Het zou raarder zijn als niemand wat deed. Ludo die Robbert toevallig vond na een hartaanval?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef tessie het volgende:
Ja ik vond het ook niet echt spectaculair... vooral dat gedoe met milan dat ie een of ander onderzoek gaat doen in zn eentje... Kom op zeg, heeft ie teveel naar csi gekeken ofzo?
Ze kunnen dan toch gewoon de politie inschakelen......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het zou raarder zijn als niemand wat deed. Ludo die Robbert toevallig vond na een hartaanval?
Dan doen gewone mensen alleen... dit is geen gewone wereld... en CSI'tje spelen kan tenminste weer wat spanning opleveren... Die Milan heeft nog niks boeiends meegemaakt...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze kunnen dan toch gewoon de politie inschakelen......
Haha ja dat is ook wel waar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:04 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Dan doen gewone mensen alleen... dit is geen gewone wereld... en CSI'tje spelen kan tenminste weer wat spanning opleveren... Die Milan heeft nog niks boeiends meegemaakt...![]()
Dat is waar, misschien laat in me teveel meeslepen met de GTST-wereld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:32 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze kunnen dan toch gewoon de politie inschakelen......
helemaal geen kleine kindjes deze aflevering!!quote:
ik weet niet of je de enige bent hoor.. ik vind het wel grappig, maar ik ben meer van de sentimentele dingen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ben ik de enige die Dian als favoriet heeft? Niet dat ik haar plannetjes zo leuk vind ofzo, dat is het niet maar het is meer hoe ze doet etc.![]()
Niet grappig.. bietje kinderachtig..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:55 schreef GSMboy het volgende:
Op Ik wil in GTST":
[afbeelding]
Ik kan niet linken, maar zoek het plaatje ff op pagina 5, op dit moment...
Ah linken kan ook':D
http://www.video4all.nl/s(...)OXz3CKpZ6G2PA7du@VmH
ze shhlist... hehe.. eerst ff logopedie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:08 schreef GSMboy het volgende:
http://www.video4all.nl/s(...)OQjq0HVSVmZgNvMyaSn7
Deze is wel aardig, acteertalent? Ja!
Wat sneu voor die hond, dat 'ie zo'n naam heeft.quote:
Iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:11 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ze shhlist... hehe.. eerst ff logopedie!![]()
Die heeft wel talent opzich.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:08 schreef GSMboy het volgende:
http://www.video4all.nl/s(...)OQjq0HVSVmZgNvMyaSn7
Deze is wel aardig, acteertalent? Ja!
never mind, het net al gewoon op tv gekeken, met belspelmiep.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:39 schreef tessie het volgende:
weet iemand wanneer die afleveringen dan op de site komen? want die van gisteren staat er nu nog niet bij....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:Jup inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het behoorlijk triest. Ieder huwelijk mislukt in gtst.
[ Bericht 2% gewijzigd door Otmed op 30-08-2007 18:35:16 ]tvp!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:Dat slaat echt nergens op. Zeker niet na dat hele ontvoeringsgedoe. Daar is dit een peulenschilletje bij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
Al ligt het nu wel anders, aangezien:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:45 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Zeker niet na dat hele ontvoeringsgedoe. Daar is dit een peulenschilletje bij....
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:De schrijvers weten niks originelers blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:waar heb je dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond het nog wel meevallen. hoewel dat ludo-janine gezeur me nu al verveelt voordat het goed en wel begonnen is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:06 schreef pleeborstel het volgende:
de eerste week van het nieuwe seizoen vond ik weinig aan.
![]()
Hopelijk vanavond een spannende weekendcliff![]()
hou je bek dudequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef Otmed het volgende:
Het klopt hoe dan ook, het staat op gtst-courant.
Daar kloppen de spoilers altijd.
Lijkt te gebeuren in de preview. Hopelijk geen misleidingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en bing mag van mij wel dood, dan kan sjors ook meteen opzouten.
In de GTST setquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Dat kantoor van Sanders Inc. waar staat dat in het echt?
op die site zijn ze echt pro kut karakters enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef Otmed het volgende:
Het klopt hoe dan ook, het staat op gtst-courant.
Daar kloppen de spoilers altijd.
Het blijft een teringsite, maar het klopt wat er staat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
op die site zijn ze echt pro kut karakters enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |