Dit prille relatie, Achmed?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil dit prille relatie natuurlijk vanaf het begin meemaken.
Poffedeurie Griek, zit niet zo te zeiken. Deze. Maak het velletje van Inso nat.quote:
Maak het mee, dan wor je misschien ook ooit een olbie ouwe turkquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil dit prille relatie natuurlijk vanaf het begin meemaken.
Sorry, force of habit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Poffedeurie Griek, ziet niet zo te zeiken. Deze. Maak het velleteje van Inso nat.
Daar deed je snelquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
De PM is de deur uit hoor!
Heb je d'r een focking novelle gestuurd ofoz?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
De PM is de deur uit hoor!
Zit niet zo te sjansen met mij. Deflower die bloem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maak het mee, dan wor je misschien ook ooit een olbie ouwe turk
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Begin van welke relatie?
Nee, zo ben ik niet. Dat weet je toch? Ik stuur gewoon simpel een vraag. Van maximaal twee zinnen. Ik ben toch geen homo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je d'r een focking novelle gestuurd ofoz?
Ik ben weer helemaal trots. En druk bezig met nieuwe pussy voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet. Dat weet je toch? Ik stuur gewoon simpel een vraag. Van maximaal twee zinnen. Ik ben toch geen homo?
Doe je rustig an? Die mensen op hyves worden helemaal zenuwachtig. Ome Arma op hyves. Mensen doen wel tof maar als ik er me mee bemoei dan doen ze niet zo tof meer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal trots. En druk bezig met nieuwe pussy voor je.
fijn zon Tering Vage Photoquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef Insomaniac het volgende:
Onze volgende kandidate is..
[afbeelding]
Monique! Haar stropdas lijkt chique, maar het is gewoon een kkgeile hoer die keihard gepaald wil worre ouwe!.
Neem even lekker zelf contact op! Ben harstikke druk nu!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:11 schreef remlof het volgende:
Hey Arma, als je die sletten dan toch niet neukt... Sluis ze even door
No worries, gewoon uitzoeken die hap!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe je rustig an? Die mensen op hyves worden helemaal zenuwachtig. Ome Arma op hyves. Mensen doen wel tof maar als ik er me mee bemoei dan doen ze niet zo tof meer.
dies welquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
[url=http://winnietje28.hyves.nl/]Winnie ligt graag op haar rug te wachten op Alfred J. Kwak. MEHEHEHE!!
Nou, je weet toch dat ik loverboy wil worden later..quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je vindt ze wel verdacht snel, Inos.
Dit is of een cute babe of ze is heel erg lelijk. Die pose bevalt me niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
[url=http://winnietje28.hyves.nl/]Winnie ligt graag op haar rug te wachten op Alfred J. Kwak. MEHEHEHE!!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is of een cute babe of ze is heel erg lelijk. Die pose bevalt me niet.
ja dat zei ik al jaquote:
Zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Winnie is echt eng! Inso vist ze gewoon uit zijn eigen hyvekring.
Ik zou d'r doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is of een cute babe of ze is heel erg lelijk. Die pose bevalt me niet.
Moe'k meer negers zoeken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij is het wel wat
Tijd om uit te loggen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Armageddon liefdes CV
* zo gek als een deur
* Lief
* Ik wil niet knuffelen op de bank
* Vind stappen leuk
* maar bankhangen is ook vet
Op de bank knuffelen is juist lief. Al is het al omdat het 9 van de 10 keer in bed eindigt. Of op de bank. Of in de keuken. Of, nou ja. You catch my driftquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Armageddon het volgende:
* Lief
Waarom zit ik dan al die complexe oppervlakkige dramaqueens voor JOU op te sporen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, ik wil een meid die gewoon normaal doet ouwe.
Jij hebt nog nooit een echte relatie meegemaakt blijkbaar?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op de bank knuffelen is juist lief. Al is het al omdat het 9 van de 10 keer in bed eindigt. Of op de bank. Of in de keuken. Of, nou ja. You catch my drift.
Op deze planeet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, ik wil een meid die gewoon normaal doet ouwe.
Om even te neuken? Geen zin in. Ik ben toe aan een normale vrouw. Maar die bestaan niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan al die complexe oppervlakkige dramaqueens voor JOU op te sporen?
Rrrrright, dat zal het zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een echte relatie meegemaakt blijkbaar?Knufflelen is voor heaumeaux.
Tuurlijk bestaan die wel, je moet alleen wat beter zoeken!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Om even te neuken? Geen zin in. Ik ben toe aan een normale vrouw. Maar die bestaan niet.
Ik leg meestal het matras in mijn huiskamer. Das lachen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
R. en ik hebben trouwens elk een bank. Hij ligt op die van hem en ik op die van mij. God zag dat het goed was.
Of jij kiest de verkeerde ouwe. Laten we het nu maar eens zijn. Vrouwen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rrrrright, dat zal het zijn.
Of jij kiest gewoon de verkeerde vrouwen voor een relatie, dat lijkt mij in deze iets aannemelijker..
Jij bent een slet en doet niet mee aan deze discussie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik leg meestal het matras in mijn huiskamer. Das lachen.
Ze is toch net een vent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zijn?
O
M
G
Wat hebben ze met je gedaan daar in Belgie.
Ik ben bezig!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan die wel, je moet alleen wat beter zoeken!
Nee Inso, die bestaan écht niet. Er is altijd wel iets. Altijd. Immer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan die wel, je moet alleen wat beter zoeken!
Misschien scheelt het dat ik haar IRL ken, maar op wat mannelijke trekjes na is ze echt een meisje-meisje hoorquote:
Volgens mij zijn we voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Armageddon het volgende:
Armageddon liefdes CV
* zo gek als een deur
* Lief
* Vind stappen leuk
* maar bankhangen is ook vet
Wat is er mis met mij dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee Inso, die bestaan écht niet. Er is altijd wel iets. Altijd. Immer.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
Nou Whoops en ik kunnen het wel eens worden denk ik.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we voor elkaar gemaakt.
Noem jij me nou een wijf?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat ik haar IRL ken, maar op wat mannelijke trekjes na is ze echt een meisje-meisje hoor.
Ik een slet? Nou jaaaaaa, ik ben gewoon gezellig!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij bent een slet en doet niet mee aan deze discussie.
Ja, ik zag um vandaag al!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Daggla! http://fotoboek.fok.nl/Spiderpig!
Jammer van de kneus, maar toch!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik een slet? Nou jaaaaaa, ik ben gewoon gezellig!
ARMA! ABORT MISSION! I REPEAT ABORT MISSION ALPHA TANGO DINGES CHUTNEY!quote:
Jij bent niet aardig. Jij haat smalltalk. Jij hebt een relatie. Jij rookt. Ben een ex-mod. Euhmmmquote:
Ik zie nog steeds niks negatiefs.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent niet aardig. Jij haat smalltalk. Jij hebt een relatie. Jij rookt. Ben een ex-mod. Euhmmm
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niks negatiefs..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen nog maar misbruik maken van vrouwen. Dat zal ze leren!![]()
Eén N zG, net zoals in monogaamquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Greetje wil graag dat je monnologen houdt met haar sneetje.
In dat geval worden arma en ik het niet eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Belangrijke quote uit het vorige topic:
[..]
![]()
Maar ik ben zo nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
In dat geval worden arma en ik het niet eens.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef leolinedance het volgende:
- Géén psychologische stoornissen/issues (ervaringen..niks tegen psychologen en mensen die ze bezoeken)
- Ongeveer mijn leeftijd (plus en min 3 max.)
- Er leuk uit zien, hoeft niet súper knap, maar moet er wel mee thuis kunnen komen zeg maar![]()
- Moet niet te dom zijn (plusminus HBO is een pré)
- Even groot of kleiner zijn dan ik (1.80)
- Moet niet te dominant zijn maar wel een eigen mening hebben. Compromissen sluiten moet mogelijk zijn zeg maar.
- Niet te alternatief gekleed zijn is een pré
- Beetje uitgaan en huismus combi is ook wel fijn. Dus niet altijd moeten stappen, maar zo nu en dan lekker willen feesten.
Dat is het wel zo'n beetje.
edit: Lief en beejte zorgzaam type is ook wel fijn![]()
edit 2: Niet al mijn aandacht altijd op willen eisen
ik blijf aan het aanvullen![]()
Ik merk het net.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ARMA! ABORT MISSION! I REPEAT ABORT MISSION ALPHA TANGO DINGES CHUTNEY!
HET IS EEN HOMO!
ABORT MISSION!
Ow jaquote:
Te veel. Ik voel me net Alice in Wonderland hier op het forumquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Armageddon het volgende:
Nu vraag ik me af hè? Welke vrouw hier op FOK is klaar voor misbruik? Ik denk een hele hoop.
- Moet niet te dom zijn (plusminus HBO is een pré)quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef leolinedance het volgende:
![]()
[..]
Maar ik ben zo niet![]()
Voldoe je hier aan?
[..]
Voldoe ik aan. Ik denk alleen niet dat je aan mijn eisen voldoet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef leolinedance het volgende:
![]()
[..]
Maar ik ben zo niet![]()
Voldoe je hier aan?
[..]
Noem ze maar opquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voldoe ik aan. Ik denk alleen niet dat je aan mijn eisen voldoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |