quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef bukgeit het volgende:
Ronettes en Darlene Love.
Geef nie johquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Deceit het volgende:
Lol phil spector.. het is laaaaaaaat op het werk.. lees alles maar half :S
.... die zich ineens weer Black Francis noemt. Bluefinger is het album: zo schijnen inwoners van Zwolle genoemd te worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Frank Black.
schaap +1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef schaap001 het volgende:
Frank Sinatra
Frank Zappa
Frank Boeijen
Frank Beard (ZZ Top)
Frank Marino
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Geef nie joh
methodmich +1
Ik ga toch voor die van schaap, zie hieronder:
schaap001 +1
Met je Phil Spector.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Lekker dan. Win je bij Call TV eindelijk die hoofdprijs, gaan ze toch maar voor de volgende beller.
Ik zal het voortaan weer doen, dat nog in de vraag opnemen. Maar methodmich kan er ook zelf vier verzinnen, dat is een eigen keuze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
naja, ik zou Phil Spector toch best een muzikale Phil willen noemen en er werd niet naar nog 4 Phils gevraagd, dus ik kan me de verontwaardiging best voorstellen..
Blauwvingersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef schaap001 het volgende:
Bluefinger is het album: zo schijnen inwoners van Zwolle genoemd te worden.![]()
Ja, maar dan had je hem ook aanvankelijk eigenlijk niet het punt moeten toekennen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan weer doen, dat nog in de vraag opnemen. Maar methodmich kan er ook zelf vier verzinnen, dat is een eigen keuze.
Ze hebben allebei een album In utero.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik bij afwezigheid van Schaap maar een nieuwe doen?
Wat is de overeenkomst tussen Nirvana en cEvin Key (bekend van Skinny Puppy)?
Nee, het betreft een persoon in combinatie met een onderdeel van een album bij beide.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een album In utero.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef knars het volgende:
Butch Vig als producer?
Warm, warm, warm, heet......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef belsen het volgende:
Zelfde ontwerper van de voorkant, dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |