abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 23:55:32 #201
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51345683

Nieuwe Ludo clip
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_51346675
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef MissJ het volgende:
Echt cool, ik had vandaag een cursus op mijn werk en we kregen les van Inger van Heyst, zij speelde Jeanne Dekker in seizoen 1 en 2.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/jeanne.xml
Ik zag haar en dacht gelijk hee ik ken haar ergens van, wist ook gelijk dat dat van GTST moest zijn. Even later mochten we haar vragen stellen, dus ik gelijk gevraagd of ze bekend is van GTST en toen vertelde ze dus dat ze de rol van Jeanne speelde.
Erg tof mens is ze hoor
We kregen les van haar over gesprekstechniek en ze heeft een paar rollenspellen met ons gespeeld
Tof.
tvp!
pi_51346970
quote:
Tof!
tvp!
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:15:29 #204
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_51370153
Bron : Telegraaf - wo 11 jul 2007, 14:57

GTST-actrice schrijft teksten Jan Smit
door onze redactie
AMSTERDAM - Het presenteren van het TROS Muziekfeest gaat Jan Smit gemakkelijk af. Maar dat heeft de zanger niet volledig aan zichzelf te danken... Inge Ipenburg schrijft zijn presentatieteksten. "En ik ben zijn coach", verklapt de voormalige GTST-actrice.

"Het is een apart vak he, teksten schrijven, en ik ben afgestudeerd op schrijven", vertelt ze in een weekblad. Jan zet de teksten op kleine kaartjes waar hij tijdens het presenteren van spiekte. "Hij is heel handig", weet Inge.

Ze heeft zich de komende tijd opnieuw verzekerd van werk, want: "Ik ga hetzelfde voor Belle Perez doen."

DUS DENK DAT ZE VOORLOPIG ECHT NIET TERUG KOMT IN GTST, ZOALS WEEKEND BEWEERDE
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_51372239
De Sylvia verhaalijn

Toen moest ik huilen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_51384185
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef digispeed het volgende:
Bron : Telegraaf - wo 11 jul 2007, 14:57

GTST-actrice schrijft teksten Jan Smit
door onze redactie
AMSTERDAM - Het presenteren van het TROS Muziekfeest gaat Jan Smit gemakkelijk af. Maar dat heeft de zanger niet volledig aan zichzelf te danken... Inge Ipenburg schrijft zijn presentatieteksten. "En ik ben zijn coach", verklapt de voormalige GTST-actrice.

"Het is een apart vak he, teksten schrijven, en ik ben afgestudeerd op schrijven", vertelt ze in een weekblad. Jan zet de teksten op kleine kaartjes waar hij tijdens het presenteren van spiekte. "Hij is heel handig", weet Inge.

Ze heeft zich de komende tijd opnieuw verzekerd van werk, want: "Ik ga hetzelfde voor Belle Perez doen."

DUS DENK DAT ZE VOORLOPIG ECHT NIET TERUG KOMT IN GTST, ZOALS WEEKEND BEWEERDE
Stom wijf is het ook.
tvp!
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:01:28 #208
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_51409781
Ik ben een beetje traag met mijn reactie, maar ik vond de afgelopen cliffhanger nou niet echt spectaculair. Beetje te geforceerd, alsof ze iets grootsaardigs moesten doen. Ik bedoel: zo'n cliff als seizoen 2 of 10 (waarin het om enkele personen gaat) was goed geweest. En waarom moet Ludo ineens weer 'slecht' worden. Ik vond het niet echt geweldig geslaagd.

Ik ben het overigens met veel mensen eens over wat er nog verbeterd zou kunnen worden, maar dat heb ik al vaker gezegd.

Ik ben eens benieuwd of oude rotten terugkomen, maar goed, ik heb ook al zo vaak gezegd hoe geweldig het zou zijn om Martine Hafkamp terug te krijgen, en dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Ik hoop in ieder geval dat er nog wat goede en interessante personages verschijnen. Ik zou het ook wel sjiek vinden als Rik ineens terug zou komen of iemand anders. En inderdaad: laat Dennis gauw verdwijnen zeg.

Weet iemand overigens of er ook een DVD-box van de andere seizoenen gaat uitkomen? Dat er bijvoorbeeld tijdens de herfst- en wintermaanden van dit jaar seizoen 2 uitkomt. Dat zou namelijk wel mooi zijn, omdat seizoen 2 nog spannender is dan seizoen 1.

Tot slot: is er niemand die beelden heeft van die hele wazige kerstuitzending special uit 1998 of zo? Dat bleek toen achteraf een droom van Laura te zijn en ik kan me herinneren dat op het einde Herman Hogendoorn terugkeert en iedereen zich lam schrikt. Dat zou ik nog eens willen terugzien. Overigens hebben veel van jullie mooie filmpjes op youtube geplaats, mijn grote dank daarvoor!

Zo... dat lucht op....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:11:05 #209
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51410164
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef nWo4Life het volgende:
...
Ik vroeg me al af waar je gebleven was
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:27:36 #210
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51423868
Ze hebben het afscheid van Rik en Anita online gezet. Hier had het gewoon helemaal moeten eindigen, maar Anita moest per se terugkomen. Rik en Anita hadden hier zo'n mooi einde, vooral met hun prachtige tune erbij.
pi_51424020
Dat youtube is toch wel geweldig. Elke dag vind ik weer nieuwe stukjes uit GTST
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:59:32 #212
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_51424952
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Frey het volgende:
Ze hebben het afscheid van Rik en Anita online gezet. Hier had het gewoon helemaal moeten eindigen, maar Anita moest per se terugkomen. Rik en Anita hadden hier zo'n mooi einde, vooral met hun prachtige tune erbij.
Was het jou overigens opgevallen dat nog niet zolang geleden dezelfde tune gebruikt werd bij Nick en Charlie? Toen vond ik dat heel vreemd.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:08:28 #213
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51425266
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Was het jou overigens opgevallen dat nog niet zolang geleden dezelfde tune gebruikt werd bij Nick en Charlie? Toen vond ik dat heel vreemd.
Dat viel die ballen gehakt hier niet eens op
Maar het gebeurde tot 2 keer toe. Misschien al een hint voor de terugkeer van Rik? Laat ze dan die tune maar weer gebruiken, want die tune hoort niet thuis bij Charlie, Nick en Barbara.
pi_51425719
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Frey het volgende:
Vanaf dat afscheid heb ik ergens altijd geweten dat zij terug zou komen en hij weg zou blijven. Anita (of Sabine Koning) heeft een GTST-stigma en hoort eigenlijk dus gewoon in de serie, al is het maar als meubilair , terwijl Rik (of Ferri Somogyi) daar geen last van heeft/had en dus niet persé terug hoefde te komen.
Maar ja, nu komt hij toch ook terug...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:26:11 #215
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_51425857
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat viel die ballen gehakt hier niet eens op
Tja, haha, die achtergrondmuziek is ook wel een beetje ons ding. Niemand lijkt dat veel te boeien, behalve ons.
Ik zag op youtube nog een filmpje over Bowien. Gewoon zoeken op 'Bowien' (niet GTST erbij) en dan vind je 'de periode van Bowien...'. Mooi om weer terug te zien. Vooral haar confrontatie met Ludo bij die auto met het befaamde oude muziekje van Ludo; dat klonk nog altijd het beste. Ik mis deze verhaallijnen ontzettend. Hier vond ik Ludo nog vet. Bovendien mis ik Bowien ook... dat was echt één van mijn favoriete dames uit de serie....
pi_51434390
Rik en Anita moeten weer bij elkaar zijn weg met Dennis . Rik en Anita waren perfect als koppel.

Oh en Bowien vond ik ook erg gaaf ja echt jammer dat ze weg is. En van mij part mag Dian 3 ook wel vervangen worden door Dian 2 want die was véél beter.

http://nl.youtube.com/watch?v=Hhm2ZkKdvLI

Ook hoe Rik terugkwam was geweldig, een van de weinige dingen die echt indruk heeft gemaakt van GTST http://nl.youtube.com/watch?v=TOYRABv_HVY

[ Bericht 16% gewijzigd door SSJKliko op 13-07-2007 16:52:07 ]
pi_51435579
Niemand nog het filmpje van de 2500e aflevering?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:34:47 #218
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_51436561
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:01 schreef VDL018 het volgende:
Niemand nog het filmpje van de 2500e aflevering?
Waar ging deze ook alweer over?
pi_51438387
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:34 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Waar ging deze ook alweer over?
Huwelijk van Simon en Esther, waarbij de broer van Yasmin (tony) wilt schieten op Stefano en Ludo die ze zoon redt en zelf geraakt wordt, maar ook over Benjamin die ze gehandicapte broertje moet beslissen over ze leven, uitzending duurt een uur en ik zou hem graag terug willen zien.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 21:14:03 #220
32015 suus21
Andre rocks!
pi_51442934
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Tja, haha, die achtergrondmuziek is ook wel een beetje ons ding. Niemand lijkt dat veel te boeien, behalve ons.
Ik zag op youtube nog een filmpje over Bowien. Gewoon zoeken op 'Bowien' (niet GTST erbij) en dan vind je 'de periode van Bowien...'. Mooi om weer terug te zien. Vooral haar confrontatie met Ludo bij die auto met het befaamde oude muziekje van Ludo; dat klonk nog altijd het beste. Ik mis deze verhaallijnen ontzettend. Hier vond ik Ludo nog vet. Bovendien mis ik Bowien ook... dat was echt één van mijn favoriete dames uit de serie....
welk filmpje bedoel je met ludo en bowien bij die auto...ik wil het ook graag zien.
fijn!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:16:39 #221
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_51444939
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef suus21 het volgende:

[..]

welk filmpje bedoel je met ludo en bowien bij die auto...ik wil het ook graag zien.
Ik bedoel dit filmpje.
Vanaf 1:33 is dat fragment bij de auto met de geweldige Ludo Tune.
Veel plezier!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:24:56 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51445113
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Ik bedoel dit filmpje.
Veel plezier!
En hier kreeg Bowien ervan langs
pi_51457168
Bowien
pi_51461177
Er staan ineens best wel veel gtst filmpjes on line:

http://nl.youtube.com/watch?v=T0SdsRkrWEU&mode=related&search=

Frits nadat hij dagenlang gemarteld werd door mannen van Onno P. Wassenaar als repressaille voor het laten mislukken van de ontvoering van de zoon van een Indiase zakenman.

http://nl.youtube.com/watch?v=4I9VvCLtJJE&mode=related&search=

Uiteindelijk lieten ze hem achter in een park tussen de zwervers
Een heer met stijl
pi_51461207
heb de cliff gezien he

Maar wat een kut cliff
pi_51462573
Bedankt voor deze fijne mededeling
pi_51483276
pi_51483785
Ik las net iets over Robert, Misschien heb ik het wel verkeerd begrepen hoor,maar ik dacht dat ie in paniek raakte doordat hij dacht dat ie echt alcohol in dat infuus kreeg.Je hoorde zo'n hartslag en inees stopt die.Kan het niet dat hij enorm in paniek is geraakt en daardoor een hartaanval kreeg?
pi_51556067
Ik zoek nog steeds die aflevering
pi_51556996
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:24 schreef VDL018 het volgende:
Ik zoek nog steeds die aflevering
welke?
Zo niet.. dan toch!
pi_51563553
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:48 schreef NrSiX het volgende:

[..]

welke?
De 2500e aflevering die duurt een uur
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:04:25 #232
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_51567384
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef VDL018 het volgende:

[..]

De 2500e aflevering die duurt een uur
volgens mij zitten we bijna op 4000 !
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_51568011
Mooie clip trouwens Frey
Een heer met stijl
pi_51577208
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:04 schreef digispeed het volgende:

[..]

volgens mij zitten we bijna op 4000 !
Ja, maar ik zoek de 2500e
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:29:19 #235
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51579424
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef nWo4Life het volgende:
Bovendien mis ik Bowien ook... dat was echt één van mijn favoriete dames uit de serie....
Zeg maar gerust: het leukste personage ooit.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:34:27 #236
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51579545
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Ik bedoel dit filmpje.
Veel plezier!
Geweldig filmpje. Wat een wereld van verschil met nu. Toen was het zóóóveel beter.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:06:56 #237
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_51588589
Nu we toch naar afleveringen zoeken: is er nog iemand die de kerstreünie aflevering uit '98 (of iets dergelijks) heeft? Die hele aflevering bleek een wazige droom van Laura te zijn waarin ongeveer iedereen verscheen die ooit in de serie heeft gezeten. Nou ja, hopelijk heeft iemand daar nog wat van.

En ten tweede, nogmaals de vraag: weet iemand toevallig of er ook een DVD-box gaat uitkomen van seizoen 2 en dergelijke? Dat zou wel sjiek zijn namelijk.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:46:28 #238
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51589908
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef nWo4Life het volgende:
Nu we toch naar afleveringen zoeken: is er nog iemand die de kerstreünie aflevering uit '98 (of iets dergelijks) heeft? Die hele aflevering bleek een wazige droom van Laura te zijn waarin ongeveer iedereen verscheen die ooit in de serie heeft gezeten. Nou ja, hopelijk heeft iemand daar nog wat van.
Die heeft iemand hier een tijdje geleden online gezet, dus ik heb hem op de pc staan.
quote:
En ten tweede, nogmaals de vraag: weet iemand toevallig of er ook een DVD-box gaat uitkomen van seizoen 2 en dergelijke? Dat zou wel sjiek zijn namelijk.
Hoop het wel, want aan het eind van seizoen 1 verlang je gewoon naar het vervolg. Ik ben vooral benieuwd naar:
-Hoe Simon weer gevonden wordt en wordt herenigd met Annette
-De bedoelingen van Frits en wanneer hij bekend maakt wie hij is
-De plannen van David Harkema en de wraak van Martine
-De terugkeer van Robert en Laura
-Alle acties van Herman Hogendoorn

woensdag 18 juli 2007 @ 12:50:59 #239
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_51590034
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef Frey het volgende:

[..]

Die heeft iemand hier een tijdje geleden online gezet, dus ik heb hem op de pc staan.
[..]

Hoop het wel, want aan het eind van seizoen 1 verlang je gewoon naar het vervolg. Ik ben vooral benieuwd naar:
-Hoe Simon weer gevonden wordt en wordt herenigd met Annette
-De bedoelingen van Frits en wanneer hij bekend maakt wie hij is
-De plannen van David Harkema en de wraak van Martine
-De terugkeer van Robert en Laura
-Alle acties van Herman Hogendoorn

Frey, je blijft geweldig, haha. Zou je niet wat beelden van die uitzending kunnen plaatsen of me door kunnen sturen? Ik zou dat erg graag weer terug zien.

En inderdaad: seizoen één laat veel meer vragen achter dan seizoen zeventien.
Ik ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren als Martine uit haar coma ontwaakt en wanneer Frits en Herman ontdekken dat ze zoon en vader zijn; met alle gevolgen van dien. Ik hoop dat Herman meer scènes krijgt en nog slechter wordt. O, wat mis ik die tijd.
pi_51638686
http://nl.youtube.com/watch?v=Hhm2ZkKdvLI

Rik en anita het bijna hele verhaal.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51649079
Ik wil Isabella terug
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 20 juli 2007 @ 02:16:07 #242
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51649158
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:10 schreef Canisfire het volgende:
Ik wil Isabella terug
Een grap hoop ik.
pi_51649396
Nee ! ik meen het even een lijstje

Terug
Isabella = Maar dan wel zo goed als genezen verklaart met af en toe gewoon rare trekjes.
Skylar= You know why
Florien = Moet blijven
Huib= Mag wel weer eens opduiken ik wil wel eens weten waar het nou mis is gegaan tussen hem en Dian.
Aydin = Onzin dat ze zijn rol hebben gescrapt inplaats van die van Barbara. Ze verzinnen maar wat.
Plus dan krijgen we een love triangle
Pete Jenssens= Tuurlijk die man was geweldig een te tof personage voor gtst.
Moet dan een soort Herman Hogendoorn/ P. Wassenaar achtig rol krijgen iemand waar iedereen bang voor is.

Oprotten
Noud : en snel optiefen
Barbara : zie Noud
Dorothea : Zat veel in weining uitgehaalt
Dennis : Vervelend al heel lang
Bing :
Vicky
Charlie

Weer meer als vroeger worden
Robert
Laura
Jef
Nick

Zo en dan kan gtst nu met mij contact op nemen hoe ik oude personages er terug in wil schrijven.
Verder heb ik wel wat ideetjes voor nieuwe maar om nou een gtst fanfic te gaan schrijven
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 20 juli 2007 @ 02:47:11 #244
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51649428
Hidde Maas erin als een soort Herman Hogendoorn.
pi_51649448
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:47 schreef Frey het volgende:
Hidde Maas erin als een soort Herman Hogendoorn.
Hidde maas ja tof
en dan Daan Schuurmans als een soort Anton Noordemeer als zijn vijand,
Laten ze Jack Nick en Ludo even zien wat nou echte bad guys zijn.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_51653343
Heeft iemand het filmpje nog van Bowien in die zeecontainer, omringd door wat berenklemmen enzo??
pi_51660173
Ik zat gister naast Geert Hoes en zijn zoontje in een restaurant.

Jullie mogen me aanraken.
Pretentieus geneuzel.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:22:05 #248
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_51660936
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef roooosje het volgende:
Ik zat gister naast Geert Hoes en zijn zoontje in een restaurant.

Jullie mogen me aanraken.
Mwa, als het nou Erik de Vogel was geweest
  vrijdag 20 juli 2007 @ 14:47:19 #249
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_51661920
Ik ben het wel eens met enkele punten die gemaakt zijn. Ik draag nog altijd Paul van Gorcum aan als nieuwe type Herman Hogendoorn. Of Marlies van Alcmaer als de moeder/oma van iemand en dan net zo evil als Emma Noordermeer. Ook Joep Sertons zou van mij wel een rol mogen krijgen als zakenman of zo. Ik weet niet of Daan Schuurmans een goede rol zou kunnen krijgen dan dezelfde die hij altijd krijgt: die van doorgedraaide, criminele, die-wil-je-echt-niet-als-schoonzoon type.

Wat betreft de andere personages.... Die Pete Jenssons was te evil om gewone slechterik te zijn. Grappig dat hij net nu genoemd wordt. Ik vond vandaag namelijk een oude videoband terug met fragmenten uit seizoen 8. Zoals de 'Pete Jenssons-verhaallijn' en de 'Kim denkt dat Ché vreemdgaat met Anita'-verhaallijn. Ik wist niet eens dat ik dat als elfjarig jochie eens heb opgenomen.
Ik zal eens kijken of ik dat op youtube kan zetten, maar dan wordt dat pas in september of zo, omdat ik dat op school ga doen, want thuis kan ik dat niet.

Frey, jij zult de achtergrondmuziek meteen herkennen. Dat achtergrondmuziekje dat je bij de reünie hoort als Laura de trap afgaat zit erin en zelfs de theme als Frits van Houten wordt vermoord komt erin voor als Kim denkt Ché te gaan betrappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door nWo4Life op 20-07-2007 21:16:46 ]
pi_51666454
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')