quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef Prosac het volgende:
Doodschop verkopen in de tunnel voor de warming up.![]()
Deze was eerder!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Het grote Luis Suarez topic #6 Konijn
Deze was eerderquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Deze TT is beter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Dan zou ik hem geel geven wegens acteren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef MaxPower het volgende:
als ik scheids was zou eerst zijn onderbeen eraf moeten liggen voor ik die kerel ooit nog een penantie zou geven.
PSV heeft weer Farfan en Feyenoord heeft v Bronckhorstquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef MaxPower het volgende:
als ik scheids was zou eerst zijn onderbeen eraf moeten liggen voor ik die kerel ooit nog een penantie zou geven.
Van van Bronckhorst viel het me heel erg tegen, zo deed ie bij Barcelona toch nooit? Kost je wel een gele kaart waardoor je net zal zien dat ie Ajax. AZ of PSV mist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
PSV heeft weer Farfan en Feyenoord heeft v Bronckhorst
In Spanje doe ze het BIJNA allemaal..quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Van van Bronckhorst viel het me heel erg tegen, zo deed ie bij Barcelona toch nooit?
Typisch gevalletje als Robben. Genoeg kwaliteit, maar verstrikt aan schwalbes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zijn imago gaat het nog voor hem verpesten.
Moet ie toch nog even weer afleren dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In Spanje doe ze het BIJNA allemaal..![]()
Alleen niet in de mate van Robben en Suarez etc..
Zal ie erg vinden jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Dit gaat buiten A'dam echt public enemy no. 1 worden
Hij moet ze niet gebruiken natuurlijk. En ja, dat vond ik vorig seizoen ook al.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kan wel meesterlijke schwalbes maken, maar hij moet ze toch spaarzamer gaan gebruiken inderdaad.
quote:
Hoe voert ze idd beter uit dan Robben. Vaak weet je niet of het nu een schwalbe was of niet, tot je de herhaling ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kan wel meesterlijke schwalbes maken, maar hij moet ze toch spaarzamer gaan gebruiken inderdaad.
Wacht maar tot ie straks al door hele stadions wordt uitgefloten etc. voordat ie uberhaupt een bal heeft geraakt, geen scheids hem nog gelooft, en elke verdediger toegejuicht wordt als ie hem aanpakt.quote:
Mijn allesomvattende, poëtische TT heeft het helaas net niet gehaald.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een kut TT. Snel vol posten dit topic dus
En dan een schwalbe maakt en toch een pingel krijgt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie straks al door hele stadions wordt uitgefloten etc. voordat ie uberhaupt een bal heeft geraakt, geen scheids hem nog gelooft, en elke verdediger toegejuicht wordt als ie hem aanpakt.
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is inmiddels wel bekend. Een goede schwalbe op z'n tijd kan erg waardevol zijn voor het elftal. En, mits knap uitgevoerd, kan ik het wel waarderen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hij moet ze niet gebruiken natuurlijk. En ja, dat vond ik vorig seizoen ook al.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Mijn allesomvattende, poëtische TT heeft het helaas net niet gehaald.
Denk je nou echt dat er over een half jaartje nog een scheids rondloopt die hem een pingel geeft?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan een schwalbe maakt en toch een pingel krijgt.
Ik lig nu al dubbel!
Die was erg sterk ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Mijn allesomvattende, poëtische TT heeft het helaas net niet gehaald.
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er over een half jaartje nog een scheids rondloopt die hem een pingel geeft?
Staat niks in de Bijbel over schwalbes, sorry.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Gchristenen principes hadden.
Ajax -----> KNJB ------> Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er over een half jaartje nog een scheids rondloopt die hem een pingel geeft?
Nee hoor, de koning Farfan is nog niet van zijn troon gevallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef pascalheister het volgende:
Tsjonge zeg Farfan valt in het niet bij deze swalbekoning
Volgens deze logica zou heel Amsterdam bang moeten zijn voor Dannytje Buijsquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef TornadoDK het volgende:
Heerlijk dat een feynoorder een topic opent over een speler van ons. zeker met ook nog eens zo'n gefrustreerder titel. Dat betekend alleen maar dat ze het nu al in hun broek doen voor Suarez.
Ik bedoel over Collin zullen ze niet snel een topic openen.
niet meteen overdrijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef pascalheister het volgende:
Tsjonge zeg Farfan valt in het niet bij deze swalbekoning
Hoezo heeft ie Groningen genaaid? Groningen heeft het bedrag gekregen dat ze wildenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Volgens deze logica zou heel Amsterdam bang moeten zijn voor Dannytje BuijsLijkt me ook sterk he?
Het grappige is dat ie Groningen flink genaaid heeft, en als ie de kans krijgt zal ie dat ook bij jullie doen.
Ik ontken nergens dat het een goede speler is, ik bevestig dat zelfs in m'n OP. Maar dit soort spelers, daar walg ik echt van. De meeste Ajacieden normaal ook, totdat ie in Ajax-shirt speelt.
Verouderd kutboek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Staat niks in de Bijbel over schwalbes, sorry.![]()
om eerlijk te zijn ben ik best bang voor leipe Danny. ik ben bang dat hij een aantal spelers van ons zo de ziekenboeg inschoptquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Volgens deze logica zou heel Amsterdam bang moeten zijn voor Dannytje BuijsLijkt me ook sterk he?
Het grappige is dat ie Groningen flink genaaid heeft, en als ie de kans krijgt zal ie dat ook bij jullie doen.
Ik ontken nergens dat het een goede speler is, ik bevestig dat zelfs in m'n OP. Maar dit soort spelers, daar walg ik echt van. De meeste Ajacieden normaal ook, totdat ie in Ajax-shirt speelt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn ben ik best bang voor leipe Danny. ik ben bang dat hij een aantal spelers van ons zo de ziekenboeg inschopt
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie Groningen genaaid?
Dus op Gio schijt je nu ook?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie Groningen genaaid? Groningen heeft het bedrag gekregen dat ze wilden![]()
quote:En wat is je bron dat ie het bij ons ook gaat doen?
Hij weet natuurlijk wel wie de baas isquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk nog best meevallen bij wedstrijden tegen Ajax.
Vind je gek? Die rappe Ajax spelers kan hij toch nooit raken man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk nog best meevallen bij wedstrijden tegen Ajax.
Niet na alles wat ie voor de club heeft gedaan. Maar dit soort geintjes moet ie wel snel afleren.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Vind je gek? Die rappe Ajax spelers kan hij toch nooit raken man.
quote:Maar goed laten we het topic van deze godenzoon niet vervuilen met praat over rotterdamse prutsertjes.
Danny weet niet zoveelquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk wel wie de baas is![]()
Kijk, het valt nu op, in 2 wedstrijden 2 gelukte schwalbes, in een CL voorronde duel en de eerste wedstrijd van de competitie bij een nieuwe club. Ik denk dat het wel weer voorbij waait. Hoop ik althans.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Niet na alles wat ie voor de club heeft gedaan. Maar dit soort geintjes moet ie wel snel afleren.
Heeft genaaid of probeerde hij het? Zit nogal een verschil in hé.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Als het aan hem lag was Groningen afgescheept met een fooitje.
[..]Ook hier is het weer duidelijk dat jij écht geen mensenkennis hebt he?
Ik vrees van niet. Hopelijk wordt hij er door Ten Cate / Stam op aangesproken dat dit op een keer tegen je gaat werken. Zie bijvoorbeeld Robben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kijk, het valt nu op, in 2 wedstrijden 2 gelukte schwalbes, in een CL voorronde duel en de eerste wedstrijd van de competitie bij een nieuwe club. Ik denk dat het wel weer voorbij waait. Hoop ik althans.
Ik had vandaag ook gewoon het idee dat het een terechte pingel was.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoe voert ze idd beter uit dan Robben. Vaak weet je niet of het nu een schwalbe was of niet, tot je de herhaling ziet.![]()
Vaak wordt ie ook wel aangeraakt, maar gaat ie gewoon erg sierlijk naar de grond. Bij Robben zie je gewoon duidelijk dat ie weer een enorme fopduik maakt..
In zoverre heeft heeft die ons genaaid door een situatie te creeëren waar Groningen sowieso nadeel aan ging ondervinden. Als die was gebleven, had je met een ongemotiveerd verwend kind gezeten en als die zou gaan was je je beste speler kwijt. Als iemand voor 5 jaar tekent, mag je hem best nog een 2e jaartje aan zijn contract houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft genaaid of probeerde hij het? Zit nogal een verschil in hé.
En omdat ie 1x een arbitragezaak heeft aangespannen wil niet zeggen dat ie dat bij Ajax ook doet hé![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:08 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
In zoverre heeft heeft die ons genaaid door een situatie te creeëren waar Groningen sowieso nadeel aan ging ondervinden. Als die was gebleven, had je met een ongemotiveerd verwend kind gezeten en als die zou gaan was je je beste speler kwijt. Als iemand voor 5 jaar tekent, mag je hem best nog een 2e jaartje aan zijn contract houden.
Maar goed, dat is allemaal gebeurd. Uiteindelijk hebben wij er met 8 miljoen en een gewonnen arbitragezaak (om het geen trend te laten worden) het beste eruit gehaald wat er nu de opstelling van Suarez nog uit te halen viel.
Ach, volgens mij hebben jullie niet zoveel recht van spreken. farfan anyone?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij die ene overtreding gaf hij gewoon een gil terwijl er niet veel aan de hand was.
Scheids stond er met de rug naartoe en trok gewoon geel voor zijn tegenstander
En Schwalbe.
Alsof dat relevant is. Suarez moet geen schwalbes maken en Farfan ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, volgens mij hebben jullie niet zoveel recht van spreken. farfan anyone?
Maar bij zo´n 6-1 is een schwalbe compleet onnodig. Als het nou in Praag bijv. 5 minuten voor tijd 0-0 staat en Suarez maakt een schwalbe, waar een penalty uitkomt, dan ben ik natuurlijk erg blij, maar zoals vandaag, 6-1 voor, en je maakt een grote schwalbe, waardoor scheidsrechters in de toekomst hem nog beter in de gaten houden. Compleet onnodig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is inmiddels wel bekend. Een goede schwalbe op z'n tijd kan erg waardevol zijn voor het elftal. En, mits knap uitgevoerd, kan ik het wel waarderen.
Ik vond het wel goed toen met Robben dat Hiddink er destijds openlijk afstand van nam. Niet dat het heel veel heeft geholpen, maar het geeft als club wel een signaal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Suarez is erger.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook overal dat ik er afstand van neem. Ik vind dat laten vallen ook helemaal niets. Maar 9 van de 10 psv-ers vinden het geweldig als farfan weer eens een schwalbe maakt. Dat bedoelde ik er mee te zeggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:26 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Alsof dat relevant is. Suarez moet geen schwalbes maken en Farfan ook niet.
Net zoals Meerdink, om maar even 'zelfkritisch' te zijn, die zich gisteren wel heel lomp liet vallen tegen NAC.
Zie je wat ik bedoel cruoninga?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Suarez is erger.
En Farfan werd toen degelijk wel vast gepakt.
Zie de beelden
Nee hoor, dat zit er keihard ingetraind. Doodzonde, gaat alleen maar tegen je werken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kijk, het valt nu op, in 2 wedstrijden 2 gelukte schwalbes, in een CL voorronde duel en de eerste wedstrijd van de competitie bij een nieuwe club. Ik denk dat het wel weer voorbij waait. Hoop ik althans.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef El-Salvador het volgende:
hoe groter de afgunst tegen een Ajax speler, hoe meer het aangeeft dat het een klasbak is.
Zie vd Vaart, Sneijder, Zlatan etc.
Frustratie bij de tegenpartij![]()
Hehe ja is wel mooi hèquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef El-Salvador het volgende:
hoe groter de afgunst tegen een Ajax speler, hoe meer het aangeeft dat het een klasbak is.
Zie vd Vaart, Sneijder, Zlatan etc.
Frustratie bij de tegenpartij![]()
Stoichkov.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:34 schreef BB-boy het volgende:
Gaan we nu discussieren over wie het beste/handigste schwalbes kan maken?
Misschien vinden we hem ook een held voor die 4 assists en die goal?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:49 schreef Prosac het volgende:
Suarez een held vinden na een schwalbe, Janda van Slavia is zeker ook een topper.
dat zou meer passen inderdaad, maar heb het ook al diverse malen naar aanleiding van de schwalbe gelezen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 07:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien vinden we hem ook een held voor die 4 assists en die goal?
Bedankt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat zou meer passen inderdaad, maar heb het ook al diverse malen naar aanleiding van de schwalbe gelezen.
als ik Suarez gisteren zo aan het werk zag, dan is 8 miljoen nog een koopje geweest.![]()
Ze zijn weleens beter geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef venomsnake het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=173727/contentid=96188/sc=bb1146
Je krijgt hooguit een torrent linkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef BB-boy het volgende:
Ik krijg nog een software pakket van die hufters.
Die onderste is wel leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:09 schreef venomsnake het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=173727/contentid=96188/sc=bb1146
Dudequote:
De FC was wel een stuk minder zonder hem vandaagquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:39 schreef Suijk het volgende:
Zo snel al zo bepalend, dat zie je niet veel. Wel eng ook, hij moet ook weer niet te goed gaan worden, dan wil 'ie zo weer weg.
Wij zijn maar wat blij met hem. Ongelofelijk wat een geweldenaar. Hopelijk weet hij dit niveau vast te houden. Hij is nu al ontzettend belangrijk voor onsquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
De FC was wel een stuk minder zonder hem vandaag![]()
Ik ben in ieder geval blij dat we het er inmiddels over eens zijn dat die 3,5 miljoen nergens over ging.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn maar wat blij met hem. Ongelofelijk wat een geweldenaar. Hopelijk weet hij dit niveau vast te houden. Hij is nu al ontzettend belangrijk voor ons
Klopt. Als hij woensdag ook nog beslissend is, is het zeker een koopje geweestquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:03 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat we het er inmiddels over eens zijn dat die 3,5 miljoen nergens over ging.
Dan heeft ie in feite zijn aankoop al terug betaaldquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Als hij woensdag ook nog beslissend is, is het zeker een koopje geweest
Omdat ie tegen de Graafschap en Heerenveen goed speelt? Laat hem nou eerst maar eens imponeren tegen een iets zwaardere tegenstander.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:20 schreef BB-boy het volgende:
Kan de titel niet verandert worden in "Nu al fenomenaal" ?
Tegen slavia speelde hij goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ie tegen de Graafschap en Heerenveen goed speelt? Laat hem nou eerst maar eens imponeren tegen een iets zwaardere tegenstander.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ie tegen de Graafschap en Heerenveen goed speelt? Laat hem nou eerst maar eens imponeren tegen een iets zwaardere tegenstander.
Fixedquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Van Gaal heeft zijn eigen topic.
echt nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef Pritt het volgende:
Met de bal aan de voet is Suarez echt veel sneller dan Babel.
Puur qua loopsnelheid is Suarez de mindere, maar inderdaad, Babel had geen snelheid in z'n spel...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:21 schreef Pritt het volgende:
Neem alleen gister al, hij had minimaal 4 keer dat hij perfect vanaf buiten naar binnen snijdt met de bal aan de voet langs Zuiverloon. Babel zou dan eerst de bal stoppen, 3 lichaamsschijnbewegingen maken en dan proberen de bal 4 meter verderop te spelen en er als eerste achteraan te rennen. Dat zijn toch de loopacties voor een linksbuiten die bepalen of je wel of niet succesvol bent.
Ligt eraan waar de bal beland he. Als hij 15 meter voor Babel terecht komt door zijn aanname, geef me dan Suarez maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Hij is niet sneller dan Babel, hij is slimmer dan Babel.
Het feit dat hij niet heel erg snel is compenseert hij door goed zijn lichaam te gebruiken. Bovendien is hij erg behendig in de kleine ruimte.
Maar als Babel en Suarez een sprint met de bal gaan trekken wint Babel echt wel hoor.
Handig kerel...quote:'Suárez leert niet van fouten Davids'
Ajax-aanwinst Luis Suárez lijkt niet te hebben geleerd van de beenbreuk van teamgenoot Edgar Davids. De Uruguayaan draagt volgens het fanzine Ajax Showtime soms geen scheenbeschermers.
Deze zomer brak Davids zijn scheenbeen omdat hij naliet met beschermers aan te treden. De supporterssite heeft aan de hand van foto's van Suárez ontdekt dat de aanvaller het ook niet zo nauw neemt met zijn benen.
De Zuid-Amerikaan lijkt meestal met een soort lage scheenbeschermer te spelen. Op één afbeelding, genomen tijdens Ajax-sc Heerenveen, is zelfs te zien dat hij er geen draagt.
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je een link? Zoeken is onmogelijk in die topics.
betuigt gewoon dat ze het heel erg vinden dat hij weg isquote:Op donderdag 6 september 2007 00:47 schreef Tommeke het volgende:
Die Groningers die hier Suarez ook komen bashen
Tegen de tijd dat Suarez bij de middellijn is in een dribbel van doel naar doel, staat Babel te bekijken hoe hij het beste z'n heupschot-bal uit de tweede ring kan plukken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:26 schreef venomsnake het volgende:
Hij is niet sneller dan Babel, hij is slimmer dan Babel.
Het feit dat hij niet heel erg snel is compenseert hij door goed zijn lichaam te gebruiken. Bovendien is hij erg behendig in de kleine ruimte.
Maar als Babel en Suarez een sprint met de bal gaan trekken wint Babel echt wel hoor.
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
betuigt gewoon dat ze het heel erg vinden dat hij weg is![]()
![]()
Nee, want dat wens je niemand toe...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.
tja.. dat wens je niemand toe, maar over het hele gebeuren rondom Suarez was ik echt over de zeik. Iquote:Op donderdag 6 september 2007 10:07 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, want dat wens je niemand toe...
Maar jullie hebben berg
Een beetje? Kom op man. Jullie vinden het vreselijk dat hij weg is. Verder snap ik wel dat jullie hem een teringlijer vinden.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
ook een beetje, maar de manier waarop vind ik een stuk kwalijker en ik zal dan ook niet "och wat erg voor die jongen" zeggen als hij wel een scheenbeen breekt of wat spieren ergens afscheurt.
Een Urugayaan zonder scheenbeschermers.quote:
Mooie ava, en nee, ik wens het niemand toe.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een beetje? Kom op man. Jullie vinden het vreselijk dat hij weg is. Verder snap ik wel dat jullie hem een teringlijer vinden.
Badabingea: Tuurlijk gun je dat sommige spelers wel. Ik weet zeker dat jij ook bepaalde spelers van feyenoord dat gunt.
Hooguit een duikplank.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een Urugayaan zonder scheenbeschermers.
Een groter contract kun je bijna niet bedenken
(Maar voor duiken heb je dan ook geen scheenbeschermers nodig)
quote:
Mooi héquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Topscorers per 23/09
1. Huntelaar (Ajax) ....................................7
2. Suarez (Ajax) .........................................6
Ik ben groningen fan en vind hem nog steeds een supervoetballer, jammer dat ie bij ons weg is.quote:Op zondag 23 september 2007 18:10 schreef Triptamine het volgende:
Suárez is gewoon een held, maar ik kan wel snappen dat ze hem in Groningen een teringlijer vinden.
Mooi toch, normaal heeft Ajax altijd meerdere spelers die veel scoren (Sneijder, Perez)quote:Op maandag 24 september 2007 09:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lang geleden dat jullie zo'n veelscorend spitsenduo hadden.
respectquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Topscorers per 23/09
1. Huntelaar (Ajax) ....................................7
2. Suarez (Ajax) .........................................6
Neenquote:Op maandag 24 september 2007 10:05 schreef BoNi het volgende:
Kan de TT veranderd worden in Het Grote Luis Suarez Topic #6: Alweer briljant?
maar wat ik zeg is toch wel redelijk? Gewoon geen ttquote:Op maandag 24 september 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
Nee, sorry. Als we alle TT-verzoekjes moeten aanpassen blijven we bezig. Ik pas alleen TT's aan als de TS erom vraagt of als de TS toestemming geeft.
En niet volspammen!.
Mwa, vind ik niet. Een TT moet gewoon kunnen, maar ik vind het op zich vreemd dat een feyenoorder een topic over een Ajacied opent.quote:Op maandag 24 september 2007 15:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
maar wat ik zeg is toch wel redelijk? Gewoon geen tt
Eigenlijk wel he!quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat 'nu al irritant' alleen maar een compliment eigenlijk.
Effectiever zijn als Babel is ook niet zo heel moeilijk, maar je bedoelt wsl effectiever als Babel een heel seizoen..quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
Nu al effectiever dan Babel![]()
En het is natuurlijk alleen maar mooi dat een feyenoorder een topic over onze held opent met zo'n gefrustreerde titel
Geef mij maar de titel: Suárez: Alweer briljant. Die is ijzersterkquote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef TornadoDK het volgende:
Nu al effectiever dan Babel![]()
En het is natuurlijk alleen maar mooi dat een feyenoorder een topic over onze held opent met zo'n gefrustreerde titel
Tsjah, als hij iets goed doet, doet hij het ook meteen goed. Van mij mag hij vaker iets goed doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Babel voor 17 miljoen verkocht en Suárez voor de helft gekocht. Na 5 wedstrijden heeft hij al meer rendement dan Babel in een heel seizoen. Dat is trouwens ook meteen het enige goede wat Van Geel van de zomer gedaan heeft
Wat maakt dat uit. Laat hem maar lekker scoren, of-ie meeverdedigt of niet kan mij niks schelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:19 schreef Chadi het volgende:
Vind dat hij verdedigend de randjes ervanaf loopt net als die lokoe trouwens die mag heus wel werken voor dat geld.
Dan moet je dat organisatorisch van te voren aanpakken. Tegen AZ liepen ze er aan die kant een paar keer vrolijk door omdat hij geen zin had. Dan moet je of iemand op het middenveld die taak geven of hem duidelijk maken dat hij de meekomende verdediger op moet pakken.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit. Laat hem maar lekker scoren, of-ie meeverdedigt of niet kan mij niks schelen.
Klopt. Maar bij de omschakeling is hij vervolgens weer in het voordeel.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan moet je dat organisatorisch van te voren aanpakken. Tegen AZ liepen ze er aan die kant een paar keer vrolijk door omdat hij geen zin had. Dan moet je of iemand op het middenveld die taak geven of hem duidelijk maken dat hij de meekomende verdediger op moet pakken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgende keer als Luis op de grond ligt in de 16 moet de keeper naar hem toelopen, knipogen naar de camera en dan met 1 vinger Suarez in zijn zij porren, lachen als hij dan ook zulke stuiptrekkingen maakt!
Ik werd nu niet bepaald vrolijk van zijn gedrag.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was de vraag niet
Robben?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef Suijk het volgende:
Hij moet dit soort gedrag echt afleren, anders bereik je nooit de echte top.
Figo?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef Suijk het volgende:
Hij moet dit soort gedrag echt afleren, anders bereik je nooit de echte top.
Natuurlijk. Zo'n speler heeft het niet nodig, het komt zwak over. Als Farfan of Lazovic een duikeling maakte kon ik daar nooit tegen, dat is nu bij Suarez niet anders.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen Ajacieden die vinden dat het Ajax onwaardig gedrag is?
verpulver z'n enkeltjes ook maarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Maak jullie niet druk jongens FC Utrecht zal Suarez verpulveren, zoiezo wat spreekkoortjes jegens zijn oortjes
Jammer genoeg is JP de Jong er niet meer die had het wel gedaan dan moet Gregoor van dijk het maar doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:32 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
verpulver z'n enkeltjes ook maarwat een schijtjong is dat zeg! farfan2
Goede TT trouwens![]()
Een Farfannetjequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net als met Sneijder? Het van te voren aankondigen en dan rood ontvangen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer genoeg is JP de Jong er niet meer die had het wel gedaan dan moet Gregoor van dijk het maar doen![]()
Het is gewoon dom. Als hij het nou slim op de belangrijke momenten doet zou ik het nog geeneens zo erg vinden, maar hij gaat gewoon zo vaak mogelijk liggen als hij maar kan. Daarbij kan hij er ook nog eens geen ene poot van, de helft van zijn schwalbes zijn van het niveautje Robben, wat dus alleen maar gele kaarten oplevert.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wist dat jij niet serieus te nemen was maar ditquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder werd Farfan wel aangeraakt door Urby en dan zei hij later ook
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Een Farfannetje![]()
Ik heb er echt een hekel aan!
[..]
Net als met Sneijder? Het van te voren aankondigen en dan rood ontvangen?Heel slim
Grove charges van achteren, schwalbes, theater etc.. zijn inderdaad wel een compliment waard.quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dat 'nu al irritant' alleen maar een compliment eigenlijk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grove charges van achteren, schwalbes, theater etc.. zijn inderdaad wel een compliment waard.
Nee. Een Ajacied mag alles, behalve zijn jasje uitdoen. Dus.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe maar ja, dan schieten wij drie minuten later de winnende er in, net als vorig jaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jammer genoeg is JP de Jong er niet meer die had het wel gedaan dan moet Gregoor van dijk het maar doen![]()
Mooie goals, strakke acties en de het predikaat 'enige goede aankoop dit jaar' inderdaad niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grove charges van achteren, schwalbes, theater etc.. zijn inderdaad wel een compliment waard.
Ja, als ze maar scoren bij jullie he?quote:
Waar was ie in de voorronde CL en in de UEFA Cup?quote:strakke acties
Dat ben je vrijwel automatisch al als je Collin en Delorge als concurrenten hebtquote:en de het predikaat 'enige goede aankoop dit jaar' inderdaad niet.
quote:Zeurneus.
Eigenlijk beweer je nu dat Suarez geen goede aankoop is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, als ze maar scoren bij jullie he?
[..]
Waar was ie in de voorronde CL en in de UEFA Cup?
[..]
Dat ben je vrijwel automatisch al als je Collin en Delorge als concurrenten hebt
[..]
hij scoorde de enige goal in de vCL en versierde een penalty.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Waar was ie in de voorronde CL en in de UEFA Cup?
Nee kijk. Als je als Feyenoorder een Ajacied zo aanvalt, ben je een held in hun ogen. Alles moet kunnen om de knieschijven van Ajacieden te breken. Maar doet een Ajax speler dat in een wedstrijd, staan ze verbaasd te kijken dat we, ondanks zijn mindere kanten, waar hij aan moet werken, toch nog achter hem staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eigenlijk beweer je nu dat Suarez geen goede aankoop is?
Nee, sportief gezien is het wel een goede aankoop, maar het is een vuile rat. En het verbaast me dat mensen die Mark van Bommel en Farfan uitkotsten om hun gedrag nu opeens Suarez staan te aanbidden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanuit feyenoord perspectief gezien is het inderdaad geen goede aankoop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ok misschien verkeerd voorbeeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
hij scoorde de enige goal in de vCL en versierde een penalty.
OMG hoe oud ben jij?quote:maar uh waar was makaay tijdens de vCL en Uefa Cup![]()
![]()
![]()
Farfan en V. Bommel werden/worden toch ook gewaardeerd door hun eigen supporters?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, sportief gezien is het wel een goede aankoop, maar het is een vuile rat. En het verbaast me dat mensen die Mark van Bommel en Farfan uitkotsten om hun gedrag nu opeens Suarez staan te aanbidden.
Ja, weg met Makaay, Gio, de Cler, Sahin, Hofland en dat andere tuig : ik wil Suarez!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vanuit feyenoord perspectief gezien is het inderdaad geen goede aankoop.
Als selectief lezen een olympische sport zou zijn dan zou je zo goud winnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, sportief gezien is het wel een goede aankoop, maar het is een vuile rat. En het verbaast me dat mensen die Mark van Bommel en Farfan uitkotsten om hun gedrag nu opeens Suarez staan te aanbidden.
Ik hoor dan ook geen PSV-ers klagen over Suarez, het is voor hun een herkenbare spelerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Farfan en V. Bommel werden/worden toch ook gewaardeerd door hun eigen supporters?
Ben jij nou zo dom of ... ?
Hofs liep trouwens ook te janken tegen nota bene 'zijn' Vitesse.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik hoor dan ook geen PSV-ers klagen over Suarez, het is voor hun een herkenbare speler
Erg makkelijk om te zeggen dat de Ajacieden hier Van Bommel en Farfan uitkotsen om hun gedrag, maar wel Suarez aanbidt. Dat suggereer je alleen maar, verder staat het nergens in dit topic. En ook als 1 iemand het zegt is het niet de mening van iedereen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
in de vCL was hij gewoon goed. hoeveel belangrijke wedstrijden heeft Ajax verder gespeeld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Ok misschien verkeerd voorbeeldMaar in belangrijke wedstrijden is ie nog niet beslissend geweest tot nu toe.
hetzelfde kan ik aan jouw vragen? die opmerking maak ik alleen omdat jij contstant van die kansloze opmerking maakt, dat je dat nog niet eens doorhebt zegt wel wat over jouw leefdtijd.quote:OMG hoe oud ben jij?![]()
Er wordt gewoon niet meer op je gereageerd, en terechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als iemand gewoon mijn vraag zou beantwoorden zouden de woorden PSV en Feyenoord er niet in voorkomen
Van Bommel is gewoon fel en fanatiek, ik denk dat hij qua karakter perfect bij Feyenoord zou passen. Ik vind het jammer dat het een psv-er is, had hem wel graag bij Feyenoord gezien. Zo'n jankbal vind ik daarentegen schijtes-irritant. Zonde, want het kunnen vaak best leuke voetballers zijn om naar te kijken. Zie een ronaldo. Hoop dat Boulahrouz z'n trucje nog een keer kan herhalen op z'n gezicht in plaats van z'n bovenbeen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weet niet waarom PSV hier nou weer bij wordt gehaald. Farfan is berucht geworden door 1 schwalbe 2 jaar geleden. Daarvoor hoorde je niemand over hem. Van Bommel werd een kaartennaaier genoemd, wat overigens hypocriet is, want hoeveel spelers proberen niet een scheidsrechter te beinvloeden? En nu zit er niemand in de selectie die er regelmatig een schwalbe uitgooit.
Schwalbes blijven een spel tussen spelers en scheidsrechters, alleen Suarez speelt dat spel zo verdomd slecht.
Is dat geen goede carriere-move voor Ricky Kruys?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die pipo is ook meer bezig met Ajax dan met zijn eigen club.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Malibu post nog meer dan de ajacieden hier
Volgens mij gaat het al een pagina over mijn vraag, maar lezen schijnt vrij moeilijk te zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:33 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niet meer op je gereageerd, en terecht
Jij zou zelfs als je zou zeggen dat alle koeien milka-paars zijn nog zo lang door blijven ouwehoeren dat iedereen zo schijtziek van je geouwehoer wordt dat ze je maar gelijk geven om er van af te zijn
Ga lekker een zuid-amerikaans forum terroriseren![]()
Hetzeflde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:28 schreef RayMania het volgende:
Het is voetbal onwaardig gedrag, maakt niet uit welke speler het doet namens welke club. Hetzelfde geldt voor scheids -of grensrechters uitschelden. Althans, dat is mijn mening. Een wedstrijd hoor je op sportief vlak te winnen, niet door gegeven strafschoppen / vrije trappen na schwalbes.
Ja, ik ook, dat dan weer wel. Het is alleen niet de mooiste manier van winnen en als je op zo'n manier verliest is de wereld vaak te klein. Maar ja, dat blijf je altijd houdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hetzeflde.
Maar als we door een schwalbe winnen ben ik blij
Het is geen koorknapenvereniging.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vinden het Ajacieden nu Ajax onwaardig gedrag of is dat alleen je jasje uittrekken?
En bijvoorbeeld niet iemand voor kankerneger of tyfushond uitschelden?
Feit.quote:Op maandag 5 november 2007 12:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel een geweldige voetballer. Die assist op Luque was weer fantastisch.
Ik verheug me nu al op Sansoni/Yakubu/Sprockel/Megreshvilli versus Suarezquote:Op maandag 5 november 2007 12:12 schreef DarkShine het volgende:
Als je zijn toneel gister zag vind je het bijna jammer dat Gene Hanssen niet meer voetbalt!
De scheidsrechters trappen er toch al bijna niet meer in dus hij bereikt er niets mee.quote:Op maandag 5 november 2007 12:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Feit.
Maar hoe vaak lag hij gister weer niet op te grond te janken na weer een schwalbe? Zijn toneelstukjes gister waren niet op 2 handen te tellen.
Vandaar zijn penalty. Kah geeft hem een aaitje (dom van Kah op die plek!). Gerechtigheid dat KJH hem als een Stammetje neemt!quote:Op maandag 5 november 2007 12:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
De scheidsrechters trappen er toch al bijna niet meer in dus hij bereikt er niets mee.
Dat is gewoon meer aan de domheid van Kah te wijten dan aan het valgedrag van Suarez.quote:Op maandag 5 november 2007 12:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vandaar zijn penalty. Kah geeft hem een aaitje (dom van Kah op die plek!). Gerechtigheid dat KJH hem als een Stammetje neemt!
Hij pakt hem met 2 handen vastquote:Op maandag 5 november 2007 12:52 schreef DarkShine het volgende:
't Is een aaitje waar je zeker niet van neergaat. 100% schwalbe dus.
Hij gaat overdreven neer, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 5 november 2007 12:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen schwalbe.
Een zacht tikje op Suarez zijn gezicht en hij gaat neer als een stervende zwaan. Lachwekkend gewoon. Zo kan je elke week wel 10 penaltys geven.
Inderdaad. Een goede beslissing van Jol.quote:Op maandag 5 november 2007 12:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat overdreven neer, dat ben ik met je eens.
Maar het is gewoon een terechte penalty want Kah moet gewoon met beide handen van Suarez afblijven in het strafschopgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |