Maar ik ga niet verder lepelen m.b.t. de 2 versies:quote:Van het gedrukte exemplaar van 26 december 1970 ("Kersteditie" genoemd) is bekend dat er twee versies bestaan, de ene met normale alarmschijfsymbolen, de ander met kerstkaarsen in plaats van de gebruikelijke alarmschijfsymbolen. Het andere opmerkelijke feit omtrent deze lijst is dat deze geheel identiek is aan de week daarvoor. Het commentaar onderaan deze Top 40-lijst liet daar ook geen twijfel over bestaan: "Kerstmis valt dit jaar op de piekdagen in platenverkoop, wij hebben daarom de Top-40 ongewijzigd gelaten." Ook de Tipparade van die week was ongewijzigd gelaten. Dit maakt deze Top 40-lijst tot een uniek exemplaar.
Edit: Kate winslet's lied was een soundtrack voor a christmas carolquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef Deceit het volgende:
Solid harmonie - Give love on christmas day
de Tokkies - Verre kerst
Wham - This christmas
Bing crosby - white christmas
Band Aid - Do they know its christmas time
Mariah carey - all i want for christmas
Frank sinatra - let it snow
Chris rea - Driving Home for christmas
The supremes - Santa Claus Is Coming To town
Kate Winslet - What If
Er staan er maar 4 op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:50 schreef belsen het volgende:
Whoeps!
Mag ik 5 artiesten van Phil Spector's kerstalbum?
Ken jij er meer dan die van Abba?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:11 schreef Deceit het volgende:
Weet er niet veel van.. Hmm.. Krijgen we straks vragen over oud en nieuw liedjes?
Ach, zijn vrouw en nog 3.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Doe '...And a happy newyear' uit 'Happy XMas (War is Over)' erbij en je hebt er 4 meer dan ik er nu van Phil Spector weet...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:57 schreef bukgeit het volgende:
Ronettes en Darlene Love.
Geef nie johquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef Deceit het volgende:
Lol phil spector.. het is laaaaaaaat op het werk.. lees alles maar half :S
.... die zich ineens weer Black Francis noemt. Bluefinger is het album: zo schijnen inwoners van Zwolle genoemd te worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Frank Black.
schaap +1quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:44 schreef schaap001 het volgende:
Frank Sinatra
Frank Zappa
Frank Boeijen
Frank Beard (ZZ Top)
Frank Marino
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Geef nie joh
methodmich +1
Ik ga toch voor die van schaap, zie hieronder:
schaap001 +1
Met je Phil Spector.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Lekker dan. Win je bij Call TV eindelijk die hoofdprijs, gaan ze toch maar voor de volgende beller.
Ik zal het voortaan weer doen, dat nog in de vraag opnemen. Maar methodmich kan er ook zelf vier verzinnen, dat is een eigen keuze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
naja, ik zou Phil Spector toch best een muzikale Phil willen noemen en er werd niet naar nog 4 Phils gevraagd, dus ik kan me de verontwaardiging best voorstellen..
Blauwvingersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef schaap001 het volgende:
Bluefinger is het album: zo schijnen inwoners van Zwolle genoemd te worden.![]()
Ja, maar dan had je hem ook aanvankelijk eigenlijk niet het punt moeten toekennen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan weer doen, dat nog in de vraag opnemen. Maar methodmich kan er ook zelf vier verzinnen, dat is een eigen keuze.
Ze hebben allebei een album In utero.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik bij afwezigheid van Schaap maar een nieuwe doen?
Wat is de overeenkomst tussen Nirvana en cEvin Key (bekend van Skinny Puppy)?
Nee, het betreft een persoon in combinatie met een onderdeel van een album bij beide.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een album In utero.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:26 schreef knars het volgende:
Butch Vig als producer?
Warm, warm, warm, heet......quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef belsen het volgende:
Zelfde ontwerper van de voorkant, dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |