Nee, of iemand (Frey?) moet het toevallig opgenomen hebben en toevallig op YouTube gooien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:40 schreef ggiirrll het volgende:
Weet iemand ook of ik het ergens online kan bekijken?
Hij vertelde Jack dat Nick hem verraden had.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef GSMboy het volgende:
iemand enig idee dan wat Vadim aan het bazelen was in het arena, toen hij op de grond lag?? (Hej, leuke plek om te sterven![]()
)
Als dat gebeurd.. laat het me dan plies weten!!! Ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik het gemist hebquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nee, of iemand (Frey?) moet het toevallig opgenomen hebben en toevallig op YouTube gooien.
Maar morgen komt de herhaling...
Wel storend dat txt pag. 222 het in het begin niet deed. GTST wordt laatste tijd onverstaandbaarder door de achtergrondmuziek.
iemand enig idee dan wat Vadim aan het bazelen was in het arena, toen hij op de grond lag?? (Hej, leuke plek om te sterven![]()
)
Ja, dat is erg Amerikaans, maar het viel me ook gelijk op. Wel goed om nog wat extra spanning op te bouwen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:47 schreef Frey het volgende:
De nieuwe intro bevalt me trouwens ook wel. Eerst een stukje van de aflevering en dan de leader.
Je bent geweldig!!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:51 schreef Frey het volgende:
Ja, hij staat online![]()
http://www.rtl.nl/(channe(...)-8-2007.xml/1500.wvx
Nu hoeven de mensen die het gemist hebben niet meer door de belspellen heenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:57 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Je bent geweldig!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snel checken!!!![]()
Ik kan je wel zoenen!! Super goeie opname!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu hoeven de mensen die het gemist hebben niet meer door de belspellen heen![]()
Dank jequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:04 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ik kan je wel zoenen!! Super goeie opname!![]()
Bedankt dan voor het geven van de link...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar het is niet mijn opname![]()
Het is van RTL zelf![]()
Als je de promo kijkt op www.gtst.nl, dan zie je de links staan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:26 schreef GSMboy het volgende:
Heej, da's handig. GTST staat nu ook online
maar waar heb je die link gevonden?
Doen ze dat nu iedere dag? Of alleen vandaag... handig als ik ff iets anders wil kijken maar toch geen aflevering wil missen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je de promo kijkt op www.gtst.nl, dan zie je de links staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |