Dit prille relatie, Achmed?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil dit prille relatie natuurlijk vanaf het begin meemaken.
Poffedeurie Griek, zit niet zo te zeiken. Deze. Maak het velletje van Inso nat.quote:
Maak het mee, dan wor je misschien ook ooit een olbie ouwe turkquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil dit prille relatie natuurlijk vanaf het begin meemaken.
Sorry, force of habit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Poffedeurie Griek, ziet niet zo te zeiken. Deze. Maak het velleteje van Inso nat.
Daar deed je snelquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
De PM is de deur uit hoor!
Heb je d'r een focking novelle gestuurd ofoz?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
De PM is de deur uit hoor!
Zit niet zo te sjansen met mij. Deflower die bloem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maak het mee, dan wor je misschien ook ooit een olbie ouwe turk
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Begin van welke relatie?
Nee, zo ben ik niet. Dat weet je toch? Ik stuur gewoon simpel een vraag. Van maximaal twee zinnen. Ik ben toch geen homo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je d'r een focking novelle gestuurd ofoz?
Ik ben weer helemaal trots. En druk bezig met nieuwe pussy voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet. Dat weet je toch? Ik stuur gewoon simpel een vraag. Van maximaal twee zinnen. Ik ben toch geen homo?
Doe je rustig an? Die mensen op hyves worden helemaal zenuwachtig. Ome Arma op hyves. Mensen doen wel tof maar als ik er me mee bemoei dan doen ze niet zo tof meer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal trots. En druk bezig met nieuwe pussy voor je.
fijn zon Tering Vage Photoquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef Insomaniac het volgende:
Onze volgende kandidate is..
[afbeelding]
Monique! Haar stropdas lijkt chique, maar het is gewoon een kkgeile hoer die keihard gepaald wil worre ouwe!.
Neem even lekker zelf contact op! Ben harstikke druk nu!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:11 schreef remlof het volgende:
Hey Arma, als je die sletten dan toch niet neukt... Sluis ze even door
No worries, gewoon uitzoeken die hap!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe je rustig an? Die mensen op hyves worden helemaal zenuwachtig. Ome Arma op hyves. Mensen doen wel tof maar als ik er me mee bemoei dan doen ze niet zo tof meer.
dies welquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
[url=http://winnietje28.hyves.nl/]Winnie ligt graag op haar rug te wachten op Alfred J. Kwak. MEHEHEHE!!
Nou, je weet toch dat ik loverboy wil worden later..quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je vindt ze wel verdacht snel, Inos.
Dit is of een cute babe of ze is heel erg lelijk. Die pose bevalt me niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
[url=http://winnietje28.hyves.nl/]Winnie ligt graag op haar rug te wachten op Alfred J. Kwak. MEHEHEHE!!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is of een cute babe of ze is heel erg lelijk. Die pose bevalt me niet.
ja dat zei ik al jaquote:
Zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Winnie is echt eng! Inso vist ze gewoon uit zijn eigen hyvekring.
Ik zou d'r doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is of een cute babe of ze is heel erg lelijk. Die pose bevalt me niet.
Moe'k meer negers zoeken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij is het wel wat
Tijd om uit te loggen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Armageddon liefdes CV
* zo gek als een deur
* Lief
* Ik wil niet knuffelen op de bank
* Vind stappen leuk
* maar bankhangen is ook vet
Op de bank knuffelen is juist lief. Al is het al omdat het 9 van de 10 keer in bed eindigt. Of op de bank. Of in de keuken. Of, nou ja. You catch my driftquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Armageddon het volgende:
* Lief
Waarom zit ik dan al die complexe oppervlakkige dramaqueens voor JOU op te sporen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, ik wil een meid die gewoon normaal doet ouwe.
Jij hebt nog nooit een echte relatie meegemaakt blijkbaar?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de bank knuffelen is juist lief. Al is het al omdat het 9 van de 10 keer in bed eindigt. Of op de bank. Of in de keuken. Of, nou ja. You catch my drift.
Op deze planeet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, ik wil een meid die gewoon normaal doet ouwe.
Om even te neuken? Geen zin in. Ik ben toe aan een normale vrouw. Maar die bestaan niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan al die complexe oppervlakkige dramaqueens voor JOU op te sporen?
Rrrrright, dat zal het zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een echte relatie meegemaakt blijkbaar?Knufflelen is voor heaumeaux.
Tuurlijk bestaan die wel, je moet alleen wat beter zoeken!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Om even te neuken? Geen zin in. Ik ben toe aan een normale vrouw. Maar die bestaan niet.
Ik leg meestal het matras in mijn huiskamer. Das lachen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
R. en ik hebben trouwens elk een bank. Hij ligt op die van hem en ik op die van mij. God zag dat het goed was.
Of jij kiest de verkeerde ouwe. Laten we het nu maar eens zijn. Vrouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rrrrright, dat zal het zijn.
Of jij kiest gewoon de verkeerde vrouwen voor een relatie, dat lijkt mij in deze iets aannemelijker..
Jij bent een slet en doet niet mee aan deze discussie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik leg meestal het matras in mijn huiskamer. Das lachen.
Ze is toch net een vent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zijn?
O
M
G
Wat hebben ze met je gedaan daar in Belgie.
Ik ben bezig!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan die wel, je moet alleen wat beter zoeken!
Nee Inso, die bestaan écht niet. Er is altijd wel iets. Altijd. Immer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan die wel, je moet alleen wat beter zoeken!
Misschien scheelt het dat ik haar IRL ken, maar op wat mannelijke trekjes na is ze echt een meisje-meisje hoorquote:
Volgens mij zijn we voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Armageddon liefdes CV
* zo gek als een deur
* Lief
* Vind stappen leuk
* maar bankhangen is ook vet
Wat is er mis met mij dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee Inso, die bestaan écht niet. Er is altijd wel iets. Altijd. Immer.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
Nou Whoops en ik kunnen het wel eens worden denk ik.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we voor elkaar gemaakt.
Noem jij me nou een wijf?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat ik haar IRL ken, maar op wat mannelijke trekjes na is ze echt een meisje-meisje hoor.
Ik een slet? Nou jaaaaaa, ik ben gewoon gezellig!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij bent een slet en doet niet mee aan deze discussie.
Ja, ik zag um vandaag al!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Daggla! http://fotoboek.fok.nl/Spiderpig!
Jammer van de kneus, maar toch!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik een slet? Nou jaaaaaa, ik ben gewoon gezellig!
ARMA! ABORT MISSION! I REPEAT ABORT MISSION ALPHA TANGO DINGES CHUTNEY!quote:
Jij bent niet aardig. Jij haat smalltalk. Jij hebt een relatie. Jij rookt. Ben een ex-mod. Euhmmmquote:
Ik zie nog steeds niks negatiefs.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent niet aardig. Jij haat smalltalk. Jij hebt een relatie. Jij rookt. Ben een ex-mod. Euhmmm
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niks negatiefs..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen nog maar misbruik maken van vrouwen. Dat zal ze leren!![]()
Eén N zG, net zoals in monogaamquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Greetje wil graag dat je monnologen houdt met haar sneetje.
In dat geval worden arma en ik het niet eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Belangrijke quote uit het vorige topic:
[..]
![]()
Maar ik ben zo nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
In dat geval worden arma en ik het niet eens.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef leolinedance het volgende:
- Géén psychologische stoornissen/issues (ervaringen..niks tegen psychologen en mensen die ze bezoeken)
- Ongeveer mijn leeftijd (plus en min 3 max.)
- Er leuk uit zien, hoeft niet súper knap, maar moet er wel mee thuis kunnen komen zeg maar![]()
- Moet niet te dom zijn (plusminus HBO is een pré)
- Even groot of kleiner zijn dan ik (1.80)
- Moet niet te dominant zijn maar wel een eigen mening hebben. Compromissen sluiten moet mogelijk zijn zeg maar.
- Niet te alternatief gekleed zijn is een pré
- Beetje uitgaan en huismus combi is ook wel fijn. Dus niet altijd moeten stappen, maar zo nu en dan lekker willen feesten.
Dat is het wel zo'n beetje.
edit: Lief en beejte zorgzaam type is ook wel fijn![]()
edit 2: Niet al mijn aandacht altijd op willen eisen
ik blijf aan het aanvullen![]()
Ik merk het net.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ARMA! ABORT MISSION! I REPEAT ABORT MISSION ALPHA TANGO DINGES CHUTNEY!
HET IS EEN HOMO!
ABORT MISSION!
Ow jaquote:
Te veel. Ik voel me net Alice in Wonderland hier op het forumquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Armageddon het volgende:
Nu vraag ik me af hè? Welke vrouw hier op FOK is klaar voor misbruik? Ik denk een hele hoop.
- Moet niet te dom zijn (plusminus HBO is een pré)quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef leolinedance het volgende:
![]()
[..]
Maar ik ben zo niet![]()
Voldoe je hier aan?
[..]
Voldoe ik aan. Ik denk alleen niet dat je aan mijn eisen voldoet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef leolinedance het volgende:
![]()
[..]
Maar ik ben zo niet![]()
Voldoe je hier aan?
[..]
Noem ze maar opquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voldoe ik aan. Ik denk alleen niet dat je aan mijn eisen voldoet.
Whehe, hoe lang is dat geleden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:02 schreef Armageddon het volgende:
Weet je nog Daggla, dat ik Katja het hooligan leven liet zien?
Komt door de TS, de bloedslet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, voor de verandering weer eens een vermakelijk topic in OvjL.
Eindhoven of Wageningen wel goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Woont niet in Appingendam of Appingedam.
Brussel, linedancehomo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eindhoven of Wageningen wel goed?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eindhoven of Wageningen wel goed?
Ik ben heul geen linedancer en al zeker geen homoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Brussel, linedancehomo.
Volgens mij is ze op zoek naar een man, niet een nicht die linedancen diggt.
Nee, heel logisch om jezelf dan Leo Linedance te noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben heul geen linedancer en al zeker geen homo![]()
Waarom Brussel?
Ah, laat ik die nou net hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
heeft geen nickname die iets te maken heeft met linedance.
Weet ik veel waarom ik dat gedaan hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, heel logisch om jezelf dan Leo Linedance te noemen.
Studie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben heul geen linedancer en al zeker geen homo![]()
Waarom Brussel?
Hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ik dat gedaan hebVolgens mij kende ik toendertijd ene Leo van school die linedancen deed ofzo. Ik heet trouwens ook geen Leo
![]()
Nee dat was daar ja. Dat ik in miijn eentje op het Leidseplein stond. Die Ajax gasten waren allemaal te laf. Dat is ook de reden dat ik nu voor ADO ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehe, hoe lang is dat geleden.
Met dat akkefietje bij de Heinekenhoek toch? Of was dat weer met iemand anders?.
Serieus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat was daar ja. Dat ik in miijn eentje op het Leidseplein stond. Die Ajax gasten waren allemaal te laf. Dat is ook de reden dat ik nu voor ADO ben.
Nee, vooral om te neuken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch niet allleen voor de studie?
WTF je woont in de fakking achterhoek!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voldoe ik aan. Ik denk alleen niet dat je aan mijn eisen voldoet.
Dat is omdat ik in de randstad iets te veel aan het feesten was en iets te weinig met andere zaken die ook nodig zijn. Zelfbescherming. Nou ben ik mijn wilde haren wel zo'n beetje kwijt en kan ik veilig naar Brussel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef PretKroket het volgende:
[..]
WTF je woont in de fakking achterhoek!
Tof, dus je pruim is platgestampt en heeft nu verkoeling in de achterhoek gezocht!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is omdat ik in de randstad iets te veel aan het feesten was en iets te weinig met andere zaken die ook nodig zijn. Zelfbescherming. Nou ben ik mijn wilde haren wel zo'n beetje kwijt en kan ik veilig naar Brussel.
Nou, feesten kun je ook op een andere manier interpreteren. Maar op een donderdagochtend om 9 uur vanuit de kroeg kantoor binnenkomen, kan ik je afraden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Tof, dus je pruim is platgestampt en heeft nu verkoeling in de achterhoek gezocht!Om maar even in het topic te blijven
vrijdagochtend is ook niet aan te raden btwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, feesten kun je ook op een andere manier interpreteren. Maar op een donderdagochtend om 9 uur vanuit de kroeg kantoor binnenkomen, kan ik je afraden.
En btw ik bedoelde dat er iets van zo'n stad je moet trekken, anders zou je er niet heen gaan. Tenminste ik niet.. maar goed het is in [ONZ] dus de link naar "neuken" is snel gelegd...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, vooral om te neuken.![]()
Ja, wel alleen voor de studie. Alleen Arma moet wel meeverhuizen op den duur want ik wil niet terug naar Nederland denk ik. Waarschijnlijk alleen nog maar verder weg. En Arma moet er wel tegen kunnen dat ik een half jaar naar de VS ga. Hij mag wel mee van me. Maar ik ga daar sowieso naartoe.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ach gut, was de randstad teveel voor je meid. Toch leuk van die boerinnetjes die het hier niet zo lang uit kunnen houden.
Je vergat een Nquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt geen idee hoe graag ik terug wil. Maar sparen heeft ook zijn voordelen want ik zit er voor een student straks zeer riant bij. En dan begint het feesten weer opnieuw (met mate).
Oh, je werkte..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, feesten kun je ook op een andere manier interpreteren. Maar op een donderdagochtend om 9 uur vanuit de kroeg kantoor binnenkomen, kan ik je afraden.
Hmm, goed punt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt geen idee hoe graag ik terug wil. Maar sparen heeft ook zijn voordelen want ik zit er voor een student straks zeer riant bij. En dan begint het feesten weer opnieuw (met mate).
Franstalig, opleiding is 2/3 goedkoper, internationaal georiënteerde stad enzo. Tijdje buitenland zal me goed doen. Beetje grenzen verleggen, totaal op jezelf aangewezen zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En btw ik bedoelde dat er iets van zo'n stad je moet trekken, anders zou je er niet heen gaan. Tenminste ik niet.. maar goed het is in [ONZ] dus de link naar "neuken" is snel gelegd...
Vak M sta ik nu.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus?
Vuile kankeroverloper.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ach gut, was de randstad teveel voor je meid. Toch leuk van die boerinnetjes die het hier niet zo lang uit kunnen houden.
Jezus man, wat valt me dat van je tegen. Hoe kan je in godsnaam op zo'n leeftijd nog van club veranderen. Zoeits doe je als je 12 bent ofzo en je favoriete speler naar een andere club gaat.quote:
Je zei "mate"quote:
Hey, You go Girl!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Franstalig, opleiding is 2/3 goedkoper, internationaal georiënteerde stad enzo. Tijdje buitenland zal me goed doen. Beetje grenzen verleggen, totaal op jezelf aangewezen zijn.
Ehm, het is "met mate" hoor. Zonder n.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei "mate"
Maar een tijd in het buitenland wonen is tof. Heb ik ook gedaan, 4 jaar Milaan (met vriendin) en dik anderhalf jaar Londen (alleen).
Wie zegt dat ik een boer ben? Mijn vader was een boer. Maar mijn maat Bennie Jolink verstaat mij niet eens omdat ik accentloos Nederlands spreekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef Armageddon het volgende:
Boeren moeten we hier niet. Zoals mijn maat Haagse John altijd zegt. Opkankeren met je kankahneus, halve tamme.
Ik ben in Den Haag gaan wonen door Katja. De mensen bevallen me hier wel. Ze zeggen je gewoon gedag op straat. Ze hebben hier iets. Iets wat ik in Amsterdam mis. Het is hier veel gezelliger en knus. En ze gaan hier nog voor elkaar door het vuur. Dat doen ze niet in Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus man, wat valt me dat van je tegen. Hoe kan je in godsnaam op zo'n leeftijd nog van club veranderen. Zoeits doe je als je 12 bent ofzo en je favoriete speler naar een andere club gaat.
En dan helemaal naar dat kanker Ado ook meteen.
Waar ben je opgegroeid? Achterhoek?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een boer ben? Mijn vader was een boer. Maar mijn maat Bennie Jolink verstaat mij niet eens omdat ik accentloos Nederlands spreek![]()
Ik feest altijd met maten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, het is "met mate" hoor. Zonder n.
Wel cool, 4 jaar Milaan! Studie?
bier drink je met MATENquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel ouwe. Maar dan nog switch je niet zomaar van club.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben in Den Haag gaan wonen door Katja. De mensen bevallen me hier wel. Ze zeggen je gewoon gedag op straat. Ze hebben hier iets. Iets wat ik in Amsterdam mis. Het is hier veel gezelliger en knus. En ze gaan hier nog voor elkaar door het vuur. Dat doen ze niet in Amsterdam.Dat had ik toen al door toen ik daar in mijn eentje stond en mijn (ex)vriendin de stuipen op het lijf joeg.
ADO
![]()
Stelletje kneuzen zijn jullie ook heh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar we maken er wat moois van. We zijn met niet zoveel maar we slaan iedereen de kanker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef PretKroket het volgende:
Den Haag is een mooie stad, jammer van dat voetbalclubje
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik feest altijd met maten.
Nee gewerkt, IT.
Dat wel. En daar ben ik ook trots op. Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat iedereen verbaasd is als ik zeg dat ik een boerendochter ben. We lopen niet allemoal op klump'n (of op de klumpe zoals we dat hier zeggen).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar ben je opgegroeid? Achterhoek?
Nee kneus, hij refereerde naar zijn maten. Als in vrienden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen zijn jullie ook heh.
Remlof refereert naar maten bier....GROTE MATEN!![]()
Het is redelijk kut om mezelf te quoten maar het moet dan toch even:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar we maken er wat moois van. We zijn met niet zoveel maar we slaan iedereen de kanker.
"Ga zitten! En hou je kankerbek"
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef PretKroket het volgende:
Den Haag is een mooie stad, jammer van dat voetbalclubje
Maar wil je wel brommers kiek'n met ome arma?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat wel. En daar ben ik ook trots op. Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat iedereen verbaasd is als ik zeg dat ik een boerendochter ben. We lopen niet allemoal op klump'n (of op de klumpe zoals we dat hier zeggen).
Heb er niet gewoond maar al mijn familie kwam uit Amsterdam. Voornamelijk grote bek maar een klein hartje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel ouwe. Maar dan nog switch je niet zomaar van club.
En heb jij uberhaupt wel eens in Amsterdam gewoond? Ik groet al mijn, voornamelijk buitenlandse, buren. En zij mij. Nederlanders ook trouwens.
Dus boer. Hoe goed je verder ook geintegreerd bent met de Randstad.quote:
Kijk, dat zijn van die nuances die een ander makkelijk mist via internet. Ik ben de talk of the town omdat de boeren mij niet als boer zien. Dus dan ben ik geen echte boer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus boer. Hoe goed je verder ook geintegreerd bent met de Randstad..
Maar goed iig dat je iig accentloos Nederlands spreekt, ik heb daar nog best moeite mee.
kuthooligan, hou je bek en ga gewoon slapen. Heb je morgen weer rukvoer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb actie nodig! Héé kanker scheids, krijg de tiefus!
Dus eigenlijk hoor je nergens bijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn van die nuances die een ander makkelijk mist via internet. Ik ben de talk of the town omdat de boeren mij niet als boer zien. Dus dan ben ik geen echte boer.
Het geeft wel veel vrijheid om nergens bij te horen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoor je nergens bij
life must suck!
Of juist niet![]()
Midden op straat zitten schijten met een krantje, en niemand die anders tegen je aankijkt, heerlijk moet dat zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het geeft wel veel vrijheid om nergens bij te horen.![]()
zomgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn van die nuances die een ander makkelijk mist via internet. Ik ben de talk of the town omdat de boeren mij niet als boer zien. Dus dan ben ik geen echte boer.
Jawel, want een echte Ranstedeling zal je ook nooit worden. Die blijven je immer als boer zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En jij zit vast tussen wal en schip met je kroketpensquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg
*pezu gooit een reddings vest*
je bent namelijk tussen het wal en het schip![]()
[afbeelding]_!
Ja, als je echt zo'n onaangepast dier bent hoor je inderdaad nergens bij. Maar thanks, ik heb wel weer een nieuw inzicht want come to think of it, ik hoor bij geen enkel groepje/mens of wat dan ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Midden op straat zitten schijten met een krantje, en niemand die anders tegen je aankijkt, heerlijk moet dat zijn![]()
ja, save mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg
*pezu gooit een reddings vest*
je bent namelijk tussen het wal en het schip![]()
[afbeelding]_!
Nee, een echte Randstedeling zal ik zeker niet meer worden. Ik word la belle de Bruxelles, lijkt me een veel beter plan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, want een echte Ranstedeling zal je ook nooit worden. Die blijven je immer als boer zien..
Iedereen hoort ergens bij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, als je echt zo'n onaangepast dier bent hoor je inderdaad nergens bij. Maar thanks, ik heb wel weer een nieuw inzicht want come to think of it, ik hoor bij geen enkel groepje/mens of wat dan ook.
Ik miste Nederland, m'n vrienden, m'n familiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Wel cool though, waarom ben je er in godsnaam weggegaan?.
Krijg de pleuris mafkees.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
kuthooligan, hou je bek en ga gewoon slapen. Heb je morgen weer rukvoer.
dom staafje ragout val in de firtuur en brand kapotquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef PretKroket het volgende:
[..]
En jij zit vast tussen wal en schip met je kroketpens![]()
Hey, hij luistert!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
kuthooligan, hou je bek en ga gewoon slapen. Heb je morgen weer rukvoer.
Okay. Dat kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, een echte Randstedeling zal ik zeker niet meer worden. Ik word la belle de Bruxelles, lijkt me een veel beter plan.
Teringjostiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we nu rellen? Dan ben je NU aan het goede adres.
Zie je! nep mongool!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay. Dat kan.
Overigens spendeer ik nu ook mijn laatste jaren als Randstedeling hoor..
Ah, jolly hooo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik miste Nederland, m'n vrienden, m'n familie
Alhoewel, toen ik terug kwam in 2003 kende ik alleen m'n vrienden en familie terug, Nederland niet... Totaal geverfortuyniseerd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dom staafje ragout val in de firtuur en brand kapot_!
ooh leuk een kloonquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wat aardiger zou zijn tegen je oude liefde, de kroket, oud en doch zo intens
![]()
Het is geen kloon verdammt, m'n andere account gebruik ik toch nooit, da's lame. Ik voel me daarentegen wel hecht verbonden met deze nickname, die een stukje van mijn ziel blootlegt.quote:
ja joh, erg leuk allemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Het is geen kloon verdammt, m'n andere account gebruik ik toch nooit, da's lame. Ik voel me daarentegen wel hecht verbonden met deze nickname, die een stukje van mijn ziel blootlegt.
hehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef Armageddon het volgende:
Kijk maar even de vorige link dan en dan praten we wel verder.
Geweldig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Armageddon het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=2982254
Die staat naast me in het ADO vak. Ik ben van nivo enzo maar met zuilke mensen ben ik op mijn best.quote:
Mooi he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef PeZu het volgende:
jij moet ook blij wezen dat wij in de ww zitten anders heb jij aan het van de maand je geld ook niet
maar hunnie willen mijn gebreken niet makenquote:
Ik woon in een volkswijk, werkeloosheid boven de 50% geloof ik, maar reuze gezellig! Alleen hier is het Vites he? Egwel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die staat naast me in het ADO vak. Ik ben van nivo enzo maar met zuilke mensen ben ik op mijn best.Die weten hoe het leven in elkaar zit.
Fietstassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woon in een volkswijk, werkeloosheid boven de 50% geloof ik, maar reuze gezellig! Alleen hier is het Vites he? Egwel.
ik loop bij 3 spiegiatersquote:
En dat zeg jij met je neus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach zolang die neuzen maar niet winnen
in arnhem zit er een destructief gen in het waterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach zolang die neuzen maar niet winnen
ik eet altijd vleesquote:
Oeh, de melancholische buien komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:09 schreef Armageddon het volgende:
Weet je, als je dit niet hebt meegemaakt dan heb je niet geleefd.
Zielige stumper die hagenees uit het filmpjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef Armageddon het volgende:
Kijk maar even de vorige link dan en dan praten we wel verder.
Dat is het ook. Maar het is mooi dat zo iemand aan ADO plezier beleeft en dat ie een grote bek heeft tegen de instanties. En hij krijgt het allemaal voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zielige stumper die hagenees uit het filmpje
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar het is mooi dat zo iemand aan ADO plezier beleeft en dat ie een grote bek heeft tegen de instanties. En hij krijgt het allemaal voor elkaar.
en anders gooi ik een handgranaat naar binnen en dan heb je weer strafuitkeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:13 schreef Armageddon het volgende:
Jij Juup, doet het met een nette brief en je krijgt geen reet voor elkaar.
Euhmmmm, nette brieven zijn aan mij niet besteedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:13 schreef Armageddon het volgende:
Jij Juup, doet het met een nette brief en je krijgt geen reet voor elkaar.
blijft er toch nog de andere helft overquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm, nette brieven zijn aan mij niet besteedMaar ik moet toegeven dat een brutaal mens de halve wereld heeft. Soms zou ik idd best wat meer op haagse sjonnie willen lijken in zulke gevallen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
blijft er toch nog de andere helft over
Doe je best. Werkt het niet dan weet je me te vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm, nette brieven zijn aan mij niet besteedMaar ik moet toegeven dat een brutaal mens de halve wereld heeft. Soms zou ik idd best wat meer op haagse sjonnie willen lijken in zulke gevallen.
Wat moet je meer? Ik eet alleen biefstuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:18 schreef PeZu het volgende:
ik eet altijd shoarma, biefstuk of euh wat ik eet ik nog meer kipshoarma, maar altijd vlees
Krijg de kankah halve tamme.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:22 schreef Hanstin het volgende:
Weeeejjjjooooo dit topiek gaat te snel geaks
Lust jij ook een broodje poep ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:21 schreef PeZu het volgende:
het is heel toevallig mijn slot doet het weer niet
mensen die H S niet kennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lust jij ook een broodje poep ?
Zal een sjaal van ADO meebrengen voor je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
Shoarma is overrated
Kebab is da thing!
En dan het liefst met zo'n lekkere turkse achter de counter
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
Shoarma is overrated
Kebab is da thing!
En dan het liefst met zo'n lekkere turkse achter de counter
Dan neem ik een Vitesse sjaal voor je mee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal een sjaal van ADO meebrengen voor je.
Laat die maar thuis ouwequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem ik een Vitesse sjaal voor je mee!
Dat weten ze ook niet Arma... Schade en schande is upon themquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:36 schreef Armageddon het volgende:
Het is geweldig dit. Als je dit leven niet kent. Dan weet je geen kut van het leven. Dan ken je wel tof lopen ouwehoeren maar dan weet je niets.
Maak er maar een grapje over. Ik ken alle lagen van de samenleving nu wel. Ik heb ADO gezien en ik heb de top van tomtom gezien. Geef mij maar iets in het midden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weten ze ook niet Arma... Schade en schande is upon them
Yep, extremen zijn niet leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maak er maar een grapje over. Ik ken alle lagen van de samenleving nu wel. Ik heb ADO gezien en ik heb de top van tomtom gezien. Geef mij maar iets in het midden.![]()
Ik moet nog beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Insomaniac het volgende:
Hoeveel hyvessletjes je al aan je staaf hebt geregen!
Geef je adres maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nou, wanneer ga je weer neuken dan?
Spijkers met koppen.quote:
Zoals het een écht man betaamt. Geen gelul. Gewoon neuken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik laat er geen gras over groeien M. Zo ben ik. Duidelijk.
Mis je dat niet? Anders ken je gewoon bij je kerel weg gaan hoor. Kan allemaal zo maar tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals het een écht man betaamt. Geen gelul. Gewoon neuken.
Ik mis dat zeker niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mis je dat niet? Anders ken je gewoon bij je kerel weg gaan hoor. Kan allemaal zo maar tegenwoordig.
Die komen vanzelf wel. Ik ben niet op zoek. Ze komen maar naar mij toe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik mis dat zeker niet..
Maar we ontsporen. Waar is je potentiële neukvoer gebleven?
Ik zei dat ik geen studentes meer moest voor een relatie. Maar neuken gaat altijd wel hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Laatst praatte je wel anders! Toen was ik *poef* ineens lucht voor je.
Quod erat demonstrandum.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel. Ik ben niet op zoek. Ze komen maar naar mij toe.![]()
Dat whoopsy al aan kwam draven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat zeg je? Die taal spreekt Merel alleen.
ow jah en er komen er wel meer. Geloof mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat whoopsy al aan kwam draven..
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ow jah en er komen er wel meer. Geloof mij.
Dus ik heb je marktwaarde weer bevestigd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat straks even die negert van een oprah te kijken toevallig en die zei dat als je van jezelf houdt dan kan je pas alles geven. Laat ik nu net van mezelf houden.
Jij bent toch Loes van Niles?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Marloes het volgende:
Moet je even het liedje ''ik hou van mij'' van Harry Jekkers downloaden
Uhuhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent toch Loes van Niles?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Armageddon het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=2982254
Tering, die is wel buitengewoon goed tedoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:11 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Marsha Ann just looooooooooves the cock.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |