http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63746quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef BB-boy het volgende:
Nog steeds niet gepresenteerd?
Het lijkt wel of Ajax het druk heeft met iets anders...
Je bedoelt dat Groningen geld krijgt als ze presteren?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Pure competitievervalsing die voorwaarden in het contract!
Ik heb er opzich wel vertrouwen in hoor. Kan die plek van Babel prima invullen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:02 schreef Grulez het volgende:
Goede deal voor Groningen, daarbij heeft Ajax het geld nu toch voor handen. Ik blijf erbij dat Suarez niet gaat presteren in Amsterdam. Hij past er in alle facetten totaal niet tussen.
Clubcultuurquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:03 schreef BB-boy het volgende:
En die facetten zijn?
Suarez is weer helemaal hersteld van zijn blessure, maar hij heeft pas drie dagen getraind. Even afwachten of hij woensdag al mee kan doen. Ik hoop het wel, ben erg benieuwd naar hem.quote:
En wat heeft dat met Luis Suarez te maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:39 schreef Lircky het volgende:
Nou..............................
ben benieuwd wat ajaks nog meer gaat doen met hun verdiende vermogen: 17+27=44M.
Misschien wat meer sfeer kopen in hun stadion ofzo..........
Andere huisstyle?, je kunt er zat mee doen lijkt me
Die kan misschien het behang aanbrengenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Luis Suarez te maken?
wat heb jij met hem te makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Luis Suarez te maken?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:41 schreef Lircky het volgende:
[..]
wat heb jij met hem te maken![]()
Kun je tegen woordig nergens meer iets neer zetten zonder dat er weer een @@##$$%%^$$#@#@$ commentaar leverd.![]()
Over dat eerste en laatste punt kun je nog niet oordelen. Die hogere speltechnische vaardigheden heeft hij wel in huis, daar maak ik mij niet druk om. Het enige waar ik het mee eens ben is dat hij geen echte linksbuiten is, net zoals Babel dat ook niet was. Mocht het niet lopen op de linkerkant hebben we echter wel een eventuele vervanger voor Huntelaar mocht hij een blessure krijgen of volgend jaar vertrekken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Clubcultuur
Spelsysteem met een een rol als linkeraanvaller
Hogere speltechnische vaardigheden
Druk om te presteren
Ja, dat gaat ook alleen maar tegen Ajax werken op de lange duur. Gaat nog leuk worden als Leonardo weer fit is, heb je twee van die duikelaars voorin. God, wat heb ik daar een hekel aan als ze gaan lachen als ze onterecht een pingel hebben versierd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een schwalbekoning is 't trouwens.Mogen de scheidsrechters het komende jaar wel eens op gaan letten.
Als ie was blijven staan had ie zo kunnen scoren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook alleen maar tegen Ajax werken op de lange duur. Gaat nog leuk worden als Leonardo weer fit is, heb je twee van die duikelaars voorin. God, wat heb ik daar een hekel aan als ze gaan lachen als ze onterecht een pingel hebben versierd...
Dat juichen van hem ook nadat die een penalty krijgtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Pingels en vrije trappen versieren kan Luis als de beste.![]()
Er stonden zo'n 18 man voor dat doel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ie was blijven staan had ie zo kunnen scoren.
Ik moest er om lachen. maar het is inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat juichen van hem ook nadat die een penalty krijgt
Kont erin en een mooie kronkel maken, prachtig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Pingels en vrije trappen versieren kan Luis als de beste.![]()
Ik dacht dat Ajax daarop scoutte?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij was erg dreigend en veruit de gevaarlijkste aanvaller. Alleen ontbrak het hem aan geluk. Maar dat vrije trappen en pingels versieren, daar moet hij echt mee stoppen. Dat hoort helemaal niet bij Ajax. En toen hij ook nog zo blij lag te juichen, had ik het helemaal niet meer. In die zin is het gerechtigheid dat KJH de pingel miste. Hoewel het een hele dure misser voor ons kan zijn.
Toch gaan we nog erg veel plezier aan hem beleven. Vergeet niet dat hij pas 2 dagen met Ajax meetraint. Dit gaat een hele grote worden, let maar op
De 0-1 werd anders door jouw maat gescoordquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik was blij dat we daardoor gelijkspeelden tegen die kneuzen uit rotterdam
Dat heb ik verdrongenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De 0-1 werd anders door jouw maat gescoord
Ik kan niet wachten tot Leonardo terug is, dat is echt de koning van het dramaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax daarop scoutte?Kan me nog ene Machlas herinneren.
![]()
Kan het me bij Feyenoord niet herinneren. Maar goed, die knakker was ook 90% van de tijd geblesseerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Leonardo terug is, dat is echt de koning van het drama
Hehe ja iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De reactie van de commentator vond ik minstens zo erg, die kwam half klaar vanwege het feit dat er weer een Zuid-Amerikaan was die zo penalties wist te versieren.
ze worden gewoon zoek gespeeld door een oppermachtig ajaxquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het word hem nou ook niet moeilijk gemaakt zeg.Die hele verdediging van de Graafschap, wat een lachertje.
Heerlijk competitiedebuut though.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ai, weer een schwalbe? Slechte zaak...
Tja, ik ben er blij mee dat we er weer een doelpuntje extra door gemaakt hebben, maar op een keer gaat dit tegen je werken. Ik heb liever dat hij die schwalbes achterwege laat. Dat heeft hij ook echt niet nodig. Voor de rest is het een geweldenaar. Super aankoop!quote:
Inderdaad, hij heeft het niet nodig want hij speelde gewoon ok.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tja, ik ben er blij mee dat we er weer een doelpuntje extra door gemaakt hebben, maar op een keer gaat dit tegen je werken. Ik heb liever dat hij die schwalbes achterwege laat. Dat heeft hij ook echt niet nodig. Voor de rest is het een geweldenaar. Super aankoop!
O jawel hoor, het lijkt net echt bij hem. Tot je de herhaling ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef MaxPower het volgende:
die krijgt nooit weer een penalty
ja jammerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef MaxPower het volgende:
die krijgt nooit weer een penalty
Ja bij mij ook. Had het niet verwacht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:55 schreef Nashje het volgende:
Groot lichtpunt. Hij heeft mijn kritiek op hem keihard afgestraft
Ik vond deze nou niet zo echt lijkenquote:
je zou het haast gaan denken he. Echter dit gedrag keurt iedereen in de euroborg af en Suarez was er redelijk mee gekapt na een paar maanden, echter had hij toen de naam al.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:51 schreef J.Herrer het volgende:
Trainen ze in Groningen op schwalbe's ofzo?
Ook goed, Livescore zegt dat uit die penalty de 1-8 kwam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef BonJovi het volgende:
1-6 v oor bedoel je
Lijkt net echt als je het in volle snelheid ziet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik vond deze nou niet zo echt lijkenMaar misschien ligt het eraan waar je staat in het veld...
Ik denk dat ie daar ruim overheen komt ook qua doelpunten zeker als hij wat dichter op Huntelaar mag spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het wel een smetje op een verder fantastische wedstrijd van hem. Hij heeft nu al bijna evenveel assists als Babel vorig seizoen
Natuurlijk gaat hij daar ruim overheen komen. Daar ben ik van overtuigt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie daar ruim overheen komt ook qua doelpunten zeker als hij wat dichter op Huntelaar mag spelen.
Och, ik heb er opzich niet zoveel problemen mee dat hij vertrokken is. Alleen de manier waarop is zum kotsen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hij had bij Groningen moeten blijven.
Dat zei iedereen ook over Huntelaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben benieuwd hoe die zich staande gaat houden in de grotere wedstrijden
Jaap Stam had er flink wat moeite mee soms vorig seizoen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de "grotere" spelers zich staande gaan houden tegen Suarez.
Dat valt me ook op idd. Die vrijheid is bij hem essentieel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je hem maar genoeg vrijheid geeft, en dat deed Ten Cate vandaag.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef BB-boy het volgende:
Doodschop verkopen in de tunnel voor de warming up.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef BB-boy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |