3x scheepsrecht. bartrid +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef bartrid het volgende:
yo la tengo?
quote:Once I had my heroes
Once I had my dreams
But all of that is changed now
They've turned things inside out
quote:Myanmar (pronounced /ˈmjɑnˌmɑː/[1]), officially the Union of Myanmar (Burmese: [pjìdàunzṵ mjəmà nàinŋàndɔ̀]) is the largest country by geographical area in mainland Southeast Asia. It is also known as![]()
Onder die titel speelde hij het wel en staat het ook op de live-CDquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:38 schreef bartrid het volgende:
that's when I reach for my revolver inderdaad, waar Moby de titel danig van verkracht heeft onder druk van de platenmaatschappij....
Bron: LiveHereNowquote:01. My Weakness
02. Find My Baby
03. Extreme Ways
04. Raining Again
05. Natural Blues
06. Spiders
07. Where You End
08. Go
09. That's When I Reach For My Revolver
...
bukgeit +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef bukgeit het volgende:
Mission Of Burma is dat.
dat dacht ik ook maar het is dus toch ook gewoon een commerciele hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef MadMaster het volgende:
That's When I Realized It's Over...![]()
Ik dacht altijd dat Moby zo'n principieel mannetje was...
quote:Na het optreden in Brugge meteen tickets gekocht voor Dendermonde aangezien mijn 12-jarige zoon er in Brugge niet bij kon zijn (lag in het ziekenhuis aan de chemo) en hij u toch nog es wou zien (de eerste keer zag hij u toen hij 10 was). Als hij uw muziek moet uitleggen aan zijn vrienden, zegt hij 'da's rap voor oude mensen' en dat is gewoon een warm compliment natuurlijk uit de mond van een 12-jarige.
We zaten op de eerste rij, we hebben ademloos genoten en ik betreur dat we niet gewoon recht zijn gestaan na uw laatste song, die Vlaamse ingebakken en verkrampte terughoudendheid toch ...
Uw stem, uw ogen, uw handen, uw lichaamstaal, uw woorden ... ik hoop dat ik het nog vele malen mag beleven, het is een mystieke ervaring u bezig te zien ... u geeft zoveel meer dan uw muziek ... Doe ajb nog lang voort !
Koen Wouters!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef bukgeit het volgende:
In wiens gastenboek zou dit staan?
[..]
Warm...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:04 schreef ranja het volgende:
enige top 40 van de laatste week van een jaar? (meestal is er dan geen top40 maar een jkaaroverzicht)
Dat was een andere...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef knars het volgende:
Omdat deze nooit is uitgezonden?
quote:Vanwege een protestactie van Radio Veronica tegen een mogelijke verdwijning (die later tóch plaatsvond op 31 augustus 1974) is de Top 40 van 30 juni 1973 destijds niet afgedrukt, maar verscheen er die week een gedrukt exemplaar zonder hitparadenoteringen met dwars daaroverheen de tekst: "OOK DIT VERDWIJNT ALS VERONICA VERDWIJNT" in grote, zwarte letters. Deze Top 40 werd bovendien nooit uitgezonden door Radio Veronica, evenwel "Het Genootschap Voor Hitologie" drukte deze lijst af in het eerste nummer van het tijdschrift Pampus, dat verscheen in november 1973
Hij is wel gedrukt, maar nooit verspreid. Op de plank blijven liggen, dus?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef MadMaster het volgende:
Het heeft wel met de feestdagen te maken...
Wegens een schoonmaak-aktie van mijn PC door een bedrijf ben ik even offline...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:26 schreef Z het volgende:
Dat klinkt een tikkeltje dubieus MM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |