Whehe, hoe lang is dat geleden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:02 schreef Armageddon het volgende:
Weet je nog Daggla, dat ik Katja het hooligan leven liet zien?
Komt door de TS, de bloedslet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, voor de verandering weer eens een vermakelijk topic in OvjL.
Eindhoven of Wageningen wel goed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Woont niet in Appingendam of Appingedam.
Brussel, linedancehomo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eindhoven of Wageningen wel goed?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eindhoven of Wageningen wel goed?
Ik ben heul geen linedancer en al zeker geen homoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Brussel, linedancehomo.
Volgens mij is ze op zoek naar een man, niet een nicht die linedancen diggt.
Nee, heel logisch om jezelf dan Leo Linedance te noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben heul geen linedancer en al zeker geen homo![]()
Waarom Brussel?
Ah, laat ik die nou net hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
heeft geen nickname die iets te maken heeft met linedance.
Weet ik veel waarom ik dat gedaan hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, heel logisch om jezelf dan Leo Linedance te noemen.
Studie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben heul geen linedancer en al zeker geen homo![]()
Waarom Brussel?
Hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom ik dat gedaan hebVolgens mij kende ik toendertijd ene Leo van school die linedancen deed ofzo. Ik heet trouwens ook geen Leo
![]()
Nee dat was daar ja. Dat ik in miijn eentje op het Leidseplein stond. Die Ajax gasten waren allemaal te laf. Dat is ook de reden dat ik nu voor ADO ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehe, hoe lang is dat geleden.
Met dat akkefietje bij de Heinekenhoek toch? Of was dat weer met iemand anders?.
Serieus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat was daar ja. Dat ik in miijn eentje op het Leidseplein stond. Die Ajax gasten waren allemaal te laf. Dat is ook de reden dat ik nu voor ADO ben.
Nee, vooral om te neuken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch niet allleen voor de studie?
WTF je woont in de fakking achterhoek!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voldoe ik aan. Ik denk alleen niet dat je aan mijn eisen voldoet.
Dat is omdat ik in de randstad iets te veel aan het feesten was en iets te weinig met andere zaken die ook nodig zijn. Zelfbescherming. Nou ben ik mijn wilde haren wel zo'n beetje kwijt en kan ik veilig naar Brussel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef PretKroket het volgende:
[..]
WTF je woont in de fakking achterhoek!
Tof, dus je pruim is platgestampt en heeft nu verkoeling in de achterhoek gezocht!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is omdat ik in de randstad iets te veel aan het feesten was en iets te weinig met andere zaken die ook nodig zijn. Zelfbescherming. Nou ben ik mijn wilde haren wel zo'n beetje kwijt en kan ik veilig naar Brussel.
Nou, feesten kun je ook op een andere manier interpreteren. Maar op een donderdagochtend om 9 uur vanuit de kroeg kantoor binnenkomen, kan ik je afraden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:17 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Tof, dus je pruim is platgestampt en heeft nu verkoeling in de achterhoek gezocht!Om maar even in het topic te blijven
vrijdagochtend is ook niet aan te raden btwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, feesten kun je ook op een andere manier interpreteren. Maar op een donderdagochtend om 9 uur vanuit de kroeg kantoor binnenkomen, kan ik je afraden.
En btw ik bedoelde dat er iets van zo'n stad je moet trekken, anders zou je er niet heen gaan. Tenminste ik niet.. maar goed het is in [ONZ] dus de link naar "neuken" is snel gelegd...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:15 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, vooral om te neuken.![]()
Ja, wel alleen voor de studie. Alleen Arma moet wel meeverhuizen op den duur want ik wil niet terug naar Nederland denk ik. Waarschijnlijk alleen nog maar verder weg. En Arma moet er wel tegen kunnen dat ik een half jaar naar de VS ga. Hij mag wel mee van me. Maar ik ga daar sowieso naartoe.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ach gut, was de randstad teveel voor je meid. Toch leuk van die boerinnetjes die het hier niet zo lang uit kunnen houden.
Je vergat een Nquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt geen idee hoe graag ik terug wil. Maar sparen heeft ook zijn voordelen want ik zit er voor een student straks zeer riant bij. En dan begint het feesten weer opnieuw (met mate).
Oh, je werkte..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, feesten kun je ook op een andere manier interpreteren. Maar op een donderdagochtend om 9 uur vanuit de kroeg kantoor binnenkomen, kan ik je afraden.
Hmm, goed punt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt geen idee hoe graag ik terug wil. Maar sparen heeft ook zijn voordelen want ik zit er voor een student straks zeer riant bij. En dan begint het feesten weer opnieuw (met mate).
Franstalig, opleiding is 2/3 goedkoper, internationaal georiënteerde stad enzo. Tijdje buitenland zal me goed doen. Beetje grenzen verleggen, totaal op jezelf aangewezen zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En btw ik bedoelde dat er iets van zo'n stad je moet trekken, anders zou je er niet heen gaan. Tenminste ik niet.. maar goed het is in [ONZ] dus de link naar "neuken" is snel gelegd...
Vak M sta ik nu.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus?
Vuile kankeroverloper.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ach gut, was de randstad teveel voor je meid. Toch leuk van die boerinnetjes die het hier niet zo lang uit kunnen houden.
Jezus man, wat valt me dat van je tegen. Hoe kan je in godsnaam op zo'n leeftijd nog van club veranderen. Zoeits doe je als je 12 bent ofzo en je favoriete speler naar een andere club gaat.quote:
Je zei "mate"quote:
Hey, You go Girl!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Franstalig, opleiding is 2/3 goedkoper, internationaal georiënteerde stad enzo. Tijdje buitenland zal me goed doen. Beetje grenzen verleggen, totaal op jezelf aangewezen zijn.
Ehm, het is "met mate" hoor. Zonder n.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei "mate"
Maar een tijd in het buitenland wonen is tof. Heb ik ook gedaan, 4 jaar Milaan (met vriendin) en dik anderhalf jaar Londen (alleen).
Wie zegt dat ik een boer ben? Mijn vader was een boer. Maar mijn maat Bennie Jolink verstaat mij niet eens omdat ik accentloos Nederlands spreekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef Armageddon het volgende:
Boeren moeten we hier niet. Zoals mijn maat Haagse John altijd zegt. Opkankeren met je kankahneus, halve tamme.
Ik ben in Den Haag gaan wonen door Katja. De mensen bevallen me hier wel. Ze zeggen je gewoon gedag op straat. Ze hebben hier iets. Iets wat ik in Amsterdam mis. Het is hier veel gezelliger en knus. En ze gaan hier nog voor elkaar door het vuur. Dat doen ze niet in Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus man, wat valt me dat van je tegen. Hoe kan je in godsnaam op zo'n leeftijd nog van club veranderen. Zoeits doe je als je 12 bent ofzo en je favoriete speler naar een andere club gaat.
En dan helemaal naar dat kanker Ado ook meteen.
Waar ben je opgegroeid? Achterhoek?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een boer ben? Mijn vader was een boer. Maar mijn maat Bennie Jolink verstaat mij niet eens omdat ik accentloos Nederlands spreek![]()
Ik feest altijd met maten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm, het is "met mate" hoor. Zonder n.
Wel cool, 4 jaar Milaan! Studie?
bier drink je met MATENquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel ouwe. Maar dan nog switch je niet zomaar van club.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben in Den Haag gaan wonen door Katja. De mensen bevallen me hier wel. Ze zeggen je gewoon gedag op straat. Ze hebben hier iets. Iets wat ik in Amsterdam mis. Het is hier veel gezelliger en knus. En ze gaan hier nog voor elkaar door het vuur. Dat doen ze niet in Amsterdam.Dat had ik toen al door toen ik daar in mijn eentje stond en mijn (ex)vriendin de stuipen op het lijf joeg.
ADO
![]()
Stelletje kneuzen zijn jullie ook heh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar we maken er wat moois van. We zijn met niet zoveel maar we slaan iedereen de kanker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef PretKroket het volgende:
Den Haag is een mooie stad, jammer van dat voetbalclubje
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik feest altijd met maten.
Nee gewerkt, IT.
Dat wel. En daar ben ik ook trots op. Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat iedereen verbaasd is als ik zeg dat ik een boerendochter ben. We lopen niet allemoal op klump'n (of op de klumpe zoals we dat hier zeggen).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar ben je opgegroeid? Achterhoek?
Nee kneus, hij refereerde naar zijn maten. Als in vrienden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen zijn jullie ook heh.
Remlof refereert naar maten bier....GROTE MATEN!![]()
Het is redelijk kut om mezelf te quoten maar het moet dan toch even:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar we maken er wat moois van. We zijn met niet zoveel maar we slaan iedereen de kanker.
"Ga zitten! En hou je kankerbek"
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:31 schreef PretKroket het volgende:
Den Haag is een mooie stad, jammer van dat voetbalclubje
Maar wil je wel brommers kiek'n met ome arma?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat wel. En daar ben ik ook trots op. Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen dat iedereen verbaasd is als ik zeg dat ik een boerendochter ben. We lopen niet allemoal op klump'n (of op de klumpe zoals we dat hier zeggen).
Heb er niet gewoond maar al mijn familie kwam uit Amsterdam. Voornamelijk grote bek maar een klein hartje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal wel ouwe. Maar dan nog switch je niet zomaar van club.
En heb jij uberhaupt wel eens in Amsterdam gewoond? Ik groet al mijn, voornamelijk buitenlandse, buren. En zij mij. Nederlanders ook trouwens.
Dus boer. Hoe goed je verder ook geintegreerd bent met de Randstad.quote:
Kijk, dat zijn van die nuances die een ander makkelijk mist via internet. Ik ben de talk of the town omdat de boeren mij niet als boer zien. Dus dan ben ik geen echte boer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus boer. Hoe goed je verder ook geintegreerd bent met de Randstad..
Maar goed iig dat je iig accentloos Nederlands spreekt, ik heb daar nog best moeite mee.
kuthooligan, hou je bek en ga gewoon slapen. Heb je morgen weer rukvoer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb actie nodig! Héé kanker scheids, krijg de tiefus!
Dus eigenlijk hoor je nergens bijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn van die nuances die een ander makkelijk mist via internet. Ik ben de talk of the town omdat de boeren mij niet als boer zien. Dus dan ben ik geen echte boer.
Het geeft wel veel vrijheid om nergens bij te horen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoor je nergens bij
life must suck!
Of juist niet![]()
Midden op straat zitten schijten met een krantje, en niemand die anders tegen je aankijkt, heerlijk moet dat zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het geeft wel veel vrijheid om nergens bij te horen.![]()
zomgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn van die nuances die een ander makkelijk mist via internet. Ik ben de talk of the town omdat de boeren mij niet als boer zien. Dus dan ben ik geen echte boer.
Jawel, want een echte Ranstedeling zal je ook nooit worden. Die blijven je immer als boer zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En jij zit vast tussen wal en schip met je kroketpensquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg
*pezu gooit een reddings vest*
je bent namelijk tussen het wal en het schip![]()
[afbeelding]_!
Ja, als je echt zo'n onaangepast dier bent hoor je inderdaad nergens bij. Maar thanks, ik heb wel weer een nieuw inzicht want come to think of it, ik hoor bij geen enkel groepje/mens of wat dan ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Midden op straat zitten schijten met een krantje, en niemand die anders tegen je aankijkt, heerlijk moet dat zijn![]()
ja, save mequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg
*pezu gooit een reddings vest*
je bent namelijk tussen het wal en het schip![]()
[afbeelding]_!
Nee, een echte Randstedeling zal ik zeker niet meer worden. Ik word la belle de Bruxelles, lijkt me een veel beter plan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, want een echte Ranstedeling zal je ook nooit worden. Die blijven je immer als boer zien..
Iedereen hoort ergens bij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, als je echt zo'n onaangepast dier bent hoor je inderdaad nergens bij. Maar thanks, ik heb wel weer een nieuw inzicht want come to think of it, ik hoor bij geen enkel groepje/mens of wat dan ook.
Ik miste Nederland, m'n vrienden, m'n familiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Wel cool though, waarom ben je er in godsnaam weggegaan?.
Krijg de pleuris mafkees.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
kuthooligan, hou je bek en ga gewoon slapen. Heb je morgen weer rukvoer.
dom staafje ragout val in de firtuur en brand kapotquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef PretKroket het volgende:
[..]
En jij zit vast tussen wal en schip met je kroketpens![]()
Hey, hij luistert!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
kuthooligan, hou je bek en ga gewoon slapen. Heb je morgen weer rukvoer.
Okay. Dat kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, een echte Randstedeling zal ik zeker niet meer worden. Ik word la belle de Bruxelles, lijkt me een veel beter plan.
Teringjostiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we nu rellen? Dan ben je NU aan het goede adres.
Zie je! nep mongool!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay. Dat kan.
Overigens spendeer ik nu ook mijn laatste jaren als Randstedeling hoor..
Ah, jolly hooo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik miste Nederland, m'n vrienden, m'n familie
Alhoewel, toen ik terug kwam in 2003 kende ik alleen m'n vrienden en familie terug, Nederland niet... Totaal geverfortuyniseerd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dom staafje ragout val in de firtuur en brand kapot_!
ooh leuk een kloonquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wat aardiger zou zijn tegen je oude liefde, de kroket, oud en doch zo intens
![]()
Het is geen kloon verdammt, m'n andere account gebruik ik toch nooit, da's lame. Ik voel me daarentegen wel hecht verbonden met deze nickname, die een stukje van mijn ziel blootlegt.quote:
ja joh, erg leuk allemaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Het is geen kloon verdammt, m'n andere account gebruik ik toch nooit, da's lame. Ik voel me daarentegen wel hecht verbonden met deze nickname, die een stukje van mijn ziel blootlegt.
hehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:50 schreef Armageddon het volgende:
Kijk maar even de vorige link dan en dan praten we wel verder.
Geweldig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Armageddon het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=2982254
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |