http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63746quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef BB-boy het volgende:
Nog steeds niet gepresenteerd?
Het lijkt wel of Ajax het druk heeft met iets anders...
Je bedoelt dat Groningen geld krijgt als ze presteren?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Pure competitievervalsing die voorwaarden in het contract!
Ik heb er opzich wel vertrouwen in hoor. Kan die plek van Babel prima invullen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:02 schreef Grulez het volgende:
Goede deal voor Groningen, daarbij heeft Ajax het geld nu toch voor handen. Ik blijf erbij dat Suarez niet gaat presteren in Amsterdam. Hij past er in alle facetten totaal niet tussen.
Clubcultuurquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:03 schreef BB-boy het volgende:
En die facetten zijn?
Suarez is weer helemaal hersteld van zijn blessure, maar hij heeft pas drie dagen getraind. Even afwachten of hij woensdag al mee kan doen. Ik hoop het wel, ben erg benieuwd naar hem.quote:
En wat heeft dat met Luis Suarez te maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:39 schreef Lircky het volgende:
Nou..............................
ben benieuwd wat ajaks nog meer gaat doen met hun verdiende vermogen: 17+27=44M.
Misschien wat meer sfeer kopen in hun stadion ofzo..........
Andere huisstyle?, je kunt er zat mee doen lijkt me
Die kan misschien het behang aanbrengenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Luis Suarez te maken?
wat heb jij met hem te makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Luis Suarez te maken?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:41 schreef Lircky het volgende:
[..]
wat heb jij met hem te maken![]()
Kun je tegen woordig nergens meer iets neer zetten zonder dat er weer een @@##$$%%^$$#@#@$ commentaar leverd.![]()
Over dat eerste en laatste punt kun je nog niet oordelen. Die hogere speltechnische vaardigheden heeft hij wel in huis, daar maak ik mij niet druk om. Het enige waar ik het mee eens ben is dat hij geen echte linksbuiten is, net zoals Babel dat ook niet was. Mocht het niet lopen op de linkerkant hebben we echter wel een eventuele vervanger voor Huntelaar mocht hij een blessure krijgen of volgend jaar vertrekken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Clubcultuur
Spelsysteem met een een rol als linkeraanvaller
Hogere speltechnische vaardigheden
Druk om te presteren
Ja, dat gaat ook alleen maar tegen Ajax werken op de lange duur. Gaat nog leuk worden als Leonardo weer fit is, heb je twee van die duikelaars voorin. God, wat heb ik daar een hekel aan als ze gaan lachen als ze onterecht een pingel hebben versierd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een schwalbekoning is 't trouwens.Mogen de scheidsrechters het komende jaar wel eens op gaan letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |