Dat weten ze ook niet Arma... Schade en schande is upon themquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:36 schreef Armageddon het volgende:
Het is geweldig dit. Als je dit leven niet kent. Dan weet je geen kut van het leven. Dan ken je wel tof lopen ouwehoeren maar dan weet je niets.
Maak er maar een grapje over. Ik ken alle lagen van de samenleving nu wel. Ik heb ADO gezien en ik heb de top van tomtom gezien. Geef mij maar iets in het midden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weten ze ook niet Arma... Schade en schande is upon them
Yep, extremen zijn niet leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maak er maar een grapje over. Ik ken alle lagen van de samenleving nu wel. Ik heb ADO gezien en ik heb de top van tomtom gezien. Geef mij maar iets in het midden.![]()
Ik moet nog beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Insomaniac het volgende:
Hoeveel hyvessletjes je al aan je staaf hebt geregen!
Geef je adres maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nou, wanneer ga je weer neuken dan?
Spijkers met koppen.quote:
Zoals het een écht man betaamt. Geen gelul. Gewoon neuken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik laat er geen gras over groeien M. Zo ben ik. Duidelijk.
Mis je dat niet? Anders ken je gewoon bij je kerel weg gaan hoor. Kan allemaal zo maar tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals het een écht man betaamt. Geen gelul. Gewoon neuken.
Ik mis dat zeker niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mis je dat niet? Anders ken je gewoon bij je kerel weg gaan hoor. Kan allemaal zo maar tegenwoordig.
Die komen vanzelf wel. Ik ben niet op zoek. Ze komen maar naar mij toe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik mis dat zeker niet..
Maar we ontsporen. Waar is je potentiële neukvoer gebleven?
Ik zei dat ik geen studentes meer moest voor een relatie. Maar neuken gaat altijd wel hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Laatst praatte je wel anders! Toen was ik *poef* ineens lucht voor je.
Quod erat demonstrandum.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel. Ik ben niet op zoek. Ze komen maar naar mij toe.![]()
Dat whoopsy al aan kwam draven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat zeg je? Die taal spreekt Merel alleen.
ow jah en er komen er wel meer. Geloof mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat whoopsy al aan kwam draven..
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ow jah en er komen er wel meer. Geloof mij.
Dus ik heb je marktwaarde weer bevestigd?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat straks even die negert van een oprah te kijken toevallig en die zei dat als je van jezelf houdt dan kan je pas alles geven. Laat ik nu net van mezelf houden.
Jij bent toch Loes van Niles?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:52 schreef Marloes het volgende:
Moet je even het liedje ''ik hou van mij'' van Harry Jekkers downloaden
Uhuhquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent toch Loes van Niles?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:49 schreef Armageddon het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=2982254
Tering, die is wel buitengewoon goed tedoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:11 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Marsha Ann just looooooooooves the cock.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |