nee idd, echt beter man!quote:Op maandag 3 september 2007 17:46 schreef ggiirrll het volgende:
Wat is het toch super cool dat je de afleveringen nu ook online kan bekijken!!
Alweer niets gemist!!![]()
veel meer dan de woonkamer en keuken hebben we niet gezienquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laura moet wel een heel groot huis hebben dat steeds half Meerdijk daar woont/kan wonen.![]()
We hebben ooit, heel vroeger, toch een keer de slaapkamer van Robert en Laura en/of Arnie gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
veel meer dan de woonkamer en keuken hebben we niet gezien
buitenkant ook... in intro'tjes! (erg mooi huis... wat ze suggereren..)quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
veel meer dan de woonkamer en keuken hebben we niet gezien
Dat ook ja.quote:
en robert en jef hebben toch een tijdje vanuit de garage gewerkt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We hebben ooit, heel vroeger, toch een keer de slaapkamer van Robert en Laura en/of Arnie gezien.ik meen me dat vaag te herinneren of het zijn hersenspinsels.
doen die polen ook eens een keer wat nuttigsquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef the_legend_killer het volgende:
whehe dorothea gaat naar Polen ofzo
Ze kidnappen haar
Ja, geen hersenspinselsquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We hebben ooit, heel vroeger, toch een keer de slaapkamer van Robert en Laura en/of Arnie gezien.ik meen me dat vaag te herinneren of het zijn hersenspinsels.
Ik denk dat Jack nog ff een onderonsje met de politieagent gaat hebben, en dat die uiteindelijk zegt dat het kind bij de moeder van Lieve is.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:41 schreef NrSiX het volgende:
wel een beetje kansloos dat lieve met haar moeder belt en dus toegeeft dat ze dat kind heeft.. maar dat de politie er niets mee doet? of is dat niet raar![]()
![]()
Ik hoop het niet zeg, dat vind ik altijd van die afgrijselijke langdradige verhaallijnenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:46 schreef roooosje het volgende:
Vicky gaat met Fos naar bed en daarna met Noud en dan.... dan is ze zwanger.
Denk ik.
Zou wel een vette manier zijn om iemand eruit te schruiven/quote:Op woensdag 5 september 2007 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
doen die polen ook eens een keer wat nuttigs
dorothea weg !![]()
![]()
In seizoen 1 werd het wel een heel groot huis genoemd inderdaad, maar helaas zien we wel vaak niet meer dan 1 kamer van al die gtst huizen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laura moet wel een heel groot huis hebben dat steeds half Meerdijk daar woont/kan wonen.![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:05 schreef suus21 het volgende:
hoe noemde die Lieve dat kind; Felix?
robert en laura hadden vroeger toch een ander huis samen ?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In seizoen 1 werd het wel een heel groot huis genoemd inderdaad, maar helaas zien we wel vaak niet meer dan 1 kamer van al die gtst huizen.
Maar van Laura's huis hebben toch redelijk wat gezien:
Zoals gezegd de slaapkamer van Robert en Laura.
De kamer van Arnie en Peter.
De zolder die door Laura en Stan als atelier werd gebruikt.
Ooit een keer de kamer waar Jef sliep, Dorothea kroop toen bij hem in bed omdat ze eng gedroomd had of zoiets.
En een andere slaapkamer waar Annette van Thijn sliep (ook in seizoen 1).
Maar de laatste jaren alleen nog maar de woonkamer inderdaad, van Barbara's huis zien we eigenlijk de laatste tijd wel vaker wat...
Die wie bemoeit zich met de zaak?quote:Op donderdag 6 september 2007 02:05 schreef suus21 het volgende:
hoe noemde die Lieve dat kind; Felix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |