Die staat naast me in het ADO vak. Ik ben van nivo enzo maar met zuilke mensen ben ik op mijn best.quote:
Mooi he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:01 schreef PeZu het volgende:
jij moet ook blij wezen dat wij in de ww zitten anders heb jij aan het van de maand je geld ook niet
maar hunnie willen mijn gebreken niet makenquote:
Ik woon in een volkswijk, werkeloosheid boven de 50% geloof ik, maar reuze gezellig! Alleen hier is het Vites he? Egwel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die staat naast me in het ADO vak. Ik ben van nivo enzo maar met zuilke mensen ben ik op mijn best.Die weten hoe het leven in elkaar zit.
Fietstassenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woon in een volkswijk, werkeloosheid boven de 50% geloof ik, maar reuze gezellig! Alleen hier is het Vites he? Egwel.
ik loop bij 3 spiegiatersquote:
En dat zeg jij met je neus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach zolang die neuzen maar niet winnen
in arnhem zit er een destructief gen in het waterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach zolang die neuzen maar niet winnen
ik eet altijd vleesquote:
Oeh, de melancholische buien komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:09 schreef Armageddon het volgende:
Weet je, als je dit niet hebt meegemaakt dan heb je niet geleefd.
Zielige stumper die hagenees uit het filmpjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef Armageddon het volgende:
Kijk maar even de vorige link dan en dan praten we wel verder.
Dat is het ook. Maar het is mooi dat zo iemand aan ADO plezier beleeft en dat ie een grote bek heeft tegen de instanties. En hij krijgt het allemaal voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zielige stumper die hagenees uit het filmpje
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar het is mooi dat zo iemand aan ADO plezier beleeft en dat ie een grote bek heeft tegen de instanties. En hij krijgt het allemaal voor elkaar.
en anders gooi ik een handgranaat naar binnen en dan heb je weer strafuitkeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:13 schreef Armageddon het volgende:
Jij Juup, doet het met een nette brief en je krijgt geen reet voor elkaar.
Euhmmmm, nette brieven zijn aan mij niet besteedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:13 schreef Armageddon het volgende:
Jij Juup, doet het met een nette brief en je krijgt geen reet voor elkaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |