quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
En nog een gratis tip. Foto's ALTIJD, ALTIJD ALTIJD backuppen. Een verwijderbare USB harddisk kost een rochel en 2 knikkers. NAS servers met 2 harddisken (die dus zichzelf back-upped) worden ook gemeengoed. Een DVD brander krijg je gratis bij een pak aldays.....
ALTIJD backuppen!
Blijven speuren, met verschillende recovery tools. Wat de ene niet vind, vind misschien de ander wel. En voorlopig niets nieuws op die harddisk zetten, tot je zeker weet dat er niets meer terug te halen valt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef Sugar het volgende:
Swetsenegger en Leah, dankjulliewel voor jullie tips en aanvullingen. In het topic in DIG stond een goede tip en daarmee heeft mijn man in elk geval al wat dingen terug kunnen zetten. Pfieuw.
En wat had dat in dit geval voor toegevoegde waarde gehad?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:52 schreef Ynske het volgende:
overigens nog een tip voor de volgende keer Sugar,
zet je bestanden niet in de mijn documenten maar in een map op de C
dus bv C:/Sugar
omdat je niet altijd bij herstelacties alle bestanden wist, maar vaak word dan wel de my docs overschrevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En wat had dat in dit geval voor toegevoegde waarde gehad?
Nee, de herstelactie van de PC fabrikant overschrijft alles, en de herstelactie van windows verwijderd géén data, alleen drivers en applicaties.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat je niet altijd bij herstelacties alle bestanden wist, maar vaak word dan wel de my docs overschreven
Phluphy dank je!quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Sugar... wat balen allemaal zeg...
Ik wilde hier eig. even komen lachen om die zelf-invoegende google adverts.
Sommige geven van die rare combinaties:
[afbeelding]
Jeetje, hoe wanhopig/ziek kan je zijn..quote:Moeder wil peuter aan bordeel slijten
Uitgegeven: 22 augustus 2007 19:56
BARCELONA - De Spaanse politie heeft een 33-jarige vrouw aangehouden die haar dochter van twee in een bordeel wilde laten werken. Dit meldde de politie in Catalonië woensdag.
De bordeeleigenaar had aangifte gedaan. Volgens hem wilde de vrouw seksuele handelingen laten verrichten met de peuter in ruil voor geld.
De vrouw, die ook een zoon van zeven heeft, had cocaïne bij zich toen zij werd opgepakt. Zij zei tegen de politie dat zij geld nodig had omdat zij geen alimentatie krijgt van de vader van de kinderen.
(c) ANP
En ik lees dit en denk: Waarom heb ik nog geen fietstassen eigenlijk?! Ik loop nog steeds naar de supermarkt en sleep me dan een ongeluk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef dutchie het volgende:
Dit is heel slecht voor mijn imago, maar ik treed hiermee in de voetsporen van M@x:
De Hema heeft hele hippe fietstassen!!!
Staat niet op de site, maar zo'n tas die je ook als boodschappentas kan gebruiken. Een zwarte met roze opdrukjes. Leuk!!!!!
Maar zoals ik al zei slecht voor mijn image.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |