De gezochte dame is 23 jaar ouder...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mariah Carey?
quote:Vanaf het midden van de jaren zeventig werkte ze veelvuldig samen met onder andere Dolly Parton, Linda Ronstadt en Neil Young.
Discografie M.I.A.:quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Soms is het ook handig om even te lezen wat de vraag is
MIA dus. Alleen snap ik dan de rebus niet.
Arular was de Tamil-tijger codenaam van d'r vader, Kala de bijnaam (ofzo) van d'r moeder. Zal ik maar een nieuwe doen dan? Momentje...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Discografie M.I.A.:
Arular (2005)
Kala (2007)
Maar of Arular en Kala namen zijn op Sri Lanka...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:41 schreef peaceman het volgende:
15, 16, 17 aug dacht ik net gelezen te hebben
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef bigshadow het volgende:
Alpha blondie in de alpha?
Jeppequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Patrick Wolf?
quote:![]()
![]()
![]()
recensie:quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef ranja het volgende:
welle:erdball?
Ranja+1quote:![]()
![]()
![]()
peaceman +1quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef peaceman het volgende:
new young pony club
Ja, daar gaat je spitsvondigheid je toch echt de kop kosten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kijk je over mijn post heen of worden flauwe naamgrapjes tegenwoordig genadeloos afgestraft?
Als straf ga ik tot oktober alleen maar Industrial vragen stellen die alleen Bartrid kan beantwoordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, daar gaat je spitsvondigheid je toch echt de kop kosten.
zo flauw is dat grapje toch niet? Allebei kutmuziekquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kijk je over mijn post heen of worden flauwe naamgrapjes tegenwoordig genadeloos afgestraft?
strakke actie! Ga ik allerlei obscure FLA vragen terug stellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als straf ga ik tot oktober alleen maar Industrial vragen stellen die alleen Bartrid kan beantwoorden![]()
Ik kan niet weten of het een grap was of dat je het gewoon niet beter wist. En aangezien peaceman vrijwel gelijk was...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Afgestraft door m'n Lowlandsmeligheid dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kan niet weten of het een grap was of dat je het gewoon niet beter wist. En aangezien peaceman vrijwel gelijk was...
Als de Lowland-gangers het al niet weten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef peaceman het volgende:
Welke 'artiest' zong onverwacht een eigen nummer bij het optreden van Devendra Banhart?
Haar volgende album heeft als werktitel ''KalMaSu", de eerste letters van de namen van M.I.A. en haar zusjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Soms is het ook handig om even te lezen wat de vraag is
MIA dus. Alleen snap ik dan de rebus niet.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef bukgeit het volgende:
Damon Albarn, Tim Simenon, Tony Allen, Simon Tong.
Die van Bomb The Bass?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef bukgeit het volgende:
Damon Albarn, Tim Simenon, Tony Allen, Simon Tong.
Paul Simenon van de Clash...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Bomb The Bass?
Ik heb er een stukje van gezien, maar hem niet herkend...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef horned_reaper het volgende:
"Kut Maar Krachtig" was toch hun laatste album ?
n0r +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:00 schreef n0r het volgende:
Zo lang! + DE + voorhuid + een strekkende jongeman
=
Zolang de voorhuid strekt
Nee, de rebus was niet duidelijk, maar ik had er al van gehoord
Artiest + nummerquote:He's so purity, a shaven and a mourning,
and standing on a Pigeon toe, in his dissarray
Straight in the picture pose,
he's coming around to meet you
quote:How dare you some to me like withnail for a favor,
hold on not my fairy tale you're trying to start
Take off your overcoat, you're staying for the weekend,
and swaying like a smokey grey, a drink in the park
Good time to roll on.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:41 schreef ranja het volgende:
The Nits - Adieu Sweet Bahnhof
Jean Marie Pfaf zei het zelf: "Und ich ginge naar sein benen zu, omdat ihr shute wolde..."quote:
belsen +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Jean Marie Pfaf zei het zelf: "Und ich ginge naar sein benen zu, omdat ihr shute wolde..."
OT: The Answer?
quote:have decided to call it a day after their current tour, because they are getting too old, according to reports.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:08 schreef MadMaster het volgende:
The Dubliners?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Stones?
Mag ik 4 songs uit deze Top 20?quote:Rock Daily’s Weekend Rock List asked everyone to spend the past few days pondering songs you once really enjoyed, then tolerated and now make you want to hurt people.
Omdat niemand hier dat nummer ooit ook maar een seconde heeft kunnen waarderen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou, na een half uur is nummer 1 anders nog niet geraden
1. “You’re Beautiful,” James Bluntquote:
Voor Rolling Stone is het lijstje inderdaad niet erg representatief...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef ranja het volgende:
misschien is het wat minder rock dan de naam van de lijst doet vermoeden?
Zo zie je maar welke verschillen er hier zijn met de massa in de USA...quote:
quote:"" is a 1976 hit song by the
, written by Bill Danoff, featuring close harmony and sexually suggestive lyrics. It became a number-one U.S. Billboard Hot 100 single on July 10, 1976.
In the 1990s and 2000s, "" was featured in several film and television shows, albeit often in an ironic sense, such as Good Will Hunting, PCU, Boogie Nights, Starsky & Hutch, Arrested Development, The Simpsons, Complete Savages, South Park and most famously in Anchorman: The Legend of Ron Burgundy.
quote:Gonna find my baby, gonna hold her tight
gonna grab some
My motto's always been: when it's right, it's right.
Why wait until the middle of a cold, dark night?
When everything's a little clearer in the light of day.
And you know the night is always gonna be there anyway.
Sky rockets in flight.![]()
newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Zombies
Welk nummer van wie?quote:Je leerde me lopen, op eigen benen te staan
Straks gaat de deur voor mij open om door het leven te gaan
Maak je geen zorgen
Voor morgen
Toe droog toch die traan
Geschreven door Newman, als eerste op de plaat gezet door Eric Burdon & The Animals, een grote hit voor Three Dog Night en in 2000 nog een hit in de UK voor Tom Jones & The Stereophonics.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:23 schreef cafca het volgende:
Mama told me not to come?
nee, maar de eerste 2 letters zijn goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:49 schreef bartrid het volgende:
young marble giants?
3x scheepsrecht. bartrid +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef bartrid het volgende:
yo la tengo?
quote:Once I had my heroes
Once I had my dreams
But all of that is changed now
They've turned things inside out
quote:Myanmar (pronounced /ˈmjɑnˌmɑː/[1]), officially the Union of Myanmar (Burmese: [pjìdàunzṵ mjəmà nàinŋàndɔ̀]) is the largest country by geographical area in mainland Southeast Asia. It is also known as![]()
Onder die titel speelde hij het wel en staat het ook op de live-CDquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:38 schreef bartrid het volgende:
that's when I reach for my revolver inderdaad, waar Moby de titel danig van verkracht heeft onder druk van de platenmaatschappij....
Bron: LiveHereNowquote:01. My Weakness
02. Find My Baby
03. Extreme Ways
04. Raining Again
05. Natural Blues
06. Spiders
07. Where You End
08. Go
09. That's When I Reach For My Revolver
...
bukgeit +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef bukgeit het volgende:
Mission Of Burma is dat.
dat dacht ik ook maar het is dus toch ook gewoon een commerciele hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef MadMaster het volgende:
That's When I Realized It's Over...![]()
Ik dacht altijd dat Moby zo'n principieel mannetje was...
quote:Na het optreden in Brugge meteen tickets gekocht voor Dendermonde aangezien mijn 12-jarige zoon er in Brugge niet bij kon zijn (lag in het ziekenhuis aan de chemo) en hij u toch nog es wou zien (de eerste keer zag hij u toen hij 10 was). Als hij uw muziek moet uitleggen aan zijn vrienden, zegt hij 'da's rap voor oude mensen' en dat is gewoon een warm compliment natuurlijk uit de mond van een 12-jarige.
We zaten op de eerste rij, we hebben ademloos genoten en ik betreur dat we niet gewoon recht zijn gestaan na uw laatste song, die Vlaamse ingebakken en verkrampte terughoudendheid toch ...
Uw stem, uw ogen, uw handen, uw lichaamstaal, uw woorden ... ik hoop dat ik het nog vele malen mag beleven, het is een mystieke ervaring u bezig te zien ... u geeft zoveel meer dan uw muziek ... Doe ajb nog lang voort !
Koen Wouters!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef bukgeit het volgende:
In wiens gastenboek zou dit staan?
[..]
Warm...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:04 schreef ranja het volgende:
enige top 40 van de laatste week van een jaar? (meestal is er dan geen top40 maar een jkaaroverzicht)
Dat was een andere...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef knars het volgende:
Omdat deze nooit is uitgezonden?
quote:Vanwege een protestactie van Radio Veronica tegen een mogelijke verdwijning (die later tóch plaatsvond op 31 augustus 1974) is de Top 40 van 30 juni 1973 destijds niet afgedrukt, maar verscheen er die week een gedrukt exemplaar zonder hitparadenoteringen met dwars daaroverheen de tekst: "OOK DIT VERDWIJNT ALS VERONICA VERDWIJNT" in grote, zwarte letters. Deze Top 40 werd bovendien nooit uitgezonden door Radio Veronica, evenwel "Het Genootschap Voor Hitologie" drukte deze lijst af in het eerste nummer van het tijdschrift Pampus, dat verscheen in november 1973
Hij is wel gedrukt, maar nooit verspreid. Op de plank blijven liggen, dus?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef MadMaster het volgende:
Het heeft wel met de feestdagen te maken...
Wegens een schoonmaak-aktie van mijn PC door een bedrijf ben ik even offline...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:26 schreef Z het volgende:
Dat klinkt een tikkeltje dubieus MM!
Maar ik ga niet verder lepelen m.b.t. de 2 versies:quote:Van het gedrukte exemplaar van 26 december 1970 ("Kersteditie" genoemd) is bekend dat er twee versies bestaan, de ene met normale alarmschijfsymbolen, de ander met kerstkaarsen in plaats van de gebruikelijke alarmschijfsymbolen. Het andere opmerkelijke feit omtrent deze lijst is dat deze geheel identiek is aan de week daarvoor. Het commentaar onderaan deze Top 40-lijst liet daar ook geen twijfel over bestaan: "Kerstmis valt dit jaar op de piekdagen in platenverkoop, wij hebben daarom de Top-40 ongewijzigd gelaten." Ook de Tipparade van die week was ongewijzigd gelaten. Dit maakt deze Top 40-lijst tot een uniek exemplaar.
Edit: Kate winslet's lied was een soundtrack voor a christmas carolquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef Deceit het volgende:
Solid harmonie - Give love on christmas day
de Tokkies - Verre kerst
Wham - This christmas
Bing crosby - white christmas
Band Aid - Do they know its christmas time
Mariah carey - all i want for christmas
Frank sinatra - let it snow
Chris rea - Driving Home for christmas
The supremes - Santa Claus Is Coming To town
Kate Winslet - What If
Er staan er maar 4 op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef belsen het volgende:
Whoeps!
Mag ik 5 artiesten van Phil Spector's kerstalbum?
Ken jij er meer dan die van Abba?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:11 schreef Deceit het volgende:
Weet er niet veel van.. Hmm.. Krijgen we straks vragen over oud en nieuw liedjes?
Ach, zijn vrouw en nog 3.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Doe '...And a happy newyear' uit 'Happy XMas (War is Over)' erbij en je hebt er 4 meer dan ik er nu van Phil Spector weet...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef bukgeit het volgende:
Ronettes en Darlene Love.
Geef nie johquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Deceit het volgende:
Lol phil spector.. het is laaaaaaaat op het werk.. lees alles maar half :S
.... die zich ineens weer Black Francis noemt. Bluefinger is het album: zo schijnen inwoners van Zwolle genoemd te worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Frank Black.
schaap +1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef schaap001 het volgende:
Frank Sinatra
Frank Zappa
Frank Boeijen
Frank Beard (ZZ Top)
Frank Marino
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Geef nie joh
methodmich +1
Ik ga toch voor die van schaap, zie hieronder:
schaap001 +1
Met je Phil Spector.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Lekker dan. Win je bij Call TV eindelijk die hoofdprijs, gaan ze toch maar voor de volgende beller.
Ik zal het voortaan weer doen, dat nog in de vraag opnemen. Maar methodmich kan er ook zelf vier verzinnen, dat is een eigen keuze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
naja, ik zou Phil Spector toch best een muzikale Phil willen noemen en er werd niet naar nog 4 Phils gevraagd, dus ik kan me de verontwaardiging best voorstellen..
Blauwvingersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef schaap001 het volgende:
Bluefinger is het album: zo schijnen inwoners van Zwolle genoemd te worden.![]()
Ja, maar dan had je hem ook aanvankelijk eigenlijk niet het punt moeten toekennen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan weer doen, dat nog in de vraag opnemen. Maar methodmich kan er ook zelf vier verzinnen, dat is een eigen keuze.
Ze hebben allebei een album In utero.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik bij afwezigheid van Schaap maar een nieuwe doen?
Wat is de overeenkomst tussen Nirvana en cEvin Key (bekend van Skinny Puppy)?
Nee, het betreft een persoon in combinatie met een onderdeel van een album bij beide.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een album In utero.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef knars het volgende:
Butch Vig als producer?
Warm, warm, warm, heet......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef belsen het volgende:
Zelfde ontwerper van de voorkant, dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |