quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ai, weer een schwalbe? Slechte zaak...
Tja, ik ben er blij mee dat we er weer een doelpuntje extra door gemaakt hebben, maar op een keer gaat dit tegen je werken. Ik heb liever dat hij die schwalbes achterwege laat. Dat heeft hij ook echt niet nodig. Voor de rest is het een geweldenaar. Super aankoop!quote:
Inderdaad, hij heeft het niet nodig want hij speelde gewoon ok.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tja, ik ben er blij mee dat we er weer een doelpuntje extra door gemaakt hebben, maar op een keer gaat dit tegen je werken. Ik heb liever dat hij die schwalbes achterwege laat. Dat heeft hij ook echt niet nodig. Voor de rest is het een geweldenaar. Super aankoop!
O jawel hoor, het lijkt net echt bij hem. Tot je de herhaling ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef MaxPower het volgende:
die krijgt nooit weer een penalty
ja jammerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef MaxPower het volgende:
die krijgt nooit weer een penalty
Ja bij mij ook. Had het niet verwacht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:55 schreef Nashje het volgende:
Groot lichtpunt. Hij heeft mijn kritiek op hem keihard afgestraft
Ik vond deze nou niet zo echt lijkenquote:
je zou het haast gaan denken he. Echter dit gedrag keurt iedereen in de euroborg af en Suarez was er redelijk mee gekapt na een paar maanden, echter had hij toen de naam al.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef J.Herrer het volgende:
Trainen ze in Groningen op schwalbe's ofzo?
Ook goed, Livescore zegt dat uit die penalty de 1-8 kwam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef BonJovi het volgende:
1-6 v oor bedoel je
Lijkt net echt als je het in volle snelheid ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik vond deze nou niet zo echt lijkenMaar misschien ligt het eraan waar je staat in het veld...
Ik denk dat ie daar ruim overheen komt ook qua doelpunten zeker als hij wat dichter op Huntelaar mag spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het wel een smetje op een verder fantastische wedstrijd van hem. Hij heeft nu al bijna evenveel assists als Babel vorig seizoen
Natuurlijk gaat hij daar ruim overheen komen. Daar ben ik van overtuigt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daar ruim overheen komt ook qua doelpunten zeker als hij wat dichter op Huntelaar mag spelen.
Och, ik heb er opzich niet zoveel problemen mee dat hij vertrokken is. Alleen de manier waarop is zum kotsen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij had bij Groningen moeten blijven.
Dat zei iedereen ook over Huntelaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben benieuwd hoe die zich staande gaat houden in de grotere wedstrijden
Jaap Stam had er flink wat moeite mee soms vorig seizoen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de "grotere" spelers zich staande gaan houden tegen Suarez.
Dat valt me ook op idd. Die vrijheid is bij hem essentieel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je hem maar genoeg vrijheid geeft, en dat deed Ten Cate vandaag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef BB-boy het volgende:
Doodschop verkopen in de tunnel voor de warming up.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef BB-boy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |