het klopt overigens dat zaterdag een lange dag is, maar daarvoor heb ik zondag dan wel vrijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:22 schreef Ynske het volgende:
waarschijnlijk een stomme vraag, maar is er misschien iemand die zin heeft om vrijdag op stap te gaan met de kids, en daar wat foto's van wil hebben?
ik heb vrij, word gek van mijn vrije tijd, en zoek iets om mee bezig te kunnen zijn
Utrechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:50 schreef Lishe het volgende:
Ynske, waar woon je?Ik kan nog wel een buik + dochterreportage gebruiken...
![]()
7 wekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:51 schreef p_iglet het volgende:
Ik zoek ook nog wat te doen voor vrijdag middag vanaf 11.00 ofzo, dus als kind 7 weken mag zijn dan roep maar Ynske...
Jammer dat ik niet aan het werk ben, dan had ik je misschien nog voorbij zien komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:19 schreef Vicky het volgende:
Dalijk gaan we naar Zeewolde.
Ik moet uit Zandvoort komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef Ynske het volgende:
Hier geen probleem. Ik weet niet waar LadyS vandaan moet komen?
maar ik kan best in de auto stappen en ergens naar toe rijden
nog niet echt, ik ga strakjes wel eens rondsurfen of ik iets kan vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef p_iglet het volgende:
Hmm als jullie beide mobiel zijn, dan zou ik bijna zeggen strand scheveningen... maar daar is helaas het weer niet voor.
Ynske, heb jij ideeen waar het goed fotograferen is met dit weer?
Nou mocht het niet doorgaan, dan hebben wij nog 2 kaartjes, dus....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef m@x het volgende:
Oh Diaan, The PoliceDat is wel heel erg leuk, maar met een beetje mazzel ben ik dan ook aan het klussen. ik ga je vanavond even mailen over dat andere
Belaan, een naamtopic is juist een eer hoor![]()
volgens weathernews is het 21 graden, 40% kans op zon en 40% kans op regen (1mm)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef p_iglet het volgende:
Hmm als jullie beide mobiel zijn, dan zou ik bijna zeggen strand scheveningen... maar daar is helaas het weer niet voor.
Ynske, heb jij ideeen waar het goed fotograferen is met dit weer?
Ik denk dat je met een kleedje in de speeltuin met Pepijn ook best ver komt. Maar heemstede is niet zo handig met de trein vanaf den haagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
volgens weathernews is het 21 graden, 40% kans op zon en 40% kans op regen (1mm)
Verder heb ik ook niet zo gauw ideeen, alleen maar hier in de buurt (speeltuin/wandelbos/kinderboerderij groenendaal bijvoorbeeld )
edit: maar voor Pepijn zal het weinig uitmaken denk ik
edit2: en ook niet echt handig om van hem foto's te maken in de speeltuin
Belana, ik herken heel erg in wat je schrijft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef Belana het volgende:
zeg, kan ik ff uit de TT ?ik probeerde een beeeetje anoniem op het bankje een vraag te stellen ja
overigens nog in reactie op het vorige topic...
ik ben misschien niet een typje om fulltime thuis te zitten met de kinderen. zeker niet om een eigen bedrijfje te beginnen trouwens
het zou leuk zijn om een leuke baan in de buurt te vinden, dat zou echt fijn zijn, maar daar zijn er niet veel van hier. ben wel bezig trouwens ergens mee, bewindvoerdersfunctie.
mijn man kan misschien een andere baan krijgen waar ie achterlijk veel gaat verdienen, daar komt het op neer
maar, het is dus dubbel, het lijkt me tegelijkertijd heerlijk om thuis te zijn en mijn eigen invulling van de dag te maken, Liam naar school brengen en weer halen, beetje rommelen, misschien een hond nemen, en dat dan idd voor een paar jaar zoals ET zegt. Ik ben alleen best een huismus en ben bang dat mijn wereldje een beetje klein gaat worden, daar zal ik wel op moeten letten.
ach, ik hoef niet op stel en sprong een beslissing te nemen gelukkig, er is nog niet definitief sprake van, maar het houdt me bezig.
Tuttuttut, een hond neem je niet die krijg je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:27 schreef Belana het volgende:
zeg, kan ik ff uit de TT ?ik probeerde een beeeetje anoniem op het bankje een vraag te stellen ja
overigens nog in reactie op het vorige topic...
ik ben misschien niet een typje om fulltime thuis te zitten met de kinderen. zeker niet om een eigen bedrijfje te beginnen trouwens
het zou leuk zijn om een leuke baan in de buurt te vinden, dat zou echt fijn zijn, maar daar zijn er niet veel van hier. ben wel bezig trouwens ergens mee, bewindvoerdersfunctie.
mijn man kan misschien een andere baan krijgen waar ie achterlijk veel gaat verdienen, daar komt het op neer
maar, het is dus dubbel, het lijkt me tegelijkertijd heerlijk om thuis te zijn en mijn eigen invulling van de dag te maken, Liam naar school brengen en weer halen, beetje rommelen, misschien een hond nemen, en dat dan idd voor een paar jaar zoals ET zegt. Ik ben alleen best een huismus en ben bang dat mijn wereldje een beetje klein gaat worden, daar zal ik wel op moeten letten.
ach, ik hoef niet op stel en sprong een beslissing te nemen gelukkig, er is nog niet definitief sprake van, maar het houdt me bezig.
Ik heb een aantal maanden gewerkt (is ook alweer anderhalf jaar geledenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:12 schreef bixister het volgende:
spuuglokje, ik dacht dat jij weer aan 't werk was juist?
ow, ja dat lijkt me niet meer dan logischquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:38 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij bedoelde Pruk dat je beter geen beslissing kan nemen voordat duidelijk is of de baan van je man doorgaat.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef Maggie het volgende:
m@x - had je mijn berichtje nog gezien?
Dank voor je reply!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef owlet het volgende:
Webkim, ik denk dat dat zo veel kan verschillen. Mijn man heeft geen hoog salaris (laag in de middenklasse zeg maar) en onze woonlasten zijn ook laag doordat we klein en goedkoop wonen en geen auto hebben. Voor ons is het dus te doen om mij thuis te laten zijn maar we zijn er qua extra comfort echt wel op achteruit gegaan. Dingen als ergens wat gaan eten, luxe boodschappen doen of veel kleding komen moeten nu wat meer overdacht worden.
Soms vind ik het vervelend, als dingen moet laten die ik anders zo zou kunnen doen. Maar meestal ben ik blij met de keuze die we hebben gemaakt.
Ja, zaterdag verhuizen we!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef PM-girl het volgende:
Sugar, ik word ook helemaal vrolijk van je topic! Gaan jullie nu deze zaterdag over? Dan vieren jullie straks Storms verjaardag in het nieuwe huis!
Dat is waar ook, even vergeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, zaterdag verhuizen we!
En we vieren de verjaardag van Storm én Maria inderdaad in het nieuwe huis!![]()
Sjoeg, dat is wel heel erg kut zeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren iets op de pc gedaan: system recovery. Omdat hij vastliep. Maar dat had ik nooit mogen doen, zei S vanochtend al. Hij hoopte dat het goed zou komen nog. Nu keek hij net: alles is weg. 'Mijn documenten' is weg (of leeg) en alle favorieten en alles, alles, alles. Althans, zo lijkt het nu heeeeeeeeel erg.Foto's.... foto's... foto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |