Ik snap hem nu pas.quote:
Dat gezicht, toen Jef vroeg of hij voor Anita is teruggekomen.quote:
Ze viel flauw van de schrik.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:55 schreef Blawh het volgende:
Laura deed de deur open, maar waarom hoorde je haar niks zeggen over Rik en waarom kwam ze niet terug het huis in?
echt welquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:16 schreef digispeed het volgende:
wat is ferry somogyi toch een lekker hapje :-)
Je mag van een kind van die leeftijd geen volmaakt actrice verwachten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn comeback was echt goed
Alleen Rikki snel vervangen met een kind dat wel een beetje kan acteren
Maar het ergste is dat ze vast weer bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:09 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine inderdaad voor het eerst uit elkaar zonder ruzie![]()
En wat een prachtige scènes ook, die 2 zijn gewoon zo goed samen![]()
Je kan tegenwoordig de uitzendingen toch online kijken of staat 'ie er nog niet op?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:11 schreef Canisfire het volgende:
heeft iemand een filmpje van de terugkeer van rik ik was rond die tijd druk met andere dingen.
De aflevering van afgelopen vrijdag staat gewoon online, ik heb het betreffende stukje al drie keer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:11 schreef Canisfire het volgende:
heeft iemand een filmpje van de terugkeer van rik ik was rond die tijd druk met andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |