haha geen fan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:16 schreef Malebolgia het volgende:
Het mooie vind ik altijd aan GTST (en ook ONM trouwens): Als je een keer per jaar de cliffhanger voor de zomer kijkt, kun je zo terug redeneren wat er de rest van het jaar gebeurd is. Scheelt weer een hoop afleveringen vol slecht acteerwerk kijken.
zit kleine kans in dat hij altijd (persé) mee moet kijken met zijn vriendin , als hij die heeft...quote:
*meldt ook weer present vanaf 27 augustusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Veletta het volgende:
Ik lees ook weer mee!
dan zeg ik mooi en tvpquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef GSMboy het volgende:
Zomerstop bijna voorbij!
foto??? ben wel nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:43 schreef Canisfire het volgende:
Jammer dat Rik niet op de cast foto staat net als Rosa trouwens.
iiiieeee ik kan nou al niet meer slapen!!quote:
quote:GTST-acteur Joris Putman gaat presenteren
Uitgegeven: 22 augustus 2007 16:06
HILVERSUM - Joris Putman, bekend van de soap Goede Tijden Slechte Tijden, gaat presenteren. De acteur staat komend seizoen Esther Duller bij in het tv-programma Van Kavel Tot Kasteel, aldus RTL4 woensdag.
Putman speelt de rol van Morris Fischer in GTST. Daarnaast won hij Dancing On Ice 2007.
In het programma volgen Putman en Duller, die al aan het programma was verbonden als presentatrice, families op weg naar het huis van hun dromen.
Kikkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:37 schreef alors het volgende:
[..]
http://img441.imageshack.(...)edetijdenst08qx6.jpg
hmm ff kopieren en plakken in je adresbalk dan.quote:
Lotgenootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:42 schreef Frey het volgende:
Het is nog niet begonnen en ik erger me al aan Milan![]()
Wat een grapquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:03 schreef Canisfire het volgende:
* Ruud Feltkamp, beter bekend als Noud Mulder, zou volgens de laatste geruchten in medialand op jongens vallen. Volgens ingewijden zou Ruud namelijk homoseksueel zijn. Binnenkort kunnen we u hier meer over vertellen. Eerder kwam Joey van der Velden, de vriend van Marly van der Velden, al in het nieuws nadat deze had opgebiecht ook op jongens te vallen
Joey van der Veldenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef mirelia het volgende:
Eerder kwam Joey van der Velden, de vriend van Marly van der Velden
wiesda??
Vakantie gaat altijd zo snel voorbijquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:41 schreef suus21 het volgende:
deze zomerstop heeft wel erg kort geduurd of niet?
Deze zomer ook...quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:41 schreef suus21 het volgende:
deze zomerstop heeft wel erg kort geduurd of niet?
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:28 schreef Tammymara het volgende:
Ik las net iets over Robert, Misschien heb ik het wel verkeerd begrepen hoor,maar ik dacht dat ie in paniek raakte doordat hij dacht dat ie echt alcohol in dat infuus kreeg.Je hoorde zo'n hartslag en inees stopt die.Kan het niet dat hij enorm in paniek is geraakt en daardoor een hartaanval kreeg?
Nee, of iemand (Frey?) moet het toevallig opgenomen hebben en toevallig op YouTube gooien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:40 schreef ggiirrll het volgende:
Weet iemand ook of ik het ergens online kan bekijken?
Hij vertelde Jack dat Nick hem verraden had.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef GSMboy het volgende:
iemand enig idee dan wat Vadim aan het bazelen was in het arena, toen hij op de grond lag?? (Hej, leuke plek om te sterven![]()
)
Als dat gebeurd.. laat het me dan plies weten!!! Ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik het gemist hebquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nee, of iemand (Frey?) moet het toevallig opgenomen hebben en toevallig op YouTube gooien.
Maar morgen komt de herhaling...
Wel storend dat txt pag. 222 het in het begin niet deed. GTST wordt laatste tijd onverstaandbaarder door de achtergrondmuziek.
iemand enig idee dan wat Vadim aan het bazelen was in het arena, toen hij op de grond lag?? (Hej, leuke plek om te sterven![]()
)
Ja, dat is erg Amerikaans, maar het viel me ook gelijk op. Wel goed om nog wat extra spanning op te bouwen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Frey het volgende:
De nieuwe intro bevalt me trouwens ook wel. Eerst een stukje van de aflevering en dan de leader.
Je bent geweldig!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:51 schreef Frey het volgende:
Ja, hij staat online![]()
http://www.rtl.nl/(channe(...)-8-2007.xml/1500.wvx
Nu hoeven de mensen die het gemist hebben niet meer door de belspellen heenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:57 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Je bent geweldig!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snel checken!!!![]()
Ik kan je wel zoenen!! Super goeie opname!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu hoeven de mensen die het gemist hebben niet meer door de belspellen heen![]()
Dank jequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ik kan je wel zoenen!! Super goeie opname!![]()
Bedankt dan voor het geven van de link...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar het is niet mijn opname![]()
Het is van RTL zelf![]()
Als je de promo kijkt op www.gtst.nl, dan zie je de links staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:26 schreef GSMboy het volgende:
Heej, da's handig. GTST staat nu ook online
maar waar heb je die link gevonden?
Doen ze dat nu iedere dag? Of alleen vandaag... handig als ik ff iets anders wil kijken maar toch geen aflevering wil missen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je de promo kijkt op www.gtst.nl, dan zie je de links staan.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Frey het volgende:
De nieuwe intro bevalt me trouwens ook wel. Eerst een stukje van de aflevering en dan de leader.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef BVO het volgende:
http://www.video4all.nl/ext/gtst/
Hilarisch, sommigen.
Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte als ik dat zo zie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef BVO het volgende:
Hilarisch, sommigen.
Hilarisch, sommigen.
OMG! Dit is echt te erg!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef BVO het volgende:
Hilarisch, sommigen.
Ow wat erg... wil iemand ff een aantal van die mensjes vertellen hoe je SCENE uitspreekt! hahahaquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef BVO het volgende:
Hilarisch, sommigen.
WTFquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:57 schreef BVO het volgende:
Hilarisch, sommigen.
Net dat filmpje van RTL Boulevard gezien met die scène tussen Rik, Anita, Dennis en Rikki, en ik vind dat Rik en Anita niet meer bij elkaar moeten komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef nWo4Life het volgende:
Kijken hoe snel Rik terugkeert. En benieuwd hoe ze die verhaallijn in elkaar gaan zetten. Het kan niet weer hetzelfde worden als toen met Mickey en Rik. Hopelijk vertrekt Dennis meteen.
Hilarisch, sommigen.
Het zou raarder zijn als niemand wat deed. Ludo die Robbert toevallig vond na een hartaanval?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef tessie het volgende:
Ja ik vond het ook niet echt spectaculair... vooral dat gedoe met milan dat ie een of ander onderzoek gaat doen in zn eentje... Kom op zeg, heeft ie teveel naar csi gekeken ofzo?
Ze kunnen dan toch gewoon de politie inschakelen......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het zou raarder zijn als niemand wat deed. Ludo die Robbert toevallig vond na een hartaanval?
Dan doen gewone mensen alleen... dit is geen gewone wereld... en CSI'tje spelen kan tenminste weer wat spanning opleveren... Die Milan heeft nog niks boeiends meegemaakt...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze kunnen dan toch gewoon de politie inschakelen......
Haha ja dat is ook wel waar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:04 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Dan doen gewone mensen alleen... dit is geen gewone wereld... en CSI'tje spelen kan tenminste weer wat spanning opleveren... Die Milan heeft nog niks boeiends meegemaakt...![]()
Dat is waar, misschien laat in me teveel meeslepen met de GTST-wereld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze kunnen dan toch gewoon de politie inschakelen......
helemaal geen kleine kindjes deze aflevering!!quote:
ik weet niet of je de enige bent hoor.. ik vind het wel grappig, maar ik ben meer van de sentimentele dingen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ben ik de enige die Dian als favoriet heeft? Niet dat ik haar plannetjes zo leuk vind ofzo, dat is het niet maar het is meer hoe ze doet etc.![]()
Niet grappig.. bietje kinderachtig..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:55 schreef GSMboy het volgende:
Op Ik wil in GTST":
[afbeelding]
Ik kan niet linken, maar zoek het plaatje ff op pagina 5, op dit moment...
Ah linken kan ook':D
http://www.video4all.nl/s(...)OXz3CKpZ6G2PA7du@VmH
ze shhlist... hehe.. eerst ff logopedie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:08 schreef GSMboy het volgende:
http://www.video4all.nl/s(...)OQjq0HVSVmZgNvMyaSn7
Deze is wel aardig, acteertalent? Ja!
Wat sneu voor die hond, dat 'ie zo'n naam heeft.quote:
Iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:11 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ze shhlist... hehe.. eerst ff logopedie!![]()
Die heeft wel talent opzich.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:08 schreef GSMboy het volgende:
http://www.video4all.nl/s(...)OQjq0HVSVmZgNvMyaSn7
Deze is wel aardig, acteertalent? Ja!
never mind, het net al gewoon op tv gekeken, met belspelmiep.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef tessie het volgende:
weet iemand wanneer die afleveringen dan op de site komen? want die van gisteren staat er nu nog niet bij....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:Jup inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het behoorlijk triest. Ieder huwelijk mislukt in gtst.
[ Bericht 2% gewijzigd door Otmed op 30-08-2007 18:35:16 ]tvp!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:Dat slaat echt nergens op. Zeker niet na dat hele ontvoeringsgedoe. Daar is dit een peulenschilletje bij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
Al ligt het nu wel anders, aangezien:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:45 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Zeker niet na dat hele ontvoeringsgedoe. Daar is dit een peulenschilletje bij....
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:De schrijvers weten niks originelers blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:waar heb je dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond het nog wel meevallen. hoewel dat ludo-janine gezeur me nu al verveelt voordat het goed en wel begonnen is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:06 schreef pleeborstel het volgende:
de eerste week van het nieuwe seizoen vond ik weinig aan.
![]()
Hopelijk vanavond een spannende weekendcliff![]()
hou je bek dudequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef Otmed het volgende:
Het klopt hoe dan ook, het staat op gtst-courant.
Daar kloppen de spoilers altijd.
Lijkt te gebeuren in de preview. Hopelijk geen misleidingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en bing mag van mij wel dood, dan kan sjors ook meteen opzouten.
In de GTST setquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Dat kantoor van Sanders Inc. waar staat dat in het echt?
op die site zijn ze echt pro kut karakters enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef Otmed het volgende:
Het klopt hoe dan ook, het staat op gtst-courant.
Daar kloppen de spoilers altijd.
Het blijft een teringsite, maar het klopt wat er staat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
op die site zijn ze echt pro kut karakters enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Joh, maar dat gebouw zelf hebben ze vast niet in een 90 meter hoge studio geplaatstquote:
Er stond een afbeelding van Jezus en een foto van Lieve/Alexandra met kind. Het zou me niks verbazen als Vincenza en Lieve/Alexandra elkaar, mede door een gezamenlijke afkeer van de familie Sanders, in de TBS kliniek 'gevonden' hebben.quote:
Het is en was altijd Nieuw-Zeeland, maar dit terzijde. Was die rol al niet verneukt toen we het nieuwe millennium ingingen? Hij gaat in het buitenland vreemd met zijn grote liefde en kan bij thuiskomst vervolgens niet kiezen tussen haar en zijn vriendin, waardoor er maandenlang om de hete brij heen wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:39 schreef Canisfire het volgende:
* Rikki wil dat Rik bij haar komt wonen. Wanneer Rik herinneringen gaat ophalen is de maat vol. Anita stuurt hem weg. ''Nee he Rik word opeens de slechte man die zijn dochter mee wil nemen naar Australie ofzo''
Die rol gaat verneukt worden wat ik je zeg.
We hebben het wel over iemand die niet helemaal spoort, dus in haar belevingswereld kan Vincenza de moeder zijn. Al zou het op zich ook nog niet zo vergezocht zijn als Ray zijn sporen bij die ontspoorde nepnon blijkt achtergelaten te hebben.quote:Op zondag 2 september 2007 10:51 schreef Otmed het volgende:
Maar ze krijgen van Alexandra te horen dat Valentijn bij haar moeder is. Vincenza is haar moeder? Dat lijkt me sterk.
Al zou het echt tof zijn als het wel zo was, want dan was het echt een goede cliff. En zo niet, dan was het echt een halve kutcliff.
Welke vooruitzichten.quote:Op maandag 3 september 2007 20:42 schreef Canisfire het volgende:
hij komt als geest terug toch ? lees de vooruitzichten maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die Valentijn rel duurt niet lang meer?
nee idd, echt beter man!quote:Op maandag 3 september 2007 17:46 schreef ggiirrll het volgende:
Wat is het toch super cool dat je de afleveringen nu ook online kan bekijken!!
Alweer niets gemist!!![]()
veel meer dan de woonkamer en keuken hebben we niet gezienquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laura moet wel een heel groot huis hebben dat steeds half Meerdijk daar woont/kan wonen.![]()
We hebben ooit, heel vroeger, toch een keer de slaapkamer van Robert en Laura en/of Arnie gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
veel meer dan de woonkamer en keuken hebben we niet gezien
buitenkant ook... in intro'tjes! (erg mooi huis... wat ze suggereren..)quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
veel meer dan de woonkamer en keuken hebben we niet gezien
Dat ook ja.quote:
en robert en jef hebben toch een tijdje vanuit de garage gewerkt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We hebben ooit, heel vroeger, toch een keer de slaapkamer van Robert en Laura en/of Arnie gezien.ik meen me dat vaag te herinneren of het zijn hersenspinsels.
doen die polen ook eens een keer wat nuttigsquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
whehe dorothea gaat naar Polen ofzo
Ze kidnappen haar
Ja, geen hersenspinselsquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We hebben ooit, heel vroeger, toch een keer de slaapkamer van Robert en Laura en/of Arnie gezien.ik meen me dat vaag te herinneren of het zijn hersenspinsels.
Ik denk dat Jack nog ff een onderonsje met de politieagent gaat hebben, en dat die uiteindelijk zegt dat het kind bij de moeder van Lieve is.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:41 schreef NrSiX het volgende:
wel een beetje kansloos dat lieve met haar moeder belt en dus toegeeft dat ze dat kind heeft.. maar dat de politie er niets mee doet? of is dat niet raar![]()
![]()
Ik hoop het niet zeg, dat vind ik altijd van die afgrijselijke langdradige verhaallijnenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:46 schreef roooosje het volgende:
Vicky gaat met Fos naar bed en daarna met Noud en dan.... dan is ze zwanger.
Denk ik.
Zou wel een vette manier zijn om iemand eruit te schruiven/quote:Op woensdag 5 september 2007 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doen die polen ook eens een keer wat nuttigs
dorothea weg !![]()
![]()
In seizoen 1 werd het wel een heel groot huis genoemd inderdaad, maar helaas zien we wel vaak niet meer dan 1 kamer van al die gtst huizen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laura moet wel een heel groot huis hebben dat steeds half Meerdijk daar woont/kan wonen.![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:05 schreef suus21 het volgende:
hoe noemde die Lieve dat kind; Felix?
robert en laura hadden vroeger toch een ander huis samen ?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 1 werd het wel een heel groot huis genoemd inderdaad, maar helaas zien we wel vaak niet meer dan 1 kamer van al die gtst huizen.
Maar van Laura's huis hebben toch redelijk wat gezien:
Zoals gezegd de slaapkamer van Robert en Laura.
De kamer van Arnie en Peter.
De zolder die door Laura en Stan als atelier werd gebruikt.
Ooit een keer de kamer waar Jef sliep, Dorothea kroop toen bij hem in bed omdat ze eng gedroomd had of zoiets.
En een andere slaapkamer waar Annette van Thijn sliep (ook in seizoen 1).
Maar de laatste jaren alleen nog maar de woonkamer inderdaad, van Barbara's huis zien we eigenlijk de laatste tijd wel vaker wat...
Die wie bemoeit zich met de zaak?quote:Op donderdag 6 september 2007 02:05 schreef suus21 het volgende:
hoe noemde die Lieve dat kind; Felix?
Het is eigenlijk hetzelfde huis, alleen aan het begin van seizoen 10 werd het verbouwd, hetzelfde geschiedde met het huis van Ludo Sanders, van buiten bleven beide huizen wel hetzelfde aanzicht behoudenquote:Op donderdag 6 september 2007 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
robert en laura hadden vroeger toch een ander huis samen ?
sjorsquote:
Inderdaad, Florien is normaal.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb liever Florien terug dan Nina.
Staat me bij dat Ludo en Janine ooit een heel nieuw huis aankochten. Dit huis.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
hetzelfde geschiedde met het huis van Ludo Sanders, van buiten bleven beide huizen wel hetzelfde aanzicht behouden
Nina komt ook terug binnenkort. Florien niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Nina terugkomt, bij de bio's van zowel de acteurs als personages staat ze er nog, terwijl Florien geschrapt is....
martine wou het kopen, maar ze zag af van de koop. Nick kocht het over...quote:Op donderdag 6 september 2007 19:06 schreef kakkertje het volgende:
[..]
Staat me bij dat Ludo en Janine ooit een heel nieuw huis aankochten. Dit huis.
Nadat hij alles was kwijtgeraakt door Martine.
Nieuwe DNA test?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hoe weet Charlie nou dat deze de echte is? Die is vast ook omgeruild.![]()
Dat is wel logisch idd, ik hoop niet dat ze er nu al van overtuigd is dat dat 'm is.quote:
Maar die vrouw ging eerst nog weg, dus daarom denk ik dat.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Otmed het volgende:
Ik hoop niet dat die ook is omgeruild, dat zou een beetje in de herhaling vallen.
Ze wou het kind niet weggeven, en dus is ze toevallig niet thuis.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die vrouw ging eerst nog weg, dus daarom denk ik dat.
"Al onze geiten zijn... aan het doodgaan..."quote:Op donderdag 6 september 2007 20:55 schreef GSMboy het volgende:
http://www.video4all.nl/ext/gtst/embedVid.php?cid=AOfbdSFHHgisb!UMPgesB&siz=b
maffia + Ludo... = geniaal
Ja, Nina komt terug ja. Van mij had ze weg kunnen blijven, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Nina terugkomt, bij de bio's van zowel de acteurs als personages staat ze er nog, terwijl Florien geschrapt is....
Ninaquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:18 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, Nina komt terug ja. Van mij had ze weg kunnen blijven, eerlijk gezegd.
Ik snap hem nu pas.quote:
Dat gezicht, toen Jef vroeg of hij voor Anita is teruggekomen.quote:
Ze viel flauw van de schrik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:55 schreef Blawh het volgende:
Laura deed de deur open, maar waarom hoorde je haar niks zeggen over Rik en waarom kwam ze niet terug het huis in?
echt welquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:16 schreef digispeed het volgende:
wat is ferry somogyi toch een lekker hapje :-)
Je mag van een kind van die leeftijd geen volmaakt actrice verwachten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn comeback was echt goed
Alleen Rikki snel vervangen met een kind dat wel een beetje kan acteren
Maar het ergste is dat ze vast weer bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:09 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine inderdaad voor het eerst uit elkaar zonder ruzie![]()
En wat een prachtige scènes ook, die 2 zijn gewoon zo goed samen![]()
Je kan tegenwoordig de uitzendingen toch online kijken of staat 'ie er nog niet op?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:11 schreef Canisfire het volgende:
heeft iemand een filmpje van de terugkeer van rik ik was rond die tijd druk met andere dingen.
De aflevering van afgelopen vrijdag staat gewoon online, ik heb het betreffende stukje al drie keer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:11 schreef Canisfire het volgende:
heeft iemand een filmpje van de terugkeer van rik ik was rond die tijd druk met andere dingen.
Same herequote:Op maandag 10 september 2007 17:56 schreef Blawh het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie als ze Rik weer zien, ik heb er dus ook zin in.
Idd.quote:
Toen ik dat zag schoot ik spontaan in de lach.quote:Op maandag 10 september 2007 20:29 schreef heaven7 het volgende:
Whohahah freak Alexandra!! Kijken morgen!
Geweldig die oude terugkerende muziekjesquote:Op maandag 10 september 2007 20:53 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij geilt ook echt op alles tunes he frey ?
:-)
Ik zat ook op de muziek te wachten. En wat heerlijk om die flashbacks te zien: Job, Stefano, Benjamin, oom Govert, enz. Super. Rik in De Koning zag ook meteen weer zo vertrouwd uit. Dat hele nostaligische gevoel was super.quote:Op maandag 10 september 2007 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Geweldig die oude terugkerende muziekjes![]()
Iemand die Alice de Boer ook goed benaderd, misschien wel iemand die net als Alice van tijd tot tijd terug kan komenquote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef alors het volgende:
Die oude fragmenten![]()
Rik & Anita horen bij elkaarDaar spatte het gewoon van het scherm terwijl het bij Dennis en Anita altijd zo suf is
![]()
Hehe die Lieve/Alexandra morgen![]()
Inderdaad Rik en Anita horen bij elkaarquote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef alors het volgende:
Die oude fragmenten![]()
Rik & Anita horen bij elkaarDaar spatte het gewoon van het scherm terwijl het bij Dennis en Anita altijd zo suf is
![]()
Hehe die Lieve/Alexandra morgen![]()
Dat decor van hotel Dendermonde was ook wel weer leuk om te zien, wel grappig dat de eerste kennismaking tussen Rik en Harmsen zo slecht verliep, terwijl ze later de beste vrienden werdenquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Inderdaad Rik en Anita horen bij elkaar![]()
En ook zo super om oom Govert weer te zien.. Lekker streng ook...
Iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat decor van hotel Dendermonde was ook wel weer leuk om te zien, wel grappig dat de eerste kennismaking tussen Rik en Harmsen zo slecht verliep, terwijl ze later de beste vrienden werden![]()
Ik weet het niet, maar er is toch een moment geweest dat Rik en Anita elkaar voor het eerst zagen, zat dat moment ook in de flashback?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
hij werd door harmsen eruit gegooid, bedoel je dat?
Rik was toen zijn handschoenen vergeten en kwam ze later ophalen, toen sprak Anita hem aan en toen raakten ze aan de praat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar er is toch een moment geweest dat Rik en Anita elkaar voor het eerst zagen, zat dat moment ook in de flashback?
Hele goede vraag! Ik heb de redactie van GTST een mail gestuurd daarover, maar geen reactie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet iemand of RTL van plan is seizoen 2 ook uit te brengen op DVD? Zou wel smerig jammer zijn als ze dat niet deden![]()
Ik zou haar wel doen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Die lieve/ alexandera is echt zo lelijk!!!
Heel lelijk inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Die lieve/ alexandera is echt zo lelijk!!!
pff, die is gekruist met een giraf...
Typisch een egocentrist, bekijkt alles vanuit haar eigen standpunt, haar ontbreekt de moed die die moeder van Alexandra wel had, ze is eigenlijk even erg als die moeder zou zijn geweest als ze Felix niet mee had gegeven.quote:
Inderdaad zeg, die moeder is nog knapperquote:
Daar dacht ik ook aan toen die moeder hem 'nog even' mee wilde nemenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef nWo4Life het volgende:
Tenzij blijkt dat de moeder van Alexandra een andere baby heeft afgeleverd. Dan zitten we straks met drie Valentijns....
Ik dacht die gaat ervandoor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen die moeder hem 'nog even' mee wilde nemen![]()
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht die gaat ervandoor.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
ja ik heb gemerkt dat Rik terug is, overal waar me zusje heeft gezeten die avond was een natte plek
Wel handig, hoef ik niet te zappenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt ja. Daarna is Oranje natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |