Same herequote:Op maandag 10 september 2007 17:56 schreef Blawh het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie als ze Rik weer zien, ik heb er dus ook zin in.
Idd.quote:
Toen ik dat zag schoot ik spontaan in de lach.quote:Op maandag 10 september 2007 20:29 schreef heaven7 het volgende:
Whohahah freak Alexandra!! Kijken morgen!
Geweldig die oude terugkerende muziekjesquote:Op maandag 10 september 2007 20:53 schreef digispeed het volgende:
[..]
jij geilt ook echt op alles tunes he frey ?
:-)
Ik zat ook op de muziek te wachten. En wat heerlijk om die flashbacks te zien: Job, Stefano, Benjamin, oom Govert, enz. Super. Rik in De Koning zag ook meteen weer zo vertrouwd uit. Dat hele nostaligische gevoel was super.quote:Op maandag 10 september 2007 20:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Geweldig die oude terugkerende muziekjes![]()
Iemand die Alice de Boer ook goed benaderd, misschien wel iemand die net als Alice van tijd tot tijd terug kan komenquote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef alors het volgende:
Die oude fragmenten![]()
Rik & Anita horen bij elkaarDaar spatte het gewoon van het scherm terwijl het bij Dennis en Anita altijd zo suf is
![]()
Hehe die Lieve/Alexandra morgen![]()
Inderdaad Rik en Anita horen bij elkaarquote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef alors het volgende:
Die oude fragmenten![]()
Rik & Anita horen bij elkaarDaar spatte het gewoon van het scherm terwijl het bij Dennis en Anita altijd zo suf is
![]()
Hehe die Lieve/Alexandra morgen![]()
Dat decor van hotel Dendermonde was ook wel weer leuk om te zien, wel grappig dat de eerste kennismaking tussen Rik en Harmsen zo slecht verliep, terwijl ze later de beste vrienden werdenquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:11 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Inderdaad Rik en Anita horen bij elkaar![]()
En ook zo super om oom Govert weer te zien.. Lekker streng ook...
Iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat decor van hotel Dendermonde was ook wel weer leuk om te zien, wel grappig dat de eerste kennismaking tussen Rik en Harmsen zo slecht verliep, terwijl ze later de beste vrienden werden![]()
Ik weet het niet, maar er is toch een moment geweest dat Rik en Anita elkaar voor het eerst zagen, zat dat moment ook in de flashback?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
hij werd door harmsen eruit gegooid, bedoel je dat?
Rik was toen zijn handschoenen vergeten en kwam ze later ophalen, toen sprak Anita hem aan en toen raakten ze aan de praat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar er is toch een moment geweest dat Rik en Anita elkaar voor het eerst zagen, zat dat moment ook in de flashback?
Hele goede vraag! Ik heb de redactie van GTST een mail gestuurd daarover, maar geen reactie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet iemand of RTL van plan is seizoen 2 ook uit te brengen op DVD? Zou wel smerig jammer zijn als ze dat niet deden![]()
Ik zou haar wel doen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Die lieve/ alexandera is echt zo lelijk!!!
Heel lelijk inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Die lieve/ alexandera is echt zo lelijk!!!
pff, die is gekruist met een giraf...
Typisch een egocentrist, bekijkt alles vanuit haar eigen standpunt, haar ontbreekt de moed die die moeder van Alexandra wel had, ze is eigenlijk even erg als die moeder zou zijn geweest als ze Felix niet mee had gegeven.quote:
Inderdaad zeg, die moeder is nog knapperquote:
Daar dacht ik ook aan toen die moeder hem 'nog even' mee wilde nemenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef nWo4Life het volgende:
Tenzij blijkt dat de moeder van Alexandra een andere baby heeft afgeleverd. Dan zitten we straks met drie Valentijns....
Ik dacht die gaat ervandoor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen die moeder hem 'nog even' mee wilde nemen![]()
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht die gaat ervandoor.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef nWo4Life_dbll het volgende:
ja ik heb gemerkt dat Rik terug is, overal waar me zusje heeft gezeten die avond was een natte plek
Wel handig, hoef ik niet te zappenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klopt ja. Daarna is Oranje natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |