blijft er toch nog de andere helft overquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm, nette brieven zijn aan mij niet besteedMaar ik moet toegeven dat een brutaal mens de halve wereld heeft. Soms zou ik idd best wat meer op haagse sjonnie willen lijken in zulke gevallen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
blijft er toch nog de andere helft over
Doe je best. Werkt het niet dan weet je me te vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm, nette brieven zijn aan mij niet besteedMaar ik moet toegeven dat een brutaal mens de halve wereld heeft. Soms zou ik idd best wat meer op haagse sjonnie willen lijken in zulke gevallen.
Wat moet je meer? Ik eet alleen biefstuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:18 schreef PeZu het volgende:
ik eet altijd shoarma, biefstuk of euh wat ik eet ik nog meer kipshoarma, maar altijd vlees
Krijg de kankah halve tamme.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:22 schreef Hanstin het volgende:
Weeeejjjjooooo dit topiek gaat te snel geaks
Lust jij ook een broodje poep ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:21 schreef PeZu het volgende:
het is heel toevallig mijn slot doet het weer niet
mensen die H S niet kennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lust jij ook een broodje poep ?
Zal een sjaal van ADO meebrengen voor je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
Shoarma is overrated
Kebab is da thing!
En dan het liefst met zo'n lekkere turkse achter de counter
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
Shoarma is overrated
Kebab is da thing!
En dan het liefst met zo'n lekkere turkse achter de counter
Dan neem ik een Vitesse sjaal voor je mee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal een sjaal van ADO meebrengen voor je.
Laat die maar thuis ouwequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan neem ik een Vitesse sjaal voor je mee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |