quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef bigshadow het volgende:
Alpha blondie in de alpha?
Jeppequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Patrick Wolf?
quote:![]()
![]()
![]()
recensie:quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:33 schreef ranja het volgende:
welle:erdball?
Ranja+1quote:![]()
![]()
![]()
peaceman +1quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef peaceman het volgende:
new young pony club
Ja, daar gaat je spitsvondigheid je toch echt de kop kosten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kijk je over mijn post heen of worden flauwe naamgrapjes tegenwoordig genadeloos afgestraft?
Als straf ga ik tot oktober alleen maar Industrial vragen stellen die alleen Bartrid kan beantwoordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, daar gaat je spitsvondigheid je toch echt de kop kosten.
zo flauw is dat grapje toch niet? Allebei kutmuziekquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kijk je over mijn post heen of worden flauwe naamgrapjes tegenwoordig genadeloos afgestraft?
strakke actie! Ga ik allerlei obscure FLA vragen terug stellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als straf ga ik tot oktober alleen maar Industrial vragen stellen die alleen Bartrid kan beantwoorden![]()
Ik kan niet weten of het een grap was of dat je het gewoon niet beter wist. En aangezien peaceman vrijwel gelijk was...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |