Tof.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef MissJ het volgende:
Echt cool, ik had vandaag een cursus op mijn werk en we kregen les van Inger van Heyst, zij speelde Jeanne Dekker in seizoen 1 en 2.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/jeanne.xml
Ik zag haar en dacht gelijk hee ik ken haar ergens van, wist ook gelijk dat dat van GTST moest zijn. Even later mochten we haar vragen stellen, dus ik gelijk gevraagd of ze bekend is van GTST en toen vertelde ze dus dat ze de rol van Jeanne speelde.
Erg tof mens is ze hoor![]()
We kregen les van haar over gesprekstechniek en ze heeft een paar rollenspellen met ons gespeeld![]()
Tof!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/ludoavaamy.JPG]afbeelding][/url]
Nieuwe Ludo clip![]()
Stom wijf is het ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef digispeed het volgende:
Bron : Telegraaf - wo 11 jul 2007, 14:57
GTST-actrice schrijft teksten Jan Smit
door onze redactie
AMSTERDAM - Het presenteren van het TROS Muziekfeest gaat Jan Smit gemakkelijk af. Maar dat heeft de zanger niet volledig aan zichzelf te danken... Inge Ipenburg schrijft zijn presentatieteksten. "En ik ben zijn coach", verklapt de voormalige GTST-actrice.
"Het is een apart vak he, teksten schrijven, en ik ben afgestudeerd op schrijven", vertelt ze in een weekblad. Jan zet de teksten op kleine kaartjes waar hij tijdens het presenteren van spiekte. "Hij is heel handig", weet Inge.
Ze heeft zich de komende tijd opnieuw verzekerd van werk, want: "Ik ga hetzelfde voor Belle Perez doen."
DUS DENK DAT ZE VOORLOPIG ECHT NIET TERUG KOMT IN GTST, ZOALS WEEKEND BEWEERDE
Ik vroeg me al af waar je gebleven wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef nWo4Life het volgende:
...
Was het jou overigens opgevallen dat nog niet zolang geleden dezelfde tune gebruikt werd bij Nick en Charlie? Toen vond ik dat heel vreemd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Frey het volgende:
Ze hebben het afscheid van Rik en Anita online gezet. Hier had het gewoon helemaal moeten eindigen, maar Anita moest per se terugkomen. Rik en Anita hadden hier zo'n mooi einde, vooral met hun prachtige tune erbij.
Dat viel die ballen gehakt hier niet eens opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Was het jou overigens opgevallen dat nog niet zolang geleden dezelfde tune gebruikt werd bij Nick en Charlie? Toen vond ik dat heel vreemd.
Vanaf dat afscheid heb ik ergens altijd geweten dat zij terug zou komen en hij weg zou blijven. Anita (of Sabine Koning) heeft een GTST-stigma en hoort eigenlijk dus gewoon in de serie, al is het maar als meubilairquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Frey het volgende:
Ze hebben het afscheid van Rik en Anita online gezet. Hier had het gewoon helemaal moeten eindigen, maar Anita moest per se terugkomen. Rik en Anita hadden hier zo'n mooi einde, vooral met hun prachtige tune erbij.
Tja, haha, die achtergrondmuziek is ook wel een beetje ons ding. Niemand lijkt dat veel te boeien, behalve ons.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat viel die ballen gehakt hier niet eens op
Waar ging deze ook alweer over?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:01 schreef VDL018 het volgende:
Niemand nog het filmpje van de 2500e aflevering?
Huwelijk van Simon en Esther, waarbij de broer van Yasmin (tony) wilt schieten op Stefano en Ludo die ze zoon redt en zelf geraakt wordt, maar ook over Benjamin die ze gehandicapte broertje moet beslissen over ze leven, uitzending duurt een uur en ik zou hem graag terug willen zien.quote:
welk filmpje bedoel je met ludo en bowien bij die auto...ik wil het ook graag zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Tja, haha, die achtergrondmuziek is ook wel een beetje ons ding. Niemand lijkt dat veel te boeien, behalve ons.![]()
Ik zag op youtube nog een filmpje over Bowien. Gewoon zoeken op 'Bowien' (niet GTST erbij) en dan vind je 'de periode van Bowien...'. Mooi om weer terug te zien. Vooral haar confrontatie met Ludo bij die auto met het befaamde oude muziekje van Ludo; dat klonk nog altijd het beste. Ik mis deze verhaallijnen ontzettend. Hier vond ik Ludo nog vet. Bovendien mis ik Bowien ook... dat was echt één van mijn favoriete dames uit de serie....
Ik bedoel dit filmpje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef suus21 het volgende:
[..]
welk filmpje bedoel je met ludo en bowien bij die auto...ik wil het ook graag zien.
En hier kreeg Bowien ervan langsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik bedoel dit filmpje.
Vanaf 1:33 is dat fragment bij de auto met de geweldige Ludo Tune.
Veel plezier!
Ja, maar ik zoek de 2500equote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:04 schreef digispeed het volgende:
[..]
volgens mij zitten we bijna op 4000 !
Zeg maar gerust: het leukste personage ooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef nWo4Life het volgende:
Bovendien mis ik Bowien ook... dat was echt één van mijn favoriete dames uit de serie....
Geweldig filmpje. Wat een wereld van verschil met nu. Toen was het zóóóveel beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik bedoel dit filmpje.
Vanaf 1:33 is dat fragment bij de auto met de geweldige Ludo Tune.
Veel plezier!
Die heeft iemand hier een tijdje geleden online gezet, dus ik heb hem op de pc staan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef nWo4Life het volgende:
Nu we toch naar afleveringen zoeken: is er nog iemand die de kerstreünie aflevering uit '98 (of iets dergelijks) heeft? Die hele aflevering bleek een wazige droom van Laura te zijn waarin ongeveer iedereen verscheen die ooit in de serie heeft gezeten. Nou ja, hopelijk heeft iemand daar nog wat van.
Hoop het wel, want aan het eind van seizoen 1 verlang je gewoon naar het vervolg. Ik ben vooral benieuwd naar:quote:En ten tweede, nogmaals de vraag: weet iemand toevallig of er ook een DVD-box gaat uitkomen van seizoen 2 en dergelijke? Dat zou wel sjiek zijn namelijk.
Frey, je blijft geweldig, haha.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Die heeft iemand hier een tijdje geleden online gezet, dus ik heb hem op de pc staan.
[..]
Hoop het wel, want aan het eind van seizoen 1 verlang je gewoon naar het vervolg. Ik ben vooral benieuwd naar:
-Hoe Simon weer gevonden wordt en wordt herenigd met Annette
-De bedoelingen van Frits en wanneer hij bekend maakt wie hij is
-De plannen van David Harkema en de wraak van Martine
-De terugkeer van Robert en Laura
-Alle acties van Herman Hogendoorn
![]()
Hidde maasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:47 schreef Frey het volgende:
Hidde Maas erin als een soort Herman Hogendoorn.
Mwa, als het nou Erik de Vogel was geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef roooosje het volgende:
Ik zat gister naast Geert Hoes en zijn zoontje in een restaurant.
Jullie mogen me aanraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |