch al, dat is hetzelfde gebleven. Alleen overdag: ik ken dus niet veel mensen met kleine kinderen en voel me wel eens wat verloren als we naar de speeltuin gaan of zo. Maar zolangzamerhand leer ik wel mensen (moeders) kennen. (maar dat heeft eigenlijk ook niet zoveel te maken met wel of niet werken: hooguit dat ik eerder overdag volwassen gezelschap had: collega's )
pi_52553976
Oh en trouwens, ik doe dus vrijwilligerswerk , dat helpt mij de deur uit 's avonds en soms in het weekend en dat geeft een hoop energie ook
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:21:46 #42
24188 Belana
kloon van belana
pi_52554054
nou, dat heb ik dus ook, dat ik de enige ben met zulke kleine kinderen.
nou krijgt een vriendin van me een baby over een paar maandjes, dus dat is wel leuk. ff weer wat meer raakvlakken. ik wil graag meer gaan tuinieren. ik heb weer tijd voor mijn penningmeesterschap. en misschien kom ik die geweldige baan hier in de buurt wel tegen, kan ook.
nou, ik heb veel dingen gelezen al vandaag, veel om over na te denken, thanks all!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:28:39 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52556139
ik ga zo maar eens kijken of Tijn het nog wel doet
Ik heb 'm om hafl 10 in bed gelegd en sindsdien heb ik 'm niet meer gehoord. Kan me zo voorstellen dat hij ondertussen wel honger begint te krijgen, maar dan zou ie wel wakker worden.

Ik heb wel ondertussen de muur in de gang kaal gehaald zodat die volgende week gesausd kan worden.. en dan kan er eindelijk een schoenenkast en normale kapstok waar jassen ook aan blijven hangen tegenaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:30:10 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52556189
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef Belana het volgende:

Tuttuttut, een hond neem je niet die krijg je. Of was dat nou alleen met kinderen zo?

Maar ik herken je verhaal wel hoor. Bij mij slaat het alleen door de andere kant op (zie ooit aangemaakt topic hierover). Ik wil weer inspiratie, ik wil iets neerzetten én ik wil er zijn voor de kinderen. Momenteel hebben we het zo onhandig geregeld allemaal. Ik ren en vlieg me rot op dagen dat ik werk. Komt omdat het mannetje gewoon echt niet bij kan springen qua opvang van de kinderen. Telkens die klok in de gaten houden, want ook 's avonds moet ik weer aan het werk. Dus manlief heeft dan ook echt geen speling op zijn werk om wat langer te blijven, ook zoiets. Onrustig voor mij, voor manlief en voor de kinderen. Maar ik denk dat ik er redelijk uit ben qua plannen. Iets waarin ik mijn ei kwijt kan en gewoon kan genieten van het gezinsleven. Als het allemaal wat concreter is hoor je het nog wel.

Phluphy had wel een goed idee vond ik, dat van dat studeren. Dat zie ik je nog wel doen. En wees eerlijk naar jezelf. Wat vind je écht leuk en niet wat is makkelijk. Komt goed!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52556243
Belana, hak in ieder geval de knoop pas door als die andere baan zeker is Dat voorkomt vervelende situaties
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:35:10 #46
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52558064
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef bixister het volgende:
spuuglokje, ik dacht dat jij weer aan 't werk was juist?
Ik heb een aantal maanden gewerkt (is ook alweer anderhalf jaar geleden ), maar dat was niet te doen met opvang van de kinderen. Het werken zelf vond ik heel leuk, onder de mensen zijn, maar de stress er omheen niet. En nu doe ik andere dingen om niet de hele dag in huis te zitten niksen. Theatercursus, keramieken, me meer inzetten op school (vorig jaar heb ik regelmatig leesniveautesten afgenomen en was ik leesmoeder bij een aantal klassen en heb regelmatig geholpen met kinderen wegbrengen/halen naar activiteiten, en ik zit in de MR).
pi_52558993
Aan de thuisblijfmama's: is dat financieel een beetje rond te breien, met 1 salaris?
Mijn wederhelft heeft het idee dat dat nog best eens lastig kon zijn, maarja, hij heeft dan ook geen managementfunctie oid.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:30:17 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_52559839
krijg ik dus net een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen
pruk, het is niet een beslissing die ik op stel en sprong maak, daar vind ik het te groot voor, dus eventueel een andere baan aannemen, daar zie ik niks slechts in, want ik denk dat ik sowieso nog wel een jaar blijf werken. het helpt soms gewoon om met anderen van gedachten te wisselen.

dutch, ik ben benieuwd! klinkt spannend!

ET, doet ie het nog?
stormy waters...
sailin'
pi_52559961
m@x - had je mijn berichtje nog gezien?

Sugar, die OP
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:38:04 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52560050
Volgens mij bedoelde Pruk dat je beter geen beslissing kan nemen voordat duidelijk is of de baan van je man doorgaat.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:40:25 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_52560122
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij bedoelde Pruk dat je beter geen beslissing kan nemen voordat duidelijk is of de baan van je man doorgaat.
ow, ja dat lijkt me niet meer dan logisch
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:43:06 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52560184
Luid en duidelijk Belaan (z'n twee boterhammen zijn op en hij bedenkt nu hardop of hij nog een derde wil )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:51:54 #53
3142 m@x
pi_52560422
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Maggie het volgende:
m@x - had je mijn berichtje nog gezien?
Mijn vertrouwen in de Spaanse post is weer hersteld
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:55:02 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_52560527
die Tijn
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:57:42 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52560612
Oooooh, ik heb zo'n zin in ons hui-huis!
pi_52560614
Webkim, ik denk dat dat zo veel kan verschillen. Mijn man heeft geen hoog salaris (laag in de middenklasse zeg maar) en onze woonlasten zijn ook laag doordat we klein en goedkoop wonen en geen auto hebben. Voor ons is het dus te doen om mij thuis te laten zijn maar we zijn er qua extra comfort echt wel op achteruit gegaan. Dingen als ergens wat gaan eten, luxe boodschappen doen of veel kleding komen moeten nu wat meer overdacht worden.
Soms vind ik het vervelend, als dingen moet laten die ik anders zo zou kunnen doen. Maar meestal ben ik blij met de keuze die we hebben gemaakt.
pi_52561083
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef owlet het volgende:
Webkim, ik denk dat dat zo veel kan verschillen. Mijn man heeft geen hoog salaris (laag in de middenklasse zeg maar) en onze woonlasten zijn ook laag doordat we klein en goedkoop wonen en geen auto hebben. Voor ons is het dus te doen om mij thuis te laten zijn maar we zijn er qua extra comfort echt wel op achteruit gegaan. Dingen als ergens wat gaan eten, luxe boodschappen doen of veel kleding komen moeten nu wat meer overdacht worden.
Soms vind ik het vervelend, als dingen moet laten die ik anders zo zou kunnen doen. Maar meestal ben ik blij met de keuze die we hebben gemaakt.
Dank voor je reply!

Aanvullingen?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:12:28 #58
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52561095
Ik heb geen tips of adviezen voor je Belana. Ik weet wat ik zou willen en ik weet wat ik nu doe. Die twee komen niet met elkaar overeen. Dus in dat opzicht kan ik wel advies geven. Wat je ook doet, welke beslissing die je ook neemt, zorg er voor dat het er een is waar je mee kunt leven. Waar je plezier van hebt. Werken hoeft niet voor het geld te zijn. Je kunt inderdaad ook vrijwilligerswerk doen of op school bezig zijn. Dan zit je nog steeds niet tegen die 4 muren aan te staren.

Sugar. Wat een enthousiasme. Heerlijk lekker rommelen in huis
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:03:27 #59
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52562683
Sugar, ik word ook helemaal vrolijk van je topic! Gaan jullie nu deze zaterdag over? Dan vieren jullie straks Storms verjaardag in het nieuwe huis!

Belana, moeilijk he, keuzes maken. Ik vind het ook zo moeilijk maar heb het afgelopen jaar wel geleerd te kiezen voor het leuk en niet voor hetgeen dat moet/hoort. Voor mij betekende dat een baan met een lager salaris, maar betere tijden en zoveel meer rust, plezier en zelfvertrouwen.
Succes met de keus!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:26:54 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52563389
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, ik word ook helemaal vrolijk van je topic! Gaan jullie nu deze zaterdag over? Dan vieren jullie straks Storms verjaardag in het nieuwe huis!
Ja, zaterdag verhuizen we!
En we vieren de verjaardag van Storm én Maria inderdaad in het nieuwe huis!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:28:27 #61
94046 PM-girl
pi_52563443
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ja, zaterdag verhuizen we!
En we vieren de verjaardag van Storm én Maria inderdaad in het nieuwe huis!
Dat is waar ook, even vergeten.
Spannend allemaal!
*
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:32:52 #62
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52563572
oh. Spannend Sugar. Spannend en leuk.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:59:14 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52564464
Sugar, betekent dat jullie al druk aan het klussen zijn of dit weekend de sleutel krijgen?
(sorry, maar ben niet meer zo op de hoogte. )
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:02:13 #64
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52564544
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:08:15 #65
108648 cattie
lieve moeder
pi_52564697
Sugar, wat gaat het snel! Spannend en erg leuk!

Belana, wat een leuk dillemma! Er is al veel over gezegd. Het belangrijkste is natuurlijk dat je doet wat jij het fijnst vindt. Of dat nou werken is of thuiszijn, vrijwilligers werk of een studie, er kan zoveel. Waar je misschien nog wel rekening mee moet houden (maar dat is afhankelijk van je werk) is dat als je een paar jaar niet werkt, het heel moeilijk kan zijn om in ongeveer dezelfde baan terug te komen. Op mijn vakgebied is het namelijk onmogelijk om als je geen relevant werk hebt gedaan en geen relevante studie hebt gedaan, nog terug te komen na een paar jaar afwezigheid.

Ik fantaseer wel eens wat ik zou doen als ik niet zou hoeven te werken. Ik denk dat ik dan zou gaan promoveren, lekker weer studeren. En veel thuis bij Ive daardoor.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:16:04 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52564920
Ik heb gisteren iets op de pc gedaan: system recovery. Omdat hij vastliep. Maar dat had ik nooit mogen doen, zei S vanochtend al. Hij hoopte dat het goed zou komen nog. Nu keek hij net: alles is weg. 'Mijn documenten' is weg (of leeg) en alle favorieten en alles, alles, alles. Althans, zo lijkt het nu heeeeeeeeel erg. Foto's.... foto's... foto's...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:19:55 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52565048
Die bestanden staan als het goed is nog wel op je pc Sugar.

Ga eens naar de verkenner, open daar in de boom de C:
dan profiles > users als ik het goed heb.
volgens mij word er nl een nieuwe map aangemaakt bij recovery onder de map waar alle users/my docs instaan
Today is life -

Dale Carnegie
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:20:19 #68
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52565065
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren iets op de pc gedaan: system recovery. Omdat hij vastliep. Maar dat had ik nooit mogen doen, zei S vanochtend al. Hij hoopte dat het goed zou komen nog. Nu keek hij net: alles is weg. 'Mijn documenten' is weg (of leeg) en alle favorieten en alles, alles, alles. Althans, zo lijkt het nu heeeeeeeeel erg. Foto's.... foto's... foto's...
Sjoeg, dat is wel heel erg kut zeg...

Even een tipj, neem contact op met een klein automatiseringsbedrijfje, vaak kunnen zij nog een heleboel van harde schijven afhalen. Ook als het lijkt dat die harde schijf gewist is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:20:28 #69
94046 PM-girl
pi_52565069
Sugar! Wat erg! Yoni heeft onlangs Owlet geholpen dacht ik, niet helemaal hetzelfde, maar wie weet.
Heb je geen backup van je bestanden (foto's)?
*
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:25:27 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52565223
Het is echt weg. Hij is er helemaal zeker van. En heel erg boos en kapot van.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:27:20 #71
3142 m@x
pi_52565282
Oh Sugar, wat naar. Weet hij echt heel, heel zeker dat alles weg is? Kan je er voor de zekerheid niet toch iemand anders naar laten kijken. Volgens M. zijn dingen nooit echt helemaal weg namelijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:27:57 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52565298
welke systeemherstel heb je gedaan?
de normale of de full?
De systeem recovery van Windows zelf (welke volgens mij ook wordt aangeroepen overschrijft je data ook niet).

ik heb t zelf nl ook al vaker gebruikt, en ben geen bestanden kwijt geraakt, aangezien alleen systeembestanden vervangen worden.
het kan alleen zijn dat je paden niet meer goed lopen en daardoor onzichtbaar lijken te zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:28:44 #73
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52565321
Nou, dat vroeg ik net. Maar hij ontplofte bijna. Ik denk dat hij er wel zeker van is.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:31:18 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52565390
Ik heb ook al vaker gehoord dat ze 'gewoon' terug te halen zijn Sugar!
Vraag het even in DIG, dan weet je het snel zeker.
Succes met boze S.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:31:45 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52565394
Systeemherstel stelt u in staat om de systeembestanden van uw computer te herstellen in de staat waarin deze op een eerder tijdstip zijn opgeslagen. U kunt op deze manier systeemwijzigingen ongedaan maken, zonder dat dit van invloed is op uw persoonlijke bestanden, zoals e‑mailberichten, documenten of foto's.

De installatie van een programma of een stuurprogramma kan in sommige gevallen een onverwachte wijziging in uw computer veroorzaken of ertoe leiden dat Windows zich onvoorspelbaar gaat gedragen. Het probleem kan meestal worden verholpen door het desbetreffende programma of stuurprogramma te verwijderen. Als het probleem niet is verholpen nadat u het programma of stuurprogramma hebt verwijderd, kunt u proberen om het systeem te herstellen met behulp van een herstelpunt dat is opgeslagen op een eerdere datum waarop het systeem nog wel correct functioneerde.

Systeemherstel maakt met behulp van de functie Systeembeveiliging regelmatig herstelpunten aan die op uw computer worden opgeslagen. Deze herstelpunten bevatten informatie over registerinstellingen en andere systeeminformatie die door Windows wordt gebruikt. U kunt daarnaast ook handmatig herstelpunten aanmaken.

Systeemherstel brengt wijzigingen aan in Windows-systeembestanden, in registerinstellingen en in programma's die u op uw computer hebt geïnstalleerd. Daarnaast worden er mogelijk ook scripts, batchbestanden en andere typen uitvoerbare bestanden op uw computer gewijzigd. Persoonlijke bestanden, zoals documenten, e‑mailberichten, foto's en muziekbestanden worden niet gewijzigd.

Als u bijvoorbeeld op een vrijdag een foto vanaf uw digitale camera hebt gedownload en als u vervolgens uw computer herstelt naar de staat waarin deze zich deze op de woensdag daarvoor bevond, wordt de desbetreffende foto niet van uw computer verwijderd.

Als u echter op een vrijdag een programma voor het weergeven van foto's installeert en als u vervolgens uw computer herstelt naar de staat waarin deze zich op de woensdag daarvoor bevond, wordt het desbetreffende programma door Systeemherstel verwijderd, zodat u dit programma niet meer kunt gebruiken om uw foto's weer te geven.
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')