Okay. Dat kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, een echte Randstedeling zal ik zeker niet meer worden. Ik word la belle de Bruxelles, lijkt me een veel beter plan.
Teringjostiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we nu rellen? Dan ben je NU aan het goede adres.
Zie je! nep mongool!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay. Dat kan.
Overigens spendeer ik nu ook mijn laatste jaren als Randstedeling hoor..
Ah, jolly hooo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik miste Nederland, m'n vrienden, m'n familie
Alhoewel, toen ik terug kwam in 2003 kende ik alleen m'n vrienden en familie terug, Nederland niet... Totaal geverfortuyniseerd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dom staafje ragout val in de firtuur en brand kapot_!
ooh leuk een kloonquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wat aardiger zou zijn tegen je oude liefde, de kroket, oud en doch zo intens
![]()
Het is geen kloon verdammt, m'n andere account gebruik ik toch nooit, da's lame. Ik voel me daarentegen wel hecht verbonden met deze nickname, die een stukje van mijn ziel blootlegt.quote:
ja joh, erg leuk allemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Het is geen kloon verdammt, m'n andere account gebruik ik toch nooit, da's lame. Ik voel me daarentegen wel hecht verbonden met deze nickname, die een stukje van mijn ziel blootlegt.
hehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef Armageddon het volgende:
Kijk maar even de vorige link dan en dan praten we wel verder.
Geweldig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Armageddon het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=2982254
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |