Wacht maar tot ie straks al door hele stadions wordt uitgefloten etc. voordat ie uberhaupt een bal heeft geraakt, geen scheids hem nog gelooft, en elke verdediger toegejuicht wordt als ie hem aanpakt.quote:
Mijn allesomvattende, poëtische TT heeft het helaas net niet gehaald.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een kut TT. Snel vol posten dit topic dus
En dan een schwalbe maakt en toch een pingel krijgt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie straks al door hele stadions wordt uitgefloten etc. voordat ie uberhaupt een bal heeft geraakt, geen scheids hem nog gelooft, en elke verdediger toegejuicht wordt als ie hem aanpakt.
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is inmiddels wel bekend. Een goede schwalbe op z'n tijd kan erg waardevol zijn voor het elftal. En, mits knap uitgevoerd, kan ik het wel waarderen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hij moet ze niet gebruiken natuurlijk. En ja, dat vond ik vorig seizoen ook al.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Mijn allesomvattende, poëtische TT heeft het helaas net niet gehaald.
Denk je nou echt dat er over een half jaartje nog een scheids rondloopt die hem een pingel geeft?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan een schwalbe maakt en toch een pingel krijgt.
Ik lig nu al dubbel!
Die was erg sterk ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Mijn allesomvattende, poëtische TT heeft het helaas net niet gehaald.
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er over een half jaartje nog een scheids rondloopt die hem een pingel geeft?
Staat niks in de Bijbel over schwalbes, sorry.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Gchristenen principes hadden.
Ajax -----> KNJB ------> Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er over een half jaartje nog een scheids rondloopt die hem een pingel geeft?
Nee hoor, de koning Farfan is nog niet van zijn troon gevallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef pascalheister het volgende:
Tsjonge zeg Farfan valt in het niet bij deze swalbekoning
Volgens deze logica zou heel Amsterdam bang moeten zijn voor Dannytje Buijsquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef TornadoDK het volgende:
Heerlijk dat een feynoorder een topic opent over een speler van ons. zeker met ook nog eens zo'n gefrustreerder titel. Dat betekend alleen maar dat ze het nu al in hun broek doen voor Suarez.
Ik bedoel over Collin zullen ze niet snel een topic openen.
niet meteen overdrijven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef pascalheister het volgende:
Tsjonge zeg Farfan valt in het niet bij deze swalbekoning
Hoezo heeft ie Groningen genaaid? Groningen heeft het bedrag gekregen dat ze wildenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Volgens deze logica zou heel Amsterdam bang moeten zijn voor Dannytje BuijsLijkt me ook sterk he?
Het grappige is dat ie Groningen flink genaaid heeft, en als ie de kans krijgt zal ie dat ook bij jullie doen.
Ik ontken nergens dat het een goede speler is, ik bevestig dat zelfs in m'n OP. Maar dit soort spelers, daar walg ik echt van. De meeste Ajacieden normaal ook, totdat ie in Ajax-shirt speelt.
Verouderd kutboek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Staat niks in de Bijbel over schwalbes, sorry.![]()
om eerlijk te zijn ben ik best bang voor leipe Danny. ik ben bang dat hij een aantal spelers van ons zo de ziekenboeg inschoptquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Volgens deze logica zou heel Amsterdam bang moeten zijn voor Dannytje BuijsLijkt me ook sterk he?
Het grappige is dat ie Groningen flink genaaid heeft, en als ie de kans krijgt zal ie dat ook bij jullie doen.
Ik ontken nergens dat het een goede speler is, ik bevestig dat zelfs in m'n OP. Maar dit soort spelers, daar walg ik echt van. De meeste Ajacieden normaal ook, totdat ie in Ajax-shirt speelt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn ben ik best bang voor leipe Danny. ik ben bang dat hij een aantal spelers van ons zo de ziekenboeg inschopt
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie Groningen genaaid?
Dus op Gio schijt je nu ook?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie Groningen genaaid? Groningen heeft het bedrag gekregen dat ze wilden![]()
quote:En wat is je bron dat ie het bij ons ook gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |