quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef bigshadow het volgende:
Alpha blondie in de alpha?
Jeppequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Patrick Wolf?
quote:![]()
![]()
![]()
recensie:quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef ranja het volgende:
welle:erdball?
Ranja+1quote:![]()
![]()
![]()
peaceman +1quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef peaceman het volgende:
new young pony club
Ja, daar gaat je spitsvondigheid je toch echt de kop kosten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kijk je over mijn post heen of worden flauwe naamgrapjes tegenwoordig genadeloos afgestraft?
Als straf ga ik tot oktober alleen maar Industrial vragen stellen die alleen Bartrid kan beantwoordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, daar gaat je spitsvondigheid je toch echt de kop kosten.
zo flauw is dat grapje toch niet? Allebei kutmuziekquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kijk je over mijn post heen of worden flauwe naamgrapjes tegenwoordig genadeloos afgestraft?
strakke actie! Ga ik allerlei obscure FLA vragen terug stellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als straf ga ik tot oktober alleen maar Industrial vragen stellen die alleen Bartrid kan beantwoorden![]()
Ik kan niet weten of het een grap was of dat je het gewoon niet beter wist. En aangezien peaceman vrijwel gelijk was...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Afgestraft door m'n Lowlandsmeligheid dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kan niet weten of het een grap was of dat je het gewoon niet beter wist. En aangezien peaceman vrijwel gelijk was...
Als de Lowland-gangers het al niet weten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef peaceman het volgende:
Welke 'artiest' zong onverwacht een eigen nummer bij het optreden van Devendra Banhart?
Haar volgende album heeft als werktitel ''KalMaSu", de eerste letters van de namen van M.I.A. en haar zusjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Soms is het ook handig om even te lezen wat de vraag is
MIA dus. Alleen snap ik dan de rebus niet.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef bukgeit het volgende:
Damon Albarn, Tim Simenon, Tony Allen, Simon Tong.
Die van Bomb The Bass?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:10 schreef bukgeit het volgende:
Damon Albarn, Tim Simenon, Tony Allen, Simon Tong.
Paul Simenon van de Clash...quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Bomb The Bass?
Ik heb er een stukje van gezien, maar hem niet herkend...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:32 schreef horned_reaper het volgende:
"Kut Maar Krachtig" was toch hun laatste album ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |