quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef Prosac het volgende:
Doodschop verkopen in de tunnel voor de warming up.![]()
Deze was eerder!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Het grote Luis Suarez topic #6 Konijn
Deze was eerderquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Deze TT is beter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Dan zou ik hem geel geven wegens acteren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef MaxPower het volgende:
als ik scheids was zou eerst zijn onderbeen eraf moeten liggen voor ik die kerel ooit nog een penantie zou geven.
PSV heeft weer Farfan en Feyenoord heeft v Bronckhorstquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef MaxPower het volgende:
als ik scheids was zou eerst zijn onderbeen eraf moeten liggen voor ik die kerel ooit nog een penantie zou geven.
Van van Bronckhorst viel het me heel erg tegen, zo deed ie bij Barcelona toch nooit? Kost je wel een gele kaart waardoor je net zal zien dat ie Ajax. AZ of PSV mist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
PSV heeft weer Farfan en Feyenoord heeft v Bronckhorst
In Spanje doe ze het BIJNA allemaal..quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Van van Bronckhorst viel het me heel erg tegen, zo deed ie bij Barcelona toch nooit?
Typisch gevalletje als Robben. Genoeg kwaliteit, maar verstrikt aan schwalbes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zijn imago gaat het nog voor hem verpesten.
Moet ie toch nog even weer afleren dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In Spanje doe ze het BIJNA allemaal..![]()
Alleen niet in de mate van Robben en Suarez etc..
Zal ie erg vinden jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Dit gaat buiten A'dam echt public enemy no. 1 worden
Hij moet ze niet gebruiken natuurlijk. En ja, dat vond ik vorig seizoen ook al.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kan wel meesterlijke schwalbes maken, maar hij moet ze toch spaarzamer gaan gebruiken inderdaad.
quote:
Hoe voert ze idd beter uit dan Robben. Vaak weet je niet of het nu een schwalbe was of niet, tot je de herhaling ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kan wel meesterlijke schwalbes maken, maar hij moet ze toch spaarzamer gaan gebruiken inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |