Het is eigenlijk hetzelfde huis, alleen aan het begin van seizoen 10 werd het verbouwd, hetzelfde geschiedde met het huis van Ludo Sanders, van buiten bleven beide huizen wel hetzelfde aanzicht behoudenquote:Op donderdag 6 september 2007 02:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
robert en laura hadden vroeger toch een ander huis samen ?
sjorsquote:
Inderdaad, Florien is normaal.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb liever Florien terug dan Nina.
Staat me bij dat Ludo en Janine ooit een heel nieuw huis aankochten. Dit huis.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
hetzelfde geschiedde met het huis van Ludo Sanders, van buiten bleven beide huizen wel hetzelfde aanzicht behouden
Nina komt ook terug binnenkort. Florien niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Nina terugkomt, bij de bio's van zowel de acteurs als personages staat ze er nog, terwijl Florien geschrapt is....
martine wou het kopen, maar ze zag af van de koop. Nick kocht het over...quote:Op donderdag 6 september 2007 19:06 schreef kakkertje het volgende:
[..]
Staat me bij dat Ludo en Janine ooit een heel nieuw huis aankochten. Dit huis.
Nadat hij alles was kwijtgeraakt door Martine.
Nieuwe DNA test?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En hoe weet Charlie nou dat deze de echte is? Die is vast ook omgeruild.![]()
Dat is wel logisch idd, ik hoop niet dat ze er nu al van overtuigd is dat dat 'm is.quote:
Maar die vrouw ging eerst nog weg, dus daarom denk ik dat.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Otmed het volgende:
Ik hoop niet dat die ook is omgeruild, dat zou een beetje in de herhaling vallen.
Ze wou het kind niet weggeven, en dus is ze toevallig niet thuis.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die vrouw ging eerst nog weg, dus daarom denk ik dat.
"Al onze geiten zijn... aan het doodgaan..."quote:Op donderdag 6 september 2007 20:55 schreef GSMboy het volgende:
http://www.video4all.nl/ext/gtst/embedVid.php?cid=AOfbdSFHHgisb!UMPgesB&siz=b
maffia + Ludo... = geniaal
Ja, Nina komt terug ja. Van mij had ze weg kunnen blijven, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Nina terugkomt, bij de bio's van zowel de acteurs als personages staat ze er nog, terwijl Florien geschrapt is....
Ninaquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:18 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ja, Nina komt terug ja. Van mij had ze weg kunnen blijven, eerlijk gezegd.
Ik snap hem nu pas.quote:
Dat gezicht, toen Jef vroeg of hij voor Anita is teruggekomen.quote:
Ze viel flauw van de schrik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:55 schreef Blawh het volgende:
Laura deed de deur open, maar waarom hoorde je haar niks zeggen over Rik en waarom kwam ze niet terug het huis in?
echt welquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:16 schreef digispeed het volgende:
wat is ferry somogyi toch een lekker hapje :-)
Je mag van een kind van die leeftijd geen volmaakt actrice verwachten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn comeback was echt goed
Alleen Rikki snel vervangen met een kind dat wel een beetje kan acteren
Maar het ergste is dat ze vast weer bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:09 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine inderdaad voor het eerst uit elkaar zonder ruzie![]()
En wat een prachtige scènes ook, die 2 zijn gewoon zo goed samen![]()
Je kan tegenwoordig de uitzendingen toch online kijken of staat 'ie er nog niet op?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:11 schreef Canisfire het volgende:
heeft iemand een filmpje van de terugkeer van rik ik was rond die tijd druk met andere dingen.
De aflevering van afgelopen vrijdag staat gewoon online, ik heb het betreffende stukje al drie keer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:11 schreef Canisfire het volgende:
heeft iemand een filmpje van de terugkeer van rik ik was rond die tijd druk met andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |