Ja, ik zag um vandaag al!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:36 schreef Insomaniac het volgende:
Daggla! http://fotoboek.fok.nl/Spiderpig!
Jammer van de kneus, maar toch!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik een slet? Nou jaaaaaa, ik ben gewoon gezellig!
Onsethend gezellig
.
ARMA! ABORT MISSION! I REPEAT ABORT MISSION ALPHA TANGO DINGES CHUTNEY!quote:
Jij bent niet aardig. Jij haat smalltalk. Jij hebt een relatie. Jij rookt. Ben een ex-mod. Euhmmmquote:
Ik zie nog steeds niks negatiefs.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent niet aardig. Jij haat smalltalk. Jij hebt een relatie. Jij rookt. Ben een ex-mod. Euhmmm
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niks negatiefs..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen nog maar misbruik maken van vrouwen. Dat zal ze leren!![]()
Eén N zG, net zoals in monogaamquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Greetje wil graag dat je monnologen houdt met haar sneetje.
In dat geval worden arma en ik het niet eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Belangrijke quote uit het vorige topic:
[..]
![]()
Maar ik ben zo nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
In dat geval worden arma en ik het niet eens.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef leolinedance het volgende:
- Géén psychologische stoornissen/issues (ervaringen..niks tegen psychologen en mensen die ze bezoeken)
- Ongeveer mijn leeftijd (plus en min 3 max.)
- Er leuk uit zien, hoeft niet súper knap, maar moet er wel mee thuis kunnen komen zeg maar![]()
- Moet niet te dom zijn (plusminus HBO is een pré)
- Even groot of kleiner zijn dan ik (1.80)
- Moet niet te dominant zijn maar wel een eigen mening hebben. Compromissen sluiten moet mogelijk zijn zeg maar.
- Niet te alternatief gekleed zijn is een pré
- Beetje uitgaan en huismus combi is ook wel fijn. Dus niet altijd moeten stappen, maar zo nu en dan lekker willen feesten.
Dat is het wel zo'n beetje.
edit: Lief en beejte zorgzaam type is ook wel fijn![]()
edit 2: Niet al mijn aandacht altijd op willen eisen
ik blijf aan het aanvullen![]()
Ik merk het net.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ARMA! ABORT MISSION! I REPEAT ABORT MISSION ALPHA TANGO DINGES CHUTNEY!
HET IS EEN HOMO!
ABORT MISSION!
Ow jaquote:
Te veel. Ik voel me net Alice in Wonderland hier op het forumquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:54 schreef Armageddon het volgende:
Nu vraag ik me af hè? Welke vrouw hier op FOK is klaar voor misbruik? Ik denk een hele hoop.
- Moet niet te dom zijn (plusminus HBO is een pré)quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef leolinedance het volgende:
![]()
[..]
Maar ik ben zo niet![]()
Voldoe je hier aan?
[..]
Voldoe ik aan. Ik denk alleen niet dat je aan mijn eisen voldoet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:53 schreef leolinedance het volgende:
![]()
[..]
Maar ik ben zo niet![]()
Voldoe je hier aan?
[..]
Noem ze maar opquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Voldoe ik aan. Ik denk alleen niet dat je aan mijn eisen voldoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |